..maan alle.. nyt juoksen pitkin seiniä.. miksikö? join kahvii ja sain jonkinlaisen kofeiinimyrkytyksen
...
hautasin imurin
29
832
Vastaukset
- Brunet..ejk
että pysyt siinä teessä...:) voi imuri raukkaa..... olet pahoinpidellyt sitä ja viel haudannu...sen.....kuin olet noin julma....nyyh.....:))))
..sintolainen ja uskot imurin pyhään henkeen?.. mä en tässä tapauksessa.. piru siinä masiinassa asu.. mä tiedän..
- Brunet...ejk...
pervokki kirjoitti:
..sintolainen ja uskot imurin pyhään henkeen?.. mä en tässä tapauksessa.. piru siinä masiinassa asu.. mä tiedän..
olen muuten vain omituinen otus....:))) eikä siinä mitään pirua... et sä mitään tiedä....:)))
Brunet...ejk... kirjoitti:
olen muuten vain omituinen otus....:))) eikä siinä mitään pirua... et sä mitään tiedä....:)))
..kullakin.. no ehkä mä en mitään tiedä.. mutta nyt oon rauhottunu..
- Brunet... ejk....
pervokki kirjoitti:
..kullakin.. no ehkä mä en mitään tiedä.. mutta nyt oon rauhottunu..
kahvia pliis..........:))))))
Brunet... ejk.... kirjoitti:
kahvia pliis..........:))))))
..se choco cappuccino oli hyvväää..
- Brunet...ejk....
pervokki kirjoitti:
..se choco cappuccino oli hyvväää..
eikä tää enään pyyntö ku käsky....kerran kitsoot siel:))))))
Brunet...ejk.... kirjoitti:
eikä tää enään pyyntö ku käsky....kerran kitsoot siel:))))))
..juon vähemmän.. tuli otettuu nimittäin aika paljon..
- Brunet...ejk....
pervokki kirjoitti:
..juon vähemmän.. tuli otettuu nimittäin aika paljon..
sit vähän juot.... mut et paljon....!!!!! onko ymmärretty......!
Brunet...ejk.... kirjoitti:
sit vähän juot.... mut et paljon....!!!!! onko ymmärretty......!
..on öö nakki..
- quistis
Sun oireet tosi vakavia;o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..hautasin pirun masiinan ja erehdyin juomaan kahvii.. ja se vielä maistui hyvältä..
tuntuu ja maistuu hyvälle on vakavaa..eikun,,,siis kuumehoureissani sotken asioita...syntiä ne onkin!
- ikävä imuria
Joko kaduttaa?Kaiva ihmeessä se huippukeksintö esiin ja hurauttele huushollis lattiat pölyttömiksi.Ja vot,kylläpäs se sitten helpottaaki.Meinaan ei nouse kaikki pölyt ilmaan kun jollain luutulla aloittaa sen putsauksen.Kaihomieli varmaankin on nyt päällimmäisenä,ja jos et muista mihin hautasit sen keksinnön saaneen kapineen,niin hae jostain lainaan metallinpaljastin ja etsi ihmeessä.Kun löytyy laulele sille imurille esim;mua koskaan et jättää sä saa.Hyviä imurointeja.
- Carmencita
Piilotetun pelon oireita!!
Taisit sittenkin huijata minua!! ;-))
Nyt kaivat imurin takaisin maanpinnalle,
putsaat sen ja asetat sen omalle paikalleen. Pyydät siltä kauniisti anteeksi ja
lupaat ettet enää koskan tee niin! ;-)))..huijannut.. mä en valehtele.. se oli vaikee tapaus.. se on nyt siellä syvällä maan sisässä.. sinne se saa jäädä..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..huijannut.. mä en valehtele.. se oli vaikee tapaus.. se on nyt siellä syvällä maan sisässä.. sinne se saa jäädä..
Ota nyt järki käteen..ei kun lapio ja kaiva se imuri sieltä maasta. Muuten se kummittelee sinua lopun ikääsi. ;-)
Ajattele, se hiipii uniisi surisemaan ja imemään kaikki mukavat(hmm..) unet!! ;-// Carmencita kirjoitti:
Ota nyt järki käteen..ei kun lapio ja kaiva se imuri sieltä maasta. Muuten se kummittelee sinua lopun ikääsi. ;-)
Ajattele, se hiipii uniisi surisemaan ja imemään kaikki mukavat(hmm..) unet!! ;-//..selviää ensi yönä.. jos nukun rauhallisesti eikä imuri tuu kummittelemaan uniini.. niin imuri jää maan sisään..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..selviää ensi yönä.. jos nukun rauhallisesti eikä imuri tuu kummittelemaan uniini.. niin imuri jää maan sisään..
vaikuta, voi mennä muutama päivä ennenkuin se iskee ja niin salakavalasti, ettet ehkä huomaakkaan. Sitten myöhemmin ihmettelet minne kaikki hmm..unet on kadonneet.;-))
Carmencita kirjoitti:
vaikuta, voi mennä muutama päivä ennenkuin se iskee ja niin salakavalasti, ettet ehkä huomaakkaan. Sitten myöhemmin ihmettelet minne kaikki hmm..unet on kadonneet.;-))
..heti kun vaikuttaa niin sitten harkitsen imurin ylös kaivamista..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..heti kun vaikuttaa niin sitten harkitsen imurin ylös kaivamista..
periksi olleskaan.. ;-/
Muista sitten että minä varoitin sinua!
Nyt se imuri vaan nauraa partaansa ja odottaa kostoaan. ;-) Carmencita kirjoitti:
periksi olleskaan.. ;-/
Muista sitten että minä varoitin sinua!
Nyt se imuri vaan nauraa partaansa ja odottaa kostoaan. ;-)..profiilini kertoo.. hemmetin itsepäinen..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..profiilini kertoo.. hemmetin itsepäinen..
imurin hautaaminen ja seiniä päin pitkin juokseminen ei oikein rauhalliselta vaikuta.
Imurifobia voi muuttaa ihmisen luonnetta hyvinkin paljon. ;-)) Carmencita kirjoitti:
imurin hautaaminen ja seiniä päin pitkin juokseminen ei oikein rauhalliselta vaikuta.
Imurifobia voi muuttaa ihmisen luonnetta hyvinkin paljon. ;-))..saatto johtua ihan vaan liiasta kofeiinista.. imuri on pelkkä romu.. forget it..ja nyt kävelen jo ihan lattialla.. ai niin.. muista että se ei ollut fobia vaan inho..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..saatto johtua ihan vaan liiasta kofeiinista.. imuri on pelkkä romu.. forget it..ja nyt kävelen jo ihan lattialla.. ai niin.. muista että se ei ollut fobia vaan inho..
Tulin siihen päätökseen että fobia se on.
Sanot sinä sitä miksi tahansa.
;-)) Carmencita kirjoitti:
Tulin siihen päätökseen että fobia se on.
Sanot sinä sitä miksi tahansa.
;-))..miten vain haluat.. carmencita.. miten vain haluat..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..miten vain haluat.. carmencita.. miten vain haluat..
Olen minä sen verran sinnikäs ihminen (minäkin), että kyllä siinä yksi imurifobioinen taipuu. ;-)
Vaikka vaaka olenkin horoskoopiltani, niin sinnikyyttä löytyy tästä likasta. ;-))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
