kill

bill

Lieneekö Quentin Tarantino maailman huonoin elokuvaohjaaja?

9

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harlin

      Renny Harlin unohtui...

      • Baxter

        Mulla herää negaatiot aina kun puhutaan Visa Mäkisestä.


    • Fumetti

      Omat ehdokkaani ovat:
      James Cameron (Titanic)
      Michael Bay (Pearl Harbor)
      Martin Brest (Gigli)

    • ...

      Huono leffa ei ole pelkästään ohjaajan vika. Jos käsikirjoittajat ovat ryssineet tarinan, ei ohjaajalle jää keinoja tehdä leffasta hyvää. Ainahan voi tietenkin kieltäytyä ohjaamasta leffaa...

    • elämä..?

      quentin tarantino on yksi parhaista 90-luvun ohjaajista. reservoir dogs ja pulp fiction ovat todellisia klassikoita, jackie brown on paras leonardin kirjasta tehty elokuva ja KB:t taas mahtava kertomus kostosta ja todellakin elokuva elokuvista, se ei yritäkään olla realistinen vaan sijoittuu tarantinon omaan "elokuvamaailmaan".

      cameron on kieltämättä totaalisesti nolannut itsensä titanicilla, mutta eipäs silti unohdeta mahtavaa aliens:sia.

      • guru

        Tarantino on ykönen!aivan kurko.


      • DarthVader

        Harva pystyy tekemään elokuvan jatko-osasta läheskään yhtä hyvää kuin alkuperäisestä, mutta Cameronin Aliens on on todella mahtava, vaikka se on enemmänkin toimintaa kuin tieteiskauhua kun alieneita tulee ovista ja ikkunoista.


      • Madmack

        Makuasioista kiistelemättä Kill Billit ovat yliarvostettuja, pitkäpiimäisiä ja väkivallalla mässäilykin lähinnä tympäisee. Ymmärtäisin, jos ohjaaja olisi 15 v. kakara, mutta ehkä kohdeyleisö löytyykin tuosta ikäluokasta.
        Pulp Fiction oli kyllä kelpo raina - mainiota dialogia ja kekseliäs leikkaus, joten maailman surkein ohjaaja ei Tarantino silti ole.
        Äänestän Timo Koivusaloa.


      • Joku päivä käsikirjoittaja?
        Madmack kirjoitti:

        Makuasioista kiistelemättä Kill Billit ovat yliarvostettuja, pitkäpiimäisiä ja väkivallalla mässäilykin lähinnä tympäisee. Ymmärtäisin, jos ohjaaja olisi 15 v. kakara, mutta ehkä kohdeyleisö löytyykin tuosta ikäluokasta.
        Pulp Fiction oli kyllä kelpo raina - mainiota dialogia ja kekseliäs leikkaus, joten maailman surkein ohjaaja ei Tarantino silti ole.
        Äänestän Timo Koivusaloa.

        "Ymmärtäisin, jos ohjaaja olisi 15 v. kakara"

        Hyvin sanottu, Quentin nimen omaan halusi ajatella olevansa ei 15 vaan itseasiassa 13 vuotias kakara omalla takapihallaan kuvatessaan toimintakohtauksia ja unohtaa tekevänsä suuren budjetin elokuvaa.

        Kuitenkin nuo elokuvat uppoo ja kolahtaa täysin mun elokuvamakuun vaikka ikää on tuplat mainitsemaasi nähden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe