Niin että sanoisittekos japanilaisia rock bändejä...
Japanilaisia rock bändejä
9
1998
Vastaukset
- Gardenia
Malice Mizer(henk.hoht suosikkini),Dir en Grey, L' arc en ciel,Moi Dix mois ynm. Laulajia Gackt,Kana,T.revolution,Klaha...
- Suvimämmi
Japanilainen Loudness herätti paljon huomiota Suomen radiomediassa 80-luvulla.
Kuten jo otsikosta kävi ilmi, niin yks tutustumisen arvoinen bändi on X-Japan.
- Sharkporn
...Itse tykkään edellä mainittujen lisäksi seuraavista: Bleach, Guitar Wolf ja Janne Da Arc.
- Make
X-Japan kannattaa ehdottomasti tsekata. Bändin levyjä on vaan vaikea saada mistään. Jos joskus törmäät X-Japanin biisiin nimeltä "Scars", niin luulenpa, ettei mikään ole enää entisensä.
Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. - Vanilla
Make kirjoitti:
X-Japan kannattaa ehdottomasti tsekata. Bändin levyjä on vaan vaikea saada mistään. Jos joskus törmäät X-Japanin biisiin nimeltä "Scars", niin luulenpa, ettei mikään ole enää entisensä.
Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila."Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "
a) Se on hide pienellä. Yleissivistystä X:n faneille.
b) X Japan oli jo ennen hiden kuolemaa lopetettu, ja tunnettu
c) Ei ole mitään todisteitä että hide olisi tarkoituksella hirttäytynyt.
Mutta omia lemppareita:
Gackt Camui, Dir en grey, L'arc~en~Ciel, Hyde, Sons of All Pussys, Malice Mizer, X Japan, Miyavi, T.M.Revolution, hide, Psycho le Cèmu (älkää saako sydäriä jos/vaikka mahdollisesti kirjoitin väärin), BLOOD (siis mähän omistan jopa yhden kappaleen mutta lupaavalta vaikuttaa *sarkastinen*). Kaikki tutustumisen arvoisia. - -.-
Vanilla kirjoitti:
"Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "
a) Se on hide pienellä. Yleissivistystä X:n faneille.
b) X Japan oli jo ennen hiden kuolemaa lopetettu, ja tunnettu
c) Ei ole mitään todisteitä että hide olisi tarkoituksella hirttäytynyt.
Mutta omia lemppareita:
Gackt Camui, Dir en grey, L'arc~en~Ciel, Hyde, Sons of All Pussys, Malice Mizer, X Japan, Miyavi, T.M.Revolution, hide, Psycho le Cèmu (älkää saako sydäriä jos/vaikka mahdollisesti kirjoitin väärin), BLOOD (siis mähän omistan jopa yhden kappaleen mutta lupaavalta vaikuttaa *sarkastinen*). Kaikki tutustumisen arvoisia."Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "
Ei pahalla, mutta miten h*lvetissä joku voi sanoa toisen kuolemaa liian pitkälle viedyksi käytännön pilaksi? Järkyttävää minusta...
Ja sinulle Vanilla, että hiden kuolinsyyksi(vai miksä sitä nyt sanotaankaan) poliisi laittoi itsemurhan. Ja tiesittekö että hiden perässä lähti muutama fanikin? Sillä aika moni fani yksinkertaisesti suri niin paljon hiden kuolemaa, että tappoi itsensä. - PunkkuH
-.- kirjoitti:
"Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "
Ei pahalla, mutta miten h*lvetissä joku voi sanoa toisen kuolemaa liian pitkälle viedyksi käytännön pilaksi? Järkyttävää minusta...
Ja sinulle Vanilla, että hiden kuolinsyyksi(vai miksä sitä nyt sanotaankaan) poliisi laittoi itsemurhan. Ja tiesittekö että hiden perässä lähti muutama fanikin? Sillä aika moni fani yksinkertaisesti suri niin paljon hiden kuolemaa, että tappoi itsensä.Tosiaan, minun tietolähteideni mukaan Hide teki itsemurhan juuri sentakia koska pändi lopetti. Hänellä ei yksinkertaisesti ollut mitään muuta, musiikki oli koko hänen elämänsä. Että näin.
Hyvin surullista sinänsä, olisihan hän kai voinut keksiä jotain muutakin... (tiedä häntä) Ehkei ollut mahdollisuutta perustaa uutta pändiä tai sitten hän ei yksinkertaisesti enää halunnutkaan. - aa
PunkkuH kirjoitti:
Tosiaan, minun tietolähteideni mukaan Hide teki itsemurhan juuri sentakia koska pändi lopetti. Hänellä ei yksinkertaisesti ollut mitään muuta, musiikki oli koko hänen elämänsä. Että näin.
Hyvin surullista sinänsä, olisihan hän kai voinut keksiä jotain muutakin... (tiedä häntä) Ehkei ollut mahdollisuutta perustaa uutta pändiä tai sitten hän ei yksinkertaisesti enää halunnutkaan.JAAHA JAAH hidellä ei ollut muka muuta?..... Aika loistelias soolo ura oli kyllä tulossa ja hän hyvin tiesi sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501