Näin kolopesijän! Juuri äsken! Kylpyhuoneessa!
Kolopesijähavainto!
14
528
Vastaukset
- quistis
harvinaisuus varmasti:o))
- jkh
...hmm.mikähän se mahtaa olla sun tyttöystäväs tai vaimos vai ja oliko alastikkin..
- dorkaeinari
tavaton. näitkö todellakin! uskomaton tapaus. Lähetä kuva sähköpostiin osoite: @@@.kolo.kolonet. niin tutkin tapauksen filosofisen tarkasti. Nimittäin epäilen aidon kolonpesijän olleen liikkeellä tähänaikaan vuorokaudesta.. täytyy olla feikkikolon pesijä!
- Olavi
Enhän se ollut kuin minä hinkkaamassa Hegulia.
- .....
...Mo sehän sitten selittikin kaiken...hauskoja pesu hetkiä:)
- :D:D:D
..... kirjoitti:
...Mo sehän sitten selittikin kaiken...hauskoja pesu hetkiä:)
Kylpä hyvää juttuu lentää täällä ;P
- Mutteri
Laji ei ole todella harvinainen,sillä sitä tavataan kyllä useissa talouksissa.Se kuuluu, ei ilmassa lentävään lintulajistoon.Talouteen pesineenä se on yleensä sijoittunut makuuhuoneeseen ja on siellä pesänrakennuspuuhissa.Ravinnokseen se yleensä saalistaa osia miehistä ,mutta kuitenkin vahingoittamatta miehen egoa.Lintulaji tunnetaan myös toisella nimellä joka on vällykäärmeen metsästäjä.
- Mutteri
Lintulajia on tavattu aina Suomessa,eikä ole harvinainen. Se kuuluu,ei lentäviin lintulajeihin ja tavataan useimmiten makuuhuoneessa pesänrakennus puuhissa.Ravinnokseen se käyttää osia miehestä,kuitenkaan vahingoittamatta miehen egoa.Lintu tunnetaan myös nimellä,vällykäärme.
- Mutteri
Ei ollu tarkotus toistaa,mutta kun eka oli jääny jonnekin atmosfääriin,kunnes löysi oikean kohteen.
- Mutteri
pervokki kirjoitti:
..täh.. lintu nimeltä vällykäärme??
Lukaseppa edellinen,jossa kolopesijän oikea nimi tuli oikein;vällykäärmeen metsästäjä!!!
- olla esim.
Patahaukka. Vaikee sanoo kun nuo tuntomerkit oli noin vähäiset.
- vaihtoehto:
1.Lintu esim. valkoselkätikka (epätodennnäk.)
2.Nainen esim. kylvyssä (todennäk.)
3.Joku "vehje" joka mielellän "pesii" kolossa
4.Hiiri jolla on pesä hiirenkolossa
Lisää vaihtoehtoja? - bongari
lähetä piipparilla viesti;tullaan kaikki sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501