näin siinä

..kävi yhtä tyhjäntoimitusta tämäkin päivä.. en lähtenyt ryypylle.. huomenna kyllä.. projektit kesken, maakellarin katto luhistunut ja mä asun nykyään ullakolla.. raahaanko perunat tänne?

15

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

kuolee valoon:o))) Voihan...Ei ryypyn ryyppyä...Tuu tänne..mul olis valkkaria ja sit tosi pahaa viskiä...

• ..sitä vähän aattelinkin.. ajattelin etten kuitenkaan tänään ota.. huomenna menoo..rahaa ja seuraa.. voi taas alkaa sosiaaliseksi reaalimaailmassa.. jaah valkkarii..hmm joo punkku parempaa ja viskii en oo koskaan oppinu juomaan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..sitä vähän aattelinkin.. ajattelin etten kuitenkaan tänään ota.. huomenna menoo..rahaa ja seuraa.. voi taas alkaa sosiaaliseksi reaalimaailmassa.. jaah valkkarii..hmm joo punkku parempaa ja viskii en oo koskaan oppinu juomaan..

mä sain ne ystäviltä..Valkkari oksettaa ja viskiin kuolen..jo hajuun:o( Punkku on hyvää....Maistuu vaik yksinkin..Niin alkaa se reaalimaailma kutsuu..Työt maanantaina..loppuu loma;o( Tää onkin ollu ihanaa pakoa kaikesta..Voihan..Pää åois pensaasta ja...

• quistis kirjoitti:

mä sain ne ystäviltä..Valkkari oksettaa ja viskiin kuolen..jo hajuun:o( Punkku on hyvää....Maistuu vaik yksinkin..Niin alkaa se reaalimaailma kutsuu..Työt maanantaina..loppuu loma;o( Tää onkin ollu ihanaa pakoa kaikesta..Voihan..Pää åois pensaasta ja...

..päätäs oot pitänyt loman ajan? ei kai sentää huono olo?

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..päätäs oot pitänyt loman ajan? ei kai sentää huono olo?

Voihan..Mä laitan kyllä kaiken kuntoon..Ihan kaiken..:o)

• quistis kirjoitti:

Voihan..Mä laitan kyllä kaiken kuntoon..Ihan kaiken..:o)

..ajattelin alkaa laittaa asioita kuntoon..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ajattelin alkaa laittaa asioita kuntoon..

elämä koittaa:o))) Ensin tarvitsen kaiken rohkeuden...:o)))

• quistis kirjoitti:

elämä koittaa:o))) Ensin tarvitsen kaiken rohkeuden...:o)))

..rohkeasti.. aivan oikeasti.. tulevaisuus on mahdollisuuksia täynnä..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..rohkeasti.. aivan oikeasti.. tulevaisuus on mahdollisuuksia täynnä..

pelottaa vaan.ei yksin jääminen..En kai vain nyt vielä nää asioita selkeesti...Yrittää kovin...Yritetään..

• quistis kirjoitti:

pelottaa vaan.ei yksin jääminen..En kai vain nyt vielä nää asioita selkeesti...Yrittää kovin...Yritetään..

..muu auta kun yrittää vaan.. mitä muuta voi sanoo tai tehdä?
        ..tulevaisuus siis voi olla mahdollisuuksia täynnä jos uskaltaa yrittää.. jotain ihan hulluakin.. ja näin on tarkoitus tehdä.. en kyllä kerro mitä..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..muu auta kun yrittää vaan.. mitä muuta voi sanoo tai tehdä?
        ..tulevaisuus siis voi olla mahdollisuuksia täynnä jos uskaltaa yrittää.. jotain ihan hulluakin.. ja näin on tarkoitus tehdä.. en kyllä kerro mitä..

Niin on helpompi kulkea katse eteenpäin,kuin taakse vilkuillen:o)))

• alla voi

kasvattaa perunoita. Luin kerran jostain lehdestä, oliskohan ollut pirkka.

• ..mä en tiedä mitä mun sängyn alla kasvaa.. sieniä ja pölypunkkeja.. villakoirii..

• olosuhteita
        pervokki kirjoitti:

..mä en tiedä mitä mun sängyn alla kasvaa.. sieniä ja pölypunkkeja.. villakoirii..

hyväksesi. Se ohje oli jossain ihan vakavasti otettavissa lehdessä, mutta kun en muista missä.
        Laitat sänkysi alle laatikossa multaa ja siemenperunoita. Kostuta ja peitä sanomalehdillä huolellisesti ettei sinne pääse valoa. Pidä multa tasaisen kosteana. Kun muutaman kuukauden nukut muhevassa isänmaan tuoksussa, saat palkkioksi 1-2 kg tuoreita ja itsekasvattamiasi perunoita. Muista myös huolehtia että tila on riittävän lämmin. Hyviä herkutteluhetkiä sinulle ja jos saat hyvän sadon kerro ihmeessä täälläkin. Minäkin voisin tulla maistelemaan.

• olosuhteita kirjoitti:

hyväksesi. Se ohje oli jossain ihan vakavasti otettavissa lehdessä, mutta kun en muista missä.
        Laitat sänkysi alle laatikossa multaa ja siemenperunoita. Kostuta ja peitä sanomalehdillä huolellisesti ettei sinne pääse valoa. Pidä multa tasaisen kosteana. Kun muutaman kuukauden nukut muhevassa isänmaan tuoksussa, saat palkkioksi 1-2 kg tuoreita ja itsekasvattamiasi perunoita. Muista myös huolehtia että tila on riittävän lämmin. Hyviä herkutteluhetkiä sinulle ja jos saat hyvän sadon kerro ihmeessä täälläkin. Minäkin voisin tulla maistelemaan.

..katsoo jos saan aikaiseksi.. ai niin munhan todella piti alkaa kasvattaakin jotain harrastukseksi..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2785
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      433
      2346
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2225
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2080
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      139
      1732
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      23
      1265
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1174
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe