Cipralex -> agressiivisuus

Cipralex -> agressiivisuus

Mulla vaihdettiin Citroen Cipralexiin ja alussa on ilmennyt hermostuneisuutta ja lisääntynyttä agressiivisuutta.
Mulla on ollut cipralex 10mg käytössä noin vuoden. Kyllä huomaan että olen joskus todella hermostunut ja lyhytjännitteinen...Muutenkin nyt tuntuu ettei lääkkeestä ole juurikaan apua ollut...
41330
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Heissan! Käytin itse cipralexia joku vuosi sitten. olin todella agressiivinen välillä, lääkityksen aikana minut pahoinpideltiin kaksi kertaa koska olin itse aukonut päätäni ja ollut todella päälle käyvä! joten kehotan olemaan varuillaan lääkkeen kanssa! itse siis lopetin lääkkeen käytös noin vuosi sitten olo on nyt parempi kun en hermostu enään jokaisesta asiasta, eikä siitä minulle ollut todellisuudessa mitään appua! suosittelen lääkkeen vaihtoa! aurinkoista elämää!

Äänestä

että lääkkeellä olisi muka tuollainen vaikutus.

Itse pidän lääkettä hyvänä ja en ainakaan ole agressiivisemmaksi tullut!

Lääke on hyvin tutkittu ja erittäin vähän haittavaikutuksia omaava, joten epäilen, että tuskin tuo agressiivisuus on lääkkeestä peräisin.

Jokaisen pinna on joskus kireä ja ei sitä heti voi lääkeen piikkiin laittaa ja kun on vielä kyseessä lääke, jonka on tarkoitus nimenomaan vaikuttaa päinvastoin ja elämää helpottavasti.

Itse sain lääkkeen vuosi sitten ahdistuksen hoitoon (10 mg/vrk) ja se on toiminut minulla erinomaisesti!

Äänestä
  • Musta tuli ainakin kamalan agressiivinen cipralexin aikana!!!!!!

    Äänestä

Mielialani kohosi cipralexin ansiosta merkittävästi. Ärtyneisyys ja hermostuneisuus vähenivät merkittävästi.

Olen harmitellut, miksi en aiemmin ole hankkiutunut lääkärille asian vuoksi.
Minulla on mennyt vuosia hukkaan ilman lääkitystä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


TAKAKIREE kirjoitti:

Cipralex -> agressiivisuus

Mulla vaihdettiin Citroen Cipralexiin ja alussa on ilmennyt hermostuneisuutta ja lisääntynyttä agressiivisuutta.
Mulla on ollut cipralex 10mg käytössä noin vuoden. Kyllä huomaan että olen joskus todella hermostunut ja lyhytjännitteinen...Muutenkin nyt tuntuu ettei lääkkeestä ole juurikaan apua ollut...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu