ja varma meno päälle,tuleiskohan niille mitään palkintoa?
Justiinax ja Tapsa Kansa samalle lavalle
15
608
Vastaukset
- hih!
Mä luulen ,että Justiinax olisi niin kuohuksissaan päästessään idolinsa kanssa samalle lavalle, ettei ainakaan sen laulamisesta tulisi mitään.
Jaa, tollanen suunnitelma! ;)Ehkei musta olis siihen... jännittäisin liikaa.
- Jussu
sillähän rohkeutta karttuu.Kuitemnki mieles tekee ,ei saa kieletää tunteitaan ole rohkea suomalainen nainen ps.en kyllä tiedä sun ikääsi?
Jussu kirjoitti:
sillähän rohkeutta karttuu.Kuitemnki mieles tekee ,ei saa kieletää tunteitaan ole rohkea suomalainen nainen ps.en kyllä tiedä sun ikääsi?
En mä sinne lavalle välitä tunkea. En väitä etteikö mieli tekis, mutta rohkeus ei riitä.
Mä olen muuten aina ihmetellytkin sitä ,että miten artistit pystyvätolemaan niin luonnollisen oloisia siellä lavalla, vaikka monta silmäparia tuijottaa heitä herkeämättä ? Eiköhän niille tule koskaan kiusaantunut olo ?
- mie vaan
>Justiinax ja Tapsa Kansa samalle lavalle ja varma meno päälle, tuliskohan niille mitään palkintoa?<
V:Ehkä vauva - apua
Edes Kansaa yksinään ei kestä,sitten vielä joku justiina lisäksi...
- rita
Sietämätöntä julmuutta kuulijoita kohtaan :D
Niin olis. MULLA ei ole nimittäin minkäänlaista lauluääntä. Edes Tapsa ei pystyis tilannetta pelastamaan.
- ei varmaan olis kuulijoita
JUST NIIN RITA NE HARVATKIN JOTKA JAKSAA KUUNNELLA KANSAA HÄIPYIS KUN JUSTIINA ALKAISI LAULAMAAN.
- hyvin...
Justiinax kirjoitti:
Niin olis. MULLA ei ole nimittäin minkäänlaista lauluääntä. Edes Tapsa ei pystyis tilannetta pelastamaan.
Sittenhän teitä olis kaks,eihän sillä oo lauluääntä Kansallakaan,heh.
- Buella
hyvin... kirjoitti:
Kansalla ei lauluääntä
- nih!
hyvin... kirjoitti:
Voi taivas.. Kansalla ei lauluääntä ?? Sillä jätkällähän on lauluääntä vaikka muille jaettavaksi. Sehän tässä vituttaakin, kun niin lesolla jäbällä on niin mahtava ääni.
hyvin... kirjoitti:
Se joka väittää ettei Kansalla ole lauluääntä ei ymmärrä laulamisesta yhtään mitään.
ei varmaan olis kuulijoita kirjoitti:
JUST NIIN RITA NE HARVATKIN JOTKA JAKSAA KUUNNELLA KANSAA HÄIPYIS KUN JUSTIINA ALKAISI LAULAMAAN.
Kansaa kyllä kuuntelee hyvinmonet ihmiset ilokseen, mutta jos mä laulaisin, niin voi olla ,että porukka häipyis monen kilometrin säteeltä ;)
- Nimikakara
Justiinax kirjoitti:
Kansaa kyllä kuuntelee hyvinmonet ihmiset ilokseen, mutta jos mä laulaisin, niin voi olla ,että porukka häipyis monen kilometrin säteeltä ;)
ottamaan yhteiskeikka T Kansan kera,kommentoi sit sitä täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154