Fiat 127

kesäautoksi!!

paljon kannattaa maksaa vm. 79-80 fiat 127:sta

19

1670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiat

      .. autovero on maksettu niin 500,-.

      • Santeri

        Vielä lisäksi katsastettu niin ehkä 600mk


    • :)

      .. maksaa ehkä muutama satanen että joku vie sellaisen pois rumentamasta maisemaa.

      • Fiat 127 on POP!!

        ovat ilmeisesti käyneet lukemassa täällä viestejä... !!!


      • Carlo Abarth
        Fiat 127 on POP!! kirjoitti:

        ovat ilmeisesti käyneet lukemassa täällä viestejä... !!!

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.


      • fiatmies
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        ei kellään ois tiedossa fiat 127 joka ois myynnissä..??


      • StellaPolaris
        fiatmies kirjoitti:

        ei kellään ois tiedossa fiat 127 joka ois myynnissä..??

        Seisoo tuolla pihalla kilvettömänä, mutta täysin kunnossa (katsastinkin sen viellä viime vuoden keväänä) Mut vein kilvet pois ku en viittini veroja maksella.
        Tekniikka ja kaikki ok!
        Ylimaalattu 1999 ja tietysti tipunkeltainen. Myös kojetailu ym keltainen (tyylitaju?!) on ratio ja kajarit. Käymään lähtee aina ja helposti.
        takaluukun lukko puuttuu, ei muuta häikkää.
        Niin ja talvikumeja ei oo.

        Ainiin mut onha siin sentään VETOKOUKKU (voi vaik liittyy carawaanareihin)

        Osta pois! (postimaksun hinnalla ;)

        Auto ois Turun lähistöllä.


      • VTO
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        Kyllä tulee paksua valetta luotettavasta tekniikasta. Ei 127 tekniikka aikakaudelleen tyypillesenä huonoa ole, mutta ei sitä ole syytä verrata nykypäivään. 100 tkm matkalla saat 127:aan tehdä monet remontit kun uusien kanssa ei tarvitse kuin öljyjä vaihdella.


      • StellaPolaris
        VTO kirjoitti:

        Kyllä tulee paksua valetta luotettavasta tekniikasta. Ei 127 tekniikka aikakaudelleen tyypillesenä huonoa ole, mutta ei sitä ole syytä verrata nykypäivään. 100 tkm matkalla saat 127:aan tehdä monet remontit kun uusien kanssa ei tarvitse kuin öljyjä vaihdella.

        Paavikin siunasi Fiatin (tosin tais olla 133) Siinä kun ei voi tehdä "sitä" hänen mukaansa! (oli väärässä;)
        Mitä taas tulee 127 luotettavuuteen, niin ok on! Omaan ratkakslaiskaan oon vaihtabu kahden vuoden aikana ainoastaan takajarrusylinterit ja palat.
        Johan sen nyt järkikin sanoo ettei noin pieneen (mutta niin tilavaan) autoon edes isoa vikaa mahdu!

        Katsastusmies kyllä sano että jarruja riittäis vaikka kahteen tän kokoseen autoon.

        Ja eikun lisä kierroksia...


      • fiatmies
        StellaPolaris kirjoitti:

        Seisoo tuolla pihalla kilvettömänä, mutta täysin kunnossa (katsastinkin sen viellä viime vuoden keväänä) Mut vein kilvet pois ku en viittini veroja maksella.
        Tekniikka ja kaikki ok!
        Ylimaalattu 1999 ja tietysti tipunkeltainen. Myös kojetailu ym keltainen (tyylitaju?!) on ratio ja kajarit. Käymään lähtee aina ja helposti.
        takaluukun lukko puuttuu, ei muuta häikkää.
        Niin ja talvikumeja ei oo.

        Ainiin mut onha siin sentään VETOKOUKKU (voi vaik liittyy carawaanareihin)

        Osta pois! (postimaksun hinnalla ;)

        Auto ois Turun lähistöllä.

        ...ja jos on, niin mikä on postimaksu välillä Turku-Oulu.
        Jos kaikki on niin hienoa ku mitä annoit ymmärtää, nii tehään kaupat...!!!
        ps. pistä pirssin kuva nettiin, jos mahdollista


      • StellaPolaris
        fiatmies kirjoitti:

        ...ja jos on, niin mikä on postimaksu välillä Turku-Oulu.
        Jos kaikki on niin hienoa ku mitä annoit ymmärtää, nii tehään kaupat...!!!
        ps. pistä pirssin kuva nettiin, jos mahdollista

        Kävin Turun postikeskuksesta kysymässä mitä maksaa postittaa auto postipakettina. Tankittyhjinä paino (arvioitu noin600kg) Sanoin erikseen että on tilaavievä paketti,maksais 930mk (Kotiinkanto erikseen 30mk)
        Särkyvää!-lisä on 160mk.
        Pikalisä 36,80mk.

        Haluatko lahjakääröillä?

        Yhteishinta taitasi olla siinä tonnin pintaan.

        Anna osoite niin käyn tipauttamas fiiatin lähtevä posti -lootaan.


        Niinju: Vastaanottaja maksaa periaatteella tietysti!


      • Anonyymi
        Carlo Abarth kirjoitti:

        kunnon mukaan 0-3000mk tekniikka luotettavampaa kuin yhdessäkään uudessa fiatissa. Lämppäri on surkea mutta eipä sitä kesäautossa paljoa tarvita. lisäksi nuo seiskat alkavat vähitellen hävitä katukuvasta, sellaisen käyttöentisöinti ei olisi hullumpi idea, viellä kun osia saa helposti ja lähes ilmaiseksi.

        Mullakin oli Fiat 127 vm.1976. Lämmityslaite ihan mahdoton. Yksi fiatisti sanoi, että ota konepellin alla olevasta kotelosta vivustoa irti ja kiinnitä se vivuista heiluva läppä yläasentoon nippusiteillä. Lämmityslaitteen kenno on silloin aina täysin puhaltimen ilmavirroille vapaa. Tämä tehtynä, lämppäri puhalsi sisälle kylmää- tai lämmintä ilmaa hyvin. Lämmityslaitteen
        vivussa on säätö, että jäähdytysnesteen kiertoa voi säätää mieleisekseen. ( Kummallisesti rakennettu, kun sääti lämpöä lisää vivulla, niin läppä meni kennon eteen ja esti ilmavirrat )


      • Anonyymi
        StellaPolaris kirjoitti:

        Paavikin siunasi Fiatin (tosin tais olla 133) Siinä kun ei voi tehdä "sitä" hänen mukaansa! (oli väärässä;)
        Mitä taas tulee 127 luotettavuuteen, niin ok on! Omaan ratkakslaiskaan oon vaihtabu kahden vuoden aikana ainoastaan takajarrusylinterit ja palat.
        Johan sen nyt järkikin sanoo ettei noin pieneen (mutta niin tilavaan) autoon edes isoa vikaa mahdu!

        Katsastusmies kyllä sano että jarruja riittäis vaikka kahteen tän kokoseen autoon.

        Ja eikun lisä kierroksia...

        Katsastuksessa sanoi, että vaihdekeppi on, kuin soppakapusta, että huomautus olisi paikoillaan. Tekniikka muuten kunnossa, niin leiman saat.


    • suppo

      Löytys 127 super stella vm84. 5-vaiht, sävylasit, tummennetut takalasit, maalattu 7/00 pun., kahd. renkaat, ajettu n. 125tkm, kats 12/00. Paljonko tarjoot? Vero maksettu. Levikkeillä tai ilman. Auto Oulun läänissä.

      • fiatmies

        eiköhän se tonnilla irtois!


    • weedee

      Osta multa Fiat Panda 2D 45 vm.-84 Todella
      alhainen kulutus. Ja ennenkaikkea SAMA KONE KUIN
      127:SSA! Kirjota [email protected] jos
      kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Omaan Fiat 127 vm.1976 moottorin käynti ryhtyi nykimään ja tuli esille 50km/ h. alueilla. Luulin, että sytytys vikaantunut. Vaihdoin sytytyksen kärjettömään, mutta nykiminen ei muuttunut miksikään. Otin kaasuttimen irti ja tutkin, että onko kaasuläpän akselilla välystä, että sieltä vetää ilmaa ja näin aiheuttaa epätasaisen käynnin ajaessa. Tyhjäkäynnillä sitä ei ollut, moottori kävi tasaisena hyrinänä ja kärjettömään vaihto vain tasoitti. Tutkin kaasaria ja löysin pienen moskaisen propun, kuin moottorin pakkastulppa. Otin propun varovasti irti ja alla oli ruuvimeisselillä käännettävä ruuvi. Käänsin sitä hieman auki alle neljäsosaa kierrosta. Laitoin kaasarin kiinni ja testiajoa kymmenen kilsaa. Nykiminen loppui, yes! Kirjastosta luin fiatin korjausoppaasta, että jos sitä ruuvia säätää itse, niin autosta raukeaa takuu. Vähän hymyilytti, kun auto oli 7-vuoden ikäinen ja ajettu 70tkm.

      • Anonyymi

        Fiat 127 Jakoketju pitää rallatusta. Kun vaihdoin jakopään osat, sain varaosan myyjältä osat, että nokka-akselin rattaan keskellä oli kumimainen rengas. Yksi sanoi, että jakoketju on vaihdettu, kun ketjun rallatusta ei kuulu.


      • Anonyymi

        Samanlainen vika ( nykiminen pienillä nopeuksilla ) oli vm.1982 Opel Asconassa ja kaasutin oli Varajett ||. Kirjastossa kävin lainaamassa korjaus ja huolto kirjan. Siellä oli maininta suuttimesta ja kuva siitä, missä kohtaa se oli. Säädettävä ruuvi oli terävä kärkinen ja kumirenkaalla, ettei se säädy itsekseen. Suutinkärkeä avasin, vastapäivään neljännes kierrosta auki. Nykiminen loppui ja käyntikierrokset tasaiset. Tuntui, että Opeliin tehokin palautui. Ruotelissa istuessa tunsi, kun toinen läppä kaasuttimessa avautui suuremmilla kierroksilla. Samaa luki siinä, että takuu raukeaa, jos kääntelet ruuvia. Auto oli yli 10-vuotias ni eipä haitannut takuuajat enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marja sulkee liikkeen

      Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5723
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

      Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4503
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

      kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2399
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

      Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1790
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

      Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1736
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

      Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1497
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

      Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1385
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

      Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1385
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

      Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1214
    10. Oletko loukannut

      Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe