jihuu

..sain taas tänään paljon aikaan.. yhden maalauksen tosi pitkälle ja näyttää tulevan loistawa.. synkkää..hämäräää.. huomenna pitää jatkaa..

..nyt ei jaksa enää muuta kun tulostaa valokuvapaperille mustavalkoisia debbie harry kuvia ja tehdä kollaasi.. mustavalkoisiksi photoshopilla kun pitää säästää värejä.. hehe mut hyviä ne on mustavalkoisinakin.. oikeestaan loistavia..

10

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      noi debbiet...maalaatko öljyllä..?

      • ..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..

        tän kirjaston windowsin kans...


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        tän kirjaston windowsin kans...

        että mäkin harrastan maalaamista.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        että mäkin harrastan maalaamista.

        ..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..

        joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D


      • Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..

        Vaan arvaas mitä???
        Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))


      • AROSUSI-09
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Vaan arvaas mitä???
        Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))

        on hyvä homma...tervehdys,S.Y:)


      • Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Vaan arvaas mitä???
        Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))

        ..tällöin mäkin oon maalaillut seiniä ja aitoja..


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D

        ..odotan ku kaveri tekee kotisivuni valmiiks,.. ja sit mä alan tarjoomaan maalauksia vähän muuallekin.. otin itseäni niskasta kiinni ja mulla on nyt kolme suunnitelmaa taiteen suhteen..

        ynnä muut "projektit"..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe