Fiat 127

kesäautoksi!!

paljon kannattaa maksaa vm. 79-80 fiat 127:sta

19

1802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiat

      .. autovero on maksettu niin 500,-.

      • Santeri

        Vielä lisäksi katsastettu niin ehkä 600mk


    • :)

      .. maksaa ehkä muutama satanen että joku vie sellaisen pois rumentamasta maisemaa.

      • Fiat 127 on POP!!

        ovat ilmeisesti käyneet lukemassa täällä viestejä... !!!


      • Carlo Abarth
        Fiat 127 on POP!! kirjoitti:

        ovat ilmeisesti käyneet lukemassa täällä viestejä... !!!

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.


      • fiatmies
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        ei kellään ois tiedossa fiat 127 joka ois myynnissä..??


      • StellaPolaris
        fiatmies kirjoitti:

        ei kellään ois tiedossa fiat 127 joka ois myynnissä..??

        Seisoo tuolla pihalla kilvettömänä, mutta täysin kunnossa (katsastinkin sen viellä viime vuoden keväänä) Mut vein kilvet pois ku en viittini veroja maksella.
        Tekniikka ja kaikki ok!
        Ylimaalattu 1999 ja tietysti tipunkeltainen. Myös kojetailu ym keltainen (tyylitaju?!) on ratio ja kajarit. Käymään lähtee aina ja helposti.
        takaluukun lukko puuttuu, ei muuta häikkää.
        Niin ja talvikumeja ei oo.

        Ainiin mut onha siin sentään VETOKOUKKU (voi vaik liittyy carawaanareihin)

        Osta pois! (postimaksun hinnalla ;)

        Auto ois Turun lähistöllä.


      • VTO
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        Kyllä tulee paksua valetta luotettavasta tekniikasta. Ei 127 tekniikka aikakaudelleen tyypillesenä huonoa ole, mutta ei sitä ole syytä verrata nykypäivään. 100 tkm matkalla saat 127:aan tehdä monet remontit kun uusien kanssa ei tarvitse kuin öljyjä vaihdella.


      • StellaPolaris
        VTO kirjoitti:

        Kyllä tulee paksua valetta luotettavasta tekniikasta. Ei 127 tekniikka aikakaudelleen tyypillesenä huonoa ole, mutta ei sitä ole syytä verrata nykypäivään. 100 tkm matkalla saat 127:aan tehdä monet remontit kun uusien kanssa ei tarvitse kuin öljyjä vaihdella.

        Paavikin siunasi Fiatin (tosin tais olla 133) Siinä kun ei voi tehdä "sitä" hänen mukaansa! (oli väärässä;)
        Mitä taas tulee 127 luotettavuuteen, niin ok on! Omaan ratkakslaiskaan oon vaihtabu kahden vuoden aikana ainoastaan takajarrusylinterit ja palat.
        Johan sen nyt järkikin sanoo ettei noin pieneen (mutta niin tilavaan) autoon edes isoa vikaa mahdu!

        Katsastusmies kyllä sano että jarruja riittäis vaikka kahteen tän kokoseen autoon.

        Ja eikun lisä kierroksia...


      • fiatmies
        StellaPolaris kirjoitti:

        Seisoo tuolla pihalla kilvettömänä, mutta täysin kunnossa (katsastinkin sen viellä viime vuoden keväänä) Mut vein kilvet pois ku en viittini veroja maksella.
        Tekniikka ja kaikki ok!
        Ylimaalattu 1999 ja tietysti tipunkeltainen. Myös kojetailu ym keltainen (tyylitaju?!) on ratio ja kajarit. Käymään lähtee aina ja helposti.
        takaluukun lukko puuttuu, ei muuta häikkää.
        Niin ja talvikumeja ei oo.

        Ainiin mut onha siin sentään VETOKOUKKU (voi vaik liittyy carawaanareihin)

        Osta pois! (postimaksun hinnalla ;)

        Auto ois Turun lähistöllä.

        ...ja jos on, niin mikä on postimaksu välillä Turku-Oulu.
        Jos kaikki on niin hienoa ku mitä annoit ymmärtää, nii tehään kaupat...!!!
        ps. pistä pirssin kuva nettiin, jos mahdollista


      • StellaPolaris
        fiatmies kirjoitti:

        ...ja jos on, niin mikä on postimaksu välillä Turku-Oulu.
        Jos kaikki on niin hienoa ku mitä annoit ymmärtää, nii tehään kaupat...!!!
        ps. pistä pirssin kuva nettiin, jos mahdollista

        Kävin Turun postikeskuksesta kysymässä mitä maksaa postittaa auto postipakettina. Tankittyhjinä paino (arvioitu noin600kg) Sanoin erikseen että on tilaavievä paketti,maksais 930mk (Kotiinkanto erikseen 30mk)
        Särkyvää!-lisä on 160mk.
        Pikalisä 36,80mk.

        Haluatko lahjakääröillä?

        Yhteishinta taitasi olla siinä tonnin pintaan.

        Anna osoite niin käyn tipauttamas fiiatin lähtevä posti -lootaan.


        Niinju: Vastaanottaja maksaa periaatteella tietysti!


      • Anonyymi
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        Mullakin oli Fiat 127 vm.1976. Lämmityslaite ihan mahdoton. Yksi fiatisti sanoi, että ota konepellin alla olevasta kotelosta vivustoa irti ja kiinnitä se vivuista heiluva läppä yläasentoon nippusiteillä. Lämmityslaitteen kenno on silloin aina täysin puhaltimen ilmavirroille vapaa. Tämä tehtynä, lämppäri puhalsi sisälle kylmää- tai lämmintä ilmaa hyvin. Lämmityslaitteen
        vivussa on säätö, että jäähdytysnesteen kiertoa voi säätää mieleisekseen. ( Kummallisesti rakennettu, kun sääti lämpöä lisää vivulla, niin läppä meni kennon eteen ja esti ilmavirrat )


      • Anonyymi
        StellaPolaris kirjoitti:

        Paavikin siunasi Fiatin (tosin tais olla 133) Siinä kun ei voi tehdä "sitä" hänen mukaansa! (oli väärässä;)
        Mitä taas tulee 127 luotettavuuteen, niin ok on! Omaan ratkakslaiskaan oon vaihtabu kahden vuoden aikana ainoastaan takajarrusylinterit ja palat.
        Johan sen nyt järkikin sanoo ettei noin pieneen (mutta niin tilavaan) autoon edes isoa vikaa mahdu!

        Katsastusmies kyllä sano että jarruja riittäis vaikka kahteen tän kokoseen autoon.

        Ja eikun lisä kierroksia...

        Katsastuksessa sanoi, että vaihdekeppi on, kuin soppakapusta, että huomautus olisi paikoillaan. Tekniikka muuten kunnossa, niin leiman saat.


    • suppo

      Löytys 127 super stella vm84. 5-vaiht, sävylasit, tummennetut takalasit, maalattu 7/00 pun., kahd. renkaat, ajettu n. 125tkm, kats 12/00. Paljonko tarjoot? Vero maksettu. Levikkeillä tai ilman. Auto Oulun läänissä.

      • fiatmies

        eiköhän se tonnilla irtois!


    • weedee

      Osta multa Fiat Panda 2D 45 vm.-84 Todella
      alhainen kulutus. Ja ennenkaikkea SAMA KONE KUIN
      127:SSA! Kirjota [email protected] jos
      kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Omaan Fiat 127 vm.1976 moottorin käynti ryhtyi nykimään ja tuli esille 50km/ h. alueilla. Luulin, että sytytys vikaantunut. Vaihdoin sytytyksen kärjettömään, mutta nykiminen ei muuttunut miksikään. Otin kaasuttimen irti ja tutkin, että onko kaasuläpän akselilla välystä, että sieltä vetää ilmaa ja näin aiheuttaa epätasaisen käynnin ajaessa. Tyhjäkäynnillä sitä ei ollut, moottori kävi tasaisena hyrinänä ja kärjettömään vaihto vain tasoitti. Tutkin kaasaria ja löysin pienen moskaisen propun, kuin moottorin pakkastulppa. Otin propun varovasti irti ja alla oli ruuvimeisselillä käännettävä ruuvi. Käänsin sitä hieman auki alle neljäsosaa kierrosta. Laitoin kaasarin kiinni ja testiajoa kymmenen kilsaa. Nykiminen loppui, yes! Kirjastosta luin fiatin korjausoppaasta, että jos sitä ruuvia säätää itse, niin autosta raukeaa takuu. Vähän hymyilytti, kun auto oli 7-vuoden ikäinen ja ajettu 70tkm.

      • Anonyymi

        Fiat 127 Jakoketju pitää rallatusta. Kun vaihdoin jakopään osat, sain varaosan myyjältä osat, että nokka-akselin rattaan keskellä oli kumimainen rengas. Yksi sanoi, että jakoketju on vaihdettu, kun ketjun rallatusta ei kuulu.


      • Anonyymi

        Samanlainen vika ( nykiminen pienillä nopeuksilla ) oli vm.1982 Opel Asconassa ja kaasutin oli Varajett ||. Kirjastossa kävin lainaamassa korjaus ja huolto kirjan. Siellä oli maininta suuttimesta ja kuva siitä, missä kohtaa se oli. Säädettävä ruuvi oli terävä kärkinen ja kumirenkaalla, ettei se säädy itsekseen. Suutinkärkeä avasin, vastapäivään neljännes kierrosta auki. Nykiminen loppui ja käyntikierrokset tasaiset. Tuntui, että Opeliin tehokin palautui. Ruotelissa istuessa tunsi, kun toinen läppä kaasuttimessa avautui suuremmilla kierroksilla. Samaa luki siinä, että takuu raukeaa, jos kääntelet ruuvia. Auto oli yli 10-vuotias ni eipä haitannut takuuajat enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos nainen harrastaa seksiä

      Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3158
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2041
    3. Pihlaja-puulle

      Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      399
      1451
    6. Kysymys Kuhmolaisille

      Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      35
      1351
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

      ”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1134
    9. Olen valtavan ihastunut

      Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

      Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      980
    Aihe