Vaikeat ajat ovat auttaneet minua ymmärtämään entistä paremmin,miten loputtoman rikas ja kaunis elämä kaikin tavoin ja että monet asiat,joista ihminen kantaa huolta eivät ole lainkaan tärkeitä.
Ajatelma
15
560
Vastaukset
- quistis
yhdyn ajatelmaan:o)))
- sir-nylkynen
taas hyvältä voisin halata vaikka koko maailmaa.
Sain viettää päivän poikani kanssa,hän tietää sairauteni,mutta ei ymmärrä. Poika sanoi minulle,isi isona minä korjaan sinut terveeksi. - quistis
sir-nylkynen kirjoitti:
taas hyvältä voisin halata vaikka koko maailmaa.
Sain viettää päivän poikani kanssa,hän tietää sairauteni,mutta ei ymmärrä. Poika sanoi minulle,isi isona minä korjaan sinut terveeksi.kaikki toimii...Mut se on suurta rakkautta se:o))
- Carmencita
miksi ihmisten pitää tuo tajuta vasta sen jälkeen kun on elänyt tai elää vaikeita aikoja.
Meidän pitäisi opetella ymmärtämään elämää jo paljon aikaisemmin.- sir-nylkynen
Pitää iloita siitä mitä on ei itkeä mitä ei ole.
Se tahtöö unohtua. - sir-nylkynen
sir-nylkynen kirjoitti:
Se tahtöö unohtua.tahtöö en enää osaa aakkosia.
- Carmencita
sir-nylkynen kirjoitti:
Se tahtöö unohtua.Turhaa energiaa vaan menee surkutteluun omista tai toisten puutteista, ja jos puutteet on korjattavissa, pitäisi käyttää se energia niiden korjaamiseen.
- Carmencita
sir-nylkynen kirjoitti:
tahtöö en enää osaa aakkosia.
on menny ÄÄkkösiksi. ;-))
- sir-nylkynen
Carmencita kirjoitti:
Turhaa energiaa vaan menee surkutteluun omista tai toisten puutteista, ja jos puutteet on korjattavissa, pitäisi käyttää se energia niiden korjaamiseen.
kadehtiminen on turhaa.Köyhän kodin lapset jotka kasvatetaan suurella rakkaudella ovat onnellisempia kuin rikkaiden lapset joille rakkaus korvataan rahalla.
- Carmencita
sir-nylkynen kirjoitti:
kadehtiminen on turhaa.Köyhän kodin lapset jotka kasvatetaan suurella rakkaudella ovat onnellisempia kuin rikkaiden lapset joille rakkaus korvataan rahalla.
ei korvaa syliä eikä kuuntelevaa korvaa.
Kummmallista miten ihmiset onkin kateellisia toisilleen mitä kummallisimmista asioista, autosta, vaimosta/miehestä, hyvästä elämästä, joskus ihan naurattaa heidän katkeruutensa. - sir-nylkynen
Carmencita kirjoitti:
ei korvaa syliä eikä kuuntelevaa korvaa.
Kummmallista miten ihmiset onkin kateellisia toisilleen mitä kummallisimmista asioista, autosta, vaimosta/miehestä, hyvästä elämästä, joskus ihan naurattaa heidän katkeruutensa.Vaikka olen mies niin sanon,että äiti on se jolle murheet kerrotaan. Äidin sylissä on turvallisin paikka sitähän me ukot kaipaamme vaikka emme tunnusta sitä.
- Carmencita
sir-nylkynen kirjoitti:
Vaikka olen mies niin sanon,että äiti on se jolle murheet kerrotaan. Äidin sylissä on turvallisin paikka sitähän me ukot kaipaamme vaikka emme tunnusta sitä.
olen kyllä tuon huomannut. ;-))
Ja jos ei äitiä satu olemaan saatavilla niin vaimon sylihän se on se seuraava paikka.
;-) - sir-nylkynen
Carmencita kirjoitti:
olen kyllä tuon huomannut. ;-))
Ja jos ei äitiä satu olemaan saatavilla niin vaimon sylihän se on se seuraava paikka.
;-)VAIMOLLE MIEHEN KIUKKUILTAVA KENELLE MUULLE.
