miullapa on......:))))) iltapäivää vaan kaikille....:))))))
Onkos teil tylsääää..........
9
388
Vastaukset
- AROSUSI-09
kännissä jo tähän aikaan päivästä ja illaksi ajattelin lähteä kamppiin dokaamaan.sellainen kippola,kuin MEET-IN.sieltä mut illalla löytää.teretulemas.
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
päivä mukavasti kännin merkeissä....:))) no mikäs siinä.....:))))
tuli ostarilla poikettua yhdellä...ja siitähän se taas lähti...
AROSUSI-09 kirjoitti:
tuli ostarilla poikettua yhdellä...ja siitähän se taas lähti...
yks piisaa niin siitä potkua.... :)
..miittari.. hehe.. yks paikoista jossa tulee välillä poikettuu.. varsinkin kun on häppäri..
..pitäisi olla tylsää kun olis hommii.. jumittanu vaan vähän.. tärkeimmät jo suoritettu..
BBrunetti kirjoitti:
lomaaaaaaaaa...... eli voin nyt ihan rauhas jumittua tähän.....:))))))))))))))))))
..ei oo aina hyväksi.. lomalla pitää tehdä kaikkee kivaa.. eiii jumittaa...
pervokki kirjoitti:
..ei oo aina hyväksi.. lomalla pitää tehdä kaikkee kivaa.. eiii jumittaa...
mut nyt mä jumin tän päivän.....:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3702025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851077
- 90946
- 48880
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760