On tullut määräni päähän.
Nyt joutuu tunnustamaan vaikka olen melkoinen "jäärä" joissakin asioissa.
Se on minulle hyvin tärkeä asia, joka täytyy vain hyväksyä kuin sairaus joka pitää hyväksyä!
Lopetan tupakan polton "Pakko". Yskittää kunto laskee ja olen 50:n ikäinen.
Olen lukenut, että täällä on joku joka on sen tehnyt,...en tuntenut asiaa tärkeänä ja sen tähden en kiinnittänyt riittävää huomiota Hänen tekstiinsä.
Joudun lopettamaan pitkä-aikaisen ystävyyde.
42
904
Vastaukset
- yksitypy
olen ollut polttamatta nyt neljä päivää, mutta minulle lopettaminen on helppoa, kun yleensä iltaisin olen polttanut vain kolme tupakkaa. Mutta alkomahoolia ottaessa menee n. 10 illassa. Väliin kyllä voin olla pari päivää polttamatta yhtään.
Mutta Otsohan mainitsi että ollut pari viikkoa polttamatta. Ja kuulema ollut kova tupakkamies.
Kyllä kannatan Perskuti, että jätät sellaiset ystävät, jos yskäkin vaivaa :=))))- perskuti
Myönnettävä tosiasiat.
En ole laskenut paljonko menee vuorokaudessa,...arvio n. Kaksi askia.:=(( - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Myönnettävä tosiasiat.
En ole laskenut paljonko menee vuorokaudessa,...arvio n. Kaksi askia.:=((Sinun kyllä täytyy sitten varmaan alkaa ensin käyttää nikotiinipurkkaa tai jotain.
Varmaan kova juttu lopettaa, mutta kyllä siihen pystyy. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Sinun kyllä täytyy sitten varmaan alkaa ensin käyttää nikotiinipurkkaa tai jotain.
Varmaan kova juttu lopettaa, mutta kyllä siihen pystyy.Jos ensi kokeilis juoda noi kaks valkkaria tupakantuskaan ja sitten,... ei muuta kuin apteekkiin!
Tiedätkö yksitypy? Suomalainen mies on sellainen,... kun se päättää niin.
Se on siin!!!
Nyt on perskuti tosissaan! - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Jos ensi kokeilis juoda noi kaks valkkaria tupakantuskaan ja sitten,... ei muuta kuin apteekkiin!
Tiedätkö yksitypy? Suomalainen mies on sellainen,... kun se päättää niin.
Se on siin!!!
Nyt on perskuti tosissaan!sitä valkkaria juot, niin eikö se tupakan tuska vaan pahene? Niin kyllä minulla.
Niin... Suomalainen mies kun päättää niin se on perk.. jos ei onnistu :=)))
Oletko muuten aiemmin tehnyt tupakanpolton lopettamisen päätöstä? Jos et ja nyt sen teet, niin uskon että onnistumisen mahdollisuus on suuri :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
sitä valkkaria juot, niin eikö se tupakan tuska vaan pahene? Niin kyllä minulla.
Niin... Suomalainen mies kun päättää niin se on perk.. jos ei onnistu :=)))
Oletko muuten aiemmin tehnyt tupakanpolton lopettamisen päätöstä? Jos et ja nyt sen teet, niin uskon että onnistumisen mahdollisuus on suuri :=))))En ole tällaista päätöstä tehnyt,...niinkuin sanoin, nyt on sen aika!
Nämä ovat niin pitkän ystävyyden erosanoja joita ei voi sanoa kovinkaan monelle.
Aloitin 15 vuotiaana, ripille päästyäni ja nyt on 50 vuotta ikää,... nyt on aika lopettaa tämä "huvi", jotta muita huveja olisi jäljellä mahdollisimman pitkään:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
En ole tällaista päätöstä tehnyt,...niinkuin sanoin, nyt on sen aika!
Nämä ovat niin pitkän ystävyyden erosanoja joita ei voi sanoa kovinkaan monelle.
Aloitin 15 vuotiaana, ripille päästyäni ja nyt on 50 vuotta ikää,... nyt on aika lopettaa tämä "huvi", jotta muita huveja olisi jäljellä mahdollisimman pitkään:=))Ne muut huvit ovat aina paljon kivempia :=)))
Uskon, että pysyt päätöksessäsi.
Tänäänkö lopetit? - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Ne muut huvit ovat aina paljon kivempia :=)))
Uskon, että pysyt päätöksessäsi.
Tänäänkö lopetit?Panes allakkaan.....Se on tänään, huomenna yli...yli...yli.........!
No en minä Sinulle tahdo mitään todistaa, vain itselleni.
Jos joku pystyy lopettamaan vaimonsa hakkaamisen,... niin miksi en minä yhtä tupakoimista! - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Panes allakkaan.....Se on tänään, huomenna yli...yli...yli.........!
No en minä Sinulle tahdo mitään todistaa, vain itselleni.
Jos joku pystyy lopettamaan vaimonsa hakkaamisen,... niin miksi en minä yhtä tupakoimista!Mutta luulen että vaikeampaa on lopettaa vaimonsa hakkaaminen kuin tupakan poltto :=))))
Pidän peukkuja pystyssä, että onnistut :=)))
Sinulle pitäis kyllä joku palkinto huuhaalaisten antaa kun olet ollut vuoden polttamatta :=)))
Mitä haluaisit? - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Mutta luulen että vaikeampaa on lopettaa vaimonsa hakkaaminen kuin tupakan poltto :=))))
Pidän peukkuja pystyssä, että onnistut :=)))
Sinulle pitäis kyllä joku palkinto huuhaalaisten antaa kun olet ollut vuoden polttamatta :=)))
Mitä haluaisit?Kyllähän Sinä yksitypy tiedät:=))
Joka tapauksessa tulen pitämään sellaisen tupakattomuus terveyskamppanijan jossa Teillä kaikilla on kestämistä!
No ehkä en sittenkään,...taidan mennä kirjaston kahvilaan ottamaan yhden lasillisen punkkua:=)
Kuten tiedät, siellä ei saa polttaa... - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Kyllähän Sinä yksitypy tiedät:=))
Joka tapauksessa tulen pitämään sellaisen tupakattomuus terveyskamppanijan jossa Teillä kaikilla on kestämistä!
No ehkä en sittenkään,...taidan mennä kirjaston kahvilaan ottamaan yhden lasillisen punkkua:=)
Kuten tiedät, siellä ei saa polttaa...Typy voi tietää?? Jos kertoisit. En ole ajatusten lukija :=)))
Mun puolesta saat pitää sen kampanjan. Ehkä joku muukin lopettaa tupakoinnin.
Eihän kirjasto enää tähän aikaan ole auki. Ei ainakaan täällä meillä päin. Mennyt kahdeksalta kiinni :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Typy voi tietää?? Jos kertoisit. En ole ajatusten lukija :=)))
Mun puolesta saat pitää sen kampanjan. Ehkä joku muukin lopettaa tupakoinnin.
Eihän kirjasto enää tähän aikaan ole auki. Ei ainakaan täällä meillä päin. Mennyt kahdeksalta kiinni :=)))Vuoden kun olen polttamatta niin sitten menen sinne punkulle.
Pitävät varmaan kahvion auki kun olen useat vuodet ulkoapäin hommannu niille "savulasit", kyllä sen verra pitää niidenkin siintä korvaus- vastuuta kantaa!
Niin,... se toinen asia, täytyy jotain yllätystäkin jättää, että ei pajasta kaikkia kortteja,...elikä katsotaan ne viimeiset kortit sitten:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Vuoden kun olen polttamatta niin sitten menen sinne punkulle.
Pitävät varmaan kahvion auki kun olen useat vuodet ulkoapäin hommannu niille "savulasit", kyllä sen verra pitää niidenkin siintä korvaus- vastuuta kantaa!
Niin,... se toinen asia, täytyy jotain yllätystäkin jättää, että ei pajasta kaikkia kortteja,...elikä katsotaan ne viimeiset kortit sitten:=))salaperäiseksi heittäydyit :=)))
Etkö voisi edes vähän vihiä antaa? Typy niin perin utelias luonne :=)) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
salaperäiseksi heittäydyit :=)))
Etkö voisi edes vähän vihiä antaa? Typy niin perin utelias luonne :=))Yksitypy kova jututtamaan:=)) pusertaa kuin tiskirättiä,..mutta nyt on niin kestävä rileda että ei tällä kertaa enempää tipu:=O))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Yksitypy kova jututtamaan:=)) pusertaa kuin tiskirättiä,..mutta nyt on niin kestävä rileda että ei tällä kertaa enempää tipu:=O))
en saa muuten yöllä unta :=)))
Kuinka kauniisti mun pitää pyytää? Etkö nyt yhtä pientä vihjettä vois antaa... ? :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
en saa muuten yöllä unta :=)))
Kuinka kauniisti mun pitää pyytää? Etkö nyt yhtä pientä vihjettä vois antaa... ? :=)))Älä hyvä ihminen naurata,...mul on rupi huulessa:=))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Älä hyvä ihminen naurata,...mul on rupi huulessa:=))
sulla herpes huulessa? Sinulla on ilmeisesti stressiä. Minulle tulee se stressistä ja myös kevät-tuulesta ja auringosta. Mutta viimeks ollut noin vuosi sitten.
Niin.. asiaan. Parein kertoa se salaisuus tai se rupi lähtee ennen aikojaan irti ja paraneminen pitkittyy :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
sulla herpes huulessa? Sinulla on ilmeisesti stressiä. Minulle tulee se stressistä ja myös kevät-tuulesta ja auringosta. Mutta viimeks ollut noin vuosi sitten.
Niin.. asiaan. Parein kertoa se salaisuus tai se rupi lähtee ennen aikojaan irti ja paraneminen pitkittyy :=))))Mitään herpeksiä, niin kuin ei tupakoitakaan,..ei stressiä.
Ainoastaan päätös tupakoinnin lopettamisesta!
Rupia tulee ja rupia menee, mutta päätös pitää!
mäkin olin puoltoista vuotta polttamatta... ja hitto ku olin tyhmä ja aloin uudestaan....
- perskuti
Kait se "vero" on joskus maksettava.
Parempi ennemmin, kuin liian myöhään?
I DO IT! perskuti kirjoitti:
Kait se "vero" on joskus maksettava.
Parempi ennemmin, kuin liian myöhään?
I DO IT!kyllä sä varmaan teetkin.....:))
- Mimmi
jos itse olet päätöksesi tehnyt...tsemppiä !!!
Mieheni sairastui 10 vuotta sitten ja joutui lopettamaan tupakanpolton. Kannustukseksi hänelle lopetin myös silloin eikä ollut vaikeaa. Olin polttanut 20 vuotta askin päivässä ja pari viikkoa kipristeli, mutta unohtui sitten koko tupruttelu. Aina kun oikeen teki mieli, pistin vauhtia masiinaan, lähdin lenkille, siivosin, jumppasin tai mitä tahansa missä tulee hiki...että hetken se kärvistelee sullakin, mutta älä anna periksi..
Älä tee sitä virhettä, että alat syömään polttamisen sijaan, se nääs kostautuu..
Joten onnea uudelle savuttomalle perskutille !!!- perskuti
Kyllä paljon taitaa olla kysymys kuinka käyttää ns. Polttamisajan.
Olen todella päättänyt olla VOITTAJA.
Niin kuin sanoin olen melkoinen jäärä, mutta ethän tule lähelle juuri"silloin",nooo...tule vaan:=))
Syön erittäin paljon kasviksia ja liikun,...mitä yskältä ehtii:=))
- Göögle
Se on *köh* paskapuhetta *köhöh* jotta tupakki on *kröhöhöhö GRÖH GÖH* epäterveellistä !!!
- perskuti
Sulla tuntuu oleva sama rytmi kuin minulla!
Tuohon pumppuun minä en enää lähde.
Seuraavaksi kun soitan, sen pitää olla savuton mesta,...tai lopetan kokonaan! - Göögle
perskuti kirjoitti:
Sulla tuntuu oleva sama rytmi kuin minulla!
Tuohon pumppuun minä en enää lähde.
Seuraavaksi kun soitan, sen pitää olla savuton mesta,...tai lopetan kokonaan!Tupakkayskästä tuli mieleen.
Se on varmaan meikäläinenkin melkonen ilmestys aamukkuudelta, kalsarit roikkuen, röhien ja piereskellen suorittamassa aamutoimia parransängessä. Heh, ei ihme että muija huokailee välillä syvään... - perskuti
Göögle kirjoitti:
Tupakkayskästä tuli mieleen.
Se on varmaan meikäläinenkin melkonen ilmestys aamukkuudelta, kalsarit roikkuen, röhien ja piereskellen suorittamassa aamutoimia parransängessä. Heh, ei ihme että muija huokailee välillä syvään...On tunne,... että olet tutustunut asiaan:=))
Ehkä ei viellä ihan noin,.. pakko herätä ennenkuin muija, muuten pitäis hankkia "poikamiesboksi":=))
Nimim. Kyllä neito yhden aamun kestää:=))
- quistis
tunteeton;o)) Mäkin lopettanut vuosia sitten...Poltin kuusitoista vuotta ja sit sain tarpeekseni...Kyl Sä onnistut,kun kerran mäkin niin tein:o))
- perskuti
Tehtävä ei tule varmaankaan olemaan niitä yksinkertaisempia, mutta jos en itse nyt tee sitä päätöstä, niin sen tekee "joku" muu minun puolesta ja silloin olen todella heikossa asemassa.
Onnittelut Sinulle quistis tupakan lopettamis päätöksestä!
En usko olevani heikompi kuin Sinä, vaan yhtä vahva! - quistis
perskuti kirjoitti:
Tehtävä ei tule varmaankaan olemaan niitä yksinkertaisempia, mutta jos en itse nyt tee sitä päätöstä, niin sen tekee "joku" muu minun puolesta ja silloin olen todella heikossa asemassa.
Onnittelut Sinulle quistis tupakan lopettamis päätöksestä!
En usko olevani heikompi kuin Sinä, vaan yhtä vahva!vahvempi kuin mä!! Tunnustan et olin pelkuri,kun lopetin..en halunnut altistaa vauvaani masussa tupakan haitoille..en koskaan,,,sellaista syyllisyyttä olisi jaksanut kantaa...En yhdenkään vauvani kohdalla:o) Mut kuopuksen jälkeen vain en aloittanut enää polttaa:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
vahvempi kuin mä!! Tunnustan et olin pelkuri,kun lopetin..en halunnut altistaa vauvaani masussa tupakan haitoille..en koskaan,,,sellaista syyllisyyttä olisi jaksanut kantaa...En yhdenkään vauvani kohdalla:o) Mut kuopuksen jälkeen vain en aloittanut enää polttaa:o)))
Minä päätin hyvin itsekkäistä syistä.
Olen valmis hautaamaan pitkä aikaisen ystävän surua tuntematta. - quistis
perskuti kirjoitti:
Minä päätin hyvin itsekkäistä syistä.
Olen valmis hautaamaan pitkä aikaisen ystävän surua tuntematta.Mä voi laitta ystävällesi kukkaset:o))) Tai hemmetti Sähän ne olet ansainnu....;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Mä voi laitta ystävällesi kukkaset:o))) Tai hemmetti Sähän ne olet ansainnu....;o)))
Vaikeeta tämä alku ollu, mutta loppu menee kuin vettä vaan:=))
Alku aina hankala, lopussa luojan kiitos ......:=))
Nyt quistis on menettämässä luottamusta minuun:=((
Nyt olet väärässä! - quistis
perskuti kirjoitti:
Vaikeeta tämä alku ollu, mutta loppu menee kuin vettä vaan:=))
Alku aina hankala, lopussa luojan kiitos ......:=))
Nyt quistis on menettämässä luottamusta minuun:=((
Nyt olet väärässä!Kiinan muuriin:o)) Ja seisoo se lopulta..;o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Kiinan muuriin:o)) Ja seisoo se lopulta..;o))
Toi oli kuin musiikkia tähän pakolliseen iloon:=))
Kyllä se seisoo sanojensakin takana..-:O)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Toi oli kuin musiikkia tähän pakolliseen iloon:=))
Kyllä se seisoo sanojensakin takana..-:O))Olen muuten huomannu et seisoo snnden takana;o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Olen muuten huomannu et seisoo snnden takana;o))
Snnden edessäkin:O))
- quistis
perskuti kirjoitti:
Snnden edessäkin:O))
:o)))))))))))))) Sanaton ai´van..Kuuletko...joku hyrisee..
- perskuti
quistis kirjoitti:
:o)))))))))))))) Sanaton ai´van..Kuuletko...joku hyrisee..
Nyt perskuti lähtee lepäämään.
Hyvää yötä. - quistis
perskuti kirjoitti:
Nyt perskuti lähtee lepäämään.
Hyvää yötä.Perskuti...levolliset unet:o))
- yksitypy
alkaapas olla jo noita huutomerkkejä, mutta tule vaan tänne huuhaalle aina kun hermot on kireellä. Saa kotiväki olla rauhassa.
Kyllä täältä vastusta löytyy :=))))
Ja me ymmärretään.
Mutta kun et sitä salaisuutta yhtään alkanut paljastamaan, niin menen nyt kirjan pariin ja nukun tietenki yöni huonosti :=(((
No... hyvin aioin nukkua. Hyvät yöt ja tsemppiä yrityksellesi. Olen hengessä mukana :=)))))- perskuti
Tuollainen vilpitön kannustus tulee olemaan varmasti tarpeen.
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570