Seksi on kuin bridgen pelaamista.Jos sinulla ei ole hyvää partneria niin sinulla on parasta olla hyvä käsi...
Huonosti nukutun yön...miete...
26
1009
Vastaukset
- kumpiko
sulla???
- quistis
mä pelkään...ja juu on mulla käsi..toinenkin..joskus vain niveliä särkee,mut hyvät on:o)))
- kiertämään
quistis kirjoitti:
mä pelkään...ja juu on mulla käsi..toinenkin..joskus vain niveliä särkee,mut hyvät on:o)))
kysymyksiä ainakin!!
- quistis
kiertämään kirjoitti:
kysymyksiä ainakin!!
olenko hyvä jossakin?? Kivaaaaa
- sunuverhoilla
quistis kirjoitti:
olenko hyvä jossakin?? Kivaaaaa
hämätä!!!
- quistis
sunuverhoilla kirjoitti:
hämätä!!!
piruilee taas....Tiedän..ne kirjoitusvirheet.........:o)))))))))))))))))))))))))))))))))
- perskuti
Vaihda quistis peliä niin saat nukuttua yöllä paremmin:=))
Mitä huonommat unet yöllä, sitä paremmat päivällä.- quistis
ei geimejä...ei mitään.....väsy:o/ Niin ja tosi huonot jutut:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
ei geimejä...ei mitään.....väsy:o/ Niin ja tosi huonot jutut:o)))
pitäis quistikselle keksiä jotain piristävää..
Menehän kaupalle, osta pari pulloa siideriä ja laita elämä risaseks,..älä vaivu murheen alhoon:=))
Ajattele positiivisesti, sillä jossakin on joku jolla menee vielä huonommin. - quistis
perskuti kirjoitti:
pitäis quistikselle keksiä jotain piristävää..
Menehän kaupalle, osta pari pulloa siideriä ja laita elämä risaseks,..älä vaivu murheen alhoon:=))
Ajattele positiivisesti, sillä jossakin on joku jolla menee vielä huonommin.osta muutaman siiderin eikä vaivu murheen alhoon vaan laittaa elämän risaiseksi tietäen,että joillakin josain menee vieläkin huonommin......Meniks se näin:o)) Halaa Sua ja kiittää viel kauniisti..Olet tosi ihana:o)))))
- sitten
quistis kirjoitti:
osta muutaman siiderin eikä vaivu murheen alhoon vaan laittaa elämän risaiseksi tietäen,että joillakin josain menee vieläkin huonommin......Meniks se näin:o)) Halaa Sua ja kiittää viel kauniisti..Olet tosi ihana:o)))))
ala örventelemään se ei kivaa:)
- quistis
sitten kirjoitti:
ala örventelemään se ei kivaa:)
siinä onkin se vaara..kaksi siideriä ja pistän elämän ihan risaseks...Voihan...Sellanen mä olen...vain kahden siderin vuoksi;o)))
- valkoinen-sulka
viestisi ei mitenkään ollut kaks mielinen, tai sitten minulla on levottomat ajatukset..
- quistis
kaksimielinen??? Hui...Voihan noita isoja poikia...Eivät viitsinet selittää mulle koko juttua..hui..
miete.... Ja on muuten totta....:))))))))
- quistis
oletkin peluri;o)))
- Carmencita
löytyy, hyväkin sellainen,
mutta kuka kieltää... ;-))- quistis
Päinvastoin..kehoittaa Quuuuuuu;o)) Ja sen kunniaksi...täyskäsi:o)))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
Päinvastoin..kehoittaa Quuuuuuu;o)) Ja sen kunniaksi...täyskäsi:o)))))
tai käden täydeltä. Haluutsätikkarin??
Mulle maistuis kyll... ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
tai käden täydeltä. Haluutsätikkarin??
Mulle maistuis kyll... ;-))mansikanmakuisen..nyt ja heti...;o))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
mansikanmakuisen..nyt ja heti...;o))
käympä ärrältä hakeen yhen mansikanmakuisen, mutta luomun joudut itse hakemaan. ;-))
Minä tykkään eniten luomusta ihan luomun makuisena.. ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
käympä ärrältä hakeen yhen mansikanmakuisen, mutta luomun joudut itse hakemaan. ;-))
Minä tykkään eniten luomusta ihan luomun makuisena.. ;-))mut nyt teki myös mieli mansikkaa:o))Voih...niin mansikan himo;o))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
mut nyt teki myös mieli mansikkaa:o))Voih...niin mansikan himo;o))
se ei auta kun mennä hamkkimaan mansikkaa, jos ei omasta pellosta löydy. ;-/
- quistis
Carmencita kirjoitti:
se ei auta kun mennä hamkkimaan mansikkaa, jos ei omasta pellosta löydy. ;-/
toivoo ihmettä..jospas luomu...eikun mansikka tipahtais taivaalta suunun;o))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
toivoo ihmettä..jospas luomu...eikun mansikka tipahtais taivaalta suunun;o))
Tukehtuisit siihen!! Olisi se näky, sinä niskat ojossa pihalla suu apposenauki ja yrittäisit osuttaa taivaalta tippuvaa mansikkaa suuhusi!
;-O - quistis
Carmencita kirjoitti:
Tukehtuisit siihen!! Olisi se näky, sinä niskat ojossa pihalla suu apposenauki ja yrittäisit osuttaa taivaalta tippuvaa mansikkaa suuhusi!
;-Oauta kuin juosta karkuun;o))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594