Luin vasta, että piiloslasit eivät käy kaikille pillereiden käyttäjille...
Olen aloittanut vasta noin 3kk sitten käyttämään piilolaseja ja ne ovat kyllä kieltämättä olleet joskus epämukavat... Johtuuko tosiaan pillereistä (joita olen syönyt jo 3vuotta)..?
Onkohan olemassa jotain suurta vaaraa, kun käytän molempia..?!
Olen aloittanut vasta noin 3kk sitten käyttämään piilolaseja ja ne ovat kyllä kieltämättä olleet joskus epämukavat... Johtuuko tosiaan pillereistä (joita olen syönyt jo 3vuotta)..?
Onkohan olemassa jotain suurta vaaraa, kun käytän molempia..?!
Vastaukset 3
Vanhimmat
Tuo johtuu siitä, että pillerit voivat kuivattaa limakalvoja eli silmistäkin saattaa tulla vähän turhan kuivat piilareiden käyttäjille.
Ei tietystikään päde jokaisen kohdalla ja jos sinun silmissäsi piilarit voivat olla, hyvä niin. Mitään varsinaista "vaaraahan" tuossa ei ole, paitsi jos silmät ovat liian kuivat ja piilarit hankaavat.
Kiitos vastauksesta. Silmäni ovat kieltämättä melko kuivat (johtuneeko sitten pillereistä), mutta olen voinut käyttää piilareita suuremmitta hankaluuksitta. Hyvä tietää, ettei muuta "vaaraa" ole :)
Apteekista saa piilareille tarkoitettuja silmätippoja, yksittäinkin pakattuina. Auttaa nihkeinä hetkinä!