Julkinen nöyryytys

Joku raja....

Kyllä taas iskelmä palkinto meni aivan väärin, jos kriteereinä ovat ne asiat, joita arvostelussa painotettiin. Eihän Sillanpää ole tehnyt kun VASTA 10 vuotta musiikkia työkseen. Sen nyt vielä ymmärsi että kansan suosikki oli hän(naiset äänestivät), mutta että "ammattilainen" valitsijakin vielä menee hehkuttamaan,niin ......
Mielestäni palkinto olisi kuulunut Virvelle, hänellä sentään on 30 vuoden ura, nuoresta iästä huolimatta!

16

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??!!

Virvelle kuuluis Rock-finlandia, ei mikään iskelmäfinlandia.

• anu

Tällä höpötyksellä pitäis olla joku raja.Jauhat kriteereistä,just niissä kuuluisissa kriteereissä kerrotaan että tään artistin pitää kehittää iskelmämusiikkia,miten Virve esim.on kehittänyt sitä,veivaamalla sen about 30v muutamaa samaa biisiä,onpa kehittävää.Kaikin mokomin minun puolestani paras voittakoon olkoon se kuka heistä hyvänsä,mutta en menis maallikkona ja värittynein mielipitein arvostelemaan ammatti-ihmistä.Varsinkin kun olisi voittaja ollut kuka hyvänsä niin aina löytyy niitä jotka ei ole tyytyväisiä.Ja sitäpaitsi,Antti Huovila voitti ihka ensimmäisen palkinnon eikä ollut niinkään kauan ollut viihdemaailmassa kuin Jari.En muista oliko asiasta tällaista mölinää silloin.Valitsijana Ossi Runne,mies joka mielestäsi myös ei ymmärrä musiikista mitään,vai?

• Joo. Vaikka Sillanpää ei mun suosikkeihini kuulukkaan, niin onhan se sentään laulaja esim. tuohon Antti huovilaan verrattuna. Jarilla on kuitenkin edes jotain näyttöjä siitä ,että ansaitsi tuon palkinnon ( vaikkakin minäkin olisin kyllä mielummin toivonut ,että Vicky Rosti sen olisi saanut ), joten ei sille siinä mielessä ollut niiden muiden ehdokkaiden häpeä hävitä.

Se Antti Huovilan valinta voittajaksi silloin ekana vuonna oli ihan käsittämätön. En kyllä muista ketä muita silloin oli ehdolla, mutta varmasti parempiakin laulajia siinä joukossa oli. Tuon valinnan teki silloin muuten muistaakseni Jukka Virtanen, ei Ossi Runne.

• Nimetö
        Justiinax kirjoitti:

Joo. Vaikka Sillanpää ei mun suosikkeihini kuulukkaan, niin onhan se sentään laulaja esim. tuohon Antti huovilaan verrattuna. Jarilla on kuitenkin edes jotain näyttöjä siitä ,että ansaitsi tuon palkinnon ( vaikkakin minäkin olisin kyllä mielummin toivonut ,että Vicky Rosti sen olisi saanut ), joten ei sille siinä mielessä ollut niiden muiden ehdokkaiden häpeä hävitä.

Se Antti Huovilan valinta voittajaksi silloin ekana vuonna oli ihan käsittämätön. En kyllä muista ketä muita silloin oli ehdolla, mutta varmasti parempiakin laulajia siinä joukossa oli. Tuon valinnan teki silloin muuten muistaakseni Jukka Virtanen, ei Ossi Runne.

Voittajat ja ehdokkaat aikaisemmilta vuosilta: http://www.nokiankaupunki.fi/tapsantahdit/viewarticle.asp?path=1277,1289&article=4175&index=#&domain=TAPSA_MENU

• kyllästynyt Justiinan valit...
        Justiinax kirjoitti:

Joo. Vaikka Sillanpää ei mun suosikkeihini kuulukkaan, niin onhan se sentään laulaja esim. tuohon Antti huovilaan verrattuna. Jarilla on kuitenkin edes jotain näyttöjä siitä ,että ansaitsi tuon palkinnon ( vaikkakin minäkin olisin kyllä mielummin toivonut ,että Vicky Rosti sen olisi saanut ), joten ei sille siinä mielessä ollut niiden muiden ehdokkaiden häpeä hävitä.

Mitä mieltä te muut ootte tosta kun toi Justiina valittaa joka asiasta.

Eihän sellanen määkijä kuin Kansa kuulu tollasiin iskelmäkilpailuihin kun ei se edes osaa laulaa
        ja siksi tuo Justiina valittaa täällä kun Kansa ei päässyt kilpailuihin. Mut onneksi niillä on sentään joku raja tuossakin.

• kyllästynyt Justiinan valit... kirjoitti:

Eihän sellanen määkijä kuin Kansa kuulu tollasiin iskelmäkilpailuihin kun ei se edes osaa laulaa
        ja siksi tuo Justiina valittaa täällä kun Kansa ei päässyt kilpailuihin. Mut onneksi niillä on sentään joku raja tuossakin.

Mitä väliä on jollain hikisellä Iskelmä-Finlandia kilpailulla? Kun laulaja on tarpeeksi hyvä ,se ei tarvitse mitään pystejä ja rahapalkintoja.
        Ilmankos kaikilta parhailta laulajilta puuttuukin vielä tuo Iskelmä-Finlandia ehdokkuus.

Sama jutu on, kun vuosittain jaetaan kirjallisuuden Finlandia-palkinto. Eihän sielläkään ole koskaan ne parhaat kirjailijat ehdolla.

• Kiiltokuvatyttö vm 77
        Justiinax kirjoitti:

Sillanpäälle se voitto kuului eikä Vickylle tai Einille,puhumattakkaan niistä muista.Perustelut oli hyvät ja asialliset mitä LEPPÄNEN toi esille.Ei voi kuin olla tyytväinen valintaan.

• HyväkäsHeinki
        kyllästynyt Justiinan valit... kirjoitti:

muiden lailla mielipiteensä

• jokainen
        HyväkäsHeinki kirjoitti:

muiden lailla mielipiteensä

Kyllähän täällä saa jokainen sanoa mielipiteensä mutta kun tuolla justiinalla ei ole yleensä kuin negatiivista sanottavaa(paitsi tietysti tapsasta)niin pikkuisen alkaa potuttamaan.

• jokainen kirjoitti:

Kyllähän täällä saa jokainen sanoa mielipiteensä mutta kun tuolla justiinalla ei ole yleensä kuin negatiivista sanottavaa(paitsi tietysti tapsasta)niin pikkuisen alkaa potuttamaan.

Ottakaan ihan rauhallisesti vaan. Kyllä Tapsakin täälä on omanosansa mollaamisesta saanut.

Sitäpaitsi en mä kai nyt täälä ala suuvaahdossa kehumaan jotain sellaisia artisteja/biisejä joista en tykkää (tyyliin : " Kyllä se mahtava laulaja on ,mutta en mä siitä pidä yhtään")

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Ottakaan ihan rauhallisesti vaan. Kyllä Tapsakin täälä on omanosansa mollaamisesta saanut.

Sitäpaitsi en mä kai nyt täälä ala suuvaahdossa kehumaan jotain sellaisia artisteja/biisejä joista en tykkää (tyyliin : " Kyllä se mahtava laulaja on ,mutta en mä siitä pidä yhtään")

Ei tarttekaan kehua jos ei tykkää mutta ei myös tartte aina haukkua.Eiks sulle mee tämä jakeluun.Ja sitäpaitsi sä provosoit noilla ainaisilla tapsanylistys kirjoituksillasi,mutta ei se mitään,kirjoitellaan pois.

• minä
        Justiinax kirjoitti:

Mitä väliä on jollain hikisellä Iskelmä-Finlandia kilpailulla? Kun laulaja on tarpeeksi hyvä ,se ei tarvitse mitään pystejä ja rahapalkintoja.
        Ilmankos kaikilta parhailta laulajilta puuttuukin vielä tuo Iskelmä-Finlandia ehdokkuus.

Sama jutu on, kun vuosittain jaetaan kirjallisuuden Finlandia-palkinto. Eihän sielläkään ole koskaan ne parhaat kirjailijat ehdolla.

Sinäkös se muka oot asiantuntija kuka on paras sekä musiikissa että kirjallisuudessa.

• minä kirjoitti:

Sinäkös se muka oot asiantuntija kuka on paras sekä musiikissa että kirjallisuudessa.

Miks teidän kaikkien pitää mun jokaisesta kirjoituksestani alkaa märisemään ?

• mieltä
        kyllästynyt Justiinan valit... kirjoitti:

"Mitä mieltä te muut ootte tosta kun toi Justiina valittaa joka asiasta"

Vaikka noi Justiinan tekstit välillä ärsyttävätkin, niin huomattavasti enemmän ärsyttävät noi sun kirjoitukset (lähes sataprosenttisesti). Sulle tuntuu olevan tärkeämpää mollata Justiinaa ja yrittää saada muutkin puolellesi, kuin yrittää keskustella järkevästi. Toi "Kansa määkii" on tullut sulta jo niin monesti, että näppäimistölläsi on toden näköisesti aika vahvat kulumat muutaman näppäimen kohdalla.

• mieltä kirjoitti:

"Mitä mieltä te muut ootte tosta kun toi Justiina valittaa joka asiasta"

Vaikka noi Justiinan tekstit välillä ärsyttävätkin, niin huomattavasti enemmän ärsyttävät noi sun kirjoitukset (lähes sataprosenttisesti). Sulle tuntuu olevan tärkeämpää mollata Justiinaa ja yrittää saada muutkin puolellesi, kuin yrittää keskustella järkevästi. Toi "Kansa määkii" on tullut sulta jo niin monesti, että näppäimistölläsi on toden näköisesti aika vahvat kulumat muutaman näppäimen kohdalla.

Totta! :) Kyseisellä pallopäällä on jäänyt levy päälle, mutta jankuttakoon rauhassa, jos se hänen oloaan helpottaa.

• hurriboys

Ihan sama kelle palkinto yleensäkin menee, kunhan saajan kansalaisuus on SUOMEN..maassa maan tavalla Jokohan se Geir on ens vuonna ehdolla...? Itse olisin suonut tänä vuonna palkinnon upea-ääniselle Anneli Saaristolle...hän on myös nainen sanan varsinaisessa merkityksessä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5006
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2279
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2169
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1363
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1218
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      869
    Aihe