Mitä pitäisi huomioida, vm luultavimmin 1998 koska hintaluokka 110-130tkm tuntuisi siihen asettuvan. Kuuluuko ilmastointi ym. perustarpeet vakiona? Onko jotain asioita mitä pitäisi ottaa huomioon kokeillessa, ovatko huollot kalliita ja tarvitaanko ylimääräisiä käyntejä korjaamolla?
Ostamassa 156?
3
872
Vastaukset
- 156
Huomioi aluksi millä koneella :) Hesarissa oli eilen V6nen 97/98 130tmk ja ajettu jotain 80tkm. Ilmastointi on yleensä vain V6sessa, voi tietysti löytyä 2litrasestakin jos se on siihen otettu lisävarusteena. Kuuntele pitääkö etutukivarren puslat kitinää kun ajat vaikka hidastetöyssyn yli, jos pitää ja ei ole huollettu ajoissa tukivarret voi mennä vaihtoon (ei mitään hirveän kalliita) en itse oikein keksi muuta tarkastettavaa no tietysti maalipinta kannattaa tarkistaa koska ilman roiskeläppiä maalipinta kuluu aika nopeasti eturenkaiden takaa.Mulla on 98 V6 eikä ylimääräisä käyntejä ole ollut korjaamolle, eiköhän hintaso huolloissa ole normaalitasoa verrattuna muihin. Noissa 97/98 ei ole yleensä kuin yksi airbagi toinen on ollut vielä silloin optio.
- V6
-ilmastointi on vakiona vain v6:ssa?
-huollot eivät ole yhtään kalliinpia kuin muissakaan, melkeimpä päinvastoin
Huomioon otettavia asioita:
-alustan äänet, kitinä etupään ylätukivarsista aiheuttaa tukivarren (varsien) uusimisen ellei rasvata ajoissa
-airbag varoitusvalo palaa koko ajan -> kuittaus maksaa väh. 250mk
-taustapeilien "varren" maali irtoaa kun alu hapettuu (pikku suunnitteluvirhe)
-pieni öljynkulutus taitaa olla ihan normaalia
-etuovien saranoiden stopparit eivät ota riittävän ajoissa (menee takuuseen takuuajan jälkeenkin) - Make
Mainitulla summalla saa -97 ja -98 malleista 4-sylinterisiä versioita. Selvitä onko ollut leasing-auto, niitä oli paljon alkupään 156:sta. Vuokra-autoa ei ehkä ole pidetty niin kuin omaa, eli lainavehkeeseen suhtaudutaan yleensä välinpitämättömämmin.
Pitotavasta riippuen yksilöissä saattaa olla paljonkin eroa ja kannattaa hinnan lisäksi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin.
Vm -97 ja alkuvuonna -98 autoissa oli joitain pieniä, (ei isoja) lastentauteja, joita ei -99 autoissa enää löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k583712On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281648Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899