Sitaatti netistä

"Ateisti on henkilö, joka ei saa mitään näkymätöntä tukea"

John Buhchan.

Olen "yhteydessä" näkymättömään energiaan yhteydessä päivittäin.

Kosmisen Energia mahdollistaa kaiken elämän bakteerista maaiman mahtaviin

c.c

7

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsittää

      Tuon voi käsittää parillakin tavalla. Mutta näinhän se on. Ihmisellä on vapaatahto, asiat joita hän ei halua olevan olemassa, eivät "ole olemassa" ja päinvastoin. Jos totuus olisi se että kumpikin näkemys on oikea sitä ei ihminen voi suppealla rationaalisella ajattelullaan käsittää. Ja ateisti rakentaa omat käsitteensä todellisuudesta niinkuin uskovainenkin. Vertailee sitten uskovia tähän käsitteeseen ja tulee siihen lopputulokseen että he eivät elä realismissa. Hän keksii myös tietyt perusteet miksi juuri tämä hänen käsitys todellisuudesta olisi parempi kuin muiden.

      • On uskottavaa, että näitä asiota on funtsattu ihmiskunnan alkuhämäristä alkaen.

        Ehkä sitä jatketaan "maailman tappiin".

        Ihmiskunta on hämillään Jumala/avaruussuhteiden äärettömyyden edessä.

        Sanotaan, että tosiateisti ei hötkyile kannassaan putoavassa lentokoneessakaan!


      • uskomaton tyyppi
        capt.cöpenick kirjoitti:

        On uskottavaa, että näitä asiota on funtsattu ihmiskunnan alkuhämäristä alkaen.

        Ehkä sitä jatketaan "maailman tappiin".

        Ihmiskunta on hämillään Jumala/avaruussuhteiden äärettömyyden edessä.

        Sanotaan, että tosiateisti ei hötkyile kannassaan putoavassa lentokoneessakaan!

        paskaa puhut. joku hötkyilee joku ei.
        BTW ateistilla tarkoitetaan henkilöä joka ei usko jumalaan yms.


    • M@k3

      Uskikset joilla on usein vaikeuksia erottaa 'satu' ja 'todellisuus' toisistaan on myös huomattavia vaikeuksia erottaa 'näkymätön' ja 'olematon' toisistaan.

    • logiikka

      Painovoimaa ja ydinvoimia ei voi silmällä nähdä, mutta kyllä minä niistä aika riippuvainen olen.

      • uskomaton tyyppi

        kyllähän painovoiman voi havaita. Mutta jumalaa ei.


      • Nasse
        uskomaton tyyppi kirjoitti:

        kyllähän painovoiman voi havaita. Mutta jumalaa ei.

        "kyllähän painovoiman voi havaita. Mutta jumalaa ei."

        Eikä saunatonttua, maahisia, kristusta, tms.

        IPU:sta sentäs on havaintoja, kinkkuananaspitsan ja kadonneiden sukkien muodossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe