Kiitos 1939-1945

Bönö-Rame

15

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos

      Kiitos Venäjä, että löit natsit lyttyyn.
      Muuten ei Suomenkaan itsenäisyydellä olisi ollut paljon väliä.

      • toisin päin

        Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!


      • Bönö-Rame
        toisin päin kirjoitti:

        Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!

        Niin..... Suomi taisteli Itsenäisyytensä puolesta "neuvostoliittoa" vastaan.

        Sota on sotaa ja moni asia menettää merkityksensä siinä.


      • henkka_669

        Jos kaltaisesi olisivat saaneet vallan sodan aikana, olisimme kaikki siperiassa kaivamassa kuoppia itsellemme. Kumpi ompi parempi natsit vai kommunistit? Kummatkin aivan HANURISTA:-)


      • tosiasia
        toisin päin kirjoitti:

        Eikös se juuri niin päin ollut, että Suomi puolusti Saksan aseveljenä juuri itsenäisyttään N:liittoa vastaan! Jos saksa ei olisi auttanut Suomea olisi se menettänyt itsenäisyytensä nimenomaan juurio N:liitolle!

        Suomen itsenäisyys on ihmiskunnan kannalta vähemmän tärkeä asia kuin Saksan häviö.


      • Bönö-Rame
        tosiasia kirjoitti:

        Suomen itsenäisyys on ihmiskunnan kannalta vähemmän tärkeä asia kuin Saksan häviö.

        sanoo voittajat.

        Ei Suomen kansa.


    • Oiskos Sulla Vihtori Kosola-paitoja???
      vom

      • *Kansalainen*

        ...OW Kuusinen-paitoja?


      • *Kansalainen* kirjoitti:

        ...OW Kuusinen-paitoja?

        Montako haluat, mikä numero ja pohjaväri???
        vom


    • Stejan Erko

      Mikä näitä sotahulluja oikein vaivaa? Keskittyisivät nyt mieluummin politiikkaan kuin johonkin yli 60 vuotta tapahtuneeseen asiaan. Rasittavia lapsia...

      • kommentti..

        Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.


      • En ole
        kommentti.. kirjoitti:

        Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.

        Nämä ääripatriootit, silti syövät miestä rotan lailla. Miksi pidät rauhanpuolustamista negatiivisena asiana? Ettet vain olisi juuri näitä Aatun perään itkeviä 15-vuotiaita pikkupoikia, jotka ovat perehtyneet liikaa toisen maailmansotaan.


      • Bönö-Rame
        kommentti.. kirjoitti:

        Oletko "rauhapuolustaja", joka vastustaa vain kaikkia USA:n sotia, ja nimittelee sotahulluiksi niitä, jotka ovat kiitollisia veteraaneillemme, kun asettuivat vastustamaan Suomeen vasten tahtoa suunnitellun sosialismin levittämistä. Heidän ansioistaan sinäkin saat laukoa täällä ihan mitä syki suuhun tuo.

        Kiitos, se että on kiitollinen veteraaneillemme merkitsee joillekin yksinkertaisille ihmisille sitä että olisimme rasisteja, näin se ei ole, verellä vaputemme on lunastettu ja niin se tulee aina olemaan.


      • Fafner
        Bönö-Rame kirjoitti:

        Kiitos, se että on kiitollinen veteraaneillemme merkitsee joillekin yksinkertaisille ihmisille sitä että olisimme rasisteja, näin se ei ole, verellä vaputemme on lunastettu ja niin se tulee aina olemaan.

        oikeassa.


    • jokuvaan

      Syytä olisikin olla kiitollinen sotaveteraaneille ja sodassa kuolleille maanpuolustajille

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe