hautasin imurin

..maan alle.. nyt juoksen pitkin seiniä.. miksikö? join kahvii ja sain jonkinlaisen kofeiinimyrkytyksen
...

29

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brunet..ejk

      että pysyt siinä teessä...:) voi imuri raukkaa..... olet pahoinpidellyt sitä ja viel haudannu...sen.....kuin olet noin julma....nyyh.....:))))

      • ..sintolainen ja uskot imurin pyhään henkeen?.. mä en tässä tapauksessa.. piru siinä masiinassa asu.. mä tiedän..


      • Brunet...ejk...
        pervokki kirjoitti:

        ..sintolainen ja uskot imurin pyhään henkeen?.. mä en tässä tapauksessa.. piru siinä masiinassa asu.. mä tiedän..

        olen muuten vain omituinen otus....:))) eikä siinä mitään pirua... et sä mitään tiedä....:)))


      • Brunet...ejk... kirjoitti:

        olen muuten vain omituinen otus....:))) eikä siinä mitään pirua... et sä mitään tiedä....:)))

        ..kullakin.. no ehkä mä en mitään tiedä.. mutta nyt oon rauhottunu..


      • Brunet... ejk....
        pervokki kirjoitti:

        ..kullakin.. no ehkä mä en mitään tiedä.. mutta nyt oon rauhottunu..

        kahvia pliis..........:))))))


      • Brunet... ejk.... kirjoitti:

        kahvia pliis..........:))))))

        ..se choco cappuccino oli hyvväää..


      • Brunet...ejk....
        pervokki kirjoitti:

        ..se choco cappuccino oli hyvväää..

        eikä tää enään pyyntö ku käsky....kerran kitsoot siel:))))))


      • Brunet...ejk.... kirjoitti:

        eikä tää enään pyyntö ku käsky....kerran kitsoot siel:))))))

        ..juon vähemmän.. tuli otettuu nimittäin aika paljon..


      • Brunet...ejk....
        pervokki kirjoitti:

        ..juon vähemmän.. tuli otettuu nimittäin aika paljon..

        sit vähän juot.... mut et paljon....!!!!! onko ymmärretty......!


      • Brunet...ejk.... kirjoitti:

        sit vähän juot.... mut et paljon....!!!!! onko ymmärretty......!

        ..on öö nakki..


      • pervokki kirjoitti:

        ..on öö nakki..

        hyvä.....*lähtee kahville nyt* smorotus....:)))


    • quistis

      Sun oireet tosi vakavia;o)))

      • ..hautasin pirun masiinan ja erehdyin juomaan kahvii.. ja se vielä maistui hyvältä..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..hautasin pirun masiinan ja erehdyin juomaan kahvii.. ja se vielä maistui hyvältä..

        tuntuu ja maistuu hyvälle on vakavaa..eikun,,,siis kuumehoureissani sotken asioita...syntiä ne onkin!


    • ikävä imuria

      Joko kaduttaa?Kaiva ihmeessä se huippukeksintö esiin ja hurauttele huushollis lattiat pölyttömiksi.Ja vot,kylläpäs se sitten helpottaaki.Meinaan ei nouse kaikki pölyt ilmaan kun jollain luutulla aloittaa sen putsauksen.Kaihomieli varmaankin on nyt päällimmäisenä,ja jos et muista mihin hautasit sen keksinnön saaneen kapineen,niin hae jostain lainaan metallinpaljastin ja etsi ihmeessä.Kun löytyy laulele sille imurille esim;mua koskaan et jättää sä saa.Hyviä imurointeja.

      • ..imurissa asu piru.. hautasin sen ja siellä se pysyy.. maan mullissa..


    • Carmencita

      Piilotetun pelon oireita!!
      Taisit sittenkin huijata minua!! ;-))
      Nyt kaivat imurin takaisin maanpinnalle,
      putsaat sen ja asetat sen omalle paikalleen. Pyydät siltä kauniisti anteeksi ja
      lupaat ettet enää koskan tee niin! ;-)))

      • ..huijannut.. mä en valehtele.. se oli vaikee tapaus.. se on nyt siellä syvällä maan sisässä.. sinne se saa jäädä..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..huijannut.. mä en valehtele.. se oli vaikee tapaus.. se on nyt siellä syvällä maan sisässä.. sinne se saa jäädä..

        Ota nyt järki käteen..ei kun lapio ja kaiva se imuri sieltä maasta. Muuten se kummittelee sinua lopun ikääsi. ;-)
        Ajattele, se hiipii uniisi surisemaan ja imemään kaikki mukavat(hmm..) unet!! ;-//


      • Carmencita kirjoitti:

        Ota nyt järki käteen..ei kun lapio ja kaiva se imuri sieltä maasta. Muuten se kummittelee sinua lopun ikääsi. ;-)
        Ajattele, se hiipii uniisi surisemaan ja imemään kaikki mukavat(hmm..) unet!! ;-//

        ..selviää ensi yönä.. jos nukun rauhallisesti eikä imuri tuu kummittelemaan uniini.. niin imuri jää maan sisään..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..selviää ensi yönä.. jos nukun rauhallisesti eikä imuri tuu kummittelemaan uniini.. niin imuri jää maan sisään..

        vaikuta, voi mennä muutama päivä ennenkuin se iskee ja niin salakavalasti, ettet ehkä huomaakkaan. Sitten myöhemmin ihmettelet minne kaikki hmm..unet on kadonneet.;-))


      • Carmencita kirjoitti:

        vaikuta, voi mennä muutama päivä ennenkuin se iskee ja niin salakavalasti, ettet ehkä huomaakkaan. Sitten myöhemmin ihmettelet minne kaikki hmm..unet on kadonneet.;-))

        ..heti kun vaikuttaa niin sitten harkitsen imurin ylös kaivamista..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..heti kun vaikuttaa niin sitten harkitsen imurin ylös kaivamista..

        periksi olleskaan.. ;-/
        Muista sitten että minä varoitin sinua!
        Nyt se imuri vaan nauraa partaansa ja odottaa kostoaan. ;-)


      • Carmencita kirjoitti:

        periksi olleskaan.. ;-/
        Muista sitten että minä varoitin sinua!
        Nyt se imuri vaan nauraa partaansa ja odottaa kostoaan. ;-)

        ..profiilini kertoo.. hemmetin itsepäinen..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..profiilini kertoo.. hemmetin itsepäinen..

        imurin hautaaminen ja seiniä päin pitkin juokseminen ei oikein rauhalliselta vaikuta.
        Imurifobia voi muuttaa ihmisen luonnetta hyvinkin paljon. ;-))


      • Carmencita kirjoitti:

        imurin hautaaminen ja seiniä päin pitkin juokseminen ei oikein rauhalliselta vaikuta.
        Imurifobia voi muuttaa ihmisen luonnetta hyvinkin paljon. ;-))

        ..saatto johtua ihan vaan liiasta kofeiinista.. imuri on pelkkä romu.. forget it..ja nyt kävelen jo ihan lattialla.. ai niin.. muista että se ei ollut fobia vaan inho..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..saatto johtua ihan vaan liiasta kofeiinista.. imuri on pelkkä romu.. forget it..ja nyt kävelen jo ihan lattialla.. ai niin.. muista että se ei ollut fobia vaan inho..

        Tulin siihen päätökseen että fobia se on.
        Sanot sinä sitä miksi tahansa.
        ;-))


      • Carmencita kirjoitti:

        Tulin siihen päätökseen että fobia se on.
        Sanot sinä sitä miksi tahansa.
        ;-))

        ..miten vain haluat.. carmencita.. miten vain haluat..


      • Carmencita
        pervokki kirjoitti:

        ..miten vain haluat.. carmencita.. miten vain haluat..

        Olen minä sen verran sinnikäs ihminen (minäkin), että kyllä siinä yksi imurifobioinen taipuu. ;-)
        Vaikka vaaka olenkin horoskoopiltani, niin sinnikyyttä löytyy tästä likasta. ;-))


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe