Olen lukenut monia profetioita siitä kuinka Venäjä aloittaisi sodan Suomea vastaan.
En tiedä tästä, mutta olen nähnyt myös itse unen, kuinka Venäjä hyökkäsi kuin tyhjästä Suomeen.
Nyt ihan viimeisen vuoden aikana Venäjä on todella useita kertoja tehnyt raja-loukkauksia...Suomi suhtautuu näihin nyt jo närkästyen. Tänään radiossa puhuttiin että jossain vaiheessa Suomi turvautuu jo EU:n puoleen...siinä vaiheessa tuli mieleen se yksi profetia jossa "suomen lippu yritti turvata EU:hun, mutta EU ei pystynyt auttamaan suomea."
Mitä tapahtuu seuraavaksi...yrittääkö venäjä taas vain ärsyttää suomea jotta saisi "hyvän syyn" aloittaa sodan?
Aika sekopäistä jos se sota oikeasti tulee...
Syttyykö suomessa sota?
14
2338
Vastaukset
Höperehtimisistä noissa Suomen sotaan joutumisen peloissa on kysymys.
Entiset kommunismin jättiläiset ovat siirtyneet markkinatalous systeemeihin
jo aikoja sitten.
Useimmat "profetiat" ovat alitajuisia mielen hämärätiloja.
Yhteys tämän päivän reaalimaailmaan on hämärtynyt.- Joku(Se alku.....)
- alkup.raimo
Raamatunturkijat muistuttivat 1960-1970-luvulla aika ajoin, että Googin sota alkaa Pohjolassa...nykysuomalaisissa Raamatunkäännöksistä ei selviä se, mitä vanhemmissa ja mm. englanninkielisissä on mainittu, nimittäin: Jumala palauttaa Googin Pohjan perillä ja nostaa Israelin vuorille..
Arkkipiispa Gustaf Johanssonin kerrotaan olleen Turun Tuomiokirkossa aikoinaan arkkienkeli Mikaelin puhuttelussa ja enkelin viesti oli: Suomeen tulee miekan kärki, puoli miekkaa ja vielä koko miekka...Asiaa on tulkittu siten, että kärki oli vapaussota-kansalaissota, puoli miekkaa olisi ollut talvi-jatko-lapin sota ja vielä olisi suurin sota eli koko miekka tulossa..
Nivalalainen W.Vuolle sai profetian 1939, jonka mukaan mm. ne ihmiset, jotka näkivät Tornion mainihhousun ja Rovaniemen hävityksen, näkevät vielä kolmannen maailmansoda, jossa ei enää ole voittajia. Se alkaa Lähi-Idästä ja on välttämätön Jumalan vihan leppymiseksi synnin tähden. Italiast amenee puolet ja Brittein saaret kokonaan ja kun noustaan maihin Suomessa, Porin edustalla ja taistellaan niin, että pellon ojat verta lainehtivat, alkaa sota olla lopuillaan..
Jumala tietää...Herra armahda meitä!- Tuntematon
Elämme poikkeuksellisia aikoja.
http://timblair.net/ee/images/uploads/circus.jpg
(kuvassa kokki ja makokki eli gogmagog)
http://www.selectadesigner.com/upload/prfiles/1272/gog_magog_400_577.jpeg
- Atte Ateisti
Tässä sinulle profetioita, mitä tulee tapahtumaan, kun Suomea vaino joskus koittaa:
"Siitä suuttui Väinämöinen,
jopa suuttui ja häpesi.
Itse läksi astumahan
rannalle merelliselle.
Tuossa loihe laulamahan,
lauloi kerran viimeisensä:
lauloi vaskisen venehen,
kuparisen umpipurren.
Itse istuvi perähän,
läksi selvälle selälle.
Virkki vielä mennessänsä,
lausui lähtiellessänsä:
"Annapas ajan kulua,
päivän mennä, toisen tulla,
taas minua tarvitahan,
katsotahan, kaivatahan
uuen sammon saattajaksi,
uuen soiton suorijaksi,
uuen kuun kulettajaksi,
uuen päivän päästäjäksi,
kun ei kuuta, aurinko
eikä ilmaista iloa."
(Kalevala, 50. luku) - Ilmoittaja
Venäjän salamurhakomennuskunnat likvidoivat jo suomalaisia.
- esimerkki
kenet on likvidoitu viimeksi ja milloin?
- JO!
Kun luet näitä tekstejä loppukeväältä, huomaat, että itse Isä Jumala ilmoitti monen profeettansa kautta, että Venäjä valtaa Suomen ennen juhannusta 2005. Koska Jumala ei erehdy, nyt olemme raunioina oleva, miehitetty maa. Sotaa ei siis tule - sota oli jo.
- alkup.raimo
itseäsi...jos Jumala haluaa herättää kansamme venäläismiehityksellä, silloin se tapahtuu...mutta ei venäläiset tule kesäkuussa, koska Goog lähtee Israeliinkin kerran ryöstämään ja saalista saamaan...ei kannata tuhota satoa, joka vasta on kasvamassa...Jos miehitys tulee tänä vuonna tai myöhemmin, se tulee syys-lokakuussa, jolloin sato on korjattu talteen!
- Esa
Venäjäon jo hyökännyt, mutta aseina ei ole tavallinen sotakalusto.
Rikollisuus väkivalta viina huumeet prostituutio yms. ovat aseina joilla Suomi laitetaan ensin rappiolle.
Venäjältä n.2 euroa tunnissa tuleva halpatyövoima toimii kun tuodessa tuodaan lasti päihteitä ja mennessä viedään varastettua tavaraa. Kuridit on saatu lainvoimalla tähän maahan.
Jos tämä ei käännä Suomalaisten sydämmiä Jumalan sanalle kuuliaisiksi, niin sotakalustus tulee varmasti perässä. Tällaisen profetian näin jo ainakin 10 vuotta sitten, ja osa siitä on jo alkanut. - se...
tietää!
- Tuttua juttua.
On todella sekopäistä juttua,mutta toisaalta tuttua huttua.
- Nyhjää tyhjstä.
Joko se hyökkäys tyhjästä on tapahtunut vai olenko missannut senkin?
Tyhjästä on tosin paha nyhjästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364115Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472857Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1071738
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161559Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521530- 151470
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731447Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251252