..pitkästä aikaa on taas käynyt nniin että perjantai tuli eikä mulla oo varaa tuoppeihin eikä matkusteluuun.. mitä mä nyt teen?
juonko kahvikaakaoo monta kuppii ja juoksen taas pitkin seinii??
tuoppirahat
65
1334
Vastaukset
- quistis
ja rentoutuu..Hus alas sieltä seinältä:o)) No niin nyt otetaan se pelko pois......Noin..ja..ai hän haluaa hyvät sokerihumalat...;o))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihan tavalliset.. pienet ja sievät.. yritän hetkellisesti rauhoittua..
rauhoituit...menikö pelko pois...laajentuuko tajunta sokerista..Vieläkö muuta:o))
quistis kirjoitti:
rauhoituit...menikö pelko pois...laajentuuko tajunta sokerista..Vieläkö muuta:o))
..rauhotuin.. pelko hävis.. eip.. kyllä kiitos jotain ihan muuta ku ei tää riitä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..rauhotuin.. pelko hävis.. eip.. kyllä kiitos jotain ihan muuta ku ei tää riitä..
:o)) Sä haluut perjantaipullon??
- quistis
pervokki kirjoitti:
quistis kirjoitti:
..tai tuopin.. miten sen nyt haluu sanoo.. muutaman tuopin ja sosiaalista kanssakäymistä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tai tuopin.. miten sen nyt haluu sanoo.. muutaman tuopin ja sosiaalista kanssakäymistä..
no onhan SE sellaista kanssakäymistä...No mikä estää:o)) Ottaa mitä haluu;o)))
quistis kirjoitti:
no onhan SE sellaista kanssakäymistä...No mikä estää:o)) Ottaa mitä haluu;o)))
..estää.. ainakin vielä.. kunnes keksin ratkaisun..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..estää.. ainakin vielä.. kunnes keksin ratkaisun..
juomisen,mut ei sitä seuraa;o)))
quistis kirjoitti:
juomisen,mut ei sitä seuraa;o)))
..seuran hankkimiseen tarvitaan..öö hyvät puhelahjat ja siisti olemus.. tai no mitä seuraa sitten etsiikään.. mut joo tuoppirahat..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..seuran hankkimiseen tarvitaan..öö hyvät puhelahjat ja siisti olemus.. tai no mitä seuraa sitten etsiikään.. mut joo tuoppirahat..
sosialistaseura..Heh..se on ihan mitä vaan;o))
quistis kirjoitti:
sosialistaseura..Heh..se on ihan mitä vaan;o))
..joo.. muunkin kun tuopin kanssa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..joo.. muunkin kun tuopin kanssa..
paljon vastaile...Sä pidät hyvistä keskusteluista...:o))
quistis kirjoitti:
paljon vastaile...Sä pidät hyvistä keskusteluista...:o))
..avulla.. syvällisiii keskusteluja.. ja sit huumori kukkii kun sitä olueella lannottaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..avulla.. syvällisiii keskusteluja.. ja sit huumori kukkii kun sitä olueella lannottaa..
se pitäis päästä näkemään:o))))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..niin no.. omalla vastuulla sitten..
se huumorin kukkiminen niin rajuu...Vai miksi??
Mä olen hyvin omavastuullinen;o)) quistis kirjoitti:
se huumorin kukkiminen niin rajuu...Vai miksi??
Mä olen hyvin omavastuullinen;o))..on kukkiminen melko rajuu.. sit kun mukana on pari hulluu kaverii niin.. voipi seurata pieni katastrofi.. mut aika pieni..
Et sä voi kahvia....Olethan jo itsekin huomannut mikä vaikutus kahvilla on sinuun....:))
..vaikutuksia etsitään.. tänäänhän on kai perjantai.. tahtoo muutaman tuopin.. ei paljoo mut muutaman tuopin ja seuraaaa..
pervokki kirjoitti:
..vaikutuksia etsitään.. tänäänhän on kai perjantai.. tahtoo muutaman tuopin.. ei paljoo mut muutaman tuopin ja seuraaaa..
perjantai....aha ku olen odottanut.... mie meen illalla tuopille ja sit tuun taas yöllä tänne kännipäissäni mokailemaan....;))))
BBrunetti kirjoitti:
perjantai....aha ku olen odottanut.... mie meen illalla tuopille ja sit tuun taas yöllä tänne kännipäissäni mokailemaan....;))))
..sit niiin paljon ottaa että tiedät mokailevasi illalla??.. m
pervokki kirjoitti:
..sit niiin paljon ottaa että tiedät mokailevasi illalla??.. m
usein mokailen.... liikaa vauhtia päällä.... ja jarrutkaan ei aina pidä....8)))
BBrunetti kirjoitti:
usein mokailen.... liikaa vauhtia päällä.... ja jarrutkaan ei aina pidä....8)))
..voi moittia.. mulla jarrut taas nykyään toimii..
pervokki kirjoitti:
..voi moittia.. mulla jarrut taas nykyään toimii..
mopo karkaa mut onneks ei liian usein....:))
BBrunetti kirjoitti:
mopo karkaa mut onneks ei liian usein....:))
..oot varma että mokailet täällä huuhaassa kännissä.. vai?
pervokki kirjoitti:
..oot varma että mokailet täällä huuhaassa kännissä.. vai?
jo mokasin ku sanoin himpun verran suoraan eräälle henkilölle.... hmmm kyllä varmaan moni naurut sai.... tosin itse olen edelleen sitä mieltä että olin oikeassa.....:))))
BBrunetti kirjoitti:
jo mokasin ku sanoin himpun verran suoraan eräälle henkilölle.... hmmm kyllä varmaan moni naurut sai.... tosin itse olen edelleen sitä mieltä että olin oikeassa.....:))))
..no toivottavasti olit oikeassa.. mä oon luullut humalassa olevani oikeassa ja oonkin ollut väärässä.. perkuleen kalja..
pervokki kirjoitti:
..no toivottavasti olit oikeassa.. mä oon luullut humalassa olevani oikeassa ja oonkin ollut väärässä.. perkuleen kalja..
pärkuleen viina(kalja yök)..... :)))mut jos tekisin niin että ku aamuyöl himaan saavun menen suoraan nukkumaan... loistava suunnitelma...:))
BBrunetti kirjoitti:
pärkuleen viina(kalja yök)..... :)))mut jos tekisin niin että ku aamuyöl himaan saavun menen suoraan nukkumaan... loistava suunnitelma...:))
..loistavaa.. sammuu kuin saunalyhty eikä tartte huolehtii huuhaassta..
pervokki kirjoitti:
..loistavaa.. sammuu kuin saunalyhty eikä tartte huolehtii huuhaassta..
todennäköisesti käy.....:)))
- viositt
vikka fliffttaat täne. Mlulaa on viakkka kiunkka plajon joumttnta oluttq. On sse nnnii väääärin, nnni värriin;
..juuri niin.. jos nyt oikein käsitin.. olut maistuu? monikin asia on väärin mutta olut on oikein..
- muutta
pervokki kirjoitti:
..juuri niin.. jos nyt oikein käsitin.. olut maistuu? monikin asia on väärin mutta olut on oikein..
ollut om ainna hyvvökssi. lika onn hyväski, pinggotaminnem eii olle hyväksi.
muutta kirjoitti:
ollut om ainna hyvvökssi. lika onn hyväski, pinggotaminnem eii olle hyväksi.
..en ole koskaan juonut väärää olutta.. ja en pingota..
- jutttu
pervokki kirjoitti:
..en ole koskaan juonut väärää olutta.. ja en pingota..
värään olluen jouminen ei ole hyvvä. See voippi mennnä väärrän kurkuun ja vikeuttaa henngittämistä. Ittte pinggotin viimseksi tnä aammuna pyykinarrun tohonn pihhalle.
jutttu kirjoitti:
värään olluen jouminen ei ole hyvvä. See voippi mennnä väärrän kurkuun ja vikeuttaa henngittämistä. Ittte pinggotin viimseksi tnä aammuna pyykinarrun tohonn pihhalle.
..puolella väärä kurkku? entä oikean oluen juominen väärään kurkkuun?..
- yleennsä
pervokki kirjoitti:
..puolella väärä kurkku? entä oikean oluen juominen väärään kurkkuun?..
sijjaitse ihmisenn yläpääsä, muta se eei olle jutun poinnti. Sunn pittä jjuodda kurkku suorrana. Olluela ei itsse asassa ole paljjonkaam merkkitstä.
yleennsä kirjoitti:
sijjaitse ihmisenn yläpääsä, muta se eei olle jutun poinnti. Sunn pittä jjuodda kurkku suorrana. Olluela ei itsse asassa ole paljjonkaam merkkitstä.
..henkitorvi ja kurkku suorana..
- mnää
pervokki kirjoitti:
..henkitorvi ja kurkku suorana..
etä kllä snää veilä sne opit! ollen sutsa tossi ylplee! Taass tuli opptetua ykks tyypi ryppään olut oikkn. Ei sitten muuta kun hauskaa päivänjatkoa ja huurteisia tuoppeja!
mnää kirjoitti:
etä kllä snää veilä sne opit! ollen sutsa tossi ylplee! Taass tuli opptetua ykks tyypi ryppään olut oikkn. Ei sitten muuta kun hauskaa päivänjatkoa ja huurteisia tuoppeja!
..jos saan budjetin kuntoon niin huurteisia kaatuu oikeeseen kurkkuun..
- AROSUSI-09
on sitten jo pantattu ja äitee myyty...pulloja päivän keräämällä saatat hyvinkin mäyriksen tienata.lidlissä kax päkkiä maksaa 8 euroa,eli 80 pulloa jostain haalit...
..ei pantata eikä äiteetä myyä.. blondien levyjä en aio myydä.. oon joskus myynyt kaikenlaista tavaraa kellaristani saadakseni rahaa mut mut..
tahtoo baariin.. halpoja tuoppeja.. eikä välttämättä hirveetä humalaa..- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..ei pantata eikä äiteetä myyä.. blondien levyjä en aio myydä.. oon joskus myynyt kaikenlaista tavaraa kellaristani saadakseni rahaa mut mut..
tahtoo baariin.. halpoja tuoppeja.. eikä välttämättä hirveetä humalaa..mullakin tää blondien levy jostain 70-luvult...missä on musta-valko raitainen tausta ja kappale heart of glass.saannut ikinä myydyks,kun entinen levyn omistaja vetäny pinnan jollain paskalla pesuaineella...
AROSUSI-09 kirjoitti:
mullakin tää blondien levy jostain 70-luvult...missä on musta-valko raitainen tausta ja kappale heart of glass.saannut ikinä myydyks,kun entinen levyn omistaja vetäny pinnan jollain paskalla pesuaineella...
..eihän niin hyvää levyy sopis myydäkään..
- quistis
mä vaan ihan muuten mokailen..noloja tilanteita riittää...Tällä viikollakin useita..En vain ole niitä Teille viitsinyt kertoa;o))
..sitä sattuu ja tapahtuu.. ihmiset on aika hassuja muutenkin.. ilman noloja kommelluksiakin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..sitä sattuu ja tapahtuu.. ihmiset on aika hassuja muutenkin.. ilman noloja kommelluksiakin..
silloin;o) Muutoin ihan fiksu ja asialline ja tosi kuivakas ja tärkeä...No olethan sä sen jo huomannu:o) Hei..Et kai vain naura minulle...
quistis kirjoitti:
silloin;o) Muutoin ihan fiksu ja asialline ja tosi kuivakas ja tärkeä...No olethan sä sen jo huomannu:o) Hei..Et kai vain naura minulle...
..naura.. vai kuivakas ja tärkee? minkäköhänlainen mä oon?..normaalisti..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..naura.. vai kuivakas ja tärkee? minkäköhänlainen mä oon?..normaalisti..
en ole:o)) Sä olet sellainen...Älykäs...Hauska...mielenkiintoinen ...pelokas...mielenkiintoinen..hauska...älykäs...No kerro itse..normaalisti??
quistis kirjoitti:
en ole:o)) Sä olet sellainen...Älykäs...Hauska...mielenkiintoinen ...pelokas...mielenkiintoinen..hauska...älykäs...No kerro itse..normaalisti??
..käsityksensä kullakin.. kaikkee oon saanu kuulla.. vähän vaikee itse kertoo sortumatta kaunisteluun..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..käsityksensä kullakin.. kaikkee oon saanu kuulla.. vähän vaikee itse kertoo sortumatta kaunisteluun..
ei mitään käsitystä:o// Mut kaunistele vaan..Mä taas sorrun siihen toiseen suuntaan:o(
quistis kirjoitti:
ei mitään käsitystä:o// Mut kaunistele vaan..Mä taas sorrun siihen toiseen suuntaan:o(
..halua kaunistella totuutta.. ehkä joskus lisään profiiliini jotain.. se kertoo jo melkein kaiken..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..halua kaunistella totuutta.. ehkä joskus lisään profiiliini jotain.. se kertoo jo melkein kaiken..
käynyt vilkaisemassa..Unohdinko lukee...;o))
quistis kirjoitti:
käynyt vilkaisemassa..Unohdinko lukee...;o))
..unohditko? en tiedä.. pitäis varmaan jotain lisätä sinne.. hitsi kun vois enempi linkkejä laittaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..unohditko? en tiedä.. pitäis varmaan jotain lisätä sinne.. hitsi kun vois enempi linkkejä laittaa..
laita sinne linkkisi;o))) Mä kävin lukee nyt sun profiilin..Pallopääko??
quistis kirjoitti:
laita sinne linkkisi;o))) Mä kävin lukee nyt sun profiilin..Pallopääko??
..heh pallopää.. joo..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..heh pallopää.. joo..
lukee...Heh...Mä anttaudun...toi sänky kutuss...:/
- quistis
quistis kirjoitti:
lukee...Heh...Mä anttaudun...toi sänky kutuss...:/
mä en tarvitse mitään tajuntaa laajentavaa...nyt hiippailee piiloon ihan kauas piloon...
quistis kirjoitti:
mä en tarvitse mitään tajuntaa laajentavaa...nyt hiippailee piiloon ihan kauas piloon...
..mut tänään kyllä.. mihin piiloon.. hiippailet?
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mut tänään kyllä.. mihin piiloon.. hiippailet?
käännyn varjoon ,varjoon..:o)) Tiedän ihan skitso...Mut menen vaik tonne peiton alle..:)
quistis kirjoitti:
käännyn varjoon ,varjoon..:o)) Tiedän ihan skitso...Mut menen vaik tonne peiton alle..:)
..onkin jees paikka.. mä jään pähkäileen rahaongelmii..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..onkin jees paikka.. mä jään pähkäileen rahaongelmii..
Pähkäile Sä hyvin...Nyt hyppään sänkyyn..suoraan koneelta...:o)
- porumies
multa kiima-petterin, sillä kun lähet kylille niin kissoja nuolee sun partaas helvatisti.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33638445Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037036Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315530Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214038Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673179Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi553128Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632390Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050