T.Kansa on tyyppi, joka jakaa yleisön kahtia. Joko häntä inhotaan syvästi tai ihaillaan suunnattomasti. Sellaista ihmistä kutsutaan "Persoonallisuudeksi" Eli jotain hänessä on sellaista johon otetaan kantaa.
Minusta hän on hyvä tyyppi. Ei kaikkien tarvitsekkaan hänestä pitää. Siinä se juju onkin... ihmisessä on oltava särmää.
Jotkut ihailevat Kari Tapiota, jota taas minä en pidä miehekkäänä miehenä ollenkaan. Hieno ääni hänellä on ja hyvä esiintymistaito, joten siinämielessä pidän hänestä kovasti, mutta miehekkyys ei jotenkin natsaa.
"Puistokemistisyys" näkyy ja se tekee hänestä jotenkin pehmeän, luovuttaneen.
Toisaalta tietysti se tekee hänestä hyvin inhimillisen ja sympaattisen oloisen, ja se on myös hyvä asia, mutta maskuliinisuus siinä kärsii.
Tapsassa on jotenkin kaikki niin kohdallaan... Olen miettinyt näitä meidän miesartistejamme, kun olen hakenut tätä miehekyyttä. En kertakaikkiaan löydä ketään muuta. Mies joka uhkuu testosteronia, pitää päänsä pystyssä joka tilanteessa, ja Tapsalla se pysyy! Ulkonäkökin on hyvä ja persoonallinen.
Mutta meitä on niin moneksi. Joku todella taitaa pitää Dannyä seksikkäänä ja jonkun toisen mielestä Badding oli sellainen, joku haaveilee Jari Sillanpäästä. Minulle kelpaa vain miehen näköinen ja oloinen mies.
Jotkut ihailevat K
Ajatelma...
22
678
Vastaukset
- aijaa
Kyllä Kari Tapiokin mielestäni ihan miehekäs on.
- Kari fani
Kyllä Kari Tapiossa on paljon enenmmän miestä kuin Kansassa.
Tuli eilenkin taas todistettua Riutanharjulla.
Karilla on 100 kertaa upeempi ja miehekkäämpi ääni kuin tuolla määkivällä Kansalla.
Kari on pukeutumisessa paljon miehekkäämpi, charmantti herrasmies kuin taas Kansa on maitoparta ikuinen äidin pikkupoika.
- no joo
Kyl mun täytyy sanoo että kyllä Kansa on enemmän puistokemistin näköinen, kaljuuntunut, möhömaha,
kun taas Kari Tapio on charmantti, hyvin pukeutuva
ja ikäisekseen nuorekas esiintyjä.
Jos olisi valittava kumpaa lähden kuuntelemaan niin kyllä Kari Tapio veis voiton. Kansaa en viitsi edes katsella saatika kuunnella kun se rääkyy!- näkijä ja kuulija
Ei Kansa mikään möhömaha ole. Ei ainakaan nykyään. On nimittäin hoikistunut huomattavastikkin.
Itse pidän kyllä molempiä herroja varsin miehekkäinä tapauksina, niin ulkonäöltään, kuin olemukseltaan muutenkin. Tapsassa tosin ehkä hiukan enemmän sellaista oikuttelevaa kakaraa välillä havaittavissa (mutta eikös miehistä sanotakkin ,että ne on ikuisia pikkupoikia ? ;) ) Kari Tapio on sellainen hillitympi herrasmies.
Kari Tapion ja Tapani Kansan lauluäänistä pidän myös suuresti. Molemmilla on tosi mahtavat lauluäänet. Karilla on sellainen rosoisen miehekäs ja sielukasääni. Tapsalla taas erittäin laaja-alainen ja kauniin soinnukas ääni. näkijä ja kuulija kirjoitti:
Ei Kansa mikään möhömaha ole. Ei ainakaan nykyään. On nimittäin hoikistunut huomattavastikkin.
Itse pidän kyllä molempiä herroja varsin miehekkäinä tapauksina, niin ulkonäöltään, kuin olemukseltaan muutenkin. Tapsassa tosin ehkä hiukan enemmän sellaista oikuttelevaa kakaraa välillä havaittavissa (mutta eikös miehistä sanotakkin ,että ne on ikuisia pikkupoikia ? ;) ) Kari Tapio on sellainen hillitympi herrasmies.
Kari Tapion ja Tapani Kansan lauluäänistä pidän myös suuresti. Molemmilla on tosi mahtavat lauluäänet. Karilla on sellainen rosoisen miehekäs ja sielukasääni. Tapsalla taas erittäin laaja-alainen ja kauniin soinnukas ääni.Joo, ei ole Tapsa mikään möhömaha nykyään. Muutama vuosi olikin riskimmässä kunnossa. Nyt on just hyvä.Ei mikään möhömaha, muttei mikään kusimatokaan.
Sitäpaitsi ei möhömaha hiihdä esim. 90 kilometrin hiihtokilpailua, kuten Tapsa oli alkukeväästä tehnyt.
Vaikken mä Karista erityisemmin tykkäänkään ,niin se mun on myönnettävä, että en mä sitä naismaiseksi voi sanoa. Onhan se silleen ihan miehekäs, mutta jotenkin vaan sellanen tekopyhän oloinen. Tapsa on suoraselkäisempi.
ps. Tapsa ei todellakaan määi tai rääky, vaan sillä on aivan mielettömän komee ääni.- valkokultaa
Justiinax kirjoitti:
Joo, ei ole Tapsa mikään möhömaha nykyään. Muutama vuosi olikin riskimmässä kunnossa. Nyt on just hyvä.Ei mikään möhömaha, muttei mikään kusimatokaan.
Sitäpaitsi ei möhömaha hiihdä esim. 90 kilometrin hiihtokilpailua, kuten Tapsa oli alkukeväästä tehnyt.
Vaikken mä Karista erityisemmin tykkäänkään ,niin se mun on myönnettävä, että en mä sitä naismaiseksi voi sanoa. Onhan se silleen ihan miehekäs, mutta jotenkin vaan sellanen tekopyhän oloinen. Tapsa on suoraselkäisempi.
ps. Tapsa ei todellakaan määi tai rääky, vaan sillä on aivan mielettömän komee ääni.että niin,kari ja jari ja reijo on rautaa
- Hani
valkokultaa kirjoitti:
että niin,kari ja jari ja reijo on rautaa
Saattavat olla RAUTAA, mutta Tapsa onkin TERÄSTÄ !
- musica
valkokultaa kirjoitti:
Ei p..kle! Kylähän Tapsa lauluäänessä hakkaa jonkun Jari Sillanpään mennentullen.
Ei ole pienintäkään epäilystä siitä. Olen nimittäin molempia jamppoja myös livenä kuullut.
Tosiasia on se, että Tapani Kansa on miesartisteistamme ehdottomasti se komeaäänisin, jos oikein lauluäänestä puhutaan.
Kysytään vaikka esim.kenen tahansa puolueettoman musiikki-ihmisen mielipidettä, jolla ei ole mitään antipatioita Tapsaa tai ketään muutakaan artistia kohtaan, niin kyllä valtaosa heistä vastaisi nykyajan komeaäänisemmäksi miesartistiksisimme T.Kansan. - Juna kulkee
musica kirjoitti:
Ei p..kle! Kylähän Tapsa lauluäänessä hakkaa jonkun Jari Sillanpään mennentullen.
Ei ole pienintäkään epäilystä siitä. Olen nimittäin molempia jamppoja myös livenä kuullut.
Tosiasia on se, että Tapani Kansa on miesartisteistamme ehdottomasti se komeaäänisin, jos oikein lauluäänestä puhutaan.
Kysytään vaikka esim.kenen tahansa puolueettoman musiikki-ihmisen mielipidettä, jolla ei ole mitään antipatioita Tapsaa tai ketään muutakaan artistia kohtaan, niin kyllä valtaosa heistä vastaisi nykyajan komeaäänisemmäksi miesartistiksisimme T.Kansan.Joo musica mutta jos puhutaan Kari Tapiosta ja Kansasta niin kyllä Karilla on paljon komeempi
ääni miesartisteista. valkokultaa kirjoitti:
No, noista jonkin näköisen vastuksen Tapsalle antaa ainoastaan Kari Tapio.
Taipaleen Reiska on ihan kiva ja symppis, mutta eihän se niin monipuolisia biisejä laula ollenkaan, kuin Tapsa.
Jari Sillanpää taas kimottavalla äänellään sopii laulamaan jotain Petteri Punakuonoja, mutta ei juuri muuta.
- rita
Kuka tykkää mistäkin.Itse vaan en löydä Kansasta yhtikäs mitään ihailtavaa.Kun taas Jarin iloisuus,sympaattisuus ja upea esiintyminen vetoaa.Ja kyllähän Kari Tapiolla on aivan upea ääni,ei Kansasta voi puhua samana päivänäkään,ihan surkea.Mutta nää on taas niitä makuasioita.
- rita
Tuohon piti vielä sanoa että myös Kari Vepsä on upeaääninen artisti ja aikamoisen miehekäs :)
- pija paapero
jari sillanpäätä,suomen paras mieslaulaja
- minä
pija paapero kirjoitti:
On kyllä ihme kun joku saa tällä palstalla haukkua mielinmäärin ja jatkuvasti.Voishan oman mielipiteen sanoa ja sekin on kyllä tullu jo kaikille selväks tähän mennessä.Asiallista ja mukavaa mielipiteenvaihtoa eikä jatkuvaa nälvimistä...turha toivo kait...
- Pipsa Pippuri
pija paapero kirjoitti:
Sanotaan mitä sanotaan, mutta kyllä Tapani Kansa on suomen paras miesartisti. Niin komeeta lauluääntä ei ole kellään, eikä lavakarismaa.
pija paapero kirjoitti:
Sanotaan mitä sanotaan, mutta kyllä Tapani Kansa on suomen paras miesartisti. Niin komeeta lauluääntä ei ole kellään, eikä lavakarismaa.
- ::::::::::::::
************ kirjoitti:
Tapsalla ei ole lauluääntä eikä mitään lavakarismaa.
Ja suomen paras miesartisti on kyllä toinen mies!
Kansa on perseestä. - minä
Pipsa Pippuri kirjoitti:
Se siitä asiallisesta ja rakentavasta mielipiteiden vaihdosta...toivotonta porukkaa.
- Kikka
:::::::::::::: kirjoitti:
Kansa on perseestä.Vai perseestä ?
Tuo kommenttisi oli kyllä niin syvältä, kuin olla voi. Häpeä jos osaat.
Olet niin sokaistunut Kari Tapiostasi ,ettet tunnu hyväksyvän ketään muita hyviä laulajia vaan mollaat ne maanrakoon ja aivan syyttä. - no jooo
Kikka kirjoitti:
Vai perseestä ?
Tuo kommenttisi oli kyllä niin syvältä, kuin olla voi. Häpeä jos osaat.
Olet niin sokaistunut Kari Tapiostasi ,ettet tunnu hyväksyvän ketään muita hyviä laulajia vaan mollaat ne maanrakoon ja aivan syyttä.Asiatonta toi on ollut sun ja Justiinankin kirjoittelu.
Jos vedät herneet niin se on sun ongelmasi mut tuo kommentti on totta.
Häpee itse jos osaat
Ja en ole ainut joka ei pidä teidän kahden Kansasta siitä määkijästä yök! :::::::::::::: kirjoitti:
Kansa on perseestä.Ite olet p..seestä !
Tapsa on laulanut melkein yhtäkauan, kuin Kari Tapio (eli lähes neljäkymmentä vuotta).
Tapsa on musiikillisesti lahjakas vai miten sä luulet ,että se pystyy tuota ammattia tekemään vuosikymmenet, jos sillä ei muka ole lavakarismaa ja lauluääntä?- kyllästynyt
Justiinax kirjoitti:
Ite olet p..seestä !
Tapsa on laulanut melkein yhtäkauan, kuin Kari Tapio (eli lähes neljäkymmentä vuotta).
Tapsa on musiikillisesti lahjakas vai miten sä luulet ,että se pystyy tuota ammattia tekemään vuosikymmenet, jos sillä ei muka ole lavakarismaa ja lauluääntä?Mut Kansalta puuttuu sekä lavakarismaa että lauluääntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678