15 haarapääskyä tv-haravan päällä katolla.
Sanokaa kesälle hei.. tai ainakin pääskysille!
Syksyn enteitä
15
471
Vastaukset
voi syksyä ajatella.... mut katotaan elokuun lopul....:)))
- Doe-01
mutta nautitaan me kesästä vielä tämä elokuun aika:)
- rietrikki
Syksyä, kun linnut parveilee ja kokoontuu jättämään meidät.
- Doe-01
rietrikki kirjoitti:
Syksyä, kun linnut parveilee ja kokoontuu jättämään meidät.
linnut lähtevät ja palaavat taas keväällä..
Mutta huuhaa on ja pysyy;)))
- quistis
hei hanhille,hei joutsenille....Hei niin monelle...Tavataan...ensivuonna:o))
- Doe-01
Et kai sinä ole lähdössä palstalta pois:( ?
Tarkoitit varmasti muuttolintuja:) - quistis
Doe-01 kirjoitti:
Et kai sinä ole lähdössä palstalta pois:( ?
Tarkoitit varmasti muuttolintuja:)En mä mene mihinkään..Mä olen teidän ikioma riesa...niihn:o)))))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
En mä mene mihinkään..Mä olen teidän ikioma riesa...niihn:o)))))
sinä olet:))Eri se on meikäläinen,kun välillä polttaa päreensä täällä..olen menettänyt muutamia ystäviä varmaankin liialla suorapuheisuudella,mutta annan kaikki kommenttini omalla nikillä,ja puolustan ketä tahansa,jos tullaan porukalla päälle.
Sy on lääkintävoimistelussa sen kätensä kanssa:) - quistis
Doe-01 kirjoitti:
sinä olet:))Eri se on meikäläinen,kun välillä polttaa päreensä täällä..olen menettänyt muutamia ystäviä varmaankin liialla suorapuheisuudella,mutta annan kaikki kommenttini omalla nikillä,ja puolustan ketä tahansa,jos tullaan porukalla päälle.
Sy on lääkintävoimistelussa sen kätensä kanssa:)siitä kuntoutuu:o)))) Heh musta sä olet kiva..itsenäsi...:o))))))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
siitä kuntoutuu:o)))) Heh musta sä olet kiva..itsenäsi...:o))))))
Voi,jospa tällä palstalla kaikki olisivat samaa mieltä;))))
I am a poor lonesome cowboy and long,long way from home:)) - quistis
Doe-01 kirjoitti:
Voi,jospa tällä palstalla kaikki olisivat samaa mieltä;))))
I am a poor lonesome cowboy and long,long way from home:))oletkon sellainen..jotain samaa.....:o))))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
oletkon sellainen..jotain samaa.....:o))))
Kaikkihan me olemme sellaisia,että joidenkin kanssa tulemme toimeen,toisten taas ei..
Mun mielestäni rankan elämän elänyt ihminen tuntee vaistomaista sympatiaa toista samoja elämäntilanteita kokenutta kohtaan:) - quistis
Doe-01 kirjoitti:
Kaikkihan me olemme sellaisia,että joidenkin kanssa tulemme toimeen,toisten taas ei..
Mun mielestäni rankan elämän elänyt ihminen tuntee vaistomaista sympatiaa toista samoja elämäntilanteita kokenutta kohtaan:)ihan totta....:o)
- amaryllie
saapuu!!!!
minä tykkään syksystä!!!!- quistis
ja talvesta ja keväästä ja kesästäkin:o)) Mut syksy on mun lempi vuodenaikani:o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594