VM/Amway-tuotteet, syytä tutkia Suomessakin

Karolus

Koskaan ei ole shampoo ennen kirvellyt silmiäni, ja Amway-tuotteet ovat muutenkin epäilyttävän ylivahvoja...Kuinka hyvin niitä on tutkittu Suomessa. Jos tutkimukset ovat Amwayn sisäisiä, niillä tutkimuksilla saadan lehmän kusikin nektariksi!

77

18837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisilisko

höpö höpö

• Karolus

tuollainen höpöhöpöttely vain vahvistaa epäilyjäni...

• darkened_

kuka muutenkaan ostaa 3x kalliimpaa shamppota mitä siwassa on tarjolla, ninkuin mulla nyt koskaan olis ollu hiustenpesun kanssa ongelmia.

• ilh

niin...tai jos vaikka haluaa oikein HYVÄÄ shampoota ja käyt ostamassa sen kampaamosta,niin väitän että amway shampoot on oikein kilpailukykyisiä hinnoiltaan.Ja kukas se sano et silmiä kirvelee...?Kokeilepa laittaa silmät kiinni seuraavan kerran kun huuhdot shampoota hiuksista,voi auttaa asiaa. :)
        Meidän lapset(1,6ja7v) pesee amway shampoolla hiukset eikä yksikään valita et kirvelee.
        Että tällee meillä.Mut aina löytyy joku jonka on pakko kyseenalaistaa asia kun asia.Ei ole helppoa kateellisten elämä.

• vedätystä
        ilh kirjoitti:

niin...tai jos vaikka haluaa oikein HYVÄÄ shampoota ja käyt ostamassa sen kampaamosta,niin väitän että amway shampoot on oikein kilpailukykyisiä hinnoiltaan.Ja kukas se sano et silmiä kirvelee...?Kokeilepa laittaa silmät kiinni seuraavan kerran kun huuhdot shampoota hiuksista,voi auttaa asiaa. :)
        Meidän lapset(1,6ja7v) pesee amway shampoolla hiukset eikä yksikään valita et kirvelee.
        Että tällee meillä.Mut aina löytyy joku jonka on pakko kyseenalaistaa asia kun asia.Ei ole helppoa kateellisten elämä.

verrata Amwayn shampoota "oikein hyvään kampaajalta ostettuun". Eihän ole mitään näyttöä siitä, että laatu olisi sama. Turha siis rinnastaa näitä.

• ilh
        vedätystä kirjoitti:

verrata Amwayn shampoota "oikein hyvään kampaajalta ostettuun". Eihän ole mitään näyttöä siitä, että laatu olisi sama. Turha siis rinnastaa näitä.

Tuoteselosteesta se selviää onko laatu samaa,sellainen joka asiasta mitään ymmärtää,tietää sen.Voit minun puolesta pestä tukkas vaikka mäntysuovalla,ei vaikuta minuun mitenkään.Monella suomalaisella kampaajalla on meinaan satinique sarja myytävänä itsellään,kun ovat lähteneet mukaan ihan vain laadukkaiden tuotteiden takia.

• ize
        vedätystä kirjoitti:

AMWAY SHAMPOO/HOITOTUOTTEET AIVAN YHTÄ HYVIÄ KUIN
        KAMPAAMO/PARTURI ALAN VASTAAVAT. SANON SEN HIUSTUTKIJANA JA ALAN TUOTTEITA KAUAN KÄYTTÄNEENÄ,
        SUUREN KAUPUNGIN YKKÖS SALONGIN OMISTAJANA.
        TUOTTEET OVAT TO S I RIITTOISIA,ELI EDULLISIA SEKÄ
        HIUSTA PAIKKAAVANRAKENTAVIA JA TOIMIVIA!!
        NIMIMERKILLÄ :NYT TEILLÄ on TAUSTAA,JOHON VERRATA:)
        ÄLKÄÄKÄ MUUT KUUNNELKO ÙNELMAN VIEJIÄ`HE VAAN EIVÄT USKALLA LAITTAA ELÄMÄNSÄ LAATUA KUNTOON...SUOTAKOOT SE HEILLE...ps.vastaus viestiin 17.8.2005 :)

• ize

Rahoistansa välittävä,EI tuhlari..ostaa Amwayn tai kamp.part. tuotteita,koska ne on laatua..ja riittoisia...loppupelissä ne ovat todellakin kukkaroystävällisiä.
        opettele vaan se käyttömäärä,joka sinulle ohjeena kerrotaan, äläkä änkkää vastaan!

eli suomeksi:köyhällä ei ole varaa ostaa alehalpaa,kun ne ei hoida, riitäpitkään,pese kunnolla!!

• 18+2
        ize kirjoitti:

AMWAY SHAMPOO/HOITOTUOTTEET AIVAN YHTÄ HYVIÄ KUIN
        KAMPAAMO/PARTURI ALAN VASTAAVAT. SANON SEN HIUSTUTKIJANA JA ALAN TUOTTEITA KAUAN KÄYTTÄNEENÄ,
        SUUREN KAUPUNGIN YKKÖS SALONGIN OMISTAJANA.
        TUOTTEET OVAT TO S I RIITTOISIA,ELI EDULLISIA SEKÄ
        HIUSTA PAIKKAAVANRAKENTAVIA JA TOIMIVIA!!
        NIMIMERKILLÄ :NYT TEILLÄ on TAUSTAA,JOHON VERRATA:)
        ÄLKÄÄKÄ MUUT KUUNNELKO ÙNELMAN VIEJIÄ`HE VAAN EIVÄT USKALLA LAITTAA ELÄMÄNSÄ LAATUA KUNTOON...SUOTAKOOT SE HEILLE...ps.vastaus viestiin 17.8.2005 :)

Hiustutkijana =D ja suuren kaupungin ykkössalonin omistajana. Ei tää voi olla todellista =D

• kasvamaan vielä

vai ei ole shampoo koskaan ennen kirvellyt silmiäsi... Voi v...u!!
      Kehityksesi taso on uskomaton!!

Sanon vaan, että suomessa tehdyt tutkimukset ja vastaavat ovat kärpäsen kakka siitä, mitä maailmalla tutkitaan ja tehdään. Eikä se todellakaan ole joku vakuutus, jos joku juttu on tehty suomessa. Aivan kuin maailmassa vain suomalaiset osaisivat jotain ja muualla maailmassa ei osata mitään. Kantsis laajentaa vähän ympyröitä...

Ihan vaan tiedoksi sinulle, että kaikki tuotteet tulevat Suomen tuotevalvonnan läpi ja siellä joko hyväksytään tai hylätään.

• itse mennä kotiisi kasvamaan

se mitä maailmalla tutkitaan ja tehdään on juuri se mitä me suomalaiset tutkitaan ja tehdään uudestaan koska emme luota muiden urpojen sanaan siitä ettei kaivoon hyppäämiseen kuole.

• pitäisi

ajatella? Ensimmäisessä "varoitus" viestissäsi kehuit tuotteita hyviksi!!! Sitten aloit kovin hyökätä kaikkea Amwayhin liittyvää vastaan ja nyt jo olet kyseenalaistamassa tutkimuksia... hoh hoijaa. Onni sille kaverillesi, ettet lähtenyt mukaan, sinusta ei olisi ollut menestyjäksi. Olet kuin "naapurinjaska" ja niitähän tässä maassa riittää.

• Karolus

No nämä lahkolaiset alkavat mennä henkilökohtaisuuksiin...En ollut vielä kokeillut shampoota silloin ja nyt on kokeiltu muitakin aineita ja arvio niistä on entistä huonompi.Emme tosiaankaan tarvitse yhtään Amwaytuotetta tähän maahan.

Olen todellakin tuhat kertaa mieluummin naapurinjaska kuin jonkin pyramidiriistofirman tahdoton juoksupoika. Jos menestys tarkoittaa sielunsa myymistä sanonko mille, ihmissuhteiden röyhkeää kaupallistamista ja lahkomaista lammastelua, niin olen todella helpottunut....

• testaaja

olen myös huomannut amwayn tuotteissa puutteita. konetiskiaine jättää astioihin valkoisen kerrostuman jotain likaa/kalkkia/ihan mitä vaan, eikä lasit näytä puhtailta. jos ainetta laittaa vähemmän, ei astiat tule puhtaiksi, vaan löytyy kaakaokupin pohjalta kaakaota ja taas on uusi kierros tiedossa. näitä ongelmia ei ollut, kun käytimme tavallista konetiskiainetta.

• testaaja

Yllätävän erilaisia mielipiteet... ostin juuri kaveriltani konetiskiainetta ja tiskit olivat puhtaat ja lasit kirkkaat, eli ei mitään ongelmia. Shampoota olen myös testannut ja on ehdottomasti yksi parhaimmista. Hinnat on mitä on, mutta jokainenahan valitsee itse mistä ostaa.

• ikinä homo
        testaaja kirjoitti:

Yllätävän erilaisia mielipiteet... ostin juuri kaveriltani konetiskiainetta ja tiskit olivat puhtaat ja lasit kirkkaat, eli ei mitään ongelmia. Shampoota olen myös testannut ja on ehdottomasti yksi parhaimmista. Hinnat on mitä on, mutta jokainenahan valitsee itse mistä ostaa.

tuo toinen viesti on paskin ikinä. kyllä samalla nimimerkillä mutta eri henkilöt.

• vedessä on eroja
        ikinä homo kirjoitti:

tuo toinen viesti on paskin ikinä. kyllä samalla nimimerkillä mutta eri henkilöt.

ktiun pässit

• ole itse ILH ?
        testaaja kirjoitti:

Miksi ostit kaverilta ?

• testaaja
        ole itse ILH ? kirjoitti:

Miksi ostit kaverilta ?

Ei ole halua eikä kiinnostusta hommaan. Mutta miksi ei kokeilisi tuotteita, kun kaveri kerran niitä myy? Ja jos tuotteet on hyviä, niin miksi ei?

• nani
        ole itse ILH ? kirjoitti:

Miksi ostit kaverilta ?

mitä enemmän kannanottoja, sitä tunnetummaksi teette firmaamme, kiitos!

• ize

...koneestasi..nne! irtoaa vanhat"kakat"...niitä irtoaa jonkusen aikaa...ja olisikin kuunneltava ohjeet...muutama "tyhjä" pesukerta ennen täyttä lastia...ja seurttava myös astia/pesuainemääräääääää
        ...tasapaino!! mutta kyllä ne tuotteet ovat hyviäää..hyvinkin riittoisia..ja käyttökokemuksen lisääntyessä vastarintakin uuteen asiaan tasoittuu
        sekä tulet..te..huomaamaan,että koneiden käyttöikä pitenee...siinäkin tulee säästöä ,tuotteethan ovat jo riittoisia..kun ovat tiivisteitä...

• wemo

kun kirjoitit että tuotteet pitäis tutkia suomessa niin ensinnäkin ne tuotteet on saanu yk:ympäristömerkin joita on jaettu maailmassa vain 2kpl eli ne ei voi sisältää kovin paljon myrkkyjä kun ne sen on saanut yk on todella tarkka siinä asiassa

• .Karolus

Epäilen vahvasti, että tämäkin homma haisee, niinkuin kaikki Amwayssa. Todisteita...Ja paljonko Amway maksoi tuosta ympäristömerkistä

• maksoi
        .Karolus kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että tämäkin homma haisee, niinkuin kaikki Amwayssa. Todisteita...Ja paljonko Amway maksoi tuosta ympäristömerkistä

100 000 mk yli 10v. sitten, kun kaveri ajatteli hakea yritykselleen sen...

• epäile
        .Karolus kirjoitti:

Tässä faktaa Amwayn saamista ympäristöpalkinnoista luonnon hyväksi:

YK:n ympäristöpalkinto v. 1989
        Vihreä maapallo-palkinto, Rain Forest Alliance 1997.
        United Earthin kunniamaininta 1993.
        Kansallisen luonnonsäätiön tunnustuspalkinto 1991.
        Amway Puola ja Amway Canada ympäristöpalkinto 1998.
        Amway Thaimaa, Environmental Marketing Awards-kunniamaininta 1995 ja Marketing Awards-kultapalkinto ympäristöluokassa 1994.

Myös muissa maissa Amway tukee/tukenut luonnonsuojeluun liittyviä hankkeita (Kiina, Columbia, Italia, Puola, Thaimaa, Venezuela)

Että silleen...

• jaska
        epäile kirjoitti:

Tässä faktaa Amwayn saamista ympäristöpalkinnoista luonnon hyväksi:

YK:n ympäristöpalkinto v. 1989
        Vihreä maapallo-palkinto, Rain Forest Alliance 1997.
        United Earthin kunniamaininta 1993.
        Kansallisen luonnonsäätiön tunnustuspalkinto 1991.
        Amway Puola ja Amway Canada ympäristöpalkinto 1998.
        Amway Thaimaa, Environmental Marketing Awards-kunniamaininta 1995 ja Marketing Awards-kultapalkinto ympäristöluokassa 1994.

Myös muissa maissa Amway tukee/tukenut luonnonsuojeluun liittyviä hankkeita (Kiina, Columbia, Italia, Puola, Thaimaa, Venezuela)

Että silleen...

Missä on todisteet näille faktoillesi.

Amwayn on perustanut marssista tullut alieni ja se on muuten fakta.

• löytyy
        jaska kirjoitti:

Missä on todisteet näille faktoillesi.

Amwayn on perustanut marssista tullut alieni ja se on muuten fakta.

faktat. Mene vaikka amwayn toimistoon helsinkiin niin varmaan saat kirjalliset dokumentit asiasta. Mutta sinun väittämällesi ei varmaan löydy mistään faktaa muualta kuin sinun omasta päästäsi.

• jaska
        löytyy kirjoitti:

faktat. Mene vaikka amwayn toimistoon helsinkiin niin varmaan saat kirjalliset dokumentit asiasta. Mutta sinun väittämällesi ei varmaan löydy mistään faktaa muualta kuin sinun omasta päästäsi.

Pointti oli siinä, että täälä on turha esittää tuon tason väittämiä, jos todisteita ei ole esittää. Se ei paljoa auta, jos todisteet ovat niinkin hankalassa paikassa kuin amwayn helsingin toimistossa ja sieläkin vain ehkä?

Tällaisille väitteille ympäristö palkinnoista yms. löytyisi varmasti internetistäkin riittävät todisteet, jos ne ovat totta.

• jaska
        löytyy kirjoitti:

Jos amwaylla on esittää joku lappu joka kehuu heitä, niin ei se paljon todista.

Asiat pitää pystyä tarkistamaan muualta.

• tarkistamaan
        jaska kirjoitti:

Jos amwaylla on esittää joku lappu joka kehuu heitä, niin ei se paljon todista.

Asiat pitää pystyä tarkistamaan muualta.

sinne toimistolle. Vaan etpä taida uskaltaa, sillä Jaskalle taitaa tulla p...a housuun.

• Al-kemisti
        tarkistamaan kirjoitti:

sinne toimistolle. Vaan etpä taida uskaltaa, sillä Jaskalle taitaa tulla p...a housuun.

Amway ei sulje näiden epäilijöiden suuta kerralla ja pane nettisivuilleen linkkejä joista voi tarkistaa
        vaikkapa seuraavat asiat:

- kosmetiikkatuotteiden allergiatestaustodistukset
        jotka on tehnyt puolueeton laboratorio.
        - pesuaineiden suositusannostuksella laskettu
        hinta/pesukerta puolueetoman tahon toteamana
        - ravinnonlisien valmistuksessa väitetään
        käytettävän "luomuviljeltyjä" raaka-aineita,
        todistus tästä, puolueetomalta taholta

Lisäksi voisi selittää nämä ympäristöpalkinnot ja sertifioinnit. Itse en ole muuta mainintaa löytänyt asiasta kuin sen, että Amwaylle on myönnetty "kunniamaininta" koska sponsoroivat
        napajäätikölle ympäristönsuojelun nimissä tehtyä vaellusta. Ei siis sinänsä mikään ympäristöteko. Enemmänkin PR-henkinen investointi.

Sitten vielä kun netissä voisi käydä tutustumassa
        todelliseen palkkiojärjestelmään ja selvitykseen
        passiivisista tuloista ja niiden käyttäytymisestä
        siinä tapauksessa että yksi tai useampi jäsen poistuu kuvioista olisi Unelman Elämisen Ilosanoman Levittäminen Helppoa ?

• myös
        Al-kemisti kirjoitti:

Amway ei sulje näiden epäilijöiden suuta kerralla ja pane nettisivuilleen linkkejä joista voi tarkistaa

Lisäksi voisi selittää nämä ympäristöpalkinnot ja sertifioinnit. Itse en ole muuta mainintaa löytänyt asiasta kuin sen, että Amwaylle on myönnetty "kunniamaininta" koska sponsoroivat
        napajäätikölle ympäristönsuojelun nimissä tehtyä vaellusta. Ei siis sinänsä mikään ympäristöteko. Enemmänkin PR-henkinen investointi.

siinä tapauksessa että yksi tai useampi jäsen poistuu kuvioista olisi Unelman Elämisen Ilosanoman Levittäminen Helppoa ?

voit mennä sinne toimistolle tarkistamaan asiat kun kerran epäilet asioiden aitoutta. Vai onko jo vellit housussa ?

• ???
        Al-kemisti kirjoitti:

mutta miksi sen Unelman Elämisen Ilosanoman Levittämisen pitäisi helpottua? Ei ainakaan minulle sanottu, että homma olisi helppoa.
        Jospa on parempi pitää hommaa vähän epämääräisenä, niin ei lähde myöskään mukaan liikaa ihmisiä...? oli vain mun ajatus...!

• jaska
        myös kirjoitti:

voit mennä sinne toimistolle tarkistamaan asiat kun kerran epäilet asioiden aitoutta. Vai onko jo vellit housussa ?

Mutta kun....

Se Amwayn toimisto ei voi minulle todistaa mitään. Heillä voi olla näyttää jotkut hienot todistukset, mutta minä en voi mistään tietä ovatko ne aitoja. En myöskään tunne hyvin tahoja, jotka myöntävät todistuksia ja myöntämis perusteita.

Minun pitäisi joka tapauksessa tarkistaa asia joltain puolueettomalta taholta, jos nyt edes kiinnostaisi niin paljon.

Epäilyksiä vain heti herättää, kun ympäristö yms. todistuksista ei muuta tietoa löydy kuin "meillä on tällainen ja tällainen todistus"

• ja kysy
        jaska kirjoitti:

Mutta kun....

Se Amwayn toimisto ei voi minulle todistaa mitään. Heillä voi olla näyttää jotkut hienot todistukset, mutta minä en voi mistään tietä ovatko ne aitoja. En myöskään tunne hyvin tahoja, jotka myöntävät todistuksia ja myöntämis perusteita.

Minun pitäisi joka tapauksessa tarkistaa asia joltain puolueettomalta taholta, jos nyt edes kiinnostaisi niin paljon.

Epäilyksiä vain heti herättää, kun ympäristö yms. todistuksista ei muuta tietoa löydy kuin "meillä on tällainen ja tällainen todistus"

sellaisilta tahoilta sitten joihin uskot eläkä valita siinä, vai onko sittenkin pupu pöksyissä !

• jaska
        ja kysy kirjoitti:

sellaisilta tahoilta sitten joihin uskot eläkä valita siinä, vai onko sittenkin pupu pöksyissä !

Poinntihan tässä koko jutussa on siinä, että luulisi vm-firman itse kertovan ja todistavan, jos heillä olisi joku arvokas todistus. Ei sillä todistuksella ole mitään mainosarvoa, jos ei sitä porukka usko tai edes tiedä.

Ei mainoksiakaan liimata linja-auton penkkien alle vaan selkänojaan, josta ne on jokaisen helppo lukea ryömimättä.

• sinua
        jaska kirjoitti:

Poinntihan tässä koko jutussa on siinä, että luulisi vm-firman itse kertovan ja todistavan, jos heillä olisi joku arvokas todistus. Ei sillä todistuksella ole mitään mainosarvoa, jos ei sitä porukka usko tai edes tiedä.

Ei mainoksiakaan liimata linja-auton penkkien alle vaan selkänojaan, josta ne on jokaisen helppo lukea ryömimättä.

Sinä saat sen tarvitsemasi tiedon sieltä toimistolta. Mene käymään siellä tai soita sinne, varmasti saat tarvitsemasi tiedot koska asia näkyy sinua noin kovasti vaivaavan. Jos et sitä tee niin turha täällä on asiaa valitella.

• huijausta?
        ??? kirjoitti:

mutta miksi sen Unelman Elämisen Ilosanoman Levittämisen pitäisi helpottua? Ei ainakaan minulle sanottu, että homma olisi helppoa.
        Jospa on parempi pitää hommaa vähän epämääräisenä, niin ei lähde myöskään mukaan liikaa ihmisiä...? oli vain mun ajatus...!

kysyn vaan? minusta meijän lähikauppa on yhtä vaarallinen paikka, kun jälleenmyyjät.. nettikaupassa ei tuu ainakaan jyrätyks hullujen ja nistien alle:) voin tehdä ostokset kotona turvassa.. niin joo mites te ihmiset jotka siellä turvassa kotona kirjoitatte näitä juttujanne tänne niin uskallattekos samaa pään aukomista pitää tuolla julkisilla paikoilla?:D heh.. maailma on aika ihmeellinen paikka.. niin ja tosiaan jos kaupat lopetetaan, kun nettikaupat jyrää ne niin siinähän jäis moni taskuvaraskin työttömäks.. sehän olis ihan kamalaa:)

galluppi->

1. Kerro yksi asia mitä olet kuullut/luullut Amwaysta?
        2. Kerro yksi asia mitä TIEDÄT amwaysta?

vastaan myös itse tasapuolisuuden nimissä:D

1. Kaiken mitä juuri luin ennenkuin itse kirjoitin, muuten pyrin pitämään omat silmät ja korvat ja aivot käynnissä ja päätän ihan itse mitä mistäkin ajattelen -hankalaa, mutta loppujenlopuksi ihan mukavaa ja käytännöllistä!

2. Kaikilla tuotteilla on 90 päivän palautusoikeus, joten toivottavasti hän, jonka silmiä kirveli, ymmärsi palauttaa tuotteen, jotta saa rahansa takaisin!

• tiedän varmasti
        huijausta? kirjoitti:

kysyn vaan? minusta meijän lähikauppa on yhtä vaarallinen paikka, kun jälleenmyyjät.. nettikaupassa ei tuu ainakaan jyrätyks hullujen ja nistien alle:) voin tehdä ostokset kotona turvassa.. niin joo mites te ihmiset jotka siellä turvassa kotona kirjoitatte näitä juttujanne tänne niin uskallattekos samaa pään aukomista pitää tuolla julkisilla paikoilla?:D heh.. maailma on aika ihmeellinen paikka.. niin ja tosiaan jos kaupat lopetetaan, kun nettikaupat jyrää ne niin siinähän jäis moni taskuvaraskin työttömäks.. sehän olis ihan kamalaa:)

galluppi->

1. Kerro yksi asia mitä olet kuullut/luullut Amwaysta?
        2. Kerro yksi asia mitä TIEDÄT amwaysta?

vastaan myös itse tasapuolisuuden nimissä:D

1. Kaiken mitä juuri luin ennenkuin itse kirjoitin, muuten pyrin pitämään omat silmät ja korvat ja aivot käynnissä ja päätän ihan itse mitä mistäkin ajattelen -hankalaa, mutta loppujenlopuksi ihan mukavaa ja käytännöllistä!

2. Kaikilla tuotteilla on 90 päivän palautusoikeus, joten toivottavasti hän, jonka silmiä kirveli, ymmärsi palauttaa tuotteen, jotta saa rahansa takaisin!

1)olinpa kuullut että aloituspaketilla on myös 90 pv:n palautusoikeus
        2)ja nyt tiedän myös sen asian varmaksi. eli jos et 90 pv:n aikana ole edes saanut omiasi pois eikä homma kiinnosta, palauta kaikki saamasi tuootteet ja materiaali saat sijoittamasi rahat takaisin. aika hyvä juttu!

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Sinähän rohkea olet kun yleisellä palstalla väität että yk on lahjottavissa tai palkinnot ostettavissa.Jos saisit todisteita tästä yk:n myöntämästä ympäristöpalkinnosta(joiden etsiminen ei muuten ole kovin kaksinen juttu nykypäivänä),niin miten se vaikuttais mihinkään?Tuskin mitenkään.Keksisit vain uuden aiheen jolla kyseenalaistaa.En viitsi edes vaivautua todistelemaan tuollaisille mitään,yksinkertainen tosiasia on että AMWAY ei todellakaan ole sinua ja kaltaisiasi varten.

• .Karolus
        ilh kirjoitti:

Sinähän rohkea olet kun yleisellä palstalla väität että yk on lahjottavissa tai palkinnot ostettavissa.Jos saisit todisteita tästä yk:n myöntämästä ympäristöpalkinnosta(joiden etsiminen ei muuten ole kovin kaksinen juttu nykypäivänä),niin miten se vaikuttais mihinkään?Tuskin mitenkään.Keksisit vain uuden aiheen jolla kyseenalaistaa.En viitsi edes vaivautua todistelemaan tuollaisille mitään,yksinkertainen tosiasia on että AMWAY ei todellakaan ole sinua ja kaltaisiasi varten.

Jep...Amwayn kaltainen huijariorganisaatio ei todellakaan ole minua varten. Siinä olet täysin oikeassa. Jos uskallat lahkolaisuuttasi upota syvälle Amwayn pimeään ytimeen, huomaat, ettei se kyllä sovi kellekään kunnon ihmiselle.

• muuta vastata
        ilh kirjoitti:

kuin pyytää seuraamaan tiedotusvälineitä: YK:n organisaatiossa on useita ihmisiä aivan huipulta epäiltynä lahjusten vastaanotosta Irakin "ruokaa öljystä" ohjelmaan liittyen. Pääsihteeri Annanin perheenjäseniä myöten.

I rest my case

• .Karolus
        muuta vastata kirjoitti:

kuin pyytää seuraamaan tiedotusvälineitä: YK:n organisaatiossa on useita ihmisiä aivan huipulta epäiltynä lahjusten vastaanotosta Irakin "ruokaa öljystä" ohjelmaan liittyen. Pääsihteeri Annanin perheenjäseniä myöten.

I rest my case

Jos Amwayn kaltainen firma sekoitetaan YK:hon, on YK:ssa jokin pahasti pielessä. Money swears!

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Jep...Amwayn kaltainen huijariorganisaatio ei todellakaan ole minua varten. Siinä olet täysin oikeassa. Jos uskallat lahkolaisuuttasi upota syvälle Amwayn pimeään ytimeen, huomaat, ettei se kyllä sovi kellekään kunnon ihmiselle.

Sinäkun niin innokkaasti olet todisteita vaatimassa,niin voisitko sinä antaa/näyttää minulle ja muille todisteita,mihin perustuu väitöksesi "huijariorganisaatio"?
        Kai sinulla on kokemusta tai jotain faktaa antaa kun niin sanot?

• mietin samaa
        ilh kirjoitti:

Sinäkun niin innokkaasti olet todisteita vaatimassa,niin voisitko sinä antaa/näyttää minulle ja muille todisteita,mihin perustuu väitöksesi "huijariorganisaatio"?

Minäkin kaipaisin joitakin puolueettomia todisteita samasta asiasta. Löytyykö sellaisia?

Muuten löytyykö Suomesta Amwayn entisiä ilh:ta, jotka voi todella sanoa, että systeemi ei toimi? Haluaisin kuulla miksi ei?

• .Karolus
        ilh kirjoitti:

Lueppas aluksi Merchants of Deception-kirja. Se on ilmaiseksi ladattavissa netistä www.merchantsofdeception.com

Se on karmiva tositarina 10 vuyotta Amwayn organisaatiossa olleesta pariskunnasta. Ei mikään sepite, vaikka kultin jäsenet varmaan toivoisivat.

Sitten kun olet sen tehnyt, annan uusia osoitteita.

• mietin samaa
        .Karolus kirjoitti:

Lueppas aluksi Merchants of Deception-kirja. Se on ilmaiseksi ladattavissa netistä www.merchantsofdeception.com

Se on karmiva tositarina 10 vuyotta Amwayn organisaatiossa olleesta pariskunnasta. Ei mikään sepite, vaikka kultin jäsenet varmaan toivoisivat.

Itseasiassa minä tarkoitin jotain ulkopuolista puolueetonta tutkimusta. En kenenkään mukana olevan tai olleen kertomuksia. Löytyykö puolueettomia/ulkopuolisten tekemiä tutkimuksia? (Olen yritttänyt lukea tuon mainitsemasi jutun, mutta englanti ei ole oikein hallussa.)

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään todista,mistä minä tiedän onko he oikeesti olleet mukana toiminnassa.Internet on sellainen paikka että tuskin mikään firma maailmassa selviää ilman kritiikkiä.Kaikkia kun ei voi miellyttää,eikä ole tarviskaan.Olishan se nyt aivan hullua jos kaikki olisivat yhden ja saman firman listoilla ja kaikki olisivat tyytyväisiä,eikö?:)

• .Karolus
        ilh kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään todista,mistä minä tiedän onko he oikeesti olleet mukana toiminnassa.Internet on sellainen paikka että tuskin mikään firma maailmassa selviää ilman kritiikkiä.Kaikkia kun ei voi miellyttää,eikä ole tarviskaan.Olishan se nyt aivan hullua jos kaikki olisivat yhden ja saman firman listoilla ja kaikki olisivat tyytyväisiä,eikö?:)

Vai oikeesti mukana toiminnassa???Kirjoitat yli kolmensadan sivun kirjan kaikkine yksityiskohtineen, ja jonka autenttisuuden ovat lukuisat ihmiset todistaneet!? Niin eihän se Hitlerkään oikeasti.....

Lahkolaisen kuuluukin kieltää kulttiin kohdistuneet kielteiset arviot, siksi ymmärrän sinua oikein hyvin.
        Tottakai internetissä on kaikelle antiteesi, mutta kritiikki verkostomarkkinointia, ja erityisesti Amwayta kohtaan, on niin suurta, ettei vastaavaa paljon löydy. Ja miljoonien ihmisen riistäminen täytyykin tulla kuuluviin ja näkyviin.

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Vai oikeesti mukana toiminnassa???Kirjoitat yli kolmensadan sivun kirjan kaikkine yksityiskohtineen, ja jonka autenttisuuden ovat lukuisat ihmiset todistaneet!? Niin eihän se Hitlerkään oikeasti.....

Lahkolaisen kuuluukin kieltää kulttiin kohdistuneet kielteiset arviot, siksi ymmärrän sinua oikein hyvin.
        Tottakai internetissä on kaikelle antiteesi, mutta kritiikki verkostomarkkinointia, ja erityisesti Amwayta kohtaan, on niin suurta, ettei vastaavaa paljon löydy. Ja miljoonien ihmisen riistäminen täytyykin tulla kuuluviin ja näkyviin.

En suinkaan kiellä etteikö tähän toimintaan liittyisi jotain varjopuolia,mutta ne eivät ole amwayn tekemisiä vaan ihmisten.Jotkut ihmiset väärinkäyttävät tätä liikeideaa ja saattavat hienon liiketoiminnan huonoon valoon epäasiallisella käytöksellään.Lupaan tulla tänne teille ihan avoimesti kertomaan kun alkaa tuntumaan että amway menee riistämiseksi ja huijaamiseksi.Olen itse ollut toiminnassa vajaan vuoden ja olen alusta saakka tienannut 200-400€/kk ylimääräistä,omien tulojen lisäksi.Menot eivät ole missään kuussa olleet suuremmat kuin tulot.

• ihmeelistä
        .Karolus kirjoitti:

mietityttää, kun pitää vedota "lahkolaisuuten". Oletteko huomanneet, että hmisten ajatusmaailmat on monessakin jutussa erilaiset. Joku näkee jossakin jutussa huonoa toinen ei, niin vain on...emmekä sille mitään mahda. Eikö tämä juttu muuten lähtenyt siitä, että pýydettiin ulkopuolisia/puolueettomia todisteita...? (ei amwayssa toimivilata/toimineilta) Onko sellaisia?

• ilh
        ihmeelistä kirjoitti:

mietityttää, kun pitää vedota "lahkolaisuuten". Oletteko huomanneet, että hmisten ajatusmaailmat on monessakin jutussa erilaiset. Joku näkee jossakin jutussa huonoa toinen ei, niin vain on...emmekä sille mitään mahda. Eikö tämä juttu muuten lähtenyt siitä, että pýydettiin ulkopuolisia/puolueettomia todisteita...? (ei amwayssa toimivilata/toimineilta) Onko sellaisia?

Taitaa ne täysin puolueettomat linkit löytyä tämän palstan ulkopuolelta,täällä on tällaista jonninjoutavaa kinastelua ja väittelyä "tietäjien" ja "tietämättömien" välillä.Ihan hauskaa ajanvietettä,mutta ei mitään sen rakentavampaa. :)

• .Karolus
        ilh kirjoitti:

Taitaa ne täysin puolueettomat linkit löytyä tämän palstan ulkopuolelta,täällä on tällaista jonninjoutavaa kinastelua ja väittelyä "tietäjien" ja "tietämättömien" välillä.Ihan hauskaa ajanvietettä,mutta ei mitään sen rakentavampaa. :)

Ilh...miten voit olla niin ulkona inhimillisestä kanssakäymisestä, vai ootko todella kaupallistanut jo kaikki ihmissuhteesi, ettei mikään tunnu enää miltään? Minulle tämä ei ole ajanvietettä, vaan pienimuotoista herättelyä, etteivät ihmiset vain sortuisi laillani Amwayn kaltaisten kultinomaisten riistosysteemien pauloihin.Jokainen ihminen, joka välttää esim Amwayn, on plussaa elämälle, ja se on todella rakentavaa...

Puoleettomuus on hyvin vaikeaa, mutta näiden yritysten omat kaunistelut ovat kauimpana totuudesta. Selailkaa ihmiset nettiä ja luottakaa omaan arviointikykyynne.

Jos joku ehdoin tahdoin haluaa rahoittaa näitä äärioikeistolaisia, fundamentalistikristittyjä, ja Yagereita ja DeVosseja, jotka halveksivat naisten ja miesten tasa-arvoa, demokraatteja, ammattiyhdistysliikkeitä ym, niin siitä vaan. Nämä eivät ole tunteiluani, vaan täysiä faktoja ja kenen tahansa todennettavissa.

• värväyksen kohde
        Al-kemisti kirjoitti:

... esim sitä MITÄ TUOTTEITA alat liittyessäsi myymään, ennen kuin värväyksen kohde osallistuu näihin suorastaan uskonnollisiin käännytystilaisuuksiin!

Miksi pitää tehdä kaikki niin salamyhkäisesti??? Eikö voi reilusti kertoa heti alkuun että on kyse verkostomarkkinoinnista(vaikka väittävät muuta!) ja että kyse on lähinnä kosmetiikan ja pesuaineiden myynnistä? Ja miksi puhutaan värväyspuheissa sellaistakin soopaa että "Amerikassa ihmiset ostavat jopa autoja ja taloja meidän kauttamme". Blaa blaa!

Mitäköhän kuluttajasuojaviranomaiset sanovat amwaylaisten harhaanjohtavasta värväystekniikasta? Kerrotaan osatotuuksia ja näytetään hienoja lukuja siitä miten voi siirtyä aktiivisesta työntekijästä passiiviseen tienaajaan ja tulla rikkaaksi! Hohhoijaa mitä kusetusta!

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Ilh...miten voit olla niin ulkona inhimillisestä kanssakäymisestä, vai ootko todella kaupallistanut jo kaikki ihmissuhteesi, ettei mikään tunnu enää miltään? Minulle tämä ei ole ajanvietettä, vaan pienimuotoista herättelyä, etteivät ihmiset vain sortuisi laillani Amwayn kaltaisten kultinomaisten riistosysteemien pauloihin.Jokainen ihminen, joka välttää esim Amwayn, on plussaa elämälle, ja se on todella rakentavaa...

Puoleettomuus on hyvin vaikeaa, mutta näiden yritysten omat kaunistelut ovat kauimpana totuudesta. Selailkaa ihmiset nettiä ja luottakaa omaan arviointikykyynne.

Jos joku ehdoin tahdoin haluaa rahoittaa näitä äärioikeistolaisia, fundamentalistikristittyjä, ja Yagereita ja DeVosseja, jotka halveksivat naisten ja miesten tasa-arvoa, demokraatteja, ammattiyhdistysliikkeitä ym, niin siitä vaan. Nämä eivät ole tunteiluani, vaan täysiä faktoja ja kenen tahansa todennettavissa.

Joopa joo...
        Loppuiko faktat ja siirryt henkilökohtaisuuksiin?
        Mistä kohtaa se on sinulta pois jos joku haluaa tehdä yhteistyötä amwayn tai jonkun muun vm-firman kanssa?
        Olet tehnyt tästä hieman turhan henkilökohtaisen jutun,huomaatkos itse?
        Kiitos,luotan jatkossakin omaan arvostelukykyyni ja jatkan ilh:na.Ja käyn tietysti vilkaisemassa internetissä esiintyvää kritiikkiä silloin tällöin.

• ilh
        värväyksen kohde kirjoitti:

... esim sitä MITÄ TUOTTEITA alat liittyessäsi myymään, ennen kuin värväyksen kohde osallistuu näihin suorastaan uskonnollisiin käännytystilaisuuksiin!

Miksi pitää tehdä kaikki niin salamyhkäisesti??? Eikö voi reilusti kertoa heti alkuun että on kyse verkostomarkkinoinnista(vaikka väittävät muuta!) ja että kyse on lähinnä kosmetiikan ja pesuaineiden myynnistä? Ja miksi puhutaan värväyspuheissa sellaistakin soopaa että "Amerikassa ihmiset ostavat jopa autoja ja taloja meidän kauttamme". Blaa blaa!

Mitäköhän kuluttajasuojaviranomaiset sanovat amwaylaisten harhaanjohtavasta värväystekniikasta? Kerrotaan osatotuuksia ja näytetään hienoja lukuja siitä miten voi siirtyä aktiivisesta työntekijästä passiiviseen tienaajaan ja tulla rikkaaksi! Hohhoijaa mitä kusetusta!

Harmi jos koet tulleesi huijatuksi jotenkin.Fakta tieto on että amway itse valmistaa n 500 tuotetta,vitamiinit,kosmetiikka,pesuaineet.Amerikassa tämä tosiaan on jo suurin nettikauppa,tulossa myös eurooppaan ja silloin amwayn kaupan kautta saa mm autoja ja taloja ja coca-colaa,kuumailmapallolentoja,televisioita,vauvan vaippoja,nokian kännyköitä,jne.Käy vilkaisemassa,www.quixtar.com,niin näet mitä tulee meille myös.

• .Karolus
        ilh kirjoitti:

Joopa joo...
        Loppuiko faktat ja siirryt henkilökohtaisuuksiin?
        Mistä kohtaa se on sinulta pois jos joku haluaa tehdä yhteistyötä amwayn tai jonkun muun vm-firman kanssa?
        Olet tehnyt tästä hieman turhan henkilökohtaisen jutun,huomaatkos itse?
        Kiitos,luotan jatkossakin omaan arvostelukykyyni ja jatkan ilh:na.Ja käyn tietysti vilkaisemassa internetissä esiintyvää kritiikkiä silloin tällöin.

Hah..Amwayn suhteen faktat eivät todellakaan lopu!
        Ei ole kiinnostusta sinua erityisesti mollata, vaan ihmetellä kaikkia, joilla on pokkaa olla moraaliltaan niin arvelluttavassa firmassa ja röyhkeästi kaupallistaa ihmissuhteensa.

Tuskin hirveän kauan viitsin olla näillä sivuilla, mutta toivon, että totuudellisuuden ja inhimillisyyden puolustajia riittää, etteivät nämä V(ereni)M(ijä)-firmat enää saisi lisää uhreja.

• ilh
        .Karolus kirjoitti:

Hah..Amwayn suhteen faktat eivät todellakaan lopu!
        Ei ole kiinnostusta sinua erityisesti mollata, vaan ihmetellä kaikkia, joilla on pokkaa olla moraaliltaan niin arvelluttavassa firmassa ja röyhkeästi kaupallistaa ihmissuhteensa.

Tuskin hirveän kauan viitsin olla näillä sivuilla, mutta toivon, että totuudellisuuden ja inhimillisyyden puolustajia riittää, etteivät nämä V(ereni)M(ijä)-firmat enää saisi lisää uhreja.

No,todennäköisesti tästä asiasta on kohden turha kinastella.Kummallakin on oma näkökulmansa asiaan,eikä kumpikaan aio muuttaa sitä.Mutta olihan tämä hetken ihan mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.Oikein hyvää jatkoa sinulle ja kaikille muillekin toivon menestystä "käännytys" työssä.
        (syytät meitä "lahkolaisia käännyttämisestä johon itsekin syyllistyt omilla kirjoituksillasi :) )

• ei kerro

ja taaskaan amway ei tee salamyhkäisesti, vaan jotkut ns. ilh:t. amway ei kiellä sanomasta mitään mainitsemistasi asioista...

• ILONA

Heips! esittäytyäkseni: olen sama kuin kyseisen yllä olevan kysymyksen esittäjä... kukahan hullu sinua on värvännyt moisella tekniilla? piiskaa hälle, koska tietenkin tämä on verkostomarkkinointia!!!! mikäs häpeä se nyt olisi, että täytyy kieltää..? Palkkaus tosin ei mene pyramimaisesti, mutta pyramidipalkkaus ja verkostomarkkinointihan ei ole sama asia (jos joku ei tiedä) Uskonto asiaoihin en yleensä puutu, koska harvoin käyn kirkossakaan, mutta ei kait näitäkään tilausuuksia siellä järjestetä..? uskoo ken tahtoo:)

• ILONA
        ilh kirjoitti:

No,todennäköisesti tästä asiasta on kohden turha kinastella.Kummallakin on oma näkökulmansa asiaan,eikä kumpikaan aio muuttaa sitä.Mutta olihan tämä hetken ihan mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.Oikein hyvää jatkoa sinulle ja kaikille muillekin toivon menestystä "käännytys" työssä.
        (syytät meitä "lahkolaisia käännyttämisestä johon itsekin syyllistyt omilla kirjoituksillasi :) )

Melkein täytyisi maksaa palkkaa myös neiti käännyttäjälle, raskasta hommaa:D

• ILONA
        .Karolus kirjoitti:

Jos Amwayn kaltainen firma sekoitetaan YK:hon, on YK:ssa jokin pahasti pielessä. Money swears!

no hohhoijaa ja heippa!

• .Karolus
        ILONA kirjoitti:

no hohhoijaa ja heippa!

Kiitos..!.

Globaalinen vastustus American Scamia vastaan tiukkenee. Ihmissuhteiden kaupallistaminen ja huijari DeVosit ja Yagerit saadaan vielä kuriin.Yippee!

• muita neuvomaan
        .Karolus kirjoitti:

Kiitos..!.

Globaalinen vastustus American Scamia vastaan tiukkenee. Ihmissuhteiden kaupallistaminen ja huijari DeVosit ja Yagerit saadaan vielä kuriin.Yippee!

Vaahtoat hirveästi lahkolaisuudesta yms. uskontoon ja hulluuteen liittyvästä. Kuitenkin lukiessani noita SINUN kannanottoja, niin enemmän sinä vaikutat siltä käännyttäjältä ja saarnamieheltä! Sinun viesteissäsi heijastuu tosi negatiivinen tunnelma, kun taas usein sinua vastaan olevissa viesteissä on hyvin rauhallinen ja tietävä ote.
        En tiedä tästä Amwaysta juuri mitään, mutta silti kallistuin sen suuntaan tätä keskustelua lukiessani. Sinusta saa tosi epämiellyttävät vibat.
        Mahdat olla hyvin katkeroitunut ja epämiellyttävä ihminen!

• Karolus.
        muita neuvomaan kirjoitti:

Vaahtoat hirveästi lahkolaisuudesta yms. uskontoon ja hulluuteen liittyvästä. Kuitenkin lukiessani noita SINUN kannanottoja, niin enemmän sinä vaikutat siltä käännyttäjältä ja saarnamieheltä! Sinun viesteissäsi heijastuu tosi negatiivinen tunnelma, kun taas usein sinua vastaan olevissa viesteissä on hyvin rauhallinen ja tietävä ote.
        En tiedä tästä Amwaysta juuri mitään, mutta silti kallistuin sen suuntaan tätä keskustelua lukiessani. Sinusta saa tosi epämiellyttävät vibat.
        Mahdat olla hyvin katkeroitunut ja epämiellyttävä ihminen!

Hahhaa.. En ole taas muistanut koko Amwayta, kun taas muistutit siitä! Kaikesta näkee, että olet paljon enemmän tietoinen Amwaysta kuin tässä esität. No huijareitahan Amway vetää! Tässä pyramidibisneksessä pärjäävät vain röyhkeimmät ja tunneköyhimmät persoonat. Pakkohan on tukkia omatuntonsa, kun jokainen vähänkin fiksumpi tietää, että ylivoimainen enemmistö joutuu kusetetuksi!

Amway ja koko verkostomarkkinointibisnes on darwinismia kolkoimmillaan.

Olenko katkera käännyttäjä? No enemmänkin välittävä herättelijä. En ole menettänyt minuuttiakaan yöunia kyseisen lahkon takia.

Ymmärrän, että monet rahansaantitoiveissaan sulkevat järkensä, mutta voisi olla, että kannattaisi harkita vielä kerran, jospa se raha irtoaisi muualta paremmin.

• ize
        jaska kirjoitti:

...älä jauha p.....! ota selvää yhtä hanakkaasti,kuin täällä solvaat...anna muiden edetä rauhassa...TEE ITEKKIN jotakin positiivista...kasvata asenettasi ja luonnetta! SELVITÄ asiat,menemällä sinne toimistoon,,,ota yhteystietoja ja yhteyksiä..ja SELVITÄ, äläkä täällä ITKE ja MOLLAA! Hei..ja NETTI ei ole mikään PYHÄMESTA,jota kautta KAIKKI ASIAT PITÄISI SELVITÄ...ei ei ei. Nosta P..... siitä NETIN takaa ja ala hommiin!Selvitä asia itelles ja jätä muut rauhaan mielipiteiltäs,jotka ei perustu sun omaan kokemukseen vaan väärään asenteeseesi ja anna muille rauha edetä Amwayssa tai mikä sitten se kenelläkin on .Oletko oikeasti tuo vellihousu mamis..hei oikeasti ja anteeki..älä morkkaa ennenkuin ITSE olet mukana ja kokenut..eiks tämä olisi vähintäänkin oikein!!?? ja kuka on väittänyt yhdessäkään tilaisuudessa ,että äkkirikastut??
        ootko kuullut oikein?? voit saada paljon,jos haluat..vähän ellet paljoa halua...aina täytyy työtä tehdä..ja jos teet,saatkin...ainakin paremmin kuin suomen kitupalkat, siitä olen täysin varma ,mutta sen eteen täytyy TEHDÄ jotakin muuta uin solvata!!että sillen ,poitsut!irrottakaa tuo ènergia`positiivisuudelle !!

• ize
        Karolus. kirjoitti:

Hahhaa.. En ole taas muistanut koko Amwayta, kun taas muistutit siitä! Kaikesta näkee, että olet paljon enemmän tietoinen Amwaysta kuin tässä esität. No huijareitahan Amway vetää! Tässä pyramidibisneksessä pärjäävät vain röyhkeimmät ja tunneköyhimmät persoonat. Pakkohan on tukkia omatuntonsa, kun jokainen vähänkin fiksumpi tietää, että ylivoimainen enemmistö joutuu kusetetuksi!

Amway ja koko verkostomarkkinointibisnes on darwinismia kolkoimmillaan.

Olenko katkera käännyttäjä? No enemmänkin välittävä herättelijä. En ole menettänyt minuuttiakaan yöunia kyseisen lahkon takia.

Ymmärrän, että monet rahansaantitoiveissaan sulkevat järkensä, mutta voisi olla, että kannattaisi harkita vielä kerran, jospa se raha irtoaisi muualta paremmin.

...muille mahdollisuus...älä katkeroita muiden mieliä,jos itse olet noin pyhän negatiivinen!jätä tämä netti elämästäsi hetkeksi kokonaan pois ja katso ympärillesi,miten paljon on hyvääkin...
        ,,,Ilh.oot kertoo eka esittelyssä perusasiat...itse saa aivan omilla aivoilla miettiä jatko...ja aivan vapaaehtoisesti...ja vapaa kokeiluoikeus jopa kolmekuukautta...!! Saako ihminen palkkatyöstä vastavaa..pikkuhiljaa etenee talous ylöspäin..ei alas,niinkuin sinun ``kokemuksella``joka on kuiden kokemus,,,sinun lukemanasi jostakin romaanista...hei,ota lusikka omaan käteesi ja etene...älä puhu totuutena sellaista,jonka olet vain òppinut`lukemalla artikkeleita,kirjoja ja muiden kertomina juttuina..TEE ITSE AIDOTI ja ylläty...saatkin jotakin ITSE tekemällä...nojaudut aivan liikaa muiden huonoon tuuriin tai laiskaan tekemiseen, sillä työtähän tuo verkostomarkkinointi on...
        ja toki suotakoon jo aiemmin asian perustaneille pieni `johto`,etumtka..ja jos haluat OHI,niin tee se työ ja MENE heidän OHI...kaikki kortit on sinulla ja positiivisia ihmisiä kun tapaat (et tapa,tuo negatiivisuutesi) vaan tapaat, tulet itsekkin positiivisemmaksi ja saat pehmeämmän elämän...olet nyt niin hitsin katkera...miksi? mistä tuo johtuneekaan...??ei ymmärrä!! anna netin nyt hetken olla pois elämästä...usko ,,se ei tee hyvää kellekkään...!se on selvää,että mistään nk.normaalista työstä et `rikastu`jos ei välttämättä verkostomarkkinoinnistakaan, mutta ainkin jokainen saa laittaa itsensä likoon ja saada mahdollisuus..mikään palkkatyöntönantaja ei tule sinulle antamaan sellaisia mahdollisuuksia tienata..he eivät palkkaasi nosta jos vaikka kysytkin,,,että mitä voisin tehdä enemmän tai lisää,jotta palkkani nousisi!!?ei kuule..sellaista ei ole! Palkka on siinä ja pysyy..kukaan työnantaja ei sinua tue saadaksesi ylemmäs tienastiasi,joten ANNA vaan sen AMWAYN mahdollistaa se ,jos joku haluaa..!se on itestä kiinni miten etenee ja paljonko,,usko nyt vaan ja anna itellesikin mahdollisuus äläkä lö päätäsi noin kovaa seinään..älä ole katkera...

• asiaan perehtynty
        ize kirjoitti:

...muille mahdollisuus...älä katkeroita muiden mieliä,jos itse olet noin pyhän negatiivinen!jätä tämä netti elämästäsi hetkeksi kokonaan pois ja katso ympärillesi,miten paljon on hyvääkin...
        ,,,Ilh.oot kertoo eka esittelyssä perusasiat...itse saa aivan omilla aivoilla miettiä jatko...ja aivan vapaaehtoisesti...ja vapaa kokeiluoikeus jopa kolmekuukautta...!! Saako ihminen palkkatyöstä vastavaa..pikkuhiljaa etenee talous ylöspäin..ei alas,niinkuin sinun ``kokemuksella``joka on kuiden kokemus,,,sinun lukemanasi jostakin romaanista...hei,ota lusikka omaan käteesi ja etene...älä puhu totuutena sellaista,jonka olet vain òppinut`lukemalla artikkeleita,kirjoja ja muiden kertomina juttuina..TEE ITSE AIDOTI ja ylläty...saatkin jotakin ITSE tekemällä...nojaudut aivan liikaa muiden huonoon tuuriin tai laiskaan tekemiseen, sillä työtähän tuo verkostomarkkinointi on...
        ja toki suotakoon jo aiemmin asian perustaneille pieni `johto`,etumtka..ja jos haluat OHI,niin tee se työ ja MENE heidän OHI...kaikki kortit on sinulla ja positiivisia ihmisiä kun tapaat (et tapa,tuo negatiivisuutesi) vaan tapaat, tulet itsekkin positiivisemmaksi ja saat pehmeämmän elämän...olet nyt niin hitsin katkera...miksi? mistä tuo johtuneekaan...??ei ymmärrä!! anna netin nyt hetken olla pois elämästä...usko ,,se ei tee hyvää kellekkään...!se on selvää,että mistään nk.normaalista työstä et `rikastu`jos ei välttämättä verkostomarkkinoinnistakaan, mutta ainkin jokainen saa laittaa itsensä likoon ja saada mahdollisuus..mikään palkkatyöntönantaja ei tule sinulle antamaan sellaisia mahdollisuuksia tienata..he eivät palkkaasi nosta jos vaikka kysytkin,,,että mitä voisin tehdä enemmän tai lisää,jotta palkkani nousisi!!?ei kuule..sellaista ei ole! Palkka on siinä ja pysyy..kukaan työnantaja ei sinua tue saadaksesi ylemmäs tienastiasi,joten ANNA vaan sen AMWAYN mahdollistaa se ,jos joku haluaa..!se on itestä kiinni miten etenee ja paljonko,,usko nyt vaan ja anna itellesikin mahdollisuus äläkä lö päätäsi noin kovaa seinään..älä ole katkera...

sulla varmaan on(vai oletko aivopesun yhteydessä hukannut jonnekin) nuo Amwayn liiketoimintaperiaatesäännöt. Katsopa sieltä sivu 12 ja 13.
        Amwayn toimintaperiaatteen vastaista on väittää, että pelkillä uusien ILh:ien sponsoroimisella tienaa bonuksia.
        Jokaisella bonuskertymäkuukaudella sinulla on oltava kirjalliset todistukset kymmenestä(10) tuotteen loppukäyttäjästä, joille olet myynyt tuotteita.
        Bonuksia ei siis ole oikeus nostaa kuukausilta ja myynnistä, joilta noita 10 loppukäyttäjää ei ole todistaa, jotka siis eivät ole Amwayn ILH:ia.

Siinä teille turva loppuelämäksi kun Amway alkaa, rahavirtojen ehtyessä, perimään takaisin näitä bonuksia tyhmiltä dollareiden kuvat silmissä vilkkuvilta ihmisiltä. Mukaan lukien se, että varmasti jos vastaan jotain yrität väittää, kuluttajasuojaviranomaiset ovat asiasta varmasti kiinnostuneita.

Niin ja sopimuksessa ainakin 3 eri sanamuodoin lukee, että jokainen ILH on itse vastuussa jokaisen säännön noudattamisessa.
        Sääntörikkomuksen seurauksia ovat mm. bonusten perintä, hyvitysten ja tunnustusten palautus(ja tämä lista jatkuu. Lisäksi tähän tulevat juridiset toimenpiteet.

Vielä Amwayn sääntöjen vastaista on luvata rahaa saavan pienellä työllä ja lyhyessä ajassa. Eli tämä materiaali, joka kiertää mukana luvaten 10-15h työpanoksella 2-3kk jopa 84 000 euron vuositulot ovat laitonta materiaalia sekä lain, että amwayn sääntöjen mukaan.

että repikää siitä te, jotka ovat tyhmyyksissänne tähän toimintaa mukaan liittyneet.

Mulle tätä kauppasi kaveri, joka ei ollut myöskään lukenut lappujaan. Sain ne lukea ennen allekirjoitusta ja nyt olen levittänyt tätä tietoa eteenpäin ja saanut vihdoin monen monen ihmisen lukemaan nämä sääntönsä ja näin he ovat tulleet järkiinsä ja lopettamassa toimintaansa. Luojan kiitos!!!

Netistä onneksi löytyi tietoa ja sen petteri haipolan tekstin pohjalta alkoi mielenkiinto nousta lukemaan nämä Amwayn omat säännöt. Eli ihan samaa kirjoittaa petteri kuin, mitä lukee Amwayn omissa säännöissä.

• mummoooooo
        asiaan perehtynty kirjoitti:

sulla varmaan on(vai oletko aivopesun yhteydessä hukannut jonnekin) nuo Amwayn liiketoimintaperiaatesäännöt. Katsopa sieltä sivu 12 ja 13.
        Amwayn toimintaperiaatteen vastaista on väittää, että pelkillä uusien ILh:ien sponsoroimisella tienaa bonuksia.
        Jokaisella bonuskertymäkuukaudella sinulla on oltava kirjalliset todistukset kymmenestä(10) tuotteen loppukäyttäjästä, joille olet myynyt tuotteita.
        Bonuksia ei siis ole oikeus nostaa kuukausilta ja myynnistä, joilta noita 10 loppukäyttäjää ei ole todistaa, jotka siis eivät ole Amwayn ILH:ia.

Siinä teille turva loppuelämäksi kun Amway alkaa, rahavirtojen ehtyessä, perimään takaisin näitä bonuksia tyhmiltä dollareiden kuvat silmissä vilkkuvilta ihmisiltä. Mukaan lukien se, että varmasti jos vastaan jotain yrität väittää, kuluttajasuojaviranomaiset ovat asiasta varmasti kiinnostuneita.

Niin ja sopimuksessa ainakin 3 eri sanamuodoin lukee, että jokainen ILH on itse vastuussa jokaisen säännön noudattamisessa.
        Sääntörikkomuksen seurauksia ovat mm. bonusten perintä, hyvitysten ja tunnustusten palautus(ja tämä lista jatkuu. Lisäksi tähän tulevat juridiset toimenpiteet.

Vielä Amwayn sääntöjen vastaista on luvata rahaa saavan pienellä työllä ja lyhyessä ajassa. Eli tämä materiaali, joka kiertää mukana luvaten 10-15h työpanoksella 2-3kk jopa 84 000 euron vuositulot ovat laitonta materiaalia sekä lain, että amwayn sääntöjen mukaan.

että repikää siitä te, jotka ovat tyhmyyksissänne tähän toimintaa mukaan liittyneet.

Mulle tätä kauppasi kaveri, joka ei ollut myöskään lukenut lappujaan. Sain ne lukea ennen allekirjoitusta ja nyt olen levittänyt tätä tietoa eteenpäin ja saanut vihdoin monen monen ihmisen lukemaan nämä sääntönsä ja näin he ovat tulleet järkiinsä ja lopettamassa toimintaansa. Luojan kiitos!!!

Netistä onneksi löytyi tietoa ja sen petteri haipolan tekstin pohjalta alkoi mielenkiinto nousta lukemaan nämä Amwayn omat säännöt. Eli ihan samaa kirjoittaa petteri kuin, mitä lukee Amwayn omissa säännöissä.

peskää vaikka tervalla .jos haluutte

• muikkukukko..kuopioo
        mummoooooo kirjoitti:

peskää vaikka tervalla .jos haluutte

minä käytän munasampoota....................

• tyyyyyyy
        muikkukukko..kuopioo kirjoitti:

minä käytän munasampoota....................

munat ja sampoo ereiksee...........

• Munakoisu
        tyyyyyyy kirjoitti:

munat ja sampoo ereiksee...........

keitän munia, en pesee niitä.

• Anonyymi
        ilh kirjoitti:

En suinkaan kiellä etteikö tähän toimintaan liittyisi jotain varjopuolia,mutta ne eivät ole amwayn tekemisiä vaan ihmisten.Jotkut ihmiset väärinkäyttävät tätä liikeideaa ja saattavat hienon liiketoiminnan huonoon valoon epäasiallisella käytöksellään.Lupaan tulla tänne teille ihan avoimesti kertomaan kun alkaa tuntumaan että amway menee riistämiseksi ja huijaamiseksi.Olen itse ollut toiminnassa vajaan vuoden ja olen alusta saakka tienannut 200-400€/kk ylimääräistä,omien tulojen lisäksi.Menot eivät ole missään kuussa olleet suuremmat kuin tulot.

Jokainen työpaikka on myös pyramidihuijaus

• Etelänmies

Olet käyttänyt tiivistettä ja tuhlannut ainetta. Tuote on tarkoitettu laimennettavaksi. Lue ensin käyttöohje, vai pitääkö vääntää rautalangasta.
      Tuotteet on tutkittu 60-luvulta alkaen.
      se pesuaine riittää vuodeksi, oikein käytettynä. Laimennuksenkin saa laimentaa ja se toimii silti.
      Tiskiaine esim. riittää satakertaiseen astiamäärään Fairiin verrattuna ja hajoaa luonnossa.
      Tuotteita myydään yli sadassa valtiossa ja kaikki tutkittu ja kaikilla tuotteilla täysi takuu eli JOS TUOTE EI MIELLYTÄ ; PALAUTA PAKKAUS JA SAAT RAHASI KAIKKI TAKAISIN ILMAN SELTITYKSIÄ; VAIKKA OLISIT KÄYTTÄNYT TUOTTEEN KOKONAAN.
      Älä kirjoita asioista luulojesi perusteella, opettele tekemään asioita ohjeiden mukaan, sinulla on käytössäsi maailman eniten tutkitut ja PATENTOIDUT Maailman parhaat tuotteet.

• Pas kapuhetta taas.

--Tuote on tarkoitettu laimennettavaksi. --

Kaupasta saa sellaista pesuainetta jota ei tarvitse laimennella, niin se kehitys kulkee.

-- sinulla on käytössäsi maailman eniten tutkitut ja PATENTOIDUT Maailman parhaat tuotteet.--

Valehtelet sika.

• ex-ämyri

Ei ollut mun hommaa tämä. Jonkin aikaa touhussa mukana ja muutamassa seminaarissakin tuli täältä pohjoisesta käytyä. Silloin ainakin piti joka pirun kuukausi tilata tuotteita jokin määrä jotta olisi jotain bonuksia saanut ja liittää uusia jäseniä. Naapurin pariskuntakin touhotti vielä vuosia voi olla että ovat vieläkin sen jälkeen kun itse lopetin tuon firman pakkotilaamiset. Naapurilla joka puoli purkkia ja purnukkaa huusholli täynnä kun ei sanut myytyä mutta tilata piti. Eikä kukaan käytä tuotteita omassa käytössä niin paljon kun ovat niin "riittoisia". Se jäi näistä tuotteista mieleen että ei yhdessäkään pesuaine purnukassa ollut tuoteselostetta vaan piti jostain kansiosta etsiä ja ei aina löytynyt ollenkaan. Esim. lasinpesuaine ja johonkin muuhun pesuun tarkoitettu aine vaikutti samalta caisselta mut eri purtilossa, yhtä sinistä väriltään ja yhtä pahan hajuista.

• Pakko ostatus.

Näinhän se menee että ämwäy ja kolden saippuaa on kaapit täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      127
      3148
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2513
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2178
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      26
      1415
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      173
      1410
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1257
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      292
      1248
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1090
    Aihe