star trek enterprise

???

mistä saisin hankittua star trek enterprisen jaksot itselleni?

19

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsn81_

      Kaudet 1, 2 ja kohta 3 ovat DVD:llä.. Esim Play.com, Amazon tai jotkut muut nettikaupat..

    • Solicitor

      Voit kopioida jaksot laillisesti netistä yksityistä käyttöäsi varten. Kaikki tuotantokaudet löytyvät kätevästi kokonaisina paketteina, jolloin ei tarvitse latailla yksittäisiä jaksoja. Yleensä nuo netistä löytyvät Enterprisen jaksot on HDTV tai PDTV versioita eli erittäin hyvälaatuisia.

      • ???

        OI, kiitos
        kykenisitkö vielä kertomaan jonkin laista osoitetta, olen nimittäin selannut googlen linkit läpi ja halki enkä ole löytänyt kuin jonkin osto tilaus paikan joka vaatii luottokortin.


      • pip²
        ??? kirjoitti:

        OI, kiitos
        kykenisitkö vielä kertomaan jonkin laista osoitetta, olen nimittäin selannut googlen linkit läpi ja halki enkä ole löytänyt kuin jonkin osto tilaus paikan joka vaatii luottokortin.

        http://thepiratebay.org/search.php?q=enterprise&video=on

        http://www.the-realworld.de/modules.php?name=ed2k&op=Category&cid=1&csid=39


    • Irvin Washington

      Tämä ei vastaa kysymykseesi, mutta pistän tähän kuitenkin, koska Enterprisestä kyse.

      Olen katsonut näitä ensimmäisen kauden puoleen väliin ja pidän sarjasta kovasti. Kuitenkin väitän, että sarjalla on mahdollisesti maailman huonoin ja pateettisin tunnusmusiikki. Jopa Dawson's Creek häpeäisi tällaista siirappia! Antaako joku muu ääniä tälle tai muulle sarjalle?

      Älkää ottako liian vakavasti...

      • Mörkö

        Makunsa kullakin, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itse pidin tuosta tunnarista mutta oikeassa olet, onhan tuo kyllä erittäin siirappinen


      • Solicitor
        Mörkö kirjoitti:

        Makunsa kullakin, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itse pidin tuosta tunnarista mutta oikeassa olet, onhan tuo kyllä erittäin siirappinen

        Kannattaa tsekata 4. tuotantokauden jaksot "In a Mirror Darkly I ja In a Mirror II" siihen on vaihdettu Enterprisen alkumusiikit ja oikeestaan alkukuvatkin kokonaan.

        Tyyli on hieman militaristisempi, mutta kuten sanottu makunsa kullakin. Itse pidin molemmista, itse asiassa alkumusiikkitempaus joka siis löytyy jaksoista 4x18 ja 4x19 sai varmaankin alkunsa juuri siitä että fanit kritisoivat jatkuvasti Enterprisen alkumuusiikkien tyyliä.


      • irvin Washington
        Mörkö kirjoitti:

        Makunsa kullakin, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itse pidin tuosta tunnarista mutta oikeassa olet, onhan tuo kyllä erittäin siirappinen

        Olen nyt katsonut melkein 2. tuotantokauden loppuun dvd:llä ja olen alkanut tottumaan alkumusiikkiin. Ehkä tuo ensireaktio johtui vain siitä, että tyyli on niinn erilainen kuin odottaisi. Toisaalta aihekin on hieman patrioottinen, ei tosin suoraan amerikkalaiseen suuntaan, vaan ihmiskunnan. Saas nähdä, minkälainen siitä tulee noissa solicitorin mainitsemissa uusissa jaksoissa.

        Harmi, jos alkukuvatkin vaihdetaan, sillä niiden aikana on hauska yrittää tunnistaa henkilöitä. En vain millään saa päähäni tuota astronauttia, jota näytetään ilman kypärää nauramassa. Muistaakseni joku Mercury-ohjelman piloteista (ei Alan shephard). En halua etsiä netistä tai kirjahyllystä, sillä se olisi mielestäni huijaamista...

        Itse sarja on muuten mielestäni erinomainen (eikä vähiten sub-commander T'Polin vuoksi...), varsinkin jos jättää pienet lapsukset huomiotta. Monella jaksolla on oma moraalinsa (vähän samaan tapaan kuin Beverly Hills 90210 oli), mutta se ei mene onneksi propagandan puolelle, vaan pysyy mukavana viihteenä.


      • Solicitor
        irvin Washington kirjoitti:

        Olen nyt katsonut melkein 2. tuotantokauden loppuun dvd:llä ja olen alkanut tottumaan alkumusiikkiin. Ehkä tuo ensireaktio johtui vain siitä, että tyyli on niinn erilainen kuin odottaisi. Toisaalta aihekin on hieman patrioottinen, ei tosin suoraan amerikkalaiseen suuntaan, vaan ihmiskunnan. Saas nähdä, minkälainen siitä tulee noissa solicitorin mainitsemissa uusissa jaksoissa.

        Harmi, jos alkukuvatkin vaihdetaan, sillä niiden aikana on hauska yrittää tunnistaa henkilöitä. En vain millään saa päähäni tuota astronauttia, jota näytetään ilman kypärää nauramassa. Muistaakseni joku Mercury-ohjelman piloteista (ei Alan shephard). En halua etsiä netistä tai kirjahyllystä, sillä se olisi mielestäni huijaamista...

        Itse sarja on muuten mielestäni erinomainen (eikä vähiten sub-commander T'Polin vuoksi...), varsinkin jos jättää pienet lapsukset huomiotta. Monella jaksolla on oma moraalinsa (vähän samaan tapaan kuin Beverly Hills 90210 oli), mutta se ei mene onneksi propagandan puolelle, vaan pysyy mukavana viihteenä.

        Jos olet katsonut pari ensimmäistä tuotantokautta sinulla on parhaat jaksot edessäpäin vasta. Kolmas tuotantokausi oli mielestäni ehdottomasti paras osa koko sarjaa vaikka se oli myös kaikkein synkin ja Star Trek hengen kannalta kyseenalaisin. Itseäni tämä ei kyllä haitannut tippaakaan.

        Kakkoskauden viimeisessä jaksossa 2x26 tulee jo vähän esimakua siitä miltä kolmostuotantokausi näyttää. Neloskaudella palattiin takaisin sovinnaisempaan Star Trek tyyliin ja tämän vuoksi se jäi monien sarjaa seuranneiden mieleen parhaimpanan kautena. Kylläpä nyt harmittaa että on tullu noi jo katsottua kaikki.


      • tpolli
        Mörkö kirjoitti:

        Makunsa kullakin, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itse pidin tuosta tunnarista mutta oikeassa olet, onhan tuo kyllä erittäin siirappinen

        Niin on ja HYVÄ niin :D vaihteeksi näin. Paras Trek sarja. harmi ettei kukaan ole älynnyt tuoda DVD:nä suomitektein Suomen leffamarkkinoille. Ostajia varmasti on.

        http://www.youtube.com/watch?v=srYvmeABYTY&feature=endscreen&NR=1


    • trekkie

      Minä en katso Enterprisea koska:

      -USS Enterprise NCC-1701 oli _ensimmäinen_ tähtilaiva Enterprise. Sitä toki edelsi renkaan muotoisilla poimukoneilla varustettu avaruusalus Enterprise, joka liittyy tv-sarjaan, jota Roddenberry ei koskaan tuottanut.

      -Enterprise sotkee täysin Star Trekin aikajatkumon. NX-luokan aluksia ei ollut olemassa, vaan oli olemassa Daedalus-luokan tähtilaivoja, jotka nekin vedettiin palveluksesta jo 2196.

      -USS Enterprise NX-01 on ruma. Se on plagioitu Akira-luokan tähtilaivasta ja kaikenlisäksi se on aivan liian yhdenmukainen 24. vuosisadan tähtilaivojen kanssa. (NX-01:n alapuoli on plagioitu suurimmaksi osaksi Sovereign-luokan tähtilaivasta.)

      -Ei ollut olemassa kapteeni Archeria. Kapteeni James T. Kirk on ainoa oikea todellinen Star Trekin legenda ja nimenomaan NCC-1701:n kapteenina.


      Star Trek Enterprise sarjana on Voyager-plagiaatti ja Voyager oli aivan uskomatonta paskaa. Itse jätin Voyagerin katsomatta koska sarja nyt oli yksinkertaisesti susi. DS9 on viimeinen oikea Star Trek sarja.

      Ylipäätään Enterprise on täysi susi. Sitä ei kannata katsoa, koska sarja raiskaa kaiken sen, mitä olemme Star Trekissa nähneet tähän mennessä. Miten ihmeessä Klingoneita voi olla 2150-luvulla, kun heihin törmättiin vasta 2200-luvulla? Miten voi olla Borgeja 2150-luvulla? Kapteeni Picard kohtasi Borgit vasta 2360-luvun aikana Delta-Kvadrantissa. Seuraavan kerran Borgit olivat mukana kuvioissa suuremmin vasta 2366 ja 2373, jolloin Borgit hyökkäsivät toisen kerran maan kimppuun.

      • Nano Nano

        Ikävää kun häpäisevät Star Trekin tuollaisilla sekundasarjoillla. Pyhäinhäväistys!


      • Rexor

        Olet väärässä borgeista. First Contact! Brannon Braga selittää asian First Contactin extroissa. Muisti pettää: Enterprisessä borgit löytyivät etelänavalta (vai oliko se pohjoisnavalta) borg spheren romuista... vaikkakaan se ei räjähtänyt elokuvassa kummankaan navan päällä.

        Olin tietoinen muutamasta paradoksista mitä luettelit, mutta se ei estänyt minua katsomasta sarjaa kokonaisuudessaan... Ei pärjää DS9 / TNG / VOY. Mutta en kadu sen katsomista.


      • krueger
        Rexor kirjoitti:

        Olet väärässä borgeista. First Contact! Brannon Braga selittää asian First Contactin extroissa. Muisti pettää: Enterprisessä borgit löytyivät etelänavalta (vai oliko se pohjoisnavalta) borg spheren romuista... vaikkakaan se ei räjähtänyt elokuvassa kummankaan navan päällä.

        Olin tietoinen muutamasta paradoksista mitä luettelit, mutta se ei estänyt minua katsomasta sarjaa kokonaisuudessaan... Ei pärjää DS9 / TNG / VOY. Mutta en kadu sen katsomista.

        Mun mielestä Enterprise on ihan parhaasta päästä näitä sarjoja vaikka en tykännyt yhtään esmes Babylon5sta sen saippuaisuuden takia. Enterprisen yksi parhaita oivalluksia on seksin tuominen mukaan. Eihän siinä nyt nussita, mutta esimerkiksi jakso, jossa T`Pol (universumin yksinkertaisesti siistein muija!) tulee kiimaan sai mut nauramaan, mikä on aika uutta Star Trekeissä. Original series ja TNG oli kumpikin hyviä, mutta joku kaikkia sarjoja leimaa sellainen aika ikävä sisäänpäinlämpeävyys; niitä tehdään lähinnä faneille mikä sitten aika tehokkaasti on karkoittanutkin kaiken viihdyttävyyden vaikka nyt DS9stä.
        Mulla on kolmas kausi vielä kesken, mutta se on aivan upean synkkä! Eka kausi oli aika laimea, mutta pelkkä T`Pol saa katsomaan senkin uudelleen. Kakkoskaudella päästiin aika hyvin vauhtiin mutta nyt on jo koko ihmiskunta kusessa. Neloskauden ekan jakson oon kattonu ja meininki menee vähän erikoiseksi kun ollaan toisessa maailmansodassa, natsit on valloittamassa Pohjois-Amerikkaa ja osa natsiupseereista on xindejä, but what the hell upeeta viihdettä silti. Sääli että Trekkie ei halua katsoa sarjaa kun mittanauha kädessä ei luvut täsmää, mutta mitäs sitten? Toivon vaan että jossain vaiheessa näytettäis Enterprise Suomenkin kanavilla, koska noi boxit on aika villin hintasia ja kyllä ne DVDltä pitää nähdä.


      • freedo.m1977

        Star Trekin historiaan nyt vaan KUULUU sarjan LUOJIEN oikeudella myös Enterprise NX-01 ja kapteeni Archer. Se nyt vaan on VIRALLISTA Star Trek -historiaa. Näin se vaan on. Ei siitä pääse mihinkään, vaikka toki paradoksejakin on.
        Borgithan päätyivät First Contact elokuvassa 2060-luvulle muistaakseni ja Enterprise-E Picardin johdolla kosautti borgien palloaluksen ja se syöksyi Maahan. Ilmeisesti siis sinne pohjoisnavalle (vai oliko etelänapa), josta sitten sen jäännökset (jäätyneiden borgien ohella) löydetään n. 90 vuotta myöhemmin Star Trek Enterprise -sarjan 2.tuotantokauden jaksossa "Regeneration". Eli täysin loogista.
        Mutta sehän on lopulta vaan fiktiota ja sillä selvä! Ei pidä ottaa liian tosissaan! :D


      • Scifisti1977

        Korjaus: USS Enterprise NCC-1701 oli _ensimmäinen_ FEDERAATION tähtilaiva Enterprise.

        Koska federaatiota ei ollut olemassa vielä Archerin aikaan, on tämä NX-01 Enterprise eri asia eikä sitä ole kirjattu FEDERAATION historian aluksiin. Tosin Archer oli se joka toimi katalyyttinä Federaation synnyssä. Kun ähän miettii, niin Enterprise sopii ihan hyvin Star Trek historiaan.

        Kirkin aikana Klingoneilla oli suora otsa, he näyttivät inhimillisiltä. Myöhemmin niistä tuli "ryppyotsaisia". Tämä muutos selitetään Enterprise -sarjassa.

        Sarja oli mielestäni todella hyvä!

        Voyager oli mielestän yksi parhaimpia Star Trek -sarjoja. Sen sijaan DS9 oli aika suurelta osalta tylsää diplomatiaa, vaikka mukana toki oli loistojaksojakin aika monta. Kaikki sarjat on katsottu ja jokaisessa on jotain hyvää!


    • T'Pol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe