Nettipäiväkirjoja??

Kertokaapas jotain osotteita missä vois pitää ILMAISTA ja YKSITYISTÄ(!)päiväkirjaa?
4714
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Msn space on netti päiväri.. sen saa yksityiseksi myös

Äänestä

www.blogs.fi

googlettamalla voi löytyä muitakin paikkoja missä voi omaa blogia pitää

Äänestä

Minun päiväkirjani on sivustossa www.livejournal.com. Sinne voi kirjoittaa joko julkisesti, vain kaverilistan jäsenille tai yksityisesti. Kirjoitan itse sekä suomeksi että englanniksi.

Äänestä

kaikkein salaisimman päiväkirjan,pysyvimmän ja yksityisemmän saa kun ostaa ruutuvihon ja kirjoittaa ihan omin käsin..liimaa kuvia ko.tilanteesta tai piirtää....no,tämä tästä..mulla näitä on 12 ikävuodesta lähtien,joten ei mahdu laatikkoihin..silti aion jatkaa,mutta otan tämän koneen lisäksi samaan työhön.KAS:Onko kukaan niin tärkeä,kuin itse on itelleen.??.joten antaa kirjoituksen lohduttaa,ilostuttaa ja uudistaa..;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lissukka kirjoitti:

Kertokaapas jotain osotteita missä vois pitää ILMAISTA ja YKSITYISTÄ(!)päiväkirjaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu