Mitä pitäisi huomioida, vm luultavimmin 1998 koska hintaluokka 110-130tkm tuntuisi siihen asettuvan. Kuuluuko ilmastointi ym. perustarpeet vakiona? Onko jotain asioita mitä pitäisi ottaa huomioon kokeillessa, ovatko huollot kalliita ja tarvitaanko ylimääräisiä käyntejä korjaamolla?
Ostamassa 156?
3
875
Vastaukset
- 156
Huomioi aluksi millä koneella :) Hesarissa oli eilen V6nen 97/98 130tmk ja ajettu jotain 80tkm. Ilmastointi on yleensä vain V6sessa, voi tietysti löytyä 2litrasestakin jos se on siihen otettu lisävarusteena. Kuuntele pitääkö etutukivarren puslat kitinää kun ajat vaikka hidastetöyssyn yli, jos pitää ja ei ole huollettu ajoissa tukivarret voi mennä vaihtoon (ei mitään hirveän kalliita) en itse oikein keksi muuta tarkastettavaa no tietysti maalipinta kannattaa tarkistaa koska ilman roiskeläppiä maalipinta kuluu aika nopeasti eturenkaiden takaa.Mulla on 98 V6 eikä ylimääräisä käyntejä ole ollut korjaamolle, eiköhän hintaso huolloissa ole normaalitasoa verrattuna muihin. Noissa 97/98 ei ole yleensä kuin yksi airbagi toinen on ollut vielä silloin optio.
- V6
-ilmastointi on vakiona vain v6:ssa?
-huollot eivät ole yhtään kalliinpia kuin muissakaan, melkeimpä päinvastoin
Huomioon otettavia asioita:
-alustan äänet, kitinä etupään ylätukivarsista aiheuttaa tukivarren (varsien) uusimisen ellei rasvata ajoissa
-airbag varoitusvalo palaa koko ajan -> kuittaus maksaa väh. 250mk
-taustapeilien "varren" maali irtoaa kun alu hapettuu (pikku suunnitteluvirhe)
-pieni öljynkulutus taitaa olla ihan normaalia
-etuovien saranoiden stopparit eivät ota riittävän ajoissa (menee takuuseen takuuajan jälkeenkin) - Make
Mainitulla summalla saa -97 ja -98 malleista 4-sylinterisiä versioita. Selvitä onko ollut leasing-auto, niitä oli paljon alkupään 156:sta. Vuokra-autoa ei ehkä ole pidetty niin kuin omaa, eli lainavehkeeseen suhtaudutaan yleensä välinpitämättömämmin.
Pitotavasta riippuen yksilöissä saattaa olla paljonkin eroa ja kannattaa hinnan lisäksi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin.
Vm -97 ja alkuvuonna -98 autoissa oli joitain pieniä, (ei isoja) lastentauteja, joita ei -99 autoissa enää löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021622- 811100
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86802- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19576