Ajatelma

sir-nylkynen

Vaikeat ajat ovat auttaneet minua ymmärtämään entistä paremmin,miten loputtoman rikas ja kaunis elämä kaikin tavoin ja että monet asiat,joista ihminen kantaa huolta eivät ole lainkaan tärkeitä.

15

560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

yhdyn ajatelmaan:o)))

• sir-nylkynen

taas hyvältä voisin halata vaikka koko maailmaa.
        Sain viettää päivän poikani kanssa,hän tietää sairauteni,mutta ei ymmärrä. Poika sanoi minulle,isi isona minä korjaan sinut terveeksi.

• quistis
        sir-nylkynen kirjoitti:

taas hyvältä voisin halata vaikka koko maailmaa.
        Sain viettää päivän poikani kanssa,hän tietää sairauteni,mutta ei ymmärrä. Poika sanoi minulle,isi isona minä korjaan sinut terveeksi.

kaikki toimii...Mut se on suurta rakkautta se:o))

• Carmencita

miksi ihmisten pitää tuo tajuta vasta sen jälkeen kun on elänyt tai elää vaikeita aikoja.
      Meidän pitäisi opetella ymmärtämään elämää jo paljon aikaisemmin.

• sir-nylkynen

Pitää iloita siitä mitä on ei itkeä mitä ei ole.
        Se tahtöö unohtua.

• sir-nylkynen
        sir-nylkynen kirjoitti:

Se tahtöö unohtua.

tahtöö en enää osaa aakkosia.

• Carmencita
        sir-nylkynen kirjoitti:

Se tahtöö unohtua.

Turhaa energiaa vaan menee surkutteluun omista tai toisten puutteista, ja jos puutteet on korjattavissa, pitäisi käyttää se energia niiden korjaamiseen.

• Carmencita
        sir-nylkynen kirjoitti:

tahtöö en enää osaa aakkosia.

on menny ÄÄkkösiksi. ;-))

• sir-nylkynen
        Carmencita kirjoitti:

Turhaa energiaa vaan menee surkutteluun omista tai toisten puutteista, ja jos puutteet on korjattavissa, pitäisi käyttää se energia niiden korjaamiseen.

kadehtiminen on turhaa.Köyhän kodin lapset jotka kasvatetaan suurella rakkaudella ovat onnellisempia kuin rikkaiden lapset joille rakkaus korvataan rahalla.

• Carmencita
        sir-nylkynen kirjoitti:

kadehtiminen on turhaa.Köyhän kodin lapset jotka kasvatetaan suurella rakkaudella ovat onnellisempia kuin rikkaiden lapset joille rakkaus korvataan rahalla.

ei korvaa syliä eikä kuuntelevaa korvaa.
        Kummmallista miten ihmiset onkin kateellisia toisilleen mitä kummallisimmista asioista, autosta, vaimosta/miehestä, hyvästä elämästä, joskus ihan naurattaa heidän katkeruutensa.

• sir-nylkynen
        Carmencita kirjoitti:

ei korvaa syliä eikä kuuntelevaa korvaa.
        Kummmallista miten ihmiset onkin kateellisia toisilleen mitä kummallisimmista asioista, autosta, vaimosta/miehestä, hyvästä elämästä, joskus ihan naurattaa heidän katkeruutensa.

Vaikka olen mies niin sanon,että äiti on se jolle murheet kerrotaan. Äidin sylissä on turvallisin paikka sitähän me ukot kaipaamme vaikka emme tunnusta sitä.

• Carmencita
        sir-nylkynen kirjoitti:

Vaikka olen mies niin sanon,että äiti on se jolle murheet kerrotaan. Äidin sylissä on turvallisin paikka sitähän me ukot kaipaamme vaikka emme tunnusta sitä.

olen kyllä tuon huomannut. ;-))
        Ja jos ei äitiä satu olemaan saatavilla niin vaimon sylihän se on se seuraava paikka.
        ;-)

• sir-nylkynen
        Carmencita kirjoitti:

olen kyllä tuon huomannut. ;-))
        Ja jos ei äitiä satu olemaan saatavilla niin vaimon sylihän se on se seuraava paikka.
        ;-)

VAIMOLLE MIEHEN KIUKKUILTAVA KENELLE MUULLE.
        OLEN MYÖS NÄNYT MIEHIÄ JOTKA SANOVAT LÄHTEKÖÖN AKKA KYLLÄ MINÄ PÄRJÄÄN. KUN VAIMO SITTEN LÄHTEE TULEEKIN HÄTÄ. KYLLÄ SE ON VAIMO TAI ÄITI JOKA KRUUNAA KODIN LÄMMÖN ISÄ HUOLEHTII TAAS PRHEEN TOIMEENTULOSTA JA SEISOO VAIMON RINNALLA. OLEN ITSE ERONNUT YRITÄN KUITENKIN HOITAA VELVOLLISUUTENI POIKAA KOHTAAN SILLÄ HÄN ON EROON SYYTÖN. ELATUSMAKSUT MAKSAN NIIN KUIN PITÄÄ.
        KATSON VELVOLLISUUDEKSENI OSALLISTUA MYÖS POJAN HARRASTUS SEKÄ YLIMÄÄRÄISIIN MENOIHIN. MINULLE ON SANOTTU ILKEÄSTI MIKSI SINÄ ANNAT YLIÄMÄÄRÄISTÄ
        OLET HULLU. LAPSI TARVITSEE MUUTAKIN KUIN ELATUSMAKSUN. EI ÄITI PYSTY YKSIN KAIKKEA KUSTANTAMAAN. TÄMÄ MENI NYT VÄHÄN TOISEEN AIHEESEEN.

• Carmencita
        sir-nylkynen kirjoitti:

VAIMOLLE MIEHEN KIUKKUILTAVA KENELLE MUULLE.
        OLEN MYÖS NÄNYT MIEHIÄ JOTKA SANOVAT LÄHTEKÖÖN AKKA KYLLÄ MINÄ PÄRJÄÄN. KUN VAIMO SITTEN LÄHTEE TULEEKIN HÄTÄ. KYLLÄ SE ON VAIMO TAI ÄITI JOKA KRUUNAA KODIN LÄMMÖN ISÄ HUOLEHTII TAAS PRHEEN TOIMEENTULOSTA JA SEISOO VAIMON RINNALLA. OLEN ITSE ERONNUT YRITÄN KUITENKIN HOITAA VELVOLLISUUTENI POIKAA KOHTAAN SILLÄ HÄN ON EROON SYYTÖN. ELATUSMAKSUT MAKSAN NIIN KUIN PITÄÄ.
        KATSON VELVOLLISUUDEKSENI OSALLISTUA MYÖS POJAN HARRASTUS SEKÄ YLIMÄÄRÄISIIN MENOIHIN. MINULLE ON SANOTTU ILKEÄSTI MIKSI SINÄ ANNAT YLIÄMÄÄRÄISTÄ
        OLET HULLU. LAPSI TARVITSEE MUUTAKIN KUIN ELATUSMAKSUN. EI ÄITI PYSTY YKSIN KAIKKEA KUSTANTAMAAN. TÄMÄ MENI NYT VÄHÄN TOISEEN AIHEESEEN.

täällä huuhaalla, aiheet sinkoilee minne sattuu ja sinne mihin ajatus kulkee. Mikä on minusta rikkaus.
        Et minusta tee väärin maksaessasi enemmän kuin on tarpeen, se vaan on osoitus siitä että välität ja kannat vastuusi. Et ole katkera, etkä lapsellinen.
        Minulla on kokemusta ihan toisesta ääripäästä, ja just siitä lähtökohdasta että akka yrittää viedä tuhkatkin pesästä. ;-)
        Mutta mitäpä minä siitä, loppuen lopuksi kaikki oli tyytyväisiä, Minä tyytyväinen koska ei tarvinnut enää tapella, enkä olisi enää jaksanutkaan! Rahaahan se vaan on.;-)
        Noh, en tee tästä valitusvirttä. Jokainen hoitaa asiansa niin kuin parhaakseen näkee.
        Ja nyt olen elämääni hemmetin tyytyväinen. ;-))

• Anonyymi00017

Luoja meidän anna jokapäiväinen leipämme, anna iltarukous henkilökohtainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe