lauta.....

*pink*

eli mä oon liian lauta ,tarkotan että mulla ei oo
rintoja ja oon 12 wee... kaikilla muilla on jotaki mutta mulla ei mitään... monet pojat haluais alkaa mun kans ,mut siinä on kuitenki aina se este että mulla ei oo rintoja !

10

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori vain

      Heh, eihän nyt sun ikäisellä rintoja välttämättä olekaan! Ja rinnat kehittyy yksilöllisesti, voihan olla että sun äitisikin rinnat rupesivat kasvamaan vaikka vasta 15 vuotiaana. Ei ne pojat rupee seurustelee sun rintojen kanssa, vaan sun kanssa. Ja koska tunnut olevan noin lapsi vielä niin ei vielä pitäis seurustellakkaan koska et näköjään ymmärrä näinkään selviä asioita.

    • mä vaan

      ihan oikeesti! sä olet skitso! ei 12 vuotiaalla pidäkkään vielä "olla mitään". sitäpaitsi mitä ne pojat sun rinnoilla tekee? niitten pitäis tykkää SUSTA eikä mistään saatanan möykyistä tossa leuan alla... mä oon 17 ja "lauta" ja mulla on ihana poikaystävä. ei kaikkien pidä olla mitään pamela andersoneja! ehkä sä (ja ne pojat) ymmärätte tän vanhempana...

      • star

        Elikkä et oo ainoo, ja oon jo 13-v. Mutta älä sä murehdi, kaikki aikanaan...


      • Jeh...
        star kirjoitti:

        Elikkä et oo ainoo, ja oon jo 13-v. Mutta älä sä murehdi, kaikki aikanaan...

        Piristystä kesään kawerit!! Okei!? Oon mäki lauta.. ja 13wee (vasta) Mut tuleehan ne "möykyt" aikanaan! Hyvää kesän jatkoo!


    • myös lauta

      sä oot 12 ni sulle kyl kehittyy rinnat :) toi on just tota murrosiän alkamis vaihetta..mäki oon melkee lauta, vaik oonki jo melkee 15...mun rinnat ei oo viel kehittyneet ni en kehtaa mennä uimahalliikaa..ja mitä niihi poikii tulee: omapahan on tappionsa ja ne on tosi idioottei jos ne pitää pienirintasuutta esteenä alkaa olee jonku kaa, josta ne kerta pitää...mul oli ihan sama ongelma tossa iässä: "kaikil muilki on ja mul ei...". mut tänä päivänä mul on monta kaverii joilla ei oo isoja rintoja niinku mulla, mut ei se niitä aivan mielettömästi ainakaa haittaa...eli kohtalotovereita riittää :) aurinkoista kesää!!!!

      By: -Pieni rintainen enkeli-

    • Nana

      Ei minullakaan rintoja ole vaikka olen 15, eikä monilla muillakaan. Mitä valitat etkö ole kuunnellut terkkaria!

    • enkeli

      olet vielä nuori. Kasvat vielä ja eiköhän sinulle rinnatkin tule ajan kanssa. Älä hätäile.

    • regina

      Kuulehan tyttöseni..Tuo kuulostaa aika naurettavalta että 12 vuotias valittaa tuommosta. En uskokkaan että kovinkaan useilla siinä iässä ois mitään suuria.. ei mitään siinä iässä! Jaksa odottaa!!

    • tiina

      oi,eeiii, että olet vielä lauta,onko toi nyt kaikkein maata kaatavin asia tässä maailmassa kuin että jollakin ei ole rintoja!!apuaa....!!!! missä apu kun mulla ei oo rintoja..niinkö? minäkin olen.. mutta en sitä valittele missään.. kerta olen itseeni tyytyväinen ja rintoihini:) ne ovat täydelliset minulle vaikka itse niin sanonkin..

    • fido

      Hei haloo, sähän olet lapsi vielä ja mun mielestä sulla ei tarvikaan olla kovin kehittyneet rinnat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe