Näin syksyn hilaa lähestyessä, konsertit tekevät tuloaan...Kenen artistit konserttiin suuntaat kulkusi? Onko lippu jo varattu? Mitä odotat ko. konsertilta?
Syksyn saapuessa, mihin...?
7
510
Vastaukset
- marru
jari sillanpään konserttiin on jo lippu,joulukuulle.ehkä käyn myös jossain muuallakin konsertissa....jihaa!!!!!!
- rita
Jep.Sillanpään Jarin 10v.konserttiin on lippu joulukuulle ja Kari Tapion ja Tomi Metsäkedon konsertteihin tekis mieli.Tomi vaan ei näy esiintyvän lähimaillakaan mua mutta täytyy katsoa...
- Saapas
Kyllä on lippu varattu Tampereen Pirkkahalliin Turvallisuus ja maanpuolustusmessujen yhteydessä järjestettävään konserttiin, jossa ovat esiintymässä sotilassoittokunnan säestämänä Heidi Kyrö ja Janne Tulkki. Tomi Metsäkedon konserttiin tekisi myös mieli, mutta on aika kaukana!
- Saapas
Messut ja konsertit ovat 9.9 ja 10.9 Pirkkahallissa.
- ihanuuskerroin
Tietenkin sinne...Areenalle.ja Karin luo...sydän mukana...
- Kari fani
Tampere taloon Karin 60v juhlakonserttiin 16.11.05 on lippu jo ostettuna ollut 2-3 kuukautta
Sinne missä Tapsa Kansa esiintyy, niin sinne menen. Mm. joulukonserttia odotan suurella innolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292865- 1101140
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749