Mikä olisi saanut jäädä tekemättä? Kerro!
Minä muistan, kun tinttasin isää nyrkillä naamaan.
Se putosi kertalaakista. Olin jo täysi-ikäinen ja isä vanha käppyrä.
Mikä olisi saanut jäädä tekemättä
10
689
Vastaukset
- nolona ;(
tytön kummisetän kanssa vehtaaminen :( perkeles!
annatko synnit antteksi ;)- pappi
herra varjele mitä olet mennyt tekemään
mutta eipä jumala rankase ilonpidosta
saat anteeksi - nolona ;(
pappi kirjoitti:
herra varjele mitä olet mennyt tekemään
mutta eipä jumala rankase ilonpidosta
saat anteeksiluojan kiitos!
mitään muuta en oo niin katunu vaikka herra tietää virheitä oon tehny enemmän ku tarpeeksi!
- Tuittu
Olisin voinut jättää menemättä viime kesänä vieraan miehen sänkyyn..
- Prinsessa
Pettää mun kundikaveria mun poikakaverin parhaan kaverin kanssa... Oli kyllä hemaisevaa..
- Fucking Female
Kun suutuspäissäni läpsäisin (Tosin ihan hiljaa) äitiäni kasvoihin, ja kauhistuin itsekin käytöstäni. Sen jälkeen itkimme ja sovimme äidin kanssa koko jutun. Onneksi. :)
- janina
Toi oli paha:) Mulla niitä on ihan lukemattomasti,mut tässä yks:No mun kaveri oli maannu mun jätkän kanssa.Mä vähän kilahdin ja murskasin siltä kaks kylkiluuta...Pari vuotta aikaa..No mut nyt ollaan taas bestiksii!=)
- Pyris
Yhen moottoriveneen poltto ois tossa takavuosina saanu jäädä väliin. Tuli aika iso lasku ja palovammat kaupan päälle.
- Ota opiksi
Ajoin n 15 vuotta sitten kaverini kanssa Kuopiosta, jossa vietimme railakkaan yökerho-illan, Tahkovuorelle heti seuraavana aamuna klo 10. Pari kuppia mustaa kahvia, ja paksut sämpylät aamiaiseksi. Ajaminen ei ollut vaikeinta, vaan perille löytäminen. Meinattii njoutua Iisalmeen. Ja bensan tankkaaminen, piti mennä maksamaan mustat lasit päällä ja mumista hiljaa ettei henki haise.
- --
ma ajoin puolen tunnin matkan viikko sitten yokerhosta kotiin aikamoisessa huppelissa.
...mutta lahdin autolla koska en olettanu etta tavataan tyhma vanha mies joka ostaa meille drinkkeja ja luulee sen avulla saavansa meiat sankynsa pohjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143282Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1012455On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat622381Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12339Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll272065Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921554Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121362Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031174Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441142- 931061