OLEN MYÖS NÄNYT MIEHIÄ JOTKA SANOVAT LÄHTEKÖÖN AKKA KYLLÄ MINÄ PÄRJÄÄN. KUN VAIMO SITTEN LÄHTEE TULEEKIN HÄTÄ. KYLLÄ SE ON VAIMO TAI ÄITI JOKA KRUUNAA KODIN LÄMMÖN ISÄ HUOLEHTII TAAS PRHEEN TOIMEENTULOSTA JA SEISOO VAIMON RINNALLA. OLEN ITSE ERONNUT YRITÄN KUITENKIN HOITAA VELVOLLISUUTENI POIKAA KOHTAAN SILLÄ HÄN ON EROON SYYTÖN. ELATUSMAKSUT MAKSAN NIIN KUIN PITÄÄ.
KATSON VELVOLLISUUDEKSENI OSALLISTUA MYÖS POJAN HARRASTUS SEKÄ YLIMÄÄRÄISIIN MENOIHIN. MINULLE ON SANOTTU ILKEÄSTI MIKSI SINÄ ANNAT YLIÄMÄÄRÄISTÄ
OLET HULLU. LAPSI TARVITSEE MUUTAKIN KUIN ELATUSMAKSUN. EI ÄITI PYSTY YKSIN KAIKKEA KUSTANTAMAAN. TÄMÄ MENI NYT VÄHÄN TOISEEN AIHEESEEN. - Carmencita
sir-nylkynen kirjoitti:
VAIMOLLE MIEHEN KIUKKUILTAVA KENELLE MUULLE.
OLEN MYÖS NÄNYT MIEHIÄ JOTKA SANOVAT LÄHTEKÖÖN AKKA KYLLÄ MINÄ PÄRJÄÄN. KUN VAIMO SITTEN LÄHTEE TULEEKIN HÄTÄ. KYLLÄ SE ON VAIMO TAI ÄITI JOKA KRUUNAA KODIN LÄMMÖN ISÄ HUOLEHTII TAAS PRHEEN TOIMEENTULOSTA JA SEISOO VAIMON RINNALLA. OLEN ITSE ERONNUT YRITÄN KUITENKIN HOITAA VELVOLLISUUTENI POIKAA KOHTAAN SILLÄ HÄN ON EROON SYYTÖN. ELATUSMAKSUT MAKSAN NIIN KUIN PITÄÄ.
KATSON VELVOLLISUUDEKSENI OSALLISTUA MYÖS POJAN HARRASTUS SEKÄ YLIMÄÄRÄISIIN MENOIHIN. MINULLE ON SANOTTU ILKEÄSTI MIKSI SINÄ ANNAT YLIÄMÄÄRÄISTÄ
OLET HULLU. LAPSI TARVITSEE MUUTAKIN KUIN ELATUSMAKSUN. EI ÄITI PYSTY YKSIN KAIKKEA KUSTANTAMAAN. TÄMÄ MENI NYT VÄHÄN TOISEEN AIHEESEEN.täällä huuhaalla, aiheet sinkoilee minne sattuu ja sinne mihin ajatus kulkee. Mikä on minusta rikkaus.
Et minusta tee väärin maksaessasi enemmän kuin on tarpeen, se vaan on osoitus siitä että välität ja kannat vastuusi. Et ole katkera, etkä lapsellinen.
Minulla on kokemusta ihan toisesta ääripäästä, ja just siitä lähtökohdasta että akka yrittää viedä tuhkatkin pesästä. ;-)
Mutta mitäpä minä siitä, loppuen lopuksi kaikki oli tyytyväisiä, Minä tyytyväinen koska ei tarvinnut enää tapella, enkä olisi enää jaksanutkaan! Rahaahan se vaan on.;-)
Noh, en tee tästä valitusvirttä. Jokainen hoitaa asiansa niin kuin parhaakseen näkee.
Ja nyt olen elämääni hemmetin tyytyväinen. ;-))
- Anonyymi00017
Luoja meidän anna jokapäiväinen leipämme, anna iltarukous henkilökohtainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama957695Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246400Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1654531Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353101Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta932674Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh492035- 1401688
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971564Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48896Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21832