Yle:
Analyysi: Trumpin ja Zelenskyin välit tulehtuivat taas – miten Yhdysvallat voi painostaa Ukrainaa?
Kommentti:
Äkkinäinen luulisi, että Trumpin ja Putinin välit tulehtuisivat, tai olisivat tulehtuneet jo aikapäiviä sitten, kun suuruudenhullu Putin sodan aloitti käymällä oikeudettomasti Ukrainan kimppuun.
Analyysi: Trumpin ja Zelenskyin välit tulehtuivat taas – miten Yhdysvallat voi painostaa Ukrainaa?
Kommentti:
Äkkinäinen luulisi, että Trumpin ja Putinin välit tulehtuisivat, tai olisivat tulehtuneet jo aikapäiviä sitten, kun suuruudenhullu Putin sodan aloitti käymällä oikeudettomasti Ukrainan kimppuun.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Äkkinäinen luulisi myös, että Trump painostaisi Venäjää, joka jatkaa aloittamaansa sotaa jo viidettä vuotta.
Vaikka vähän vaikea se on Putinia painostaa, kun itse aloitti sodan Irania vastaan ja pullistelee monille muille.
Trumpin köttelö syyttää Ukrainaa kalliista polttoaineesta, vaikka itse omalla sotimisellaan aiheutti raakaöljyn hinnan nousun! Täysi kusipää koko ukko!
On pelkästään hyvä asia, että maailmasta löytyy yksi valtiomies joka näyttää pelle-Zelnskille kaapin paikan. Jos Ukrainaan olisi saatu toinen presidentti, olisi sotakin jo ohi. Zelenski on pelkästään Ukrainan korruptoituneen mafian mannekiini, jonka tehtävänä on kerjätä mahdollisimman paljon rahaa ja muuta varallisuutta oman viiteryhmänsä käyttöön. Se on ainoa syy, miksi sota jatkuu ja jatkuu. Länsimaiden johtajat eivät taida nähdä pellen läpi, tai oikeastaan eivät "halua nähdä" totuutta.
Taitaa siellä Pietarin trollitehtaalla olla kiristyneet tunnelmat noista toivottoman tuntuisesta propagandapläjäyksistä, kuten nyt tuokin, päätellen.
No kyllähän se jo v 2014 Venäjän aloittama hyökkäyssota Ukrainaa vastaan tietty jo nolottaa ja hermostuttaa. Sotilaallinen suurvalta, maailman toiseksi suurimmaksi arvioitu, ei ole vielä reilun 12 vuoden kovasta yrittämästä huolimatta, ei ole kyennyt murskaamaan huomattavasti pienempää naapuriaan.
Venäjä on jo hävinnyt, vaikka itse hyökkäyssota vielä jatkuukin. Hävinnyt kaiken muun paitsi vielä hyökkäyssotaansa, jota sitäkään ei näytä olevan voittamassa, jos voitolla tarkoitetaan tavoitteiden saavuttamista.
Zelenski se vaan nyyhkyttää Stuppelolle.
Nyyhh..nyyhh..eikö se komppis taas neuvoisi...
On se onneton pressa Ukrainassa..eikö tosiaankin olisi aika Ukrainassa vaihtaa pressaa.