Onko olleet shorteissa ja sannikkaissa?Vaiko pikkutakissa,farkuissa ja t-paidassa?Liian tuikat vaatteet?Mielipiteitä pukeutumisesta kesälavoilla.Myöskin naisten esiintymisasuista.
Mies artistit ja pukeutuminen
37
2025
Vastaukset
- just
kuule itses täältä määkimästä.
just kirjoitti:
kuule itses täältä määkimästä.
Nyt kuulit väärin. Mä en määkinyt yhtään. Aika outoa,että sä kuulet aina määkimistä jostain.
- voi jessus
No johan oot Justiina kuvan löytänyt Kansasta.
Onko laittanut isoisänsä puvun päälle. Takki näyttää hirveän isolta.
Ja väität viellä että Kansa osaa pukeutua ja on tyyliä hahhahah hommaa uudet silmälasit. - anu
voi jessus kirjoitti:
Ja väität viellä että Kansa osaa pukeutua ja on tyyliä hahhahah hommaa uudet silmälasit.On muuten melkoinen hehtaaritakki.Mikä sitten tuossa lie tyylikästä...:D
voi jessus kirjoitti:
Ja väität viellä että Kansa osaa pukeutua ja on tyyliä hahhahah hommaa uudet silmälasit.Jaa no... ehkä se takki on hiukan reilu, mutta tyylikäs Tapsa on silti.
- Nea
voi jessus kirjoitti:
Ja väität viellä että Kansa osaa pukeutua ja on tyyliä hahhahah hommaa uudet silmälasit.Tapsa on näköjään Dannyn vastakohta: Danny pukeutuu ylikireisiin vaatteisiin ja Tapsa taas liiankin väljiin :)
- mea
Justiinax kirjoitti:
Jaa no... ehkä se takki on hiukan reilu, mutta tyylikäs Tapsa on silti.
Tyylikäs? Mistä kohti?
- Cool
anu kirjoitti:
On muuten melkoinen hehtaaritakki.Mikä sitten tuossa lie tyylikästä...:D
Kyllähän se niin on ,että Kari Tapio on yksi suomen tyylikkäimmin pukeutuvista miesartisteista. ehkä jopa tyylikkäin.
Jossain lehdessähän kerran sanottiin ,että jos haluaa tiettä ,että mikä esim. on minäkin vuotena oikea miestenhousujen lahkeen pituus, niin tarvitsee vaan katsoa Kari Tapiosta mallia. Hän on aina erittäin muotitietoisesti ja huolitellusti pukeutunut.
Tapsa Kansa pukeutuu ehkä hieman "rennommin", kuin K.Tapio. Jollain keikallahan Tapsalla on vaan T-paita ja mustat puvunhousut. Kari Tapiota harvemmin kai näkee esiintymässä T-paidassa.
Pääasia on kuitenkin mielestäni se ,että vaatteet ovat puhtaat ja muutenkin siistit ( ei rikkinäiset tms.) ja että laulaja viihtyy niissä ,niin että on hyvä esiintyä.
ps. On se Tapsakin ihan söde
http://www.gfoto.com/GetUserPic.asp?uid=A81C396803544177A8C08E550E2B424B&alid=74598&pid=1144562&size=3
- rita
Kyllä minusta t-paitakin sopii vaikka farkkujen ja pikkutakin kera,riippuu tietenkin tapauksesta ja tilaisuudesta missä esiinyy.Kesähelteellä olis aika rankkaa vetää puku päälle.Ja on todella niin paljon esiintyjästä kiinni mikä sopii.Tyylikkäästi pukeutuvia naisartisteja ovat mielestäni mm.Katri-Helena ja Eini.
- Katse69
Mikko Mäkeläinen on aina keikoillansa tosi tyylikäs ja muodikkaasti pukeutunut. Ei ole mitään tavallista pukua päällä, vaan osaa käyttää myös paljon eri värejä.
Hän on tyylikkäimmin pukeutuva miesartisti tällä hetkellä. - ??!
