Japanilaisia rock bändejä

Blueberry

Niin että sanoisittekos japanilaisia rock bändejä...

9

1998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gardenia

      Malice Mizer(henk.hoht suosikkini),Dir en Grey, L' arc en ciel,Moi Dix mois ynm. Laulajia Gackt,Kana,T.revolution,Klaha...

    • Suvimämmi

      Japanilainen Loudness herätti paljon huomiota Suomen radiomediassa 80-luvulla.

    • Kuten jo otsikosta kävi ilmi, niin yks tutustumisen arvoinen bändi on X-Japan.

    • Sharkporn

      ...Itse tykkään edellä mainittujen lisäksi seuraavista: Bleach, Guitar Wolf ja Janne Da Arc.

      • Make

        X-Japan kannattaa ehdottomasti tsekata. Bändin levyjä on vaan vaikea saada mistään. Jos joskus törmäät X-Japanin biisiin nimeltä "Scars", niin luulenpa, ettei mikään ole enää entisensä.
        Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila.


      • Vanilla
        Make kirjoitti:

        X-Japan kannattaa ehdottomasti tsekata. Bändin levyjä on vaan vaikea saada mistään. Jos joskus törmäät X-Japanin biisiin nimeltä "Scars", niin luulenpa, ettei mikään ole enää entisensä.
        Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila.

        "Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "

        a) Se on hide pienellä. Yleissivistystä X:n faneille.
        b) X Japan oli jo ennen hiden kuolemaa lopetettu, ja tunnettu
        c) Ei ole mitään todisteitä että hide olisi tarkoituksella hirttäytynyt.

        Mutta omia lemppareita:
        Gackt Camui, Dir en grey, L'arc~en~Ciel, Hyde, Sons of All Pussys, Malice Mizer, X Japan, Miyavi, T.M.Revolution, hide, Psycho le Cèmu (älkää saako sydäriä jos/vaikka mahdollisesti kirjoitin väärin), BLOOD (siis mähän omistan jopa yhden kappaleen mutta lupaavalta vaikuttaa *sarkastinen*). Kaikki tutustumisen arvoisia.


      • -.-
        Vanilla kirjoitti:

        "Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "

        a) Se on hide pienellä. Yleissivistystä X:n faneille.
        b) X Japan oli jo ennen hiden kuolemaa lopetettu, ja tunnettu
        c) Ei ole mitään todisteitä että hide olisi tarkoituksella hirttäytynyt.

        Mutta omia lemppareita:
        Gackt Camui, Dir en grey, L'arc~en~Ciel, Hyde, Sons of All Pussys, Malice Mizer, X Japan, Miyavi, T.M.Revolution, hide, Psycho le Cèmu (älkää saako sydäriä jos/vaikka mahdollisesti kirjoitin väärin), BLOOD (siis mähän omistan jopa yhden kappaleen mutta lupaavalta vaikuttaa *sarkastinen*). Kaikki tutustumisen arvoisia.

        "Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "

        Ei pahalla, mutta miten h*lvetissä joku voi sanoa toisen kuolemaa liian pitkälle viedyksi käytännön pilaksi? Järkyttävää minusta...

        Ja sinulle Vanilla, että hiden kuolinsyyksi(vai miksä sitä nyt sanotaankaan) poliisi laittoi itsemurhan. Ja tiesittekö että hiden perässä lähti muutama fanikin? Sillä aika moni fani yksinkertaisesti suri niin paljon hiden kuolemaa, että tappoi itsensä.


      • PunkkuH
        -.- kirjoitti:

        "Kitaristi Hide teki bändistä ja itsestään "kuolemattoman" hirttäytymällä pyyhkeeseen keväällä 1998. Oli joidenkin tahojen mukaan liian pitkälle viety käytännön pila. "

        Ei pahalla, mutta miten h*lvetissä joku voi sanoa toisen kuolemaa liian pitkälle viedyksi käytännön pilaksi? Järkyttävää minusta...

        Ja sinulle Vanilla, että hiden kuolinsyyksi(vai miksä sitä nyt sanotaankaan) poliisi laittoi itsemurhan. Ja tiesittekö että hiden perässä lähti muutama fanikin? Sillä aika moni fani yksinkertaisesti suri niin paljon hiden kuolemaa, että tappoi itsensä.

        Tosiaan, minun tietolähteideni mukaan Hide teki itsemurhan juuri sentakia koska pändi lopetti. Hänellä ei yksinkertaisesti ollut mitään muuta, musiikki oli koko hänen elämänsä. Että näin.

        Hyvin surullista sinänsä, olisihan hän kai voinut keksiä jotain muutakin... (tiedä häntä) Ehkei ollut mahdollisuutta perustaa uutta pändiä tai sitten hän ei yksinkertaisesti enää halunnutkaan.


      • aa
        PunkkuH kirjoitti:

        Tosiaan, minun tietolähteideni mukaan Hide teki itsemurhan juuri sentakia koska pändi lopetti. Hänellä ei yksinkertaisesti ollut mitään muuta, musiikki oli koko hänen elämänsä. Että näin.

        Hyvin surullista sinänsä, olisihan hän kai voinut keksiä jotain muutakin... (tiedä häntä) Ehkei ollut mahdollisuutta perustaa uutta pändiä tai sitten hän ei yksinkertaisesti enää halunnutkaan.

        JAAHA JAAH hidellä ei ollut muka muuta?..... Aika loistelias soolo ura oli kyllä tulossa ja hän hyvin tiesi sen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe