eli mä oon liian lauta ,tarkotan että mulla ei oo
rintoja ja oon 12 wee... kaikilla muilla on jotaki mutta mulla ei mitään... monet pojat haluais alkaa mun kans ,mut siinä on kuitenki aina se este että mulla ei oo rintoja !
lauta.....
10
670
Vastaukset
- nuori vain
Heh, eihän nyt sun ikäisellä rintoja välttämättä olekaan! Ja rinnat kehittyy yksilöllisesti, voihan olla että sun äitisikin rinnat rupesivat kasvamaan vaikka vasta 15 vuotiaana. Ei ne pojat rupee seurustelee sun rintojen kanssa, vaan sun kanssa. Ja koska tunnut olevan noin lapsi vielä niin ei vielä pitäis seurustellakkaan koska et näköjään ymmärrä näinkään selviä asioita.
- mä vaan
ihan oikeesti! sä olet skitso! ei 12 vuotiaalla pidäkkään vielä "olla mitään". sitäpaitsi mitä ne pojat sun rinnoilla tekee? niitten pitäis tykkää SUSTA eikä mistään saatanan möykyistä tossa leuan alla... mä oon 17 ja "lauta" ja mulla on ihana poikaystävä. ei kaikkien pidä olla mitään pamela andersoneja! ehkä sä (ja ne pojat) ymmärätte tän vanhempana...
- star
Elikkä et oo ainoo, ja oon jo 13-v. Mutta älä sä murehdi, kaikki aikanaan...
- Jeh...
star kirjoitti:
Elikkä et oo ainoo, ja oon jo 13-v. Mutta älä sä murehdi, kaikki aikanaan...
Piristystä kesään kawerit!! Okei!? Oon mäki lauta.. ja 13wee (vasta) Mut tuleehan ne "möykyt" aikanaan! Hyvää kesän jatkoo!
- myös lauta
sä oot 12 ni sulle kyl kehittyy rinnat :) toi on just tota murrosiän alkamis vaihetta..mäki oon melkee lauta, vaik oonki jo melkee 15...mun rinnat ei oo viel kehittyneet ni en kehtaa mennä uimahalliikaa..ja mitä niihi poikii tulee: omapahan on tappionsa ja ne on tosi idioottei jos ne pitää pienirintasuutta esteenä alkaa olee jonku kaa, josta ne kerta pitää...mul oli ihan sama ongelma tossa iässä: "kaikil muilki on ja mul ei...". mut tänä päivänä mul on monta kaverii joilla ei oo isoja rintoja niinku mulla, mut ei se niitä aivan mielettömästi ainakaa haittaa...eli kohtalotovereita riittää :) aurinkoista kesää!!!!
By: -Pieni rintainen enkeli- - Nana
Ei minullakaan rintoja ole vaikka olen 15, eikä monilla muillakaan. Mitä valitat etkö ole kuunnellut terkkaria!
- enkeli
olet vielä nuori. Kasvat vielä ja eiköhän sinulle rinnatkin tule ajan kanssa. Älä hätäile.
- regina
Kuulehan tyttöseni..Tuo kuulostaa aika naurettavalta että 12 vuotias valittaa tuommosta. En uskokkaan että kovinkaan useilla siinä iässä ois mitään suuria.. ei mitään siinä iässä! Jaksa odottaa!!
- tiina
oi,eeiii, että olet vielä lauta,onko toi nyt kaikkein maata kaatavin asia tässä maailmassa kuin että jollakin ei ole rintoja!!apuaa....!!!! missä apu kun mulla ei oo rintoja..niinkö? minäkin olen.. mutta en sitä valittele missään.. kerta olen itseeni tyytyväinen ja rintoihini:) ne ovat täydelliset minulle vaikka itse niin sanonkin..
- fido
Hei haloo, sähän olet lapsi vielä ja mun mielestä sulla ei tarvikaan olla kovin kehittyneet rinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019