ONko pituus erolla väliä

M24

Miten on naiset? onko teistä pituus erolla väliä? häiritseekö jos mies on paljon pitempi?
itse olen yli 190cd pitkä.. ja tykkään pienistä >160 cm naisista ...
onko "tyhmän" näköistä kun on yli 30 cm pituus ero..

ps "vielä" sinkku ;)

22

2409

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannamaria

      tuota, kun ite satun olemaan tällanen pätkä (155cm..) ja mieheni 186 cm, niin ei mulla todellakaan häiritse.. päinvastoin, on mukava ison miehen syliin käpertyä ja sillä tavalla..

      mutta siis EI se pituus vaikuta siihen parisuhteeseen, ainakaan minun mielestä.. toisilla vaikuttaa joskus naurattavan meidän kulkeminen jossain... ollaan kuulemma kuin "majakka ja perävaunu.."

      no, joka tapauksessa IHANAA KESÄÄ!!!

      • Rogue

        Minä lyhyt, mies pitkä, ja tosi hienoa on! Ei ole hetkeäkään mietityttänyt kumpaakaan meistä! Mies on vielä laiha ja minä vähän pyöreämpi. KAit me näytetään hassuilta, mutta minä tykkään kukkakeppimiehestäni ja hän minusta.


    • Mun entinen oli 190 päälle ja minä 163. Tuli turvallinen olo. Vaikka siesoessa suutelu oli hieman vaikeeta. Miksi haittaisi?

      • M24

        Siitä minäkin just tykkään ku voi napata syliin kokonaan.. ei pitkät honkkeli malli tytöt kiinnosta pätkääkään..
        yleensäkin tykkään söpöistä , en niinkään yleismailmaillisesti kauniista naisista


      • M24 kirjoitti:

        Siitä minäkin just tykkään ku voi napata syliin kokonaan.. ei pitkät honkkeli malli tytöt kiinnosta pätkääkään..
        yleensäkin tykkään söpöistä , en niinkään yleismailmaillisesti kauniista naisista

        Niin suloinen mies on kans kiva :). Semmoinen vähän veitikkamainen pitkä mies, jolla on huumoria. Sydän ei voi olla sulamatta sille.


    • Sekopää

      kertoa, että on aika koomisen näköistä, kun pituuseroa on 40 cm, niinkuin minulla kerran oli yhteen naiseen... Nainen 152 cm ja minä 192 cm...

      Jos siitä olisi kehkeytynyt vakavampi suhde ja olisi tullut lapsia, niin olisikohan joka toinen lapsi ollut pitkä ja joka toinen pätkä ;)

      Ei kai siinä mitään ellei kumpaakaan haittaa...

      • Nainen 32

        Itse olen 156 ja mieheni on 192...eikä todellakaan haittaa .Kyllähän muut asiat merkkaa suhteessa kuin pituus...:)
        Olemme olleet kumminkin jo kauan yhdessä ja pari lastakin saatu aikaan -eikä kertaakaan ole tullut mieleen miettiä pituuseroamme....itsekkin tykkään olla turvallisessa ison miehen kainalossa:)


    • Malli81

      ..miehet ovat olleet aina mua lyhempiä...
      onhan mulla hulppeat 181cm runkoa =)

      • niko

        on se vähän koomisen näköstä tietysti ja niskat menee kipeiks ku suutelee, mut mä tykkään kans sellasista taskukokosista naisista =)..ite oon 184. aikoinaan mulla oli 159 cm pitkä tyttö.


      • ronnie

        Luulisi sinullekin pitkiä miehiä löytyvän,malli kun olet=)

        Eikö suomalaisten miesten keskipituus ole tänä päivänä 180cm(naisten 167cm)...?


    • haaveilija

      Itse olen 163 cm ja olen aina surkutellut pituuttani. Kiva että lyhyitäkin kaivataan. En koskaan ole miettinyt miesten pituutta niin paljoa, mutta pidempi on tosiaan parempi, koska tulee itselle naisellinen olo :). Ehkä semmoinen 185-> vois olla aika ihana, mutta ei ehkä ihan 2 m pitkää, kun sitten pituusero voi olla vähän liian huomiota herättävä.

    • Mitzi80

      Olen 171cm likka ja poikäystäväni on 170cm. Kiva kun ei tarvi suudellessa kurkottaa, vaan ollaan "samalla tasolla". =)

      • yks toine m24

        ...samalla tasolla. Kylppäri seksii ja muualla... ei tarvi aina mennä makuu asentoon. =)


      • niina
        yks toine m24 kirjoitti:

        ...samalla tasolla. Kylppäri seksii ja muualla... ei tarvi aina mennä makuu asentoon. =)

        se on ihan ihmisestä kiinni jos on pituuseroo..ja ihan sama kumpaan suuntaan. mä en pystys olemaan kyllä lyhyemmän jätkän kanssa. ite oon 172


      • Mitzi80
        niina kirjoitti:

        se on ihan ihmisestä kiinni jos on pituuseroo..ja ihan sama kumpaan suuntaan. mä en pystys olemaan kyllä lyhyemmän jätkän kanssa. ite oon 172

        Jos tapaat erään jätkän, ja rakastut häneen, niin pituuserolla ei siinä vaiheessa ole merkitystä ;) Sentin pituuseroa ei edes huomaa. Tuntuu kuin olisimme samanpituisia.


    • kisu

      pituuserolla ei ole mitään väliä.
      jos itse olisin 160 cm niin mua ainakin kiinnostais vain pitkät miehet.
      niinkuin nytkin.olen 172 ja mieheni on 195.
      että ei sillä mitään väliä ole.parempi vaan kun mies on paljon pitempi.tuleepahan naiselle turvallinen olo.
      tsemppiä!!

    • Girls!!

      hmm...ei sil ny nii suurta merkitystä ole!Sitäpaitsi Naiset yleensä tykkää pidemmistä kuin lyhyemmistä miehistä.Pitkät on komeita.En usko et kovin moni nainen on pituuseroa vastaa.Miehethän tavallisesti on Pidempiä!!!!

      • Mitzi80

        En tiedä miksi, mut itse olen useammin ihastunu lyhyempiin, eli itseni pituisiin jätkiin, kuin pitempiin. Yleensä naiset haluavat pitkän, tumman ja komean miehen. Mun mies ei ole pitkä eikä komea, mutta kuitenkin lähempänä tummaa kuin vaaleaa. Se on se olemus luonne, joka ratkaisee. =)


    • Arze

      Mä oon tällänen kääpiö mies huimat 166cm ja harvoin olen ollut muijaa pitempi..ei mua tähän mennessä kyllä oo haitannu jos tyttö on ollut sentin tai pari pitempi. Ja jos oikeesti toiseen rakastuu ja välittää niin ei pituudella niin väliä oo kunhan nainen ei oo kovinp paljoo pitempi =)

    • Huolestunut3

      Olen itse joku 140cm ja oon ihastunu mua 5 päätä pidempää henkilöön ja se on samalla luokalla kuin minä. Voinko olla sen kanssa yhdessä koska tunne on molemmin puolinen?

    • En tykkää olla ihan hirveän paljon pienempi :D mutta tuskin tuo on asia jonka antaisin häiritä jos oikeasti tykkäisin jostakusta.

    • sopii_mulle

      Miehen ei sovi olla paljoa pidempi jotta suukottelu helpompaa, mulla pituutta 164cm. Mies on 170cm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe