Mikä olisi ensiautoksi hyvä?
Ei varmaa mikään kallein. mikä on ollut teidän eka auto?
Ensiauto
3
859
Vastaukset
- Pää kylmänä
kuin kuski ja jolla ei pääse yli sataa. Elo vanha corolla tai kadetti max 1.3 koneella. Itsellä oli Kadetti. Oli helppo huoltaa ja ajaminen onnistui hyvin, varaosatkin ja huolto oli tosi edullista, jos vain kori on ehjä. Jos aikooo revitellä, sitten tarvitaankin jo 124 korinen mersu tai iso volvo tai hyvillä turvavarusteilla varustettu pikkuauto, jolloin hintakin nousee jo reilusti.
Oma ensiauto oli aikoinaan Datsun 100A, joka tuli hankittua pienen koon ja edullisen hinnan takia.
Ensiauton, kuten yleensä autojen, valintakriteereihin vaikuttaa se minkälaiseen käyttöön auto tulee.
Toiset ajavat paljon maantiellä, toiset kaupungissa, toiset osaavat korjata niitä ja toiset taas eivät.
Mitään yleispätevää neuvoa tuohon ei ole, kun ei tiedä kysyjän tilannetta tarkemmin.
Jos lähtisin nyt itse ensiautoa vaikka omalle pojalle ostamaan, päätyisin varmaan johonkin 90-luvun alun 1.3 - 1,6 liraiseen Japsiautoon.- Sananlaskettelija
ajat vähänkään maantiellä, niin Saab 900. Vanhan korimallin viimeisiä yksilöitä ~89-93 mallisia saa jo todella halvalla. Ovat turvallisia, lämpimiä, helppoja huoltaa ja osia löytyy hyvin. Vakuutukset ovat luokkansa halvimpia. Viimeisissä malleissa on jo parempi varustelutasokin.
Jos ajat pelkästään kaupungissa, niin sitten ehkä pienempiruokainen auto olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482