Elikkäs, nyt hyviä ehdotuksia kaivattais tällaiselle tanssiorkesterille.
Tällainen 4 nuoren ihmisen poppoo on.
Ja musiikki tyyli on Yölintu, Agents, Fbi beat linjoilla. Omia kappaleitakin on.
Mutta sellainen repäisevä nimi pitäs löytää.
Elikkäs ehdotuksia tulemaan.
Tanssiorkesterille nimi
16
1238
Vastaukset
- poutahaukka
Melko repäisevä nimi, eikö totta?
- ninmari
http://www.banditrekisteri.com/
Tuosta osoitteesta löytyy tosi hauska nimigeneraattori ja valmiiksi listattuja jonkun keksimiä nimiä.=)ei kannata vakavasti ottaa mut itse oon saanut hyvät naurut monta kertaa nimeä miettiessä.=) - MillaM
Jospa muodostaisitte jonkinlaisen nimen omista nimistänne... Tai kotipaikkakuntanne nimestä...
Taivaaseen ja tähtiin liittyvät nimet olisivat minun mieleeni. Tähtikuvioitakin on joka lähtöön.
Suomalainen nimi tanssiorkesterille olisi paras.- Janne83
The Blue Sound of Finland
- lyhyt
ytimekäs neuvo: Jonkun orkesterin jäsenen etunimi ja toiseksi pumppu. Mutta toivottavasti orkassanne ei ole Hemppaa. Hempan pumppu taitaa olla nimittäin olemassa oleva orkka!
Hyvä olisi myös Kaljagangsterit! Mieleenjäävä! Ja tehän käytte esiintymässä kaljaa tarjoavissa paikoissa ja olisi tilaajallakin miettimistä, että tuleekohan ne Kaljagangsterit keikalle varmasti? ; ))))) Nimi ei tietenkään viittaisi millään tavalla teidän lempijuomaanne! Huumorilla. - Saapas
Siinä nimi, joka ei hevillä unohdu kansan mielstä!
- nimi sekin
RAutalankaa IloVOittoisesti
- ois
Naseva kurttu?
- juh
Four Sun, The Four Sun, 4 Sun,
Pistäkääpä nimeksi vaikka :Tumpelot.
- Muuzikko
Enpä tiiä tosta Tumpelosta.
Ei me ihan tumpeloita olla.
Kaikilla soittokokemusta ainakin 10 vuotta. :) - tuija
hyvä nimi,
- ollukki...
Mutta Tumpelothan on jo olemassa, ei kylläkään sillä nimellä, vaan Tapani Kansa ja hänen yhtyeensä!!
ollukki... kirjoitti:
Mutta Tumpelothan on jo olemassa, ei kylläkään sillä nimellä, vaan Tapani Kansa ja hänen yhtyeensä!!
Tapsaa säestävät muusikot ovat aina hyviä. Ei Tapsa huonoja kelpuuttaisikaan.
- Muuzikko
Justiinax kirjoitti:
Tapsaa säestävät muusikot ovat aina hyviä. Ei Tapsa huonoja kelpuuttaisikaan.
Tätä Tapsa keskustelua voi käydä muualla... En tehnyt tätä sitä varten.
Mutta tiedän vaan sen että muusikko tuttuja on ollu soittamassa ja ovat ammatti ihmisiä ja sanoivat että Tapani Kansaa ei voi miellyttää.
Aina joku on väärin. - Saapas
Muuzikko kirjoitti:
Tätä Tapsa keskustelua voi käydä muualla... En tehnyt tätä sitä varten.
Mutta tiedän vaan sen että muusikko tuttuja on ollu soittamassa ja ovat ammatti ihmisiä ja sanoivat että Tapani Kansaa ei voi miellyttää.
Aina joku on väärin.Ei tuota Tapani Kansa ja Kari Tapiota tartte heittää joka keskusteluun. Muuzikkohan pyysi keksimään bändin nimen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754