Tiedän yhden kovan luokan ateistin, hänen nimensä on Tero Sand. Tero on ollut televisiossakin, ja kun tuli puhetta Jumalasta, hän sanoi "There is no God" suomeksi: ei ole Jumalaa.
Vastaus tuli varmasti ja kylmän viileästi. Tero on kunnostautunut evoluutioteorian eli kehitysopin tutkimisessa. Hän on ollut mukana Talk Origin evoluutiosivuston luomisessa. Hän on lähettänyt paljon materiaalia evoluutiota puolustaville sivuille kumoamaan luomisväitteitä.
Tiedän paljon ateisteja, mutta kyllä tämä halvaantunut Tero Sand on sieltä vahvimmasta päästä. Muita ateisteja on esim. Richard Dawkins, evoluutiobiologi.
Tero sand oli yhteydessä muuhun maailmaan internetin välityksellä ja pystyi sitä kautta tekemään paljon asioita, vaikka oli sairaalassa melkein koko elämänsä ja oli halvaantunut.
Monet tiedemiehetkin kysyivät neuvoa Terolta monissa asioissa.
Tässä linkki sivulle jossa on kuva ja artikkeli Tero Sandista:
http://www.yle.fi/d-projekti/arkisto/paasarja/96terosand.htm
Tässä toinen linkki joka on Teron:
http://www.megabaud.fi/~tsand/
Ps: itse olen uskovainen, mutta tänne ateismi sivulle pitää laittaa ateismi aiheisia kirjoituksia, uskon aiheisten sijasta, (sheriffi valvoo)
Kovan luokan ateisti
8
887
Vastaukset
Ketä kiinnostaa joku ateisti? Uskovaisilla on paljo huvittavampia teorioita.
- M@k3
Uskovaisten kiemurtelun katseleminen kun he yrittävät selittää järjetöntä maailmankuvaansa on todella riemastuttavaa :D
- pohdiskelija
M@k3 kirjoitti:
Uskovaisten kiemurtelun katseleminen kun he yrittävät selittää järjetöntä maailmankuvaansa on todella riemastuttavaa :D
Minun ei ole tarvinnut kiemurrella koskaan selittäessäni maailmankuvaani, sen sijaan ei-uskovien evoluution maailmankuva on kyllä järjetön ja suorastaan surkuhupaisa!
- Tavoitteeton
pohdiskelija kirjoitti:
Minun ei ole tarvinnut kiemurrella koskaan selittäessäni maailmankuvaani, sen sijaan ei-uskovien evoluution maailmankuva on kyllä järjetön ja suorastaan surkuhupaisa!
>>Minun ei ole tarvinnut kiemurrella koskaan selittäessäni maailmankuvaani>sen sijaan ei-uskovien evoluution maailmankuva on kyllä järjetön ja suorastaan surkuhupaisa!
- pohdiskelija
Zacharia kirjoitti:
"Uskovaisilla on paljo huvittavampia teorioita."
Miksi uskovaisia pitää aina pilkata ja mollata. Miksi olet nynny ja vihaat hyvää? Oletko sinäkin Jeesuksen ristiinnaulitsijoita?
Ole mies, ja anna elämäsi Jeesukselle! - SEEMOS
pohdiskelija kirjoitti:
Zacharia kirjoitti:
"Uskovaisilla on paljo huvittavampia teorioita."
Miksi uskovaisia pitää aina pilkata ja mollata. Miksi olet nynny ja vihaat hyvää? Oletko sinäkin Jeesuksen ristiinnaulitsijoita?
Ole mies, ja anna elämäsi Jeesukselle!"
Ole mies,
ja anna elämäsi Jeesukselle!"
Siis kumpi noista piti mielestäsi tehdä, Mielestäni vastuun sysääminen omasta elämästään jollekin mielikuvitusolennolle, ei ole kovin miehekästä...
- pohdiskelija
Unohdin kertoa, että halvaantuneella ateistilla, Tero Sandilla oli kaikki raajat halvaantuneet. Kädet olivat surkastuneena sivuilla täysin kuolleina, samoin jalat olivat surkastuneet, vain pää liikkui.
Tero oli hengityskoneessa ja hänen suussaan oli hampaiden välissä pitkä tikku, jolla hän paineli tietokoneen näppäimiä, siten hän oli internetin välityksellä yhteydessä muuhun maailmaan.
Terolla oli varmasti aikaa ajatella syntyjä syviä, kun oli naulittu sairaalan vuoteeseen.
Syynä ateismiin saattoi olla myös se, että hän jäi kolmivuotiaana auton alle, ja siksi oli melkein koko elämänsä sairaalan vuoteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824