HJ-autotalo

???

Minkälainen paikka teidän mielestä (siis hj-autotalo)?
Vähän aikaa sit myynnissä/myyty pun. bemari ja nyt palannut sama bemari takaisin pienen(?) kierroksen jälkeen, ilmoittavat 1000km vähemmän ajetuksi, kuin silloin(kunhan huomaisin vain). Mut kokemuksia, kiitos!

148

16069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Korjaus, kilsat nyt oikein(?) siellä...

    • HJ-Autotalo

      Niin ja sama BMW on varmaankin 217tkm tai 219 tkm ajettu tällä hetkellä!!!. Emme valitettavasti voi vastata 1000km.n tarkuudella netissä ilmoitettuja kilometrilukemia siihen mitä mittarissa on.

      • ja niin

        Kiertopalkintoko????


      • rahamies
        ja niin kirjoitti:

        Kiertopalkintoko????

        Saako liikkeestä vieläkin samanlaista kuittailevaa palvelua kuin tämän ketjun viesti osoittaa?


      • 3 + 11
        rahamies kirjoitti:

        Saako liikkeestä vieläkin samanlaista kuittailevaa palvelua kuin tämän ketjun viesti osoittaa?

        Liikkeen vastaus oli aivan asiallinen, avaus sen sijaan penaalista ja täysin tyhjänpäiväinen.

        Ja tuollaiset "kiertopalkinto?"-kyselyt kertoo kysyjästä ihan riittävästi.

        Noviisit täällä temmeltää, eikä kukaan osta mitään. (siksi, koska kukkaro ammottaa tyhjyyttään)


      • ei köyhä
        3 + 11 kirjoitti:

        Liikkeen vastaus oli aivan asiallinen, avaus sen sijaan penaalista ja täysin tyhjänpäiväinen.

        Ja tuollaiset "kiertopalkinto?"-kyselyt kertoo kysyjästä ihan riittävästi.

        Noviisit täällä temmeltää, eikä kukaan osta mitään. (siksi, koska kukkaro ammottaa tyhjyyttään)

        Itse sain liikkeestä todella huonoa palvelua. Jatkoin kiertelyä naapuriliikkeissä, joiden myyjät sanoivat etten ole ainoa ko. liikkeestä näin kertonut asiakas.

        Tsekkasin firman viime vuosien tulostiedot, ja ikävä kyllä näyttää siltä että vittuilu asiakkaalle kannattaa sillä firma tekee kovaa tulosta.


      • nimenomaaolet
        ei köyhä kirjoitti:

        Itse sain liikkeestä todella huonoa palvelua. Jatkoin kiertelyä naapuriliikkeissä, joiden myyjät sanoivat etten ole ainoa ko. liikkeestä näin kertonut asiakas.

        Tsekkasin firman viime vuosien tulostiedot, ja ikävä kyllä näyttää siltä että vittuilu asiakkaalle kannattaa sillä firma tekee kovaa tulosta.

        Joo, perseaukiset mulkut heti pihalle, ainoastaan potentiaalisia asiakkaita kannattaa palvella, jutustele perseaukisten luusereiden kanssa on ajanhukkaa.


      • Anonyymi
        3 + 11 kirjoitti:

        Liikkeen vastaus oli aivan asiallinen, avaus sen sijaan penaalista ja täysin tyhjänpäiväinen.

        Ja tuollaiset "kiertopalkinto?"-kyselyt kertoo kysyjästä ihan riittävästi.

        Noviisit täällä temmeltää, eikä kukaan osta mitään. (siksi, koska kukkaro ammottaa tyhjyyttään)

        Auto-sepon serkut vauhdissa?


      • Anonyymi
        3 + 11 kirjoitti:

        Liikkeen vastaus oli aivan asiallinen, avaus sen sijaan penaalista ja täysin tyhjänpäiväinen.

        Ja tuollaiset "kiertopalkinto?"-kyselyt kertoo kysyjästä ihan riittävästi.

        Noviisit täällä temmeltää, eikä kukaan osta mitään. (siksi, koska kukkaro ammottaa tyhjyyttään)

        Auto-sepon serkut vauhdissa?


      • Anonyymi
        rahamies kirjoitti:

        Saako liikkeestä vieläkin samanlaista kuittailevaa palvelua kuin tämän ketjun viesti osoittaa?

        Joo samanlainen ”asiakaspalvelu” joka kerta.
        Tovi sitte kävin verkkareissa kattelee 100k bemaria, ivaillen melkeen häätivät pois.
        Täyty sit cash kassia avata hieman ja olikin yhtä-äkkiä reilua kaveria:€


      • Anonyymi
        rahamies kirjoitti:

        Saako liikkeestä vieläkin samanlaista kuittailevaa palvelua kuin tämän ketjun viesti osoittaa?

        Eiks se o niin että sitä saa mitä tilaa ?


      • Anonyymi
        3 + 11 kirjoitti:

        Liikkeen vastaus oli aivan asiallinen, avaus sen sijaan penaalista ja täysin tyhjänpäiväinen.

        Ja tuollaiset "kiertopalkinto?"-kyselyt kertoo kysyjästä ihan riittävästi.

        Noviisit täällä temmeltää, eikä kukaan osta mitään. (siksi, koska kukkaro ammottaa tyhjyyttään)

        Ime Hirvonen ***


    • Danzic

      Kyllä kannattaa kiertää kaukaa tämä liike! Kaupassa majaileva 150cm apina (ilmeisesti omistaja) ei omaa vähäisimpiä käytöstapoja tai myyntimiehen taitoja.

      Kyselyni ostaa käytetty auto, oma vaihdossa, poiki kaverilta vain hokemista "ei tule kauppoja ei" Hinnasta ei edes päästy puhumaan. Uskomaton mies. Oli tosi pikanen ja viimeinen visiitti. Pitää vissiin mennä kunnolliseen autokauppaan ja jättää nää "häkkimyymälät" apinoineen rauhaan.

      • joedoe don von lax

        En tunne kyseisen liikkeen 150cm apinaa, mutta jos autosi syystä tai toisesta ei kelpaa liikkeelle vaihdossa millään hinnalla, niin mitä itkemistä siinä sinulla on?

        Olitko nykyisen idiootti-ostajan tapaan ensin tinkinyt viikon nettikyselyillä suoraostohintaa ja sitten pölähdit paikanpäälle rispaantuneella, leima just nyt edessä riisikipollasi vaatien siitä vielä vaihdossa jotain?
        Vai olitko kehunut oman autosi olevan ihan hyvässä kunnossa ja siisti ja vaihtoon viedessä totuus onkin se, että mittaristossa palaa häiriövalo jos toinenkin ja toisia renkaita ei ole "kun ei oo kesällä ajettu", vaikka nyt alla olevat ruosteenpilaamat vanteet on vahingossa kiinnitetty kirkkailla aluvannepulteilla jne. ketunhäntä kainalossa autoliikettä silmään kusemista yrittäen?

        Hyvin voi silloin vaikka 200cm apinakin todeta, ettei kauppoja tule ei, oli sitten töissä minkäkokoisessa liikkeessä tahansa.


      • Anonyymi

        Tee niinkuin tämän päivän Apinat ketkä valloittanut Suomen, ekana tingitään ja tarjotaan ja sitten vasta aletaan kysymään mahdollisia vikoja….mut ehkä kuulutkin itse näihin ”kulttuurin rikastuttajiin”


      • Anonyymi

        Ihan paska paikka,ostin sieltä auton muutama vuosi sitten,ajattelin kohta piipahtaa sielä kyselemässä seuraavaa kauppaa,mut tällä kertaa en mene yksin..kiertäkää kaukaa tää paikka,ei kannata ruokkia,valehteli nimensäkkin..


    • onneksi on muita

      Ei ole minkäänlaista palvelua tässä liikkeessä... on koitettu soittaa ja laittaa sähköpostia, ei mitään reaktiota. Myykö ne oikeasti jotain siellä vai onko tää vaan jotain rahankierrätystä.. pitäköön tunkkinsa.

      • turhaaa

        mitään et menettänyt, tuolla myydään kolarikorjattuja ja muuten parsittuja kotturoita.


      • Anonyymi

        Ei ehdi kun on kiire, pyyhkäse paikalle 👍


      • Anonyymi

        Noiden ylihintaisten autojen vuoksi veikkaan, ettei ihan puhtaat jauhot pussissa kyseisellä firmalla.


    • nämä

      sähköpostiostajat ovat hauskimpia. Turha sähköposteihin on edes vastata, ei niitä kauppoja koskaan tehdä sähköpostin välityksellä. Mailaileva ostaja on aina haaveilija.
      Jos olet ostamassa autoa liikkeestä mene sinne silloin kun liike on auki.

    • torv3t

      mene nyt sit 500km päähän kysymään onko autossa talvirenkaita..
      no, se on myyjän häpee jos ei vaivaudu.

    • mykkä_eivoisoittaa

      jos hj autotalo on kuulolla, niin ottakaa sitten ne sähköpostiosoitteet pois yhteystiedoista jos ette kerran suvaitse niihin vastailla..

    • Ihan normi asiakas

      Todella törkeä tämä ilmeisesti omiostaja/yrittäjäkaveri. Kannan rahani jollekulle toiselle. Kyllä on jännää, että moiset mulkvistit menestyy. Kundi suuttui siitä, että halusin ostaa diesel-auton. Ovat kuulemma perseestä. Vielä huuteli perään, kun lähdin ihmeissäni pois...

      • vitunvitunvitutus

        Mitkä rahasi??? sulla oo ku tuulen huuhtoma takamus.


      • Anonyymi

        Et ole ainut tapaus.puhuvat ihan mitä sylki suuhuntuo ja ovat oikeassa.


    • Loviisalainen..

      Siten metsä vastaa kun sinne huudetan. Kaupanteossa sain hyvän palvelun, se korjattiin mistä huomautin. Minulla on vielä tänäkin päivänä takaikkunassa tarra
      HJ-Autotalo.

      • Kierrä kaukaa!!!

        Ei korjata, mistä huomautetaan!!! Ohjataan keskustelu kohteen viereen, että "minä luulin sinun tarkoittavan tätä viereistä saiaa"!!! Tämä toistuu useasti, joten on ihan tietoista kättäytymistä. Lisäksi korjauksissa tulee runsaasti lisäkorjattavaa. Paskan puhuminen on ylitse vuotavaa. Itse piti auto viedä toiseen liikkeeseen korjattavaksi ja nekin laskut maksettiin vasta hurjien uhkailujen jälkeen. Tämä toinen korjaamo tunsi tilanteen oikein hyvin!!! (vanha asiakas)


      • Anonyymi

        Tämä on hj autotalon vastaus


    • Auto muualta

      Joo samanlaisia kokemuksia yhdestä lyhyestä myyjästä myös täällä. Kun kuulin pari ekaa lausetta kaverin suusta niin unohdin kaupat samantien. En tiedä miten kyseinen kaveri saa myytyä mitään noilla käytöstavoilla.

    • aasiakas

      Joo, olen saanut itsekin huonoa palvelua kyseisessä liikkeessä.

      • Alpha 8

        Itse menin viime viikiolla Tuusulaan autokaupoille ja tarkoitus oli ostaa netistä saaman tiedon perusteella auto Automaa(tai jotain sinne päin) nimisestä liikkeestä. Palvelu oli kyllä ihan kohdallaan, mutta auto, joka oli myynnissä, piti olla yhdellä omistajalla ollut. Tieto kyllä piti paikkansa, mutta auto oli ollut yhdellä omistajalla saksalaisessa leasing firmassa ja varmaan jostain vuotavan happosäiliön vierestä. Nääs, kun kolme vuotta vanha auto oli ruosteessa ja nuhruisessa kunnossa.

        Kaupat tein HJ autotalossa suoralla kaupalla ja palvelussa ei ollut moittimista millään lailla. Mitään vanhaa ropposta ei ollut tarjota vaihdossa. Aika näyttää, vetivätkö linssiin kuinka paljon, mutta kotiin ainakin päästiin meille uudella pelillä.


    • --

      Kierrän kaukaa kyseisen liikeen tulevaisuudessa

      • Pocahontas 63

        Hei olen aikaisemmin ostanut useamman auton hj-autotalo liikeestä enkä voi moittia liikettä olen saanut aina asiallista palvelua. Tälläkin hetkellä minulla on tarkoitus vaihtaa auto kyseisestä liikeestä jos sinne ilmestyy mieleinen auto.


    • taksikuski61

      hj autotalo ihan ok liike nuorenpolven yrittäjiä pari kertaa käynyt katselemassa itse entisenä automyyjänä ei ole mitään huomautettavaa teijo helminen

      • töttörööJAtitityy

        ok hieno homma ok ok kymmene pistettä ja papu kaija merkki sinule kiitos palautestasi hyvä homma ok liike t. kikki hiiri


    • Pocahontas63

      Tunnen hyvin autotalon myyjän Jukka Hirvosen ja olen monet kaupat tehnyt hänen kanssa enkä voi moittia. Viime viikonloppuna otin yhteyttä liikkeeseen ja kyseli autoja ja löytyikin sopiva auto joten tänään 3.5 kävin vaihtamassa autoni toiseen ja sain kivan auton tilalle siisti ja hyvässä kunnossa kuten oli luvattu. Kameljontti värinen Opel Astra tykkään autosta.

    • Suuresti pettynyt.

      Kannattaa tarkistaa rekisteri tiedot trafilta ennenkuin ostaa tästä liikkeetä. Itse olen huomannut parissakin tapauksessa, että ilmoitetaan omistajia liian vähän. Ei ehkä maailman isoin virhe mutta miksi sitten laittaa 2 omistajaa jos autolla on ollutkin 4 omistajaa. Ja yksi liikkeen myyjistä sanoi eräästä autosta kun kysyin monta omistajaa ollut niin vastasi, että 2 omistajaa koska kilsoja on niin vähän autossa et ei enempää voi olla:Dautolla oli rullattu melkein 150 000 km . No tarkistin tiedot niin autolla oli viisi omistajaa.
      Itse olen ostanut auton liikkeestä ja kaikin puolin oli mukavaa asioida ja itse olin helppo asiakas enkä kauheesti vänkännyt, mutta kauppojen jälkeen kun tuli ongelmia niin lopetettiin puhelimeen vastailu ja alkoi valehtelu. Missä on edes vähän rehellisyyttä omaavia autokauppiaita? Suomalaiset ovat rehellisiä ihmisiä eikä ole kiva menettää luottamusta joidenkin yksittäistapauksien takia.
      Jatkossa ostan autoni muualta kuin kyseisetä liikkeestä ja sana leviää aika nopeasti nykypäivänä...... onneksi. :)

      • PETTYNYT ASIAKAS

        Miten sulla on asian kanssa käynyt? Itellä on aikalailla sama ongelma liikkeen kanssa. Oon viemässä asiaa tällä hetkellä eteenpäin, kun ei liikettä näytä kiinnostavan asioiden kuntoon hoito.


    • Myös pettynyt

      Kieroa koko HJ:n touhu! Kiertäkää kaukaa jos haluatte välttää huijatuksi joutumista. Viime vuonna ostetusta autosta löytyikin miltei heti muutamia "pikkuvikoja".

      • Qovalainen 2013

        Tämän asteen tositarinoissa olisi kyllä ihan suotavaa kun rehellisyydestä on kyse, niin kirjoittakaa omalla nimellänne eikä epäonnisen serkkupojan tms.
        Kiitos :)


    • Älkää haukkuko

      Hinnat ainakin ovat halpoja kuten tässäkin autossa. www.nettiauto.com/4957535

    • Halpaa on...

      Yksi auto kahden hinnalla.

    • ari x-man carfox

      ?
      On se vaan merkillistä, että Suomessa saa solvata julkisesti autoliikkeitä ja niiden omistajia, joutumatta minkäänlaiseen oikeudelliseen vastuuseen sanomisistaan!?

      AUTOLIIKKEET HUOM!
      Otetaanpas oikein härkää sarvista ja aletaan puuttuman näihin solvauksiin ja jos vaan millään aika ja rahkeet (viitseliäisyys) riittää, niin tehdään näistä pskanpuhujista selvää, ihan Suomen Lakien ja oikeusteiden kautta.

    • Kaupat lähellä

      Homma jatkuu vieläkin arveluttavana.

    • 3 autoa

      Olemme ostaneet kyseisestä yrityksestä kolme autoa ja olemme saaneet jokaisella kerralla asianmukaista ja asiantuntevaa palvelua. Ihmettelen tiettyjä negatiivisia kommentteja, mutta mielipiteitä voi toki olla. Mutta jokainen voi itse lukea onko kommentin kirjoittanut "NAAPURISTA" Hyvää kesää.... Terveisin: Pentti

      • Anonyymi

        Toisessa ketjussa missä ei niin imartelevia asioita kerrottu HJ paskatalosta oli lopetus vastaavanlaisessa viestissä, terveisin: Pete🤣


    • Jäin miettimään

      Miten olet voinut ostaa autoja itseltäsi?

      • tyytyväinen asiakas

        Hyvä liike, palvelu ok, hinnat maan halvimpia.


    • Myyjä muka asiakas

      Hinnat ovat älyttömän kalliita jopa koko rosvohintaisen Hyrylän keskitasoon verrattuna.

    • J-kylä

      Minä olin ns. hankala asiakas, soudin ja huopasin. Teimme kuitenkin kaupat.
      Tykkäsin JH:sta

      Saapas näkkee miten lapikkaan käypi?

      Palvelu ainakin ensiluokkaista.

      Vanha rouva Jyväskylästä

    • Mä02160

      Faktahan on se, että tästä kyseisestä puljusta on palvelua turha odottaa. Muutama vuosi takaperin tuolla tuli asioitua ja ainakin silloin palvelualttius asiakasta kohtaan oli erittäin minimaalista. Sen sijaan sai kyllä kuulla viisastelua ja naljailua.

      Ostettava auto löytyi lopulta muusta liikkeestä, joten loppu hyvin kaikki hyvin. Pitäkää ruuvatut miinanne!

    • Foolmeonceshameonme

      ÄLKÄÄ I K I N Ä OSTAKO HJ AUTOTALOSTA Y H T Ä Ä N MITÄÄN. Oikeasti.

      • Foolmeonceshameonme

        Vielä näin kahden vuoden jälkeenkin päätökseni on pitänyt, ihan yhtä persaukinen olen yhä, eikä muutosta näköpiirissä, eli en osta en.


      • Nimime

        Samaa mieltä, ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO HJ AUTOTALOSTA MITÄÄN !! Huijarifirma koko puoti. Myyvät siellä rikkinäisiä autoja kalliilla hinnalla!!! Vanhempani olisivat halunneet perua autokaupan heti seuraavana päivänä mutta eipä onnistunutkaan, ihmettelen suuresti! Asia viety eteenpäin ja rikosilmoitus tehdään!


    • tilauksenne on peril

      Hyville ihmisille meilläkin korvaillaan ehkä jopa hieman yli tarpeen, mutta ei huolta ne rahat tulee k...päiltä, joille maksetaan kuten kuuluu -vittuilu eli alakanttiin.

      • Perästä kuuluu

        VÄLTTÄKÄÄ! Niin oli myyjä/omistaja ystävällinen aluksi ja kun kauppojen jälkeen ilmeni vikoja autossa, alettiin riehumaan. Puhuttiin törkeästi ja käskettiin häipyä kaupan pihasta. Näiden lukemisten jälkeen ei tainnut kyseessä olla mikään satunnainen "huono päivä". Asiaa lähdetään viemään eteenpäin, meitä ei kuseteta!!


      • Piip.
        Perästä kuuluu kirjoitti:

        VÄLTTÄKÄÄ! Niin oli myyjä/omistaja ystävällinen aluksi ja kun kauppojen jälkeen ilmeni vikoja autossa, alettiin riehumaan. Puhuttiin törkeästi ja käskettiin häipyä kaupan pihasta. Näiden lukemisten jälkeen ei tainnut kyseessä olla mikään satunnainen "huono päivä". Asiaa lähdetään viemään eteenpäin, meitä ei kuseteta!!

        "...kauppojen jälkeen ilmeni vikoja autossa... käskettiin häipyä kaupan pihasta."

        Mitäpä muuta siinä voi tehdä, jos asiakas kuvittelee käytettyyn autoon takuun (jota ei siis käytetyissä ole) ja ei puhetta usko kun tämä hänelle kerrotaan.

        "Asiaa lähdetään viemään eteenpäin..."

        Se on toki oikeutesi, kuluttajaneuvonta on se paikka jonne voit asiasi toimittaa arvioitavaksi. Varaudu kuitenkin siihen, että hekin kertovat ettei käytetyssä autossa ole takuuta.


      • No hui kauheeta...
        Perästä kuuluu kirjoitti:

        VÄLTTÄKÄÄ! Niin oli myyjä/omistaja ystävällinen aluksi ja kun kauppojen jälkeen ilmeni vikoja autossa, alettiin riehumaan. Puhuttiin törkeästi ja käskettiin häipyä kaupan pihasta. Näiden lukemisten jälkeen ei tainnut kyseessä olla mikään satunnainen "huono päivä". Asiaa lähdetään viemään eteenpäin, meitä ei kuseteta!!

        "Asiaa lähdetään viemään eteenpäin, meitä ei kuseteta!!"


    • Yllättynyt lukija

      Käytöksestä voinee lukea, että ajanevat kaupan alas

    • voi mahoton

      kylläpä on yllätystä tarpeekseen, kun kaiken kansan neropatit täällä runoilee.

    • ei valittamista

      itse koen saaneeni ihan hyvää palvelua, auto pelaa moitteettomasti. Ei siellä tietenkään mitään karnevaaleja pistetty päälle kun menin autoa ostamaan, mutta tarjosivat kahvit jne. Myyjä oli asiallinen perusmyyjä, ainahan sitä omaa tuotetta pitää kaupata. Lähettivät vielä joulukortinkin. Vähän nihkeäksi jäi väliraha vanhasta autosta, mutta itselle oli pääasia päästä vanhasta eroon samalla kun ostaa uuden. Toki tinkijä tinkaa enemmän kuin tämmönen tuppisuu.

    • Hanttapuli

      ostin HJ Autotaloilta auton 11-2014 ja täytyy kyllä sanoa, että oli mukavinta/helpointa kaupankäyntiä autokaupoistani. 15 auton kokemuksella voin vain suositella ko. kavereita. mukavia veijajeita.

      • Hanttapuli1

        perun edellisen. autosta hajosi moottori n(70000km ajettu) se volkkareiden ketju.
        eivät ole enää mukavia veijareita kun puheltiin korjaus vastuista.


      • joedoedonvonlax
        Hanttapuli1 kirjoitti:

        perun edellisen. autosta hajosi moottori n(70000km ajettu) se volkkareiden ketju.
        eivät ole enää mukavia veijareita kun puheltiin korjaus vastuista.

        Just näin. Tästä sitten tulikin oivallinen esimerkki aloituksen kysymyksen täydellisestä turhuudesta ja merkityksettömyydestä, hyöty tasan 0 kysyjälle ja muille keskustelua lukeville.

        Sinäkin olit ostokiimaisena marraskuussa 2014 (oikein 15 auton kokemuksellasi) kovastikin tyytyväinen ostokseesi ja loihe lausumahan kyseisestä liikkeestä kehuja.
        Nooh... nyt lähes vuosi auton ostosta oletkin perus mielensäpahoittaja, kun liike ei halua sinun rikkoutuneen autosi kunnostuksiin osaa ottaa. Eikä tosiasiallisesti kyllä tarvitsekaan, ei ainakaan kuluttajalakien mukaan.
        Käytetyssä autossa ei ole takuuta.

        Ja kun olet jo lähes vuoden autollasi ajellut ja tietoinen "se volkkareiden ketju"-riskistä, olisi sinun ollut syytä huollattaa tuo ketju ennenkuin moottori hajoaa. Nythän on päivänselvää, että olet autosi huollon/korjaustarpeen laiminlyönyt... ilmeisesti "takuu-uskovaisena" että jos hajoaakin niin myyjäliikehän tuon moottorin sitten maksaa.
        Ehei... näinhän se ei mene eikä minkään liikkeen "veijarit" ole niin urpoja, että ostelisivat moottoreita vuosi sitten myytyihin autoihin.


    • bildmobil

      varokaa tätä puljua

      • bildmobil

        Toivoisin,että poistaisitte tuon ilmoitukseni.Asia sovittu jo n.2 kuukautta sitten HJ-Autotalon kanssa.Kaunis kiitos etukäteen.Yst.terv.BildMobil


    • bildmobil

      Toivoisin HJ-Autotalon puolesta,että poistaisitte nuo eilen laitetut ilmoitukset,sillä HJ-Autotalo on eilen maksanut laskunsa.Eli asia ok.T.Bildmobil.

    • Minä998989

      Kaupat meni alustavasti hyvin. Myyjät olivat leppoisia ja joustavia. Mutta lopulta auton rekistesteröinti tuntui olevan mahdoton tehtävä. Itse teen todella pitkää päivää töissä joten luotin myyjien tekevän työnsä loppuun. Soitin viikkoa myöhemmin kun olin saanut jo uudesta autosta rekisteriotteen että miksi vanha autoni on vieläkin nimissäni. Kuukauden jälkeen kävin itse tekemässä luovarit autosta kun ajoneuvoveroja ja vakuutusmaksuja sateli edelleen autosta mitä minulla ei enää edes ollut.. Ilman tätä seikkaa olisin ollut tyytyväinen asiakas.

      • Minä9989891

        Muutos äskeiseen. Katsastuskonttorilta soitettiin että eivät voikaan tehdä mitään kun rahoitusyhtiö omistaa auton enkä minä ja huomautti että kannattaisi soittaa jo kuluttajasuojaan. Soitin rahoitusyhtiöön ja sieltä tuli sama vastaus että auton luovareita ei voi antaa ennen kuin auton loppuvelka on lunastettu (mitä nyyjä ei ole edelleenkään tehnyt.)Elikkä kohta vedetää pulju oikeuteen mikäli ei ala tapahtumaan. Hassua kun kuulin tuttavalta että en ole todellakaan ensimmäinen tuon rekisteröinnin kanssa kyseisessä liikkeessä.


    • Minä007jarisat

      Olen ostanut ja vaihtanut hj:ltä yhteensä 5 autoa. Kerran sain jopa rahallista hyvitystä kun vaihdoin ajokkia. Palvelu on ollut joka kerta asiallista ja ystävällistä. Ei moitteen sijaa.Käytetty on aina käytetty ja jos on 150tkm tai yli lasissa niin eihän se millään enää voi olla uusi.Ite oon aina keskustellut näiden myyjien kanssa mahdollisesta takuusta yms. Ja aina päästy hyvään lopputulokseen. Te moittijat ja haukkujat, kahtokkeepa peiliin, jos se pahanilman aiheuttaja näkys sieltä...

    • Eko861

      Mulla oli tossa keväällä sama juttu et kesti 1.5kk jotta myyjät saivat rekisteröityä vanhan autoni nimiinsä. Palvelu oli ollut tosiaan hyvää mutta jäihän siinä taas kusetettu olo kun joutui reilu viikon ajan itse soitella kukuttajasuojaan, katsastuskonttoreille, rahoittajalle yms. Että mites menetellään kun myyjä laiminlyö rekisteröintiä. Mukavaa kun itselle tulee sakkoja ja myöhästymismaksuja kun myyjät eivät hoida hommiaan loppuun.
      Se on vaan fakta että jos haluaa päästä helpolla niin asioi isoissa liikkeissä.

    • viisitoistaplusseitsemän

      Kävin katsomassa vuonna 2008 erästä menopeliä HJ-Autotalossa ja asiakaspalvelu oli ainakin silloin todella huonoa. Myyjä oli lyhyesti sanottuna päällekäyvän oloinen viisastelija. Eipä ole sen jälkeen tehnyt mieli mennä lähellekään kyseistä liikettä. Onnistuneet autokaupat tehtiin lopulta kokonaan toisessa liikkeessä.

    • huolestunut111

      Jäätvän paskaa palvelua

      Ei huhhuh

    • Uskomattomanpaskaliike

      Just hyvä paikka! Myyjän jos näkisin suojatiellä niin melko varmasti ajaisin yli vain.

    • bildmobil

      Mailaan tietojani HJ-Autotalosta,minkälaista olen tuntenut,kun firma oli minuun yhteydessä,hankkiakseen autoja saksasta.Voi tulla yllätyksiä?TBilbmobil

      • BildMobil

        Toivoisin,että poistaisitte tuon ilmoituksen.Olen asiasta jo eilen tehnyt peruutuksen ilmiannon kautta.Yst.terv.BildMobil


    • bildmobil

      Hei Jukka.Mitä mieltä olet niistä lupauksista autojen suhteen,hankkimisesta saksasta,jossa olisin "apuna"ollut?Tiedustelusi minulta alkoi n.6 kk.sitten.En halua jatkaa enempää asiasta,mutta sinähän tiedät,että voit olla minuun mailiyhteydessä,ja NIITÄ MAILEJA,ei muut näe.Tämähän on autokauppiaiden "sisäinen"sopimus.T.BILDMOBIL.

      • BildMobil

        Toivon,että poistaisitte tuon laittamani ilmoituksen.Olen asiasta eilen jo tehnyt peruutuksenilmiannon kautta.Yst.terv.bilnMobil


    • Bildmobil23

      Hyvää Joulua HJ-Autotalolle,sekä myös onnistuneita kaupantekohetkiä vuodelle 2016.T.BildMobil.

      • Petetty_asiakas

        Hei Bildmobil. Oisko mahdollisuuksia saada yhteystietoja??


    • Hjkertakäyttötalo

      Kannattaa mennä muualle. Jätkät pahimpia kusettajia mitä löytyy. Mut mitä muuta voi odottaa pienen liikkeen automyyjistä.

    • Sosetta

      Kuitenki nyt on näin että joo joo miehet ei pärjää missään ja kaikista vähiten minkä tahansa alan yksityisyrittäjänä. Jos kaikki maksais mitä Apina pyytää, niin firma nurin. Tarkoitus on kuitenkin pysytellä sossuluukulta pois ja hoitaa omat velvoitteet, niin yksityisenä, kuin yrityksenäkin, mutta mitään ylimääräistä ei tule kenenkään autoliikkeen tai muunkaan liikkeen maksaa.

    • RAV42006

      Huijari tämä Jukka.
      Lisätietoja annan mielelläni, jos joku haluaa. Korjausvaade viety eteenpäin.

      • kerrolisää

        "Korjausvaade viety eteenpäin. "

        Minne veit? Joulupukinpajalle, Karpolle vai Helinä Keijulle?
        Saahan sitä vaatia, onneksi Suomen laki turvaa yrittäjänkin oikeusturvan ja kaikki vaatimiset ei menesty vaikka kuinka kovaa vaatisi. 2006 RAV-4 on vanha kymmenvuotias paskaläjä.
        Mitä siihen pitäisi sen käytettynä myyneen liikkeen korjailla? Ei Suomen lain mukaan kovinkaan paljoa... ellei petosta ole tehty ja se olisikin sitten ihan eri asia kuin sinun korjausvaade.


      • kysynpähän.vaan

        Eikö ole petos, jos auto myydään asiakaalle ehjänä, mutta selviää, että se ei olekaan kunnossa?


      • kerrolisää

      • näin.se.sitten.menee
        kerrolisää kirjoitti:

        No kun ei ole. Kuluttajaoikeusneuvonnankin mukaan:

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kaytetyn-auton-ostajat-naita-vikoja-myyjat-eivat-korvaa/1895386

        ...eli korjausvaateen voit esittää vaikka yllämainituille, suosittelen Helinä Keijua, joulupukki on talviunilla.

        No niin. Eli siis myyjä saa väittää asiakaalle, että auto on kunnossa vaikka ei ole. Sittenhän myös asiakas saanee tuoda vaihdossa täyden pommin ja väittää sitä kunnossa olevaksi? Eikä myyjällä ole mitään itkuoikeutta asiaan?


    • rav42006

      Näihin on tehnyt kuluttajariitalautakunta jo linjaukset. Sillä vaade tulee menemään läpi.

      • helinäkeijujoulupukki

        No kiva, että linjauksia on vaateisiin vedetty. Nämä lakiin perustuvat suosituslinjaukset ovat todella tärkeitä autoliikkeille, muutenhan takuu-uskovaiset putsaisivat jokaikisen liikkeen kassan vaateillaan.

        Sitten osaatkin alla olevasta linkistä poimia vastaavan vian ja miten kulut on jaettu ostajan ja myyjäliikkeen kesken. Muistaen kuluttajaviraston KOROSTAMAT erittäin oleelliset kohdat, jos kuluja liikkeelle on tulossa ja sen, että tuo on vain suositus ei tokikaan lainvoimainen määräys jota olisi "pakko" liikkeen noudattaa.

        "Yrityksen vastuuaika määrittyy TAPAUSKOHTAISESTI auton tai rikkoutuneen osan oletettavissa olevan KESTOIÄN perusteella. Virheenä ei pidetä luonnollisesta kulumisesta, tapaturmasta tai käyttövirheestä aiheutunutta vikaa."

        http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ratkaisuja-riitoihin/autot/

        Edelleen kun tuolta poimii lähes minkä tahansa "ostajan vaateen" niin voidaan todeta, että vaade on ollut ylimitoitettu (korvaus SUOSITUS vain murto-osa vaateesta) tai jopa aiheeton (SUOSITUS nolla, ei korvausta).


        Olettaen vaikkapa, että katutyttömaasturisi (RAV4 -06) vetonivelissä olisi vikaa. Tuolta poimitun esimerkin mukaan:
        "Käytettynä ostetun pakettiauton vetoakselin ns. boorit kuluivat loppuun vuosi kaupanteon jälkeen, jolloin autolla oli ajettu 115 248 kilometriä (auto oli maksanut 22 900 euroa).
        Kuluttajariitalautakunta suositti 60 euron hinnanalennusta... Hyvitykset olivat yhteensä 93 euroa viivästyskorkoineen."

        Eli 115000km ajetun, 22900euron autoon vetarivika maksoi myyjäliikkeelle alle satasen.

        Paljonko sinun vanha RAV4 maksoi ja saattoiko olla hieman enemmänkin ajettu?
        Millainen on kuluttajaneuvonnan arvio vaateesi realistisuudesta, voit vain arvailla.


    • rav42006

      Maksoi paljon ja oli 100000km ajettu. Korjaus maksaa yli 4000e ja kuluttajaneuvoja on suosittanut korvausta puolet ja puolet.

      • onkojärkeevaieioo

        Ohhoh?! Mikähän kesäharjoittelija siellä neuvonnassa on ollut järjettömiä (lainvastaisia?) suosituksia jakelemassa, kun yllä esimerkkinä vastaava tapaus "pikkuisen" järkevämmällä suosituksella:

        "Käytettynä ostetun pakettiauton vetoakselin ns. boorit kuluivat loppuun vuosi kaupanteon jälkeen, jolloin autolla oli ajettu 115 248 kilometriä (auto oli maksanut 22 900 euroa).
        Kuluttajariitalautakunta suositti 60 euron hinnanalennusta... Hyvitykset olivat yhteensä 93 euroa viivästyskorkoineen."

        http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ratkaisuja-riitoihin/autot/


    • pösömies406

      Vein 406 pösöni hj-autotaloon jakohihnan ja öljyn vaihtoon ja lisäksi tarkistettaisiin ilmastointipuoli ja nopeusmittarin anturin/relen vaihtoon,koska nopeusmittari ei ajossa toiminut välillä laisinkaan.No,huollosta soitettiin että auto olisi nyt valmis ja voi tulla hakemaan. Startasessani autoani ihmettelin käynnistyksen kestoa,vähän niin kuin ns. jäi miettimään....no,ajattelin että ei tässä mitään ihmeellistä. Päästyäni huollon pihalta kääntyäkseni päätielle autoni sammui. Käynnistin uudestaan ja jatkoin matkaani ja tarkoituksena käydä kaupassa kotimatkallani. Kaupan parkkiksella käynnistin autoni normaalisti niiku aina ja taas tunsin että autossa jotenkin tehot hiipunu ja kun lähin liikkeelle niin auto sammui taas. Päätin sit samantien mennä takasin huoltoliikkeeseen kertomaan mikä on ongelmana. Eräs korjaamon kaveri pyysi avaimia että hän kävisi koeajamassa autoani hieman. Annoin hänelle kahdet avaimet ja se kysy sit että kumpaa avainta olet käyttänyt, hmm...onko sillä mitään merkitystä auton käyttäytymiseen??. Kaveri lähti kierrokselle ja tuli takaisin ja sanoi että auto toimii ihan hyvin. Sitten hän pyysi minua käymään vielä tekemässä pieni kierros ja pyysi että lähdettäessäni liikkeelle käyttäisin enemmän kaasua, mitä ja miksi?? Kyllähän minä tunnen autoni hyvin ja ettei sitä kaasua tarvitse polkea lisää,ihan nätisti on toiminut ennen huoltoa. No, kun pääsin pihan toiseen päähän ja aloin pysähtymään kääntyäkseni päätielle niin autoni sammui siihen paikkaan.Nousin autosta ulos ja nostin käteni ylös ja huusin että auton sammui.Kaveri vilkutti että tuo auto takaisin. Sitten tämä kaveri rupesi kertomaan että todennäköisesti tämä nopeusmittarin anturi/rele saattaa nyt vaikuttaa ja että pitää vaihtaa alkuperäinen anturi/rele takaisin ja katsoa miten se vaikuttaa sitten.No, jätin auton huoltoon ja sovittiin että palataan huomenna asiaan. Saman iltana olin yhteydessä erääseen kaveriinii jolla on monen vuoden kokemus autonasentajana ja kerroin mikä on homman nimi ja hän osasi heti epäillä että jakohihnan "jako on pielessä" eli jakohihna ei ole kohdallaan ja et on yhden hampaistuksen pielessä. Jos näin on asian laita niin se aiheuttaa sellasen ongelman että auton moottorin tehoja pääsee/puhaltuu ulos joten tämä vaikuttaa tällä tavalla autoni käyttäytymiseen eli sammuile. Lisäksi jos lukitustapit eivät ole kohillaan niin jakohihna ei ole säädetty oikein. Olen huomenna aamusta korjaamoon yhteydessä ja tulen mainitsemaan tämän asian ja mielenkiinnolla odotan huomista kun saan autoni takaisin että korjaantuiko se vika vai ei, jos ei niin sitten pitää ottaa kuluttajasuojaan yhteyttä tai kiikuttaa toiseen autohuoltoon tarkistettavaksi ja saavat maksaa myös kustannuksetkin. Että tämmöinen kokemus. Kirjoitan myöhemmin lisää, et kuis kävi. Ps. Joskus voi käydä asentajallekin pieni moka,mikä on ymmärrettävää mutta jos vikaa ei saada korjatuksi niin sitten jossain on jotain pielessä. Ennen huoltoon vientiä auto toimi muuten moitteettomasti, ei sammuillut .

      • ihmetellenvaan

        ...et sitten löytänyt mitään muuta paikkaa auton huoltoon, kuin autoja myyvän autoliikkeen "omahuollon"?
        Huoltohinnan halpuusko se sinne johdatti? Vai mitä järkeä koit viedä auton huoltoon liikkeeseen, jonka päätoimiala on autojen myynti eikä huolto? Erityisesti kun vikana vielä (ehkä?) erikoistuntemustakin vaativa anturivika mittaristossa, jota ei välttämättä edes merkkihuollossa osata korjata.


    • pettynyt16

      kusettajia koko lauma, olkaa varovaisia

    • Vaikeatajuta

      En ole käynyt mutta kiinnittänyt huomiota että jotkut ainakin kaalliimmat autot on paljon kalliimpia kun muilla liikkeillä vastaavat. Miksi?

      • Niinkusta

        Ne on varmaan parempia ne kalliimmat, kuin huonommat muissa liikkeissä. Siksi.


      • pettynyt16
        Niinkusta kirjoitti:

        Ne on varmaan parempia ne kalliimmat, kuin huonommat muissa liikkeissä. Siksi.

        kun kaikessa kusettaa ja pyytää ja sattuu saamaan kovan hinnan ni mikäs siinä on porskuttaa, vaan eipä taida kauheesti kauppa käydä


    • kierränkaukaa

      Tuohan on hyvä lyhennys huijari jukan autotalo.com

    • metsästäj

      hujarit!
      ei kannata!!!

      • TerkutMerkkiliikkeeseen

        Kylvät tätä samaa paskaa ihan jokapuolelle.


    • kippari_kalle

      Minkälainen paikka teidän mielestä (siis hj-autotalo)
      Vastaus:
      Ihan Hyvä
      Hyvää Joulua KAIKKILLE

    • Lellu75

      Oon ostanu sielt muutamia autoja ja onhan ne vähän omalaatusia kavereita ja autoissa jotain pientä aina mutta käytetty aina käytetty.

      • trollitutka.con

        Et ole "Lellu75".
        Et ole ostanut sieltä autoa vaan näit unta tai olet trolli-kätyri, jolla tarve keksiä tarinoita tyyliin: "autoissa jotain pientä aina mutta käytetty aina käytetty" -tyylisesti.
        Voin vannoa ja vakuuttaa, ettei kukaan käytetyn auton ostanut tule keskustelupalstoille avautumaan "ostin auton ja tottakai ymmärrän että siinä jotain pientä on ja käytetty on aina käytetty". Ei sitten varmasti tule auton ostanut tähän sävyyn satuilemaan.


      • Lellu75

        Jotain ongelmaa asian kanssa?


    • auto2011

      Miksi kalliimpia kuin muussa liikkkeessä,no siksi kun ostaa muista liikkeistä.

    • Chrissharma

      Onpa hauska ketju, enkä mistään autoliikkeestä ole aikaisemmin vastaavaa nähnyt. Olen katsellut oman M3:seni (E92) tilalle uutta F80/F82 mallia ja nuo kaksi HJ:llä myynnissä olevaa yksilöä on käsittämättömän kalliita. Konffasin huvikseen äsken UUDEN M4:sen BMW-Suomen sivuilla ja sain täysnahoilla hinnaksi noin 160keur, muutoin kokolailla samat varusteet kuin näissä. Täysnahka on noissa täysin välttämätön, sillä kojelauta on ilman nahkoja karmean muovinen ja natisee joka paikasta. Tuossa BMW:n laatu on flopannut pahasti. HJ:n autotalon M3:sissa ei ole täysnahkaa mutta silti 31tkm ajetuista 2015 malleista pitäisi maksaa 140keur?? Aivan uskomaton hinta, 30keur liikaa heitämällä. Ihan sama vaikka toisessa tehoja on yli 500hv, perussoftauksella pääsee tonnilla samaan.
      Hyvä oli lukea tämä ketju, tietää että tonne ei kannata lähteä vaikka tulisi itselleni sopivampi yksilö myyntiin.

    • Audi2017

      Jos autoa ostat niin osta se ihan mistä tahansa kuhan et osta sitä kyseisestä liikeestä.Jukka on mukava jätkä siihen saakka kun kaupat on tehty...Sit alkaa se vittuilu ja syyttely.

      Auto on hyvä minkä ostin mutta kaupoista ei jäännyt hyvä mieli ja nyt kun autoa kattelee se muistuttaa tätä vitun myyjää.

      • Novoivoijavoi

        "Jukka on mukava jätkä siihen saakka kun kaupat on tehty...Sit alkaa se vittuilu ja syyttely."

        Jos sinulla on ollut myyjälle asiaa kaupan jälkeen, se asiasi esittämisen laatu voi olla syynä vastauksen laatuun? Tottakai myyjä haluaa kaupan tehdä, joten on luonnollista olla asiakkaalle "mukava jätkä". Yhtälailla, jos asiakas muuttuu mulkuksi kaupanjälkeisine kitinöineen, samalla kaavalla myyjäkin osaa vastata. Ihan kaikissa autoliikkeissä.

        "Auto on hyvä minkä ostin mutta kaupoista ei jäännyt hyvä mieli ja nyt kun autoa kattelee se muistuttaa tätä vitun myyjää. "

        Mielensäpahoittaja siis.


    • sikaasäkissä

      HJ:sta en ole ostanut, mutta käynyt palvelu jees... Autonummi Espoo menin kerran erehtymään ja tekemään kauppoja myyvät romuja eivätkä vastaa mistään, käräjien kautta pitää hyvitystä hakea

    • Disibul

      Viestiketjun luettuani huomasin etten ole ainut tyytymätön asiakas. En jaksa kirjoittaa kaikista ongelmista mutta en enää ikinä mene kyseiseen liikkeeseen. Eniten harmittaa kun minua varoitettiin ostamasta ko. liikkeestä mutta kun auto oli olevinaan niin hyvä niin lankesin. Oli iso ja kallis virhe.

    • eiikinä

      kävin uteliaisuuttani kyseisessä liikkeessä. Kamalaa mustalaistyyppistä pakkomyyntiä, osta osta osta hyvä ja hieno auto ai ei kiinnosta ja sitte muuttuki ystävällisyys ja todettiin rivien välistä että mee muualle. Lisäksi auto jota katsoin oli likainen ja nuhruinen niin sisältä kuin päältäkin

      • MuistatVähänVäärin

        eiikinä
        "...todettiin rivien välistä että mee muualle. Lisäksi auto jota katsoin oli likainen ja nuhruinen niin sisältä kuin päältäkin..."

        Asiahan meni kuitenkin oikeasti niin päin, että ensin sinä haukuit auton likaiseksi, nuhruiseksi ja muutenkin arveluttavan huonoksi vielä myyjän jokaisen sanan kyseenalaistaen ja vasta sitten sinut hienovaraisin sanakääntein suksitettiin vittuun määkimästä.


      • sateellaautokaupat

        joo, kävin myös kyseisessä liikkeessä viimeviikolla ja autot ovat kaikkea muuta kuin puhtaita, nuhruisia imuroitu sieltä täältä ja kolot täynnä paskaa. Lisäksi sellainen blodi myyjä joka pakkosyötti autoa / autoja kokoajan, sitten tuli sellainen lyhyt tukevahko kaveri ja jos en olisi nähnyt että on valkolainen niin mustalaiseksi oisin luullut, osta osta osta jne..... vittu mikä mesta. Ainut järkiliike olisi naulata ovet kiinni ja suksia vittuun


    • Sivistysvaltio

      Ostin auton kun kiire oli HJ-autotalosta lukematta tätä palstaa. Soittaessani liikkeeseen ja kysyessäni autosta myyjä vastaili muutamaan kysymykseen, mutta sitten yhtä-äkkiä sanoi täytyy lopettaa, tuli asiakas. Ihmettelin hieman, kun puhelu oli kuitenkin lyhyt. Menin käymään kuitenkin, ja ostinkin, kun auto vaikutti asialliselta. Toisia renkaita en saanut, ne oli kuulemma edellisellä omistajalla. Ne luvattiin toimittaa jälkikäteen. Siitä alkoi käsittämätön valehtelu missä nämä renkaat milloinkin ovat... en ollut uskoa todeksi että millaista kohtelua asiakas voi sivistyneessä Suomessa saada. Suomalaiset ovat luotettavaa ja rehellistä kansaa, tällaiset kaverit on häpeäpilkku tässä yhteiskunnassa. Tämä kommentti siksi, että haluan omalta osaltani vaikuttaa siihen, että Suomea pyörittää rehelliset ja terveet yrittäjät!

      • Anonyymi

        Tästä vois olla eri mieltä, että suomalaiset luotettavaa ja rehtiä kansaa


    • Kallistaonnn

      En nyt ole kattonu nettiautoa mutta oletan että sielä on edelleen myymättä se musta Type-R sekä sininen focus RS ja olikohan musta M3 bemari uusi koppa? Kaikki täysin ylihintaisia. Typerän hinta melkein 50 tonnia vaikka vanha malli ja oikea hinta olisi 35-40tonnia kalleimmillaan. Olen kiinnittänyt huomiota että tuolla on kalliit hinnat. En ole koskaan käynyt kyselemässä autoja kyllä muuten joten mitään huonoa tai hyvää sanottavaa ei ole liikkeen myyjistä/liikkeestä.

    • Huikeetatulosta

      https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/HJ-Autotalot Oy/Tuusula/yhteystiedot/1934097 Niin 850 tonnia tehneet voittoa viime vuosina että autokaupassa taitaa sittenkin olla aika hyvät katteet. Kyllä mielelläni olisin tollasen firman omistaja.

    • Huijaritkarkotukseen

      kaippa sitä tulosta tekee kun saa huijattua renkaita ja muuta mitkä kauppaan olisivat kuuluneet ja lisäksi ylihintaiset autot kun saavat jollekkin hyväuskoiselle huijaamalla myytyä. Itse kävin kyseisessä liikkeessä maaliskuussa ja jäi fiilis että ei ikinä tonne tai varsinkaan edes euroa sille tontille jättämään. Tollaset myyjät pitäs karkottaa pois, menee muidenkin kunnollisten autokauppiaiden maine. Kävelin siitä 200m kun Vaihtoautomaalla oli samanlainen auto josta olin kiinnostunut 5000km enemmän ajettu mutta huollettu jne... ja sain sen melkein 7t edullisemmin mitä nämä huijarit yrittivät. Lisäksi Vaihtoautomaan palvelu ja selostus kaupasta olivat todella hienot, pisteet Vaihtoautomaalle

    • entinenasiakas

      pojat ei vastaa yhteydenottoihin mutta tänne naamaa revitään, on kovia jätkiä.
      Ei kannata kuluttajaviraston kautta asioida vaan suoraan ammattilainen hoitamaan asia, venkurat on saatava pois kauppaamasta ja ihmisiä huijaamasta !

    • chrissharma
    • Tyytyväinenasiakas

      Liikkeen kautta nyt kolmas auto. Pelkästää hyvä fiilis jääny palvelusta. Käytetyt autot toiminu aina just niiku voi olettaa. Jos on jtn pikku vikaa tullu ni kättä taskuun ja korjaamaan,ei kai se myyjän tehtävä oo korjata enää siinä vaiheessa kun autolla ajettu vaikkapa nyt puolisen vuotta.
      Ihmetyttää toi ihmisten vikinä täälä,jos ostatte käytetyn auton ni älä odota saavas uutta ajamatonta.
      Täälä myös joku köyhä vikisee liian hinnakkaista bemareista,menisit vaikka tuon kirjottelun sijaan töihin niin ois sullakin joskus varaa siihen bemmiin.

      Mutta siis Menen asioimaan myös jatkossa kyseiseen liikkeesee ja olen tyytyväinen heidän palveluun.

      • chrissharma

        Hienoa, että olet tyytyväinen ! Itsekin olen tyytyväinen BMW M3 asiakas. Ja se maksoi huomattavasti enemmän kuin tuo ylihintainen Alpina.
        Tyytyväisyytesi ei kuitenkaan poista sitä tosiseikkaa, että hinnat ovat aivan naurettavia useiden autojen osalta HJ-autotalolla. Hattu toki pitää putiikille nostaa, jos noilla hinnoilla saavat jotain myytyä!


      • Anonyymi

        Taidat olla kyseisen liikkeen henkilökuntaa.


    • pete58
    • Ajajavikakäynti

      Ylimielinen,ei kuuntele asiakasta,tarjoaa autoa jota ei edes asiakas halunnut,palveluhaluton....
      Onneksi pitää henkseleitä ,niin ei valu penkin alle
      Onneksi ei tarvitse toiste asioida siellä...onhan niitä liikkeitä jotka myy sellaista jota asiakas on tullut hakemaan.

    • Anonyymi

      Epäluotettava

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa samoin kaikki tekee.
      Ylihinta kamala.
      Korjaamo valohoitaa.
      Perävalotakuu
      Ei pidä sanojaan
      Ymsyms.
      Rahoittaa kaikki autot 'kaverinsa' rahoittajan
      kanssa että saa myytyä.

      • Anonyymi

        Todella edulliset autot ainakin🤣 markkinahinta ja päälle 30% alkaa olee jo hyvä😃


    • Anonyymi

      Meillä sovittiin jo kauppaa tehdessä, että rikkinäinen etututka vaihdetaan (joka myös kirjattiin kauppakirjaan), mutta vaikka sitä jatkuvasti kyseltiin niin eipä vaihtunut seuraavan viiden kuukauden sisällä. Nyt asiasta on myös kuluttajariitalautakunnan päätös. Katsotaan näkyykö rahoja tilillä vai joudutaanko menemään vielä käräjäoikeuden kautta.

      Yhtiön toimitusjohtaja Jukka Hirvonen vaikutti oikein mukavalta tavatessa ja lupaili kyllä hoitaa asian kuntoon. Nyt näin jälkikäteen ongelma on lupausten lunastamatta jättäminen. Suosittelen välttämään liikettä näin omaan kokemukseen nojaten. Halusin jakaa kokemuksemme, ettei muut tekisi samoja virheitä.

    • Anonyymi

      Samanlaiset kokemukset jatkuvat eli todella tylyä kohtelua. Autosta, josta olin kiinnostunut ei olisi saanut juurikaan kysellä ja lopuksi puhelu lopetettiin ns. lyömällä luuri korvaan. En oikein ymmärrä heidän tai no mainitaan Jukan nimi tässä mallia käydä kauppaa. Muut autoliikkeet ja myyjät mielellään kertovat autoista paljon eivätkö turhaudu puhelimessa.

    • Anonyymi

      Tämä Jukka on hassu ukko, kiljuu ääni falsetissa väristen asiakkaille. Kaikki asiallisetkin kysymykset ärsyttää. Piha on täynnä myytävää, mut ei kauppa noin käy. Oisko ressiä?!?

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen perusteella en voi suositella kellekkään. Jukka vois kyllä pysyä pois tältä sivulta, kirjotuksen tunnistaa hyvin kaukaa

    • Anonyymi

      Aivan huuhaa paikka, ja varsinkin tämä Jukka. Ei minkäänlaisia käytöstapoja, eikä asiakaspalvelutaitoja. Kiukkuaa kuin pieni lapsi. Ei voi suositella.

    • Anonyymi

      Hinnat vaan nousee. Muutama vuosi sitten puhuttiin noin 30% yli markkinahinnan niin nyt ollaan joidenkin autojen osalta jo tuplissa eli 50% yli mitä muut tarjoaa.
      😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Joo varssi paikka, varsseilla myyjä ukkeleilla;)
        Taitaa olla ressin poikasta paikan pyörittäjällä.
        Hermonaista palvelua myös tälläiselle varsin vaurastuneelle vanhemmalle rouvalle.
        Ostin naapuriliikkeestä kettuntuneena HJ:n asiakaspalavelusta 120k kauppakassin käteisvaroilla.


    • Teit aivan oikein, hyvä rouva, äänestit jaloillasi.
      Kaikki nämä ongelmat johtuvat siitä, että nämä kirjoittajavalittajat (yhdyssana) täällä, ostavat aivan liian ikälopun auton ja luulevat samalla, että sen kaikin puolin pitäisi olla kuin uusi.
      Kyllä niitä yli kymppitonninkin autoja myydään samalla lailla rahoituksella.
      Voi toisin olla, että maksueriä tulee 48 - 60 kpl lisättynä pakollisella kaskovakuutuksella, mutta loppuvat ne maksuerätkin aikanaan ja auton voi aivan hyvin kesken maksujen vaihtaa uudempaan, mikäli on säntillisesti huolehtinut osamaksuista vaihtohetkeen saakka.
      Näissä viidentonnin romuissa menettää kyllä kaikki rahansa ja saa kaupanpäällisiksi päänsäryn, joka ei Buranalla lähde!

    • Anonyymi

      Siellä ajetaan takaperin siksi kilsat vähenee. Varo menemästä kyseiseen auto kauppaan on nimittäin oikea narsisti se Hirvonen. Käy kaukaa se paja , kyllä olen kuullut kaikenlaista ja asiat ovat tosia. Käräjillä uhkailuista jne.

    • Anonyymi

      Myy autoja 1 omisteisena kun 1 perään ei osaa nollaa laittaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ei kusipäisempää tyyppiä kun tuo hirvonen. pettää kaupoissa ja valehtelee auton kunnosta, kokemusta on kun Audin ostin,

    • Anonyymi

      Ei voi paskempaa paikkaa Suomessa olla kun tämä huijari liike Tuusulassa. Muuta ei varmaan enää tarvitse lisätä,

    • Anonyymi

      Yhdyn edelliseen paskempaa paikkaa ei Tuusulasta löydy ja se pikku punanaama ja sortsi heppu.

    • Anonyymi

      Herra omistaja valehtelee minkä jaksaa. Auto häneen mukaansa lentoparkissa kun entinen omistaja matkustanut kotiin Saksaan. Mutta Vehon merkinöissä huolettu vain Saksassa eikä Suomessa niinkuin väitettiin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe