pervokkina

..on ihan kiva olla.. yritin torin kautta että joku lahjottais kasari ja ysäri musaa meikäläiselle.. mut kukaan ei oo halunnut lahjoittaa.. blaahhh

lisäksi ketuttaa mixi vain kymmenen suosikkilinkkii saa laittaa profiilisivulle? mixei enemmän?.. otin eilen illalla lääkkeeni ja voin nykyään taas ihan hyvin..

38

736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      kammotkin???

      • ..hävis sen siliän tien..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..hävis sen siliän tien..

        Sinulla:o)))


      • quistis kirjoitti:

        Sinulla:o)))

        ..nähtävästi.. en tiedä mitä sisälsi..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..nähtävästi.. en tiedä mitä sisälsi..

        ja vielä rohkeakin...Ottaa noin vain...ilman et tietää...Taisi ollakkin blaseboa;o)))


      • quistis kirjoitti:

        ja vielä rohkeakin...Ottaa noin vain...ilman et tietää...Taisi ollakkin blaseboa;o)))

        ..määräs tropin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..määräs tropin..

        sit se on jotain tehokasta:o)) Voihan...Oikeestikko??


      • quistis kirjoitti:

        sit se on jotain tehokasta:o)) Voihan...Oikeestikko??

        ..ihan oikeasti.. hyvä troppi oli.. itseasiassa maistui oikein hyvälle mikä on outoa kun kyseessä oli kuitenkin lääke.. mutta ihan vähän vain..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ihan oikeasti.. hyvä troppi oli.. itseasiassa maistui oikein hyvälle mikä on outoa kun kyseessä oli kuitenkin lääke.. mutta ihan vähän vain..

        muutoin olisi vaara jäädä koukkuun...Heh...Tosi tyhmä...näin hoitajalta;o)) Noo olkoon kun blondi kerran olen:o))


      • quistis kirjoitti:

        muutoin olisi vaara jäädä koukkuun...Heh...Tosi tyhmä...näin hoitajalta;o)) Noo olkoon kun blondi kerran olen:o))

        ..on kyllä vaarallisia.. varsinkin hyvän makuiset..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..on kyllä vaarallisia.. varsinkin hyvän makuiset..

        Mä en ole koskaan ottanut hyvänmakuisia...Muutoinkin vain migreeniin...Olen hemmetin lääkekielteinen..Hui sekin vielä...Vieläkö sä otat niita nanilääkkeitä??
        Mun mielestä luomutilkkari on parasta lääketä:o/


      • quistis kirjoitti:

        Mä en ole koskaan ottanut hyvänmakuisia...Muutoinkin vain migreeniin...Olen hemmetin lääkekielteinen..Hui sekin vielä...Vieläkö sä otat niita nanilääkkeitä??
        Mun mielestä luomutilkkari on parasta lääketä:o/

        ..nanilääkkeitä?? jaa luomutikkarit.. luulin niiden olevan Lulun juttuja..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..nanilääkkeitä?? jaa luomutikkarit.. luulin niiden olevan Lulun juttuja..

        eroon...;o)))


      • quistis kirjoitti:

        eroon...;o)))

        ..?? tai mixi pitäisi?


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..?? tai mixi pitäisi?

        lulu,Quu ja demonii ovat ihan yhtä ja samaa...Näin skitso mä olen;o)) Oikeesti en mä itsestäni haluu eroon päästä....:o))) Kestäkää vaan;o)


      • quistis kirjoitti:

        lulu,Quu ja demonii ovat ihan yhtä ja samaa...Näin skitso mä olen;o)) Oikeesti en mä itsestäni haluu eroon päästä....:o))) Kestäkää vaan;o)

        ..skitsoja kaikki kun oikein syvälle sieluun katsotaan..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..skitsoja kaikki kun oikein syvälle sieluun katsotaan..

        mä ajattelin samoin...Hui sä taidatkin olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni;o))


      • quistis kirjoitti:

        mä ajattelin samoin...Hui sä taidatkin olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni;o))

        ..enpä tiedä mutta moni ajattelee varmasti samoin..
        normaalit ne ns. hulluja ovatkin.. kaavoihinsa kangistuneita.. ahdasmielisiä.. kääkkk!!!


    • Mutteri

      lääkkeen hyvästä vaikutuksesta.Älä kuitenkaan ota liika,ettei tule liiallista tehoa,saatat nääs innostua vaikka imuroimaan.

      • ..hyvin enkä nähnyt painajaisia imureista.. joten imuri on ja pysyy maan mullassa..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvin enkä nähnyt painajaisia imureista.. joten imuri on ja pysyy maan mullassa..

        keskuspölynimuri. Kauhea i-murmur -laite on piilossa, ääni on miellyttävämpi eikä pölise huoneeseen vaan ulos. Kuka nyt letkua letkeää pelkäisi?


      • raikas kirjoitti:

        keskuspölynimuri. Kauhea i-murmur -laite on piilossa, ääni on miellyttävämpi eikä pölise huoneeseen vaan ulos. Kuka nyt letkua letkeää pelkäisi?

        ..rätin ja luudalla pyyhin lattioita..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..rätin ja luudalla pyyhin lattioita..

        Hienoa! Tärkeintä on että siistiä tulee. Muistathan tuulettaa myös ilman raikkaaksi?


      • raikas kirjoitti:

        Hienoa! Tärkeintä on että siistiä tulee. Muistathan tuulettaa myös ilman raikkaaksi?

        ..aahhh..raikas vintti..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..aahhh..raikas vintti..

        Vintti on jostain syystä hirveän mukava sana.


      • raikas kirjoitti:

        Vintti on jostain syystä hirveän mukava sana.

        ..entäpä ullakko?


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..entäpä ullakko?

        niin hyvä kuin vintti. Mutta "ullakolla" kuulostaa hyvältä.

        Lapsena mun huone oli yläkerrassa ei vintissä ja kaikkea kivaa oli ullakolla, joka meillä tarkoitti vintin ulkoseinien vieressä olevaa kylmää säilytystilaa. Mutta ullakko kuulostaa vähän synkältä...


      • raikas kirjoitti:

        niin hyvä kuin vintti. Mutta "ullakolla" kuulostaa hyvältä.

        Lapsena mun huone oli yläkerrassa ei vintissä ja kaikkea kivaa oli ullakolla, joka meillä tarkoitti vintin ulkoseinien vieressä olevaa kylmää säilytystilaa. Mutta ullakko kuulostaa vähän synkältä...

        ..ullakko.. ehkä kivempi mun mielestä.. juuri sen synkkyyden takia..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..ullakko.. ehkä kivempi mun mielestä.. juuri sen synkkyyden takia..

        tulee mieleen musta vesi. Ja se on pelottavaa. En uskalla koskaan katsoa edes kauhufilmejä. Vaikka kyllä kauhu on eri asia kuin synkkyys.


      • raikas kirjoitti:

        tulee mieleen musta vesi. Ja se on pelottavaa. En uskalla koskaan katsoa edes kauhufilmejä. Vaikka kyllä kauhu on eri asia kuin synkkyys.

        ..oon katsonut kuusvuotiaasta asti.. sen takia musta on kai tullut tämmönen.. I love it..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..oon katsonut kuusvuotiaasta asti.. sen takia musta on kai tullut tämmönen.. I love it..

        se menee uniin. Tosin nuorempana minäkin välillä katsoin, jossakin vaiheessa huomasin, ettei sovi mulle. Yöunet häiriintyy. Elän elokuvatkin uusiksi unissani. Harmi toisaalta, koska elokuvan kautta saa kokea jotain muuta. Mutta fantasiat ym. on mukava katsoa vaikka olisi vähän kauheaakin, mutta ei oikeaa kauhua, ei uskalla.


    • ..herneet soppaan rokkaamaan..

    • quistis

      koskaan ole ollut normaali;o)))

    • hmmmm..... Varo sitä kahvia myös...8))

      • ..muki meni aamulla vaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..muki meni aamulla vaan..

        olen iloinen puolestasi....8)))))


    • AROSUSI-09

      juu.sata vois riittää...

    • Creva

      Minulla tuli juuri äsken sinua todella kova ikävä!

      Olen ollut kadoksissa, kenties olet huomannut,
      mutta nyt olen taas palannut!!!!! :)

      Oih rakas Pervokki, ethän mua oo hyljänny?


      Rakkaudella: Smurffi-Crevasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe