..on ihan kiva olla.. yritin torin kautta että joku lahjottais kasari ja ysäri musaa meikäläiselle.. mut kukaan ei oo halunnut lahjoittaa.. blaahhh
lisäksi ketuttaa mixi vain kymmenen suosikkilinkkii saa laittaa profiilisivulle? mixei enemmän?.. otin eilen illalla lääkkeeni ja voin nykyään taas ihan hyvin..
pervokkina
38
713
Vastaukset
- quistis
kammotkin???
- quistis
pervokki kirjoitti:
..hävis sen siliän tien..
Sinulla:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..nähtävästi.. en tiedä mitä sisälsi..
ja vielä rohkeakin...Ottaa noin vain...ilman et tietää...Taisi ollakkin blaseboa;o)))
quistis kirjoitti:
ja vielä rohkeakin...Ottaa noin vain...ilman et tietää...Taisi ollakkin blaseboa;o)))
..määräs tropin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..määräs tropin..
sit se on jotain tehokasta:o)) Voihan...Oikeestikko??
quistis kirjoitti:
sit se on jotain tehokasta:o)) Voihan...Oikeestikko??
..ihan oikeasti.. hyvä troppi oli.. itseasiassa maistui oikein hyvälle mikä on outoa kun kyseessä oli kuitenkin lääke.. mutta ihan vähän vain..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihan oikeasti.. hyvä troppi oli.. itseasiassa maistui oikein hyvälle mikä on outoa kun kyseessä oli kuitenkin lääke.. mutta ihan vähän vain..
muutoin olisi vaara jäädä koukkuun...Heh...Tosi tyhmä...näin hoitajalta;o)) Noo olkoon kun blondi kerran olen:o))
quistis kirjoitti:
muutoin olisi vaara jäädä koukkuun...Heh...Tosi tyhmä...näin hoitajalta;o)) Noo olkoon kun blondi kerran olen:o))
..on kyllä vaarallisia.. varsinkin hyvän makuiset..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..on kyllä vaarallisia.. varsinkin hyvän makuiset..
Mä en ole koskaan ottanut hyvänmakuisia...Muutoinkin vain migreeniin...Olen hemmetin lääkekielteinen..Hui sekin vielä...Vieläkö sä otat niita nanilääkkeitä??
Mun mielestä luomutilkkari on parasta lääketä:o/ quistis kirjoitti:
Mä en ole koskaan ottanut hyvänmakuisia...Muutoinkin vain migreeniin...Olen hemmetin lääkekielteinen..Hui sekin vielä...Vieläkö sä otat niita nanilääkkeitä??
Mun mielestä luomutilkkari on parasta lääketä:o/..nanilääkkeitä?? jaa luomutikkarit.. luulin niiden olevan Lulun juttuja..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..nanilääkkeitä?? jaa luomutikkarit.. luulin niiden olevan Lulun juttuja..
eroon...;o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..?? tai mixi pitäisi?
lulu,Quu ja demonii ovat ihan yhtä ja samaa...Näin skitso mä olen;o)) Oikeesti en mä itsestäni haluu eroon päästä....:o))) Kestäkää vaan;o)
quistis kirjoitti:
lulu,Quu ja demonii ovat ihan yhtä ja samaa...Näin skitso mä olen;o)) Oikeesti en mä itsestäni haluu eroon päästä....:o))) Kestäkää vaan;o)
..skitsoja kaikki kun oikein syvälle sieluun katsotaan..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..skitsoja kaikki kun oikein syvälle sieluun katsotaan..
mä ajattelin samoin...Hui sä taidatkin olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni;o))
quistis kirjoitti:
mä ajattelin samoin...Hui sä taidatkin olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni;o))
..enpä tiedä mutta moni ajattelee varmasti samoin..
normaalit ne ns. hulluja ovatkin.. kaavoihinsa kangistuneita.. ahdasmielisiä.. kääkkk!!!
- Mutteri
lääkkeen hyvästä vaikutuksesta.Älä kuitenkaan ota liika,ettei tule liiallista tehoa,saatat nääs innostua vaikka imuroimaan.
- raikas
pervokki kirjoitti:
..hyvin enkä nähnyt painajaisia imureista.. joten imuri on ja pysyy maan mullassa..
keskuspölynimuri. Kauhea i-murmur -laite on piilossa, ääni on miellyttävämpi eikä pölise huoneeseen vaan ulos. Kuka nyt letkua letkeää pelkäisi?
raikas kirjoitti:
keskuspölynimuri. Kauhea i-murmur -laite on piilossa, ääni on miellyttävämpi eikä pölise huoneeseen vaan ulos. Kuka nyt letkua letkeää pelkäisi?
..rätin ja luudalla pyyhin lattioita..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..rätin ja luudalla pyyhin lattioita..
Hienoa! Tärkeintä on että siistiä tulee. Muistathan tuulettaa myös ilman raikkaaksi?
raikas kirjoitti:
Hienoa! Tärkeintä on että siistiä tulee. Muistathan tuulettaa myös ilman raikkaaksi?
..aahhh..raikas vintti..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..aahhh..raikas vintti..
Vintti on jostain syystä hirveän mukava sana.
- raikas
pervokki kirjoitti:
..entäpä ullakko?
niin hyvä kuin vintti. Mutta "ullakolla" kuulostaa hyvältä.
Lapsena mun huone oli yläkerrassa ei vintissä ja kaikkea kivaa oli ullakolla, joka meillä tarkoitti vintin ulkoseinien vieressä olevaa kylmää säilytystilaa. Mutta ullakko kuulostaa vähän synkältä... raikas kirjoitti:
niin hyvä kuin vintti. Mutta "ullakolla" kuulostaa hyvältä.
Lapsena mun huone oli yläkerrassa ei vintissä ja kaikkea kivaa oli ullakolla, joka meillä tarkoitti vintin ulkoseinien vieressä olevaa kylmää säilytystilaa. Mutta ullakko kuulostaa vähän synkältä.....ullakko.. ehkä kivempi mun mielestä.. juuri sen synkkyyden takia..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..ullakko.. ehkä kivempi mun mielestä.. juuri sen synkkyyden takia..
tulee mieleen musta vesi. Ja se on pelottavaa. En uskalla koskaan katsoa edes kauhufilmejä. Vaikka kyllä kauhu on eri asia kuin synkkyys.
raikas kirjoitti:
tulee mieleen musta vesi. Ja se on pelottavaa. En uskalla koskaan katsoa edes kauhufilmejä. Vaikka kyllä kauhu on eri asia kuin synkkyys.
..oon katsonut kuusvuotiaasta asti.. sen takia musta on kai tullut tämmönen.. I love it..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..oon katsonut kuusvuotiaasta asti.. sen takia musta on kai tullut tämmönen.. I love it..
se menee uniin. Tosin nuorempana minäkin välillä katsoin, jossakin vaiheessa huomasin, ettei sovi mulle. Yöunet häiriintyy. Elän elokuvatkin uusiksi unissani. Harmi toisaalta, koska elokuvan kautta saa kokea jotain muuta. Mutta fantasiat ym. on mukava katsoa vaikka olisi vähän kauheaakin, mutta ei oikeaa kauhua, ei uskalla.
..herneet soppaan rokkaamaan..
- quistis
koskaan ole ollut normaali;o)))
hmmmm..... Varo sitä kahvia myös...8))
- AROSUSI-09
juu.sata vois riittää...
- Creva
Minulla tuli juuri äsken sinua todella kova ikävä!
Olen ollut kadoksissa, kenties olet huomannut,
mutta nyt olen taas palannut!!!!! :)
Oih rakas Pervokki, ethän mua oo hyljänny?
Rakkaudella: Smurffi-Crevasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783648- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566