moi , tilasin uuden modenan 1/2 vuotta sitten , muuten kaikki ok, mutta toisesta pako´putkesta tippuu öljyä pitkän ajon jälkeen, mikä neuvoksi?
ferrari modena
18
2687
Vastaukset
- Maserati
Niin niin, sellaisia ne Maranellon hevospelit ovat. Kannattaa vaihtaa polle Maserati 3200 GT:hen. Lähes yhtä nopea, parempi moottori, paremmat ajo-ominaisuudet - eikä vuoda öljyä!
Heh heh- S-TYPE
Kerroppa mitä Maserati-tuotteita sait auton mukana ja kauan oli toimitusaika??
- Nuvolari
Matchboxilta vai?
- ...
JOO...
- SLK
... kirjoitti:
JOO...
Empä usko että pikkupaja tekee todella parempaa autoo ku esim bemari tai mersu, Tyylikäitä kylläkin mutta muu vaatiikin jo sitten testaamista
- Make
SLK kirjoitti:
Empä usko että pikkupaja tekee todella parempaa autoo ku esim bemari tai mersu, Tyylikäitä kylläkin mutta muu vaatiikin jo sitten testaamista
Ei se Masse nyt niin pikkupaja enää ole, vaan kuuluu tätä nykyä Ferrarille ja kaikkihan sen tietää, missä maailman parhaat urheiluautot tehdään...
- Maserati
SLK kirjoitti:
Osta itse sellainen, niin näet ja koet!
- Maserati
Make kirjoitti:
Ei se Masse nyt niin pikkupaja enää ole, vaan kuuluu tätä nykyä Ferrarille ja kaikkihan sen tietää, missä maailman parhaat urheiluautot tehdään...
Masse tarkoittaa muuten samaa kuin Massikka eli Massey-Ferguson traktori. Olisi mukavaa, jos kaikenlaiset ladailijat ja toyotistit (?) eivät alkaisi keksiä legendaariselle automerkille uusia lemppareita.
- Sama
Maserati kirjoitti:
Masse tarkoittaa muuten samaa kuin Massikka eli Massey-Ferguson traktori. Olisi mukavaa, jos kaikenlaiset ladailijat ja toyotistit (?) eivät alkaisi keksiä legendaariselle automerkille uusia lemppareita.
Kannattaisi sinunkin poika, lukea vanhoja autolehtiä, niin et kirjoittelisi tuollaisia asiattomuuksia.
Ota vielä kerran selvää, mikä Masse on? - Maserati
Sama kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin poika, lukea vanhoja autolehtiä, niin et kirjoittelisi tuollaisia asiattomuuksia.
Ota vielä kerran selvää, mikä Masse on?Anteeksi, ei ollut tarkoitus ärsyttää. Mutta ensinnäkään minä en ole mikään "poika", joka kirjoittelee tänne klo 01 yöllä. Minulla on tällainen sinun "Masseksi" kutsuma auto, 20-vuotias "ottocilindri".
Ymmärrät varmaan, että minä en paljon noteraa sitä, millä nimellä joku hölmö suomalainen moottoritoimittaja, joka ehkä kerran elämässään pääsee Maseratia ajamaan, niitä kutsuu. Mielestäni sellaisilla ei ole edes mitään oikeutta keksiä tällaisille autoille lempinimiä.
Englanninkielisissä maissa Maserati lyhennetään toisinaan Maser'iksi, koska englantilaisten ja etenkin peruna suussa puhuvien jenkkien on vaikea lausua sanaa "Meisöörreittii".
Selvisikö? - "massikka"
Maserati kirjoitti:
pidäpaikkaansa. En tiedä minkä lyhenne tai lemppari masse on, mutta Massey Fergusonin se ei ainakaan ole. MF:n kutsumanimi on massikka.
- antero
jos tilasit puol vuotta sitten niin et ole sitä vielä saanut, joten se siitä sanoi entinen selostaja.
- S-TYPE
Tuon Ferrarin toimitusaika tuskin on vain puoli vuotta!!!!!
- VTO
Ferrarin toimitusaika Suomessa on varsin lyhyt. Uskoisin että 360 Modenan saa Catamountista heti.
Vaikkakin tämän keskustelun aloittaja onkin lievä pelle, niin hänenkin olisi pitänyt muistaa Ferrarissa olevan ainakin vuoden takuu joka kyllä hoitaa pakoputkesta tippuvat öljyt. - S-TYPE
VTO kirjoitti:
Ferrarin toimitusaika Suomessa on varsin lyhyt. Uskoisin että 360 Modenan saa Catamountista heti.
Vaikkakin tämän keskustelun aloittaja onkin lievä pelle, niin hänenkin olisi pitänyt muistaa Ferrarissa olevan ainakin vuoden takuu joka kyllä hoitaa pakoputkesta tippuvat öljyt.Heti? Catamountilla tuskin on Suomessa Ferrari-varastoa ja esittelyautojakin on vain muutama, ettei he niistä helpolla luovu.
- Kimmo
VTO kirjoitti:
Vaikkakin tämän keskustelun aloittaja onkin lievä pelle, niin hänenkin olisi pitänyt muistaa Ferrarissa olevan ainakin vuoden takuu joka kyllä hoitaa pakoputkesta tippuvat öljyt.Ferrarien jonotusaika vaihtelee hieman eri maissa, tehtaalla on oma sisäinen kiintiönsä eri maihin.
Esim. saksaan ja USA:n saa muutamassa kuukaudessa. Suomessa saa varautua jonottamaan noin vuoden. - VTO
Kimmo kirjoitti:
Ferrarien jonotusaika vaihtelee hieman eri maissa, tehtaalla on oma sisäinen kiintiönsä eri maihin.
Esim. saksaan ja USA:n saa muutamassa kuukaudessa. Suomessa saa varautua jonottamaan noin vuoden.Perinteisesti on ollut niin, että Suomen kiintiö verrattuna myyntiin on ollut iso ja autoja on myyty takaisin Eurooppaan. Taloudellisen tilanteen ja myynnin ennustettavuuden huomioiden maahantuoja on saattanut varata autoja ilman tilaustakin joten mahdollisuudet saada auto hyvinkin nopeasti ovat selvästi paremmat Suomessa kuin Euroopassa tai USA:ssa.
- Risto
VTO kirjoitti:
Perinteisesti on ollut niin, että Suomen kiintiö verrattuna myyntiin on ollut iso ja autoja on myyty takaisin Eurooppaan. Taloudellisen tilanteen ja myynnin ennustettavuuden huomioiden maahantuoja on saattanut varata autoja ilman tilaustakin joten mahdollisuudet saada auto hyvinkin nopeasti ovat selvästi paremmat Suomessa kuin Euroopassa tai USA:ssa.
mutta fakta on faktaa. Viime vuonna maahantuoja onnistui saamaan Ferrarilta 7 auton kiintiön ja ne on myyty kaikki hyvissä ajoin.
Tämän vuoden kiintiöstä on jo kaikki varattu, eikä lisää saa edes itkemälläkään.
Tehtaalle ei suomen kaltaisella markkina-alueella ole käytännössä mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233