Täältä saa ostaa hienoja Sotiemme Kiitos-paitoja.
http://bikersforveterans.fi/tuotteet.htm
Kiitos 1939-1945
15
2009
Vastaukset
- kiitos
Kiitos Venäjä, että löit natsit lyttyyn.
Muuten ei Suomenkaan itsenäisyydellä olisi ollut paljon väliä.- toisin päin
Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!
- Bönö-Rame
toisin päin kirjoitti:
Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!
Niin..... Suomi taisteli Itsenäisyytensä puolesta "neuvostoliittoa" vastaan.
Sota on sotaa ja moni asia menettää merkityksensä siinä. - henkka_669
Jos kaltaisesi olisivat saaneet vallan sodan aikana, olisimme kaikki siperiassa kaivamassa kuoppia itsellemme. Kumpi ompi parempi natsit vai kommunistit? Kummatkin aivan HANURISTA:-)
- tosiasia
toisin päin kirjoitti:
Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!
Suomen itsenäisyys on ihmiskunnan kannalta vähemmän tärkeä asia kuin Saksan häviö.
- Bönö-Rame
tosiasia kirjoitti:
Suomen itsenäisyys on ihmiskunnan kannalta vähemmän tärkeä asia kuin Saksan häviö.
sanoo voittajat.
Ei Suomen kansa.
Oiskos Sulla Vihtori Kosola-paitoja???
vom- *Kansalainen*
...OW Kuusinen-paitoja?
- Stejan Erko
Mikä näitä sotahulluja oikein vaivaa? Keskittyisivät nyt mieluummin politiikkaan kuin johonkin yli 60 vuotta tapahtuneeseen asiaan. Rasittavia lapsia...
- kommentti..
Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.
- En ole
kommentti.. kirjoitti:
Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.
Nämä ääripatriootit, silti syövät miestä rotan lailla. Miksi pidät rauhanpuolustamista negatiivisena asiana? Ettet vain olisi juuri näitä Aatun perään itkeviä 15-vuotiaita pikkupoikia, jotka ovat perehtyneet liikaa toisen maailmansotaan.
- Bönö-Rame
kommentti.. kirjoitti:
Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.
Kiitos, se että on kiitollinen veteraaneillemme merkitsee joillekin yksinkertaisille ihmisille sitä että olisimme rasisteja, näin se ei ole, verellä vaputemme on lunastettu ja niin se tulee aina olemaan.
- Fafner
Bönö-Rame kirjoitti:
Kiitos, se että on kiitollinen veteraaneillemme merkitsee joillekin yksinkertaisille ihmisille sitä että olisimme rasisteja, näin se ei ole, verellä vaputemme on lunastettu ja niin se tulee aina olemaan.
oikeassa.
- jokuvaan
Syytä olisikin olla kiitollinen sotaveteraaneille ja sodassa kuolleille maanpuolustajille
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634