Osaisiko joku sanoa että kasvatko rinnat ehkäisyrenkaan käytön yhteydessä? Kertokaa kokemuksia.
rinnat ja ehkäsyrengas
7
1182
Vastaukset
- käyttäjä
no en mä ainakaa oo huomannu kasvua. aristusta oli alussa, mut ei muuta..
- tiedonjanoinen
mites toi ehkäisyrengas toimii käytännössä?
ajattelin itse vaihtaa pillerit siihen...
eli miten seksi? onko tiputteluvuotoa? kuinka kalliiksi tulee? onko käytännön eroa pillereihin? - käyttäjä
tiedonjanoinen kirjoitti:
mites toi ehkäisyrengas toimii käytännössä?
ajattelin itse vaihtaa pillerit siihen...
eli miten seksi? onko tiputteluvuotoa? kuinka kalliiksi tulee? onko käytännön eroa pillereihin?3 viikkoa emättimessä, 1 viikko ilman. se on toimintaperiaate. renkaasta vapautuu hormoneja hitaasti ja TASAISESTI verenkiertoon.se on ultramatalahormonallinen.
täysin verrattavissa pillereihin, mitä nyt ei tarvii muistaa kun asettaa ja poistaa. Muuten sen voi pitää paikallaan vaikka koko ajan, ei tarvii ottaa seksinkä ajaks pois. joillain se voi sattua seksin aikana, ja sen voi ottaa pois 3h/vrk ettei teho heikkene.
ei mulla ainakaan oo ollu tiputteluvuotoa, mut se on yksilöllistä. joillain tulee tiputteluvuotoa, kun on liian vähän hormoneita :/
3kk paketti maksaa 40e, hieman kalliimpia, mutta kyllä sen kärsii!
sivuvaikutuksia ei oo mulla ainakaan mitään.
rengas ei tunnu sisällä, on helppo asettaa ja poistaa, ei voi tippua eikä hukkua, tyhjennysvuoto on niukkaa ja säännöllistä, tällä on hieman parempi ehkäisyprosentti kuin e-pillereillä! ja mikä parasta, hormoneja on vähän, ja nekin tulee tasaisesti! eikä oo mitään 90kg painorajaa mikä on pillereissä ja laastareissa-sopii siis lihavemmillekkin. eikä tää kerää mitään bakteereita tai pöpöjä, rengas on sellasta materiaalia. renkaan voi huuhtoa tarvittaessa....hmmh mitähän muuta?? - käyttäjä
käyttäjä kirjoitti:
3 viikkoa emättimessä, 1 viikko ilman. se on toimintaperiaate. renkaasta vapautuu hormoneja hitaasti ja TASAISESTI verenkiertoon.se on ultramatalahormonallinen.
täysin verrattavissa pillereihin, mitä nyt ei tarvii muistaa kun asettaa ja poistaa. Muuten sen voi pitää paikallaan vaikka koko ajan, ei tarvii ottaa seksinkä ajaks pois. joillain se voi sattua seksin aikana, ja sen voi ottaa pois 3h/vrk ettei teho heikkene.
ei mulla ainakaan oo ollu tiputteluvuotoa, mut se on yksilöllistä. joillain tulee tiputteluvuotoa, kun on liian vähän hormoneita :/
3kk paketti maksaa 40e, hieman kalliimpia, mutta kyllä sen kärsii!
sivuvaikutuksia ei oo mulla ainakaan mitään.
rengas ei tunnu sisällä, on helppo asettaa ja poistaa, ei voi tippua eikä hukkua, tyhjennysvuoto on niukkaa ja säännöllistä, tällä on hieman parempi ehkäisyprosentti kuin e-pillereillä! ja mikä parasta, hormoneja on vähän, ja nekin tulee tasaisesti! eikä oo mitään 90kg painorajaa mikä on pillereissä ja laastareissa-sopii siis lihavemmillekkin. eikä tää kerää mitään bakteereita tai pöpöjä, rengas on sellasta materiaalia. renkaan voi huuhtoa tarvittaessa....hmmh mitähän muuta??menkkoja voi siirtää samallailla kun pillereillä tai alotuspäiviä muutella... renkaita voi myös käyttää putkeen niin ettei tuu kun pari kertaa vuodessa menkat,jos haluaa.
- mutta
jos menee vessaan, vaikkapa isolle asialle, voiko renkaan vahingossa itse "työntää" ulos?
- käyttäjä
ison hädän sattuessa, ja vaikka ummetuksessa, rengas pysyy kyllä sisällä! ei ainakaan mulla oo ikinä ulos tullu missään tilanteessa..
- Noora
Ainakin minulla rinnat ovat kasvaneet ehkäisyrenkaan käytön yhteydessä jonkin verran. Ennen minulla oli hädin tuskin b-kuppi, nyt puolen vuoden käytön jälkeen rinnat ovat kasvaneet lähes c-kupin mittoihin. Enkä ole lihonut ollenkaan ehkäisyrenkaan käytön aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179