Katse69 kirjoitti:
Mikko Mäkeläinen on aina keikoillansa tosi tyylikäs ja muodikkaasti pukeutunut. Ei ole mitään tavallista pukua päällä, vaan osaa käyttää myös paljon eri värejä.
Hän on tyylikkäimmin pukeutuva miesartisti tällä hetkellä.Enpähän tiedä. Minusta on inhottavaa, että jätkä pitää tiukkoja valkeita farkkuja keikoilla. Yöks. Ei tyylikästä.
- rita
??! kirjoitti:
Enpähän tiedä. Minusta on inhottavaa, että jätkä pitää tiukkoja valkeita farkkuja keikoilla. Yöks. Ei tyylikästä.
Kyllähän nuori ja hyväkroppainen kaveri voi sellaisia tiukkoja pitääkin ;)ja valkoisetkin voi joskus olla ok,ehkä.
- Feedi
rita kirjoitti:
Kyllähän nuori ja hyväkroppainen kaveri voi sellaisia tiukkoja pitääkin ;)ja valkoisetkin voi joskus olla ok,ehkä.
Ensinnäkään ne Mikon valkoiset housut eivät ole farkut.(Katso vähän paremmin, ennen kuin arvostelet.)en mäkään diggaa mistään tavallisista valkoisista farkuista.
Ja ne ovat juuri sopivista kohdista tiukat,kun kaverilla kerran on mitä näyttää(hyvä ja treeenattu kroppa)
Ja siihen kun Mikko heittää vielä sen valkoisen takin ja paidan,niin kyllä on hyvännäköinen. - Veera--
Feedi kirjoitti:
Ensinnäkään ne Mikon valkoiset housut eivät ole farkut.(Katso vähän paremmin, ennen kuin arvostelet.)en mäkään diggaa mistään tavallisista valkoisista farkuista.
Ja ne ovat juuri sopivista kohdista tiukat,kun kaverilla kerran on mitä näyttää(hyvä ja treeenattu kroppa)
Ja siihen kun Mikko heittää vielä sen valkoisen takin ja paidan,niin kyllä on hyvännäköinen.Kesä-aikaan kuuluukin pitää vaaleita vaatteita,ettei aina vain mustaa ja mustaa, niin kuin eräillä artisteilla.
- rita
Feedi kirjoitti:
Ja siihen kun Mikko heittää vielä sen valkoisen takin ja paidan,niin kyllä on hyvännäköinen.En todellakaan tarkoittanut arvostella.Mun mielestä Mikko ja Mikon pukeutuminen näyttää oikein hyvältä.
- ??!
Feedi kirjoitti:
Ja siihen kun Mikko heittää vielä sen valkoisen takin ja paidan,niin kyllä on hyvännäköinen...katsella tarkemmin, karsee näky oli ja kyllä ne farkuilta näyttivät kauemmaksi.
??! kirjoitti:
..katsella tarkemmin, karsee näky oli ja kyllä ne farkuilta näyttivät kauemmaksi.
En minäkään aio. Vitivalkoiset housut miehillä ( oli miten treenattu kroppa tahansa) on ällöttävät.
Jotkut vaaleanharmaat tai beigen väriset sopii hyvin, mutta hohtavanvalkoiset....YÖÖÖK!!!- aina aini
rita kirjoitti:
En todellakaan tarkoittanut arvostella.Mun mielestä Mikko ja Mikon pukeutuminen näyttää oikein hyvältä.
tyylikäs onkin NAM!Ei vasta kommentteja .
- aina aini
rita kirjoitti:
En todellakaan tarkoittanut arvostella.Mun mielestä Mikko ja Mikon pukeutuminen näyttää oikein hyvältä.
tyylikäs onkin.Nam
- vaan kattelee
Justiinax kirjoitti:
En minäkään aio. Vitivalkoiset housut miehillä ( oli miten treenattu kroppa tahansa) on ällöttävät.
Jotkut vaaleanharmaat tai beigen väriset sopii hyvin, mutta hohtavanvalkoiset....YÖÖÖK!!!kamalaa vanhaa liian iso puku päällänsä miestäs
vaan kattelee kirjoitti:
kamalaa vanhaa liian iso puku päällänsä miestäs
En taida viitsiä... En ole Kari Tapio fani.
- voi jee
Justiinax kirjoitti:
En taida viitsiä... En ole Kari Tapio fani.
Ootpa sä tyhmä tuo isoon pukeutunut vanha ukko
ja lihava on sun ihailemas Kansa.
Karilla sentään on upeita pukuja ja ei ole lihava
vaan ikäisekseen hyvin säilynyt charmantti herrasmies.
Kansa on kuin katuojasta noussut pultsari. voi jee kirjoitti:
Ootpa sä tyhmä tuo isoon pukeutunut vanha ukko
ja lihava on sun ihailemas Kansa.
Karilla sentään on upeita pukuja ja ei ole lihava
vaan ikäisekseen hyvin säilynyt charmantti herrasmies.
Kansa on kuin katuojasta noussut pultsari.Tapsa on kyllä Karia nuorempi. Että sillee.
Eikä myöskään ole mikään lihava. Millanen on muuten sellanen pultsari, joka ei juo viinaa juuri lainkaan ? Enkä ole noin komeeta "pultsaria" ennen nähnyt. Mistäs katuojista tollasia löytää?
Tapsa pukeutuu siististi ja tyylikkäästi.Ei koskaan yliampuvasti tai mauttomasti, kuten esim. Danny, Sillanpää, Frederik...
- Kari fani
Kari Tapio osaa pukeutua tosi tyylikkäästi.
Saas nähdä miten erikoisesti pukeutuu 60v juhliinsa täytyy ehdottaa Karille että laittaa bootsit ja lännenlakin tai pukeutuu contry henkisesti sopii Karille.Hamekkin sopis Karille.Sellainen vaaleanpunainen pitkä mekko, jossa on tummanpunaisia sydämiä sopisi hänelle hyvin. Viiksiin vähän sellasta hilekimalletta ja hiuksiin muutama papiljotti, niin kyllä olisi upee...kerrankin. ;)
- Hahahha
Justiinax kirjoitti:
Hamekkin sopis Karille.Sellainen vaaleanpunainen pitkä mekko, jossa on tummanpunaisia sydämiä sopisi hänelle hyvin. Viiksiin vähän sellasta hilekimalletta ja hiuksiin muutama papiljotti, niin kyllä olisi upee...kerrankin. ;)
Ai Justiina olet löytänyt Kansalle uuden esiintymisasun. No tollanen kuvailemasi sopisikin
sille Kansalle tosi hyvin kyllä niin naismainen onkin.
Ainut vaan että täytyy olla aika isoo kokoa.
Ehdottomasti Kansa tarvii hameen uudelle rundille jos keikkakaveri tykkäis Kansasta enenmmän kuka tietää. Hahahha kirjoitti:
Ai Justiina olet löytänyt Kansalle uuden esiintymisasun. No tollanen kuvailemasi sopisikin
sille Kansalle tosi hyvin kyllä niin naismainen onkin.
Ainut vaan että täytyy olla aika isoo kokoa.
Ehdottomasti Kansa tarvii hameen uudelle rundille jos keikkakaveri tykkäis Kansasta enenmmän kuka tietää.Kari Tapio on kymmenen kertaa naismaisempi, kuin Tapsa. Kari on imelä lälly tohvelisankari...kuin itkupilli akka. Hänelle se mekko sopisi paremmin, kuin hyvin.!
- oikeesti!
Justiinax kirjoitti:
Kari Tapio on kymmenen kertaa naismaisempi, kuin Tapsa. Kari on imelä lälly tohvelisankari...kuin itkupilli akka. Hänelle se mekko sopisi paremmin, kuin hyvin.!
Lopettakaa jo tuo typerä Tapani Kansa vastaan Kari Tapio väittely!!Ei kukaan enää jaksa sitä,perustakaa joku oma viestiketju tolle aiheelle!Ei oo kivaa,kun melkein jokainen aihe,josta täällä yritetään keskustella menee loppujen lopuks tollaseks tapanikansa-jutuks..Ihan sama mikä aihe oli alunperin,mut kyllä se Kansa vaan pitää tunkee joka paikkaan..:(
oikeesti! kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo typerä Tapani Kansa vastaan Kari Tapio väittely!!Ei kukaan enää jaksa sitä,perustakaa joku oma viestiketju tolle aiheelle!Ei oo kivaa,kun melkein jokainen aihe,josta täällä yritetään keskustella menee loppujen lopuks tollaseks tapanikansa-jutuks..Ihan sama mikä aihe oli alunperin,mut kyllä se Kansa vaan pitää tunkee joka paikkaan..:(
Lue näitä viestejä ja katso kuinka monessa aiheessa MÄ olen ensimmäisenä Tapani Kansasta aloittanut kirjoittamaan.
Yleensä aina joku muu vetää sen Tapsan näihin juttuihin. Esim. jos mä jossain viestissä kerron ,että en pidä jostain tietyistä laulajista, niin heti joku/jotkut alkavat mollata Tapsaa, vaikkei se kuulu siihen aiheeseen milläänlailla. Voihan sitä suosikkiaan puolustaa kertomalla vaikka ,että mikä siinä omassa suosikissa sitten on niin hyvää.- anu
Justiinax kirjoitti:
Lue näitä viestejä ja katso kuinka monessa aiheessa MÄ olen ensimmäisenä Tapani Kansasta aloittanut kirjoittamaan.
Yleensä aina joku muu vetää sen Tapsan näihin juttuihin. Esim. jos mä jossain viestissä kerron ,että en pidä jostain tietyistä laulajista, niin heti joku/jotkut alkavat mollata Tapsaa, vaikkei se kuulu siihen aiheeseen milläänlailla. Voihan sitä suosikkiaan puolustaa kertomalla vaikka ,että mikä siinä omassa suosikissa sitten on niin hyvää.Äläs nyt viitsi,aika monessa oot herjaamassa muiden suosikkeja.Ei sulle riitä kun kerrot että et pidä jostain(miks muuten enää edes kerrot,kun kaikille on se jo tullut selväksi)vaan herjaat ilkeästi.Et kunnioita pätkääkään muiden mielipiteitä.Joku muu aina on syyllinen...
anu kirjoitti:
Äläs nyt viitsi,aika monessa oot herjaamassa muiden suosikkeja.Ei sulle riitä kun kerrot että et pidä jostain(miks muuten enää edes kerrot,kun kaikille on se jo tullut selväksi)vaan herjaat ilkeästi.Et kunnioita pätkääkään muiden mielipiteitä.Joku muu aina on syyllinen...
Mä en sano tuohon muuta kuin, että näyttää siltä, että muutamat hörhöt täälä ovat onnistuneet aivopesemään teikäläisenkin mua vastaan.
Eihän täälä teidän mielestä kai kukaan muu ketään herjaakkaan, kuin mä...- kyllästynyt
anu kirjoitti:
Äläs nyt viitsi,aika monessa oot herjaamassa muiden suosikkeja.Ei sulle riitä kun kerrot että et pidä jostain(miks muuten enää edes kerrot,kun kaikille on se jo tullut selväksi)vaan herjaat ilkeästi.Et kunnioita pätkääkään muiden mielipiteitä.Joku muu aina on syyllinen...
Ihmettelen myös tuota samaa. Miksi tuo Justiina saa täällä mellastaa koko ajan??
Ei tosiaan kunniota muiden mielipiteitä.
Justiina on tainnut jo sairastua koko Kansan juttuihinsa vai mitä??Sillä on joku pakkomielle jo tullut Kansasta. Menis äkkiää hoitoon ennenkuin menee viellä pahemmaksi vai mitä?? - samaa mieltä!
kyllästynyt kirjoitti:
Ihmettelen myös tuota samaa. Miksi tuo Justiina saa täällä mellastaa koko ajan??
Ei tosiaan kunniota muiden mielipiteitä.
Justiina on tainnut jo sairastua koko Kansan juttuihinsa vai mitä??Sillä on joku pakkomielle jo tullut Kansasta. Menis äkkiää hoitoon ennenkuin menee viellä pahemmaksi vai mitä??Oon melkein samaa mieltä,mut en kuitenkaan noin vahvasti!Mun puolesta Justiinax saa tykätä Kansastaan niin paljon ku haluaa,ei siinä mitään,mut kun pitää jokaiseen viestiketjuun osallistua vaikka kyse ei ees ois millään tavalla Tapani Kansasta!!Joku muukin tais aikasemmin ihmetellä samaa!Itsekin tykkään monista artisteista ja on minulla yksi suosikkikin ylitse muiden,mut ei mulla oo mitään tarvetta sitä joka viestissä toitottaa!
Mielestäni myös nuo Justiinaxin kommentit tässä viestiketjussa Kari Tapiosta ja hänen pukeutumisestaan menevät jo aika lailla yli!!Samoin kyllä sen,joka haukkui Kansan pukeutumista.
Nyt vaan toivoisin,että Kansaan keskityttäisiin sitä oikeasti käsittelevissä viestiketjuissa,koska näissä gallupeissa Kuka on paras artisti/pukeutuja ym kaikki tietävät Justiinax,että sinusta se on Tapani Kansa.
Ois myös kiva,että jos Justiinax nyt sattuu vastaamaan näihin gallupeihin,niin muiden ei sitten tarttis alkaa mollaamaan Tapani Kansaa heti perään,koska siitä se Tapani Kansa-sota täällä viestitaululla taas miljoonatta kertaa alkaa..:(
- korsettikimono
Kyllä artisti voi olla siisti ja huoliteltu, vaikkei viimeisten muotivillitysten mukaan pukeudukaan. Ja kyllä ampuu yli, jos yli kuuskymppinen ukkeli (vrt. esim. Danny) leikkii parikymppistä jollakin Elvis-asuillan ja akkamaista joillakin paljettikoristeilla. Asiallisesti pukeutunut artisti, oli sitten mies tai nainen, on ilo yleisön silmälle. Ja riippuu esiintyjän vartalostakin, miltä jotkut asusteet näyttävät hänen yllään. Jotkut on hyvännäköisä, vaikka kulkisivat säkki päällä.vaan kyllä Klabbi mielestäni osaa asunsa kantaa ja pukeutua hyvin siinä missä joku Kansakin...
- saiilla
sillä sipuli saa sitä vähän ollakkin kireet housut,,,,ja vaikka vitivalkoiset farkut....
- sunny
saiilla kirjoitti:
sillä sipuli saa sitä vähän ollakkin kireet housut,,,,ja vaikka vitivalkoiset farkut....
Eipä varmaan arvannut tämänkään viestiketjun aloittaja,että tästä tulisi joku Tapani Kansa-keskustelu..:)
En ole monia bändejä/laulajia käynyt katsomassa,mutta omasta mielestäni tyylikkäitä ovat ainakin Tomi Markkola,Mikko Mäkeläinen ja Taikakuun pojat!!Itse näin Mikko Mäkeläisen vaaleanpunainen paita päällä keikalla ja kyllä oli hyvännäköinen ja sopi Mikolle tosi hyvin!!
Keälavakeikoille miesartisteille sopii mielestäni rennot housut ja joku kiva t-paita/kauluspaita!Ja värejä saa olla muutakin kuin valkoista ja mustaa!
Jos jonkun artistin pukeutumiseen toivoisi vaihtelua,niin se on kyllä Janne Tulkki,jolta ei taida vaatekaapista löytyä kuin mustia vaatteita:)Kirkkaanpunainen esim sopisi Jannelle hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252543- 911014
- 58881
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63772Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75704Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688