tämän yhden kerran

AROSUSI-09

feikit ja muut friikithän nyt tavallaan kuuluu zät-eloon,siinä kuin sateet suomen suveen ja noin yleensä hyvätapaisena zättääjänä jättänyt provosoitumatta,no,provoista,tyttöjä leikkivistä pojista tai niinkuin ylipäänsä mistään.enkös olekin täydellinen...viime yönä tavoitin jonkin virstanpylvään pökiöinnissä ja tuijotin nirvanassa maikkarin ysisivulla[tiedätte kyllä,mistä puhun]vilisevää sitä tavallista tekstivirtaa jostain puolesta yöstä about aamuseitsemään ja otin tehtäväkseni feikkien metsästyksen merkitsemällä ylös vähän sellaisilta vaikuttavien tapausten numerot.[mitkä tunnistaa siitä,että ne kuulostavat liian hyvältä ollakseen totta]ja aijai.kyllähän niitä oli.4 kpl löysin...jotka tahkosivat samoja paskaviestejä mukamas sexyiltä tyttöpareilta y.m.välillä jutut ja numerot vaihtui,mutta kyllähän noi tunnisti...no niin...alkaa kohta punainen lanka kadota...feikkien sielunelämää lähde edes arvailemaan,mutta...onko maikkarin zätti maailman paskin zätti ja auttasko prepaidien rekisteröinti tollaseen...vai pitäskö toi maikkarin zydeemi ottaa vaan just tollasena hupina...

23

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brunet... ejk....

kutsutaan pervosivuks... niin ja se on täynnä ihmisiä jotka ovat täydellisiä.... huijareita... komeita ja kauniita... löytyy pitkää ja paksua... kuppikoko dd.... huh huh... taidan pitäytyä siel keskustelu sivun puolel.... :))))

• AROSUSI-09

mun mielestä eri juttu,kuin tollanen posketon feikkaaminen ja vedätys...mutta jotenkin lumoavaa katseltavaa...vähän niinkuin laavalamppu...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

mun mielestä eri juttu,kuin tollanen posketon feikkaaminen ja vedätys...mutta jotenkin lumoavaa katseltavaa...vähän niinkuin laavalamppu...

juuh rehellinen ok....ja siisti pervoilu.... varmaan ymmärrät ei siis sikailua....:))) mut se sivu sikailua täyn....

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

juuh rehellinen ok....ja siisti pervoilu.... varmaan ymmärrät ei siis sikailua....:))) mut se sivu sikailua täyn....

mun mielestä...chat-tarkkaavaisuuteni ansiosta bongasin muuten yhden "stringipeppuisen tytön" 54-vuotiaaksi äijäksi.Saisinkohan tästä hyvästä zät-mitalin tai jotain?:D*toiveikkaana*

• AROSUSI-09 kirjoitti:

mun mielestä...chat-tarkkaavaisuuteni ansiosta bongasin muuten yhden "stringipeppuisen tytön" 54-vuotiaaksi äijäksi.Saisinkohan tästä hyvästä zät-mitalin tai jotain?:D*toiveikkaana*

oot hyvä pongaamaan.....:)))) ei vaan kyl siel vaikka mitä on... itse ku oon sättäilly mut sil kasi sivul.....:))))Ja tottakai saat mitalin....;))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

oot hyvä pongaamaan.....:)))) ei vaan kyl siel vaikka mitä on... itse ku oon sättäilly mut sil kasi sivul.....:))))Ja tottakai saat mitalin....;))))

Varsinkin kun laitoin äijälle tekstaria,että onks sillä kimppapuhelin stringipeppuisen tytön kans...heehee...joo kyl mäkin sitä kasisivuakin...sellainen fiilari,että jos näille pääpökiöille sallittas vain yks nicci per nenä,niin ei ruutu paljoa liikkus...kiäh kiäh...siitä zätistä muuten ihmisiäkin tavannut...köh...siis livenä...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Varsinkin kun laitoin äijälle tekstaria,että onks sillä kimppapuhelin stringipeppuisen tytön kans...heehee...joo kyl mäkin sitä kasisivuakin...sellainen fiilari,että jos näille pääpökiöille sallittas vain yks nicci per nenä,niin ei ruutu paljoa liikkus...kiäh kiäh...siitä zätistä muuten ihmisiäkin tavannut...köh...siis livenä...

ja tunnen monta sieltä... Mulla aina ollu tää sama nici... nyt jouduin vaan ton yhden B:een tunkea kun joku oli sen pöllinyt... kenties olemme sillä sivulla tavanneet....;))) olin nääs vakkari kai... mut nyt oon vähän ollu pois sieltä...:)))))

• AROSUSI-09 kirjoitti:

saatat miutkin tuntea ainaki nicin perusteel....:))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

saatat miutkin tuntea ainaki nicin perusteel....:))))

todennäköisesti huomasit touhuni maikkarin zätissä viikonloppuna...:D

• AROSUSI-09 kirjoitti:

todennäköisesti huomasit touhuni maikkarin zätissä viikonloppuna...:D

sulla vauhti päällä että piti ihan huudella... Niin olen kiltisti sieltä pois pysynyt....:))))) Mut en sitä enää niin seuraa... Yks päivä kokeilin vieläks BRUNETTI on "HOT".... jep olin mä....heh....

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

sulla vauhti päällä että piti ihan huudella... Niin olen kiltisti sieltä pois pysynyt....:))))) Mut en sitä enää niin seuraa... Yks päivä kokeilin vieläks BRUNETTI on "HOT".... jep olin mä....heh....

viime vuodelta,kun siellä enemmän touhusin...nyt taas vähän aikaa sieltä lomalla...kai...:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

viime vuodelta,kun siellä enemmän touhusin...nyt taas vähän aikaa sieltä lomalla...kai...:)

kans ihan tarpeeks... tajusin että en sieltä mitään hae... ja vitsi ku puh.laskut taivaisiin nous...iik... että keljuttaa....:))) kuhan joskus kuikin ja jarru söpöliiniä käyn kiusaamassa....:))) ja tuntuu sätin porukka pikku hiljaa netin maailmaan sieltä kaikkoavan....Samaa valitusta oli vkl:na.... heh...:)))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

kans ihan tarpeeks... tajusin että en sieltä mitään hae... ja vitsi ku puh.laskut taivaisiin nous...iik... että keljuttaa....:))) kuhan joskus kuikin ja jarru söpöliiniä käyn kiusaamassa....:))) ja tuntuu sätin porukka pikku hiljaa netin maailmaan sieltä kaikkoavan....Samaa valitusta oli vkl:na.... heh...:)))))

sinne nyt sillai kannata jäädä roikkumaan...(mä ny paras puhuja...)nettiin sieltä on enin osa "munkin" porukoista hävinnyt.aina välillä iskee feikkaus- ynnä muu häslinki-aalto,nii sitä nyt ei silleen jaksa...zättimaailma on niin avara...välillä tulee keskimäärin kahden promillen nousussa poikkeiltua:P Sillon kun mulla ei kännyäkään ollut,jaksoin joskus Harrya katsella juontamassa aamuun asti.Siinä mimmissä oli rok-karismaa...ny näitä kikattavia blondeja...ei jaksa.Harrya diggailin niin paljon,että postitin sille kerran nenäkarvani:D Muistan hyvin siitä,että samana aamuna alkoi Irakin sota.Tais olla huhtikuuta 2003..?

• Brune..ejk..
        AROSUSI-09 kirjoitti:

sinne nyt sillai kannata jäädä roikkumaan...(mä ny paras puhuja...)nettiin sieltä on enin osa "munkin" porukoista hävinnyt.aina välillä iskee feikkaus- ynnä muu häslinki-aalto,nii sitä nyt ei silleen jaksa...zättimaailma on niin avara...välillä tulee keskimäärin kahden promillen nousussa poikkeiltua:P Sillon kun mulla ei kännyäkään ollut,jaksoin joskus Harrya katsella juontamassa aamuun asti.Siinä mimmissä oli rok-karismaa...ny näitä kikattavia blondeja...ei jaksa.Harrya diggailin niin paljon,että postitin sille kerran nenäkarvani:D Muistan hyvin siitä,että samana aamuna alkoi Irakin sota.Tais olla huhtikuuta 2003..?

Harry ollu varmaan mielissään siitä nenänkarvasta....:)))))

• AROSUSI-09
        Brune..ejk.. kirjoitti:

Harry ollu varmaan mielissään siitä nenänkarvasta....:)))))

ai että olin ylpeä ittestäni:D Taisin täällä joskus kirjoittaa oodin nenäkarvoilleni...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

ai että olin ylpeä ittestäni:D Taisin täällä joskus kirjoittaa oodin nenäkarvoilleni...

ei kai.....Ootko huomannu mut tänne ku kirjoittaa ei näy profiilis..... hmm.... Tuli otettua parin tunnin
        päikkärit... dääm... nyt meni yöunet...:)))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

ei kai.....Ootko huomannu mut tänne ku kirjoittaa ei näy profiilis..... hmm.... Tuli otettua parin tunnin
        päikkärit... dääm... nyt meni yöunet...:)))))

Päivisin nukkumisen syntiä.Tiesin,että meitä on muitakin:P...Huomannut ton jutun joo,mutten huomioinnut...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Päivisin nukkumisen syntiä.Tiesin,että meitä on muitakin:P...Huomannut ton jutun joo,mutten huomioinnut...

syntiä... Sehän on vaan ihanaa heittäytyä köllimään ja nukahtaa...juuh...:))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

syntiä... Sehän on vaan ihanaa heittäytyä köllimään ja nukahtaa...juuh...:))))

ottaa päikkäreitä,vaikka se oli siellä pakko...vanhetessa viisastunu...töissäkin vaan kypärä niskan alle ja unten maille.Bossi sit yleensä potkii ylös...jostain luin,että päiväunet lisäävät luovuutta...

• Brune..ejk...

dääm.... mulla sit moinen ei ole lisääntynyt.... heh.. jaaha tänään perjantai... Joutuu lahti cityn mennä sekaisin laittamaan.....:)))))

• AROSUSI-09

Mun viikonlopun kohokohta oli,ku kävin kontulan ostarilla:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Mun viikonlopun kohokohta oli,ku kävin kontulan ostarilla:)

tuli taas juhlittua.... sit lauantain makasin krapulas ja kuikuilin sättiä... Sama meno siel oli kaipailua ja kaipailua ja paljon uusia, mut maltoin olla laittamatta vaikka ihana jarru poju tais siel olla valvomas.......heh....:))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

tuli taas juhlittua.... sit lauantain makasin krapulas ja kuikuilin sättiä... Sama meno siel oli kaipailua ja kaipailua ja paljon uusia, mut maltoin olla laittamatta vaikka ihana jarru poju tais siel olla valvomas.......heh....:))

diggailen jollain sairaalla tavalla...aivan absurdia huuhaa-haahuilua...mä olen yrittänyt analysoida ilmiötä;Siinä onnistumatta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe