..lauantaina jos lattia kestää.. tai sit me tehdään stadin baarikierros.. sunnuntaina onkin se virallinen suuri päiwä...
ullakko rokkaa
9
307
Vastaukset
vaan viikonloppua jo suunnitellaan..... jassoo.....Onkos sulla syndet ku virallinen suuuuuuuuri päivä on sunnuntai.... vai onko se krappe päivä....:))))))
..on wirallinen syntymäpäiwä.. mutta kuka sitä sunnuntaina viettää kosteita juhlii?.. sunnuntaina sitten perheen kesken..
pervokki kirjoitti:
..on wirallinen syntymäpäiwä.. mutta kuka sitä sunnuntaina viettää kosteita juhlii?.. sunnuntaina sitten perheen kesken..
en onnittele ku vasta sunnuntaina....... :)))) tuleeko pyöreitä..... Mulla ens vuon sit pyöreet......:)))))
BBrunetti kirjoitti:
en onnittele ku vasta sunnuntaina....... :)))) tuleeko pyöreitä..... Mulla ens vuon sit pyöreet......:)))))
..tuu pyöreitä.. jonkinlainen rajapyykki tämäkin ikä on.. ainakin mulle..
pervokki kirjoitti:
..tuu pyöreitä.. jonkinlainen rajapyykki tämäkin ikä on.. ainakin mulle..
mut dääm... ei mitään vihjettä.... No ei haittaa....:)))) mut pidä hauskaa...syndet vain kerran vuodes....=8)))
BBrunetti kirjoitti:
mut dääm... ei mitään vihjettä.... No ei haittaa....:)))) mut pidä hauskaa...syndet vain kerran vuodes....=8)))
..sen verran voin paljastaa että vielä alle kolmen kymmenen on ikää...
pervokki kirjoitti:
..sen verran voin paljastaa että vielä alle kolmen kymmenen on ikää...
mua nuorempi...... tai sit samanikäinen tai täytät samanverran..... aaaaaargh....:)))))
BBrunetti kirjoitti:
mua nuorempi...... tai sit samanikäinen tai täytät samanverran..... aaaaaargh....:)))))
..liikaa yritä selvittää ikääni..
..räjäytät vielä pääsi kun pohdit asiaa...pervokki kirjoitti:
..liikaa yritä selvittää ikääni..
..räjäytät vielä pääsi kun pohdit asiaa...ei nyt jaksa enää pohtia... kuhan tiedän paljon itse täytän...:))))))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310153T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332511Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291928- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971229Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast121205- 711137
- 92982
- 50931
- 82914