Taken aika pettymys

katselija vaan

Alku vaikutti jotenkin lupaavalta mutta jotenkin se on sellasta perus lässy lässyä välillä että käy oikein ihmettelemään miten on niin vähän juonikoukkuja ja toimintaa koko sarjassa, ottaen huomioon tuotannon laajuuden (10 pari tuntista jaksoa)... :(

4

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ambrozia

      On siinä minun mielestäni tapahtunut ihan tarpeeksi. Nythän se ajassa vuosia eteenpäin hypähtely vaan loppui, kun Allie syntyi ja kasvoi tuohon ikään, missä nyt on. Kai sarja loppuajan pyörii Allien ympärillä.
      Ens jaksossa varmaan tapahtuu jotain jänskää, kun se ufo tippui maahan ja se hullu akka juoksi sinne sisään.

      • Suloisen lutunen

        lapsi ja todella hyvä näyttelemään.
        Minkä ikäinen?

        Siis te jotka tiedätte, kertokaa.
        Please!

        Pikku mummeli


      • 11 vuotias
        Suloisen lutunen kirjoitti:

        lapsi ja todella hyvä näyttelemään.
        Minkä ikäinen?

        Siis te jotka tiedätte, kertokaa.
        Please!

        Pikku mummeli

        Näytellyt 5 vuotiaasta lähtien.
        Googlaa niin löydät lisää tietoja.


      • Ambrozia
        11 vuotias kirjoitti:

        Näytellyt 5 vuotiaasta lähtien.
        Googlaa niin löydät lisää tietoja.

        ...tyttö näyttelee Maailmojen sota -leffassa Tom Cruisen roolihahmon tytärtä (en tosin ole vielä nähnyt leffaa). Ja onhan Dakota ollut monessa monessa muussakin, on se niin tutun näköinen, mutta ei tule mieleen missä. Lahjakas tyttö, täytyy myöntää, ja suloinen kuin nukke.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe