olen sitä mieltä että baarit pitäisi olla savuttomia ja paikka jonne kaikki voisi tulla viettämään mukavaa vapaa-aikaa.
ei se vaadi paljoa jos joutuu ulos tai tupakkihuoneeseen tupakille, eihän! en itse polta ja on todella tuskallista olla baareissa savun keskellä, pää alkaa särkeä ja tulee huono olo savuisessa ilmassa! ja ajatellen myös astmaatikoita!!!
tupakoitsija itse ei enää välttämättä välitä savusta ja muista tupakoitsijoista, mutta ihminen joka ei tupakoi joutuu silti olemaan passiivisena tupakoitsijana vieressä! ja on ikävää kun aina baarin jälkeen tupakan savu seuraa vaatteissa ja hiuksissa kotiin.
kaipaan asiasta paljon mielipiteitä! kiitos! :)
BAARIT SAVUTTOMIKSI!
8
316
Vastaukset
- Lääkäri
eheh
- valinnan vapaa.
Toiset ravintolat savuttomiksi,toisissa saisi polttaa.Savuttomissa narisijat saisivat narista keskenään tupakan haitoista.
- Doe-01
baarinpitäjillä/ravintoloitsijoilla pitäisi itsellä olla oikeus valita asiakkaansa,eli saako tiloissa tupakoida vai ei.Samoin henkilökunta voisi itse päättää,haluaisiko työskennellä ko.paikassa.
Tämä voi kuulostaa tupakoinnin puolestapuhumiselta,mutta olen itse nähnyt enemmän kuin tarpeeksi alkoholin ja muitten päihteitten aiheuttamista "passiivisista"ilmiöistä. voi oikein baareissa toimia et tupakoitsija ulos tai johonki erilliseen tupakkahuoneeseen..... johan se aikamoista tungosta aiheuttais....:)) tupakkalakia on jo muutenki tiukennettu...Sen ymmärrän ettei baarin tiskillä tarvi tuprutella...ja kyllä kuppilat muuten menettäis aikas runsaasti asiakkaita jos sellainen kielto tulis ettei baarissa sais polttaa...
- tanassa
nii määki, mut tarjoo rööki. mul on muute korkeen paikan kammo ja siks Näsineula pitäs saada vähä alemmaks
- perskuti
Kaikki rasvassa paistamiset kieltoon, haisee tukka rasvalle.
Kodeissa ruuoanlaitto kieltoon, haju jää huoneiston verhoihin.
Auringon-otto kieltoon, siintä voi saada syövän.
Riittäähän näitä,...oltaisko suvaitsevaisempia ja vältetään paikkoja jotka aiheuttavat inhon tunteita, kun vaihtoehtojakin tuntuu löytyvän..- .......
Oon kanssa sitä mieltä,et kaikki baarit saavuttomiks...ajatelkaa baarityöntekijöitä,ne joutuu oleen monta tuntia tupakansavussa,ja jotkut on viä allergisia sille...mun mielestä tupakoitsija ei ajaattele ketään muita kuin itseensä.
- Mutteri
....... kirjoitti:
Oon kanssa sitä mieltä,et kaikki baarit saavuttomiks...ajatelkaa baarityöntekijöitä,ne joutuu oleen monta tuntia tupakansavussa,ja jotkut on viä allergisia sille...mun mielestä tupakoitsija ei ajaattele ketään muita kuin itseensä.
Tässä meittin lähellä on ns:lähiöbubi.Sinne on järjestetty tupakoimaton tila,mutta mitäs ihmettä?Missähän ne tupakoimattomat onkaan.Siellä samassa paikassa kuin tupakoivatkin.Siitä tupakoimattomasta tilasta kun on tullut autiotila.Ei siinä tilassa näy muita kuin niitä,joilla on jotain salaista asiaa toiselle,ja sitten kun asia on kerrottu,äkkiä takaisin tupakkapuolelle,vaikka eivät tupakoisikaan.Laittaisivat vaan todella niitä täysin savuttomia ravintoloita,ja jättäisivät tupakoitsijoille omat paikat.Kumpikohan paikka ois täydempi?Arvatkaapa.Ja onhan ravintolan työntekijät tiedostaneet sen,että joutuvat tupakansavulle altistuneiksi,ja suurin osa tarjoilijoista tupakoi ittekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604