..sain taas tänään paljon aikaan.. yhden maalauksen tosi pitkälle ja näyttää tulevan loistawa.. synkkää..hämäräää.. huomenna pitää jatkaa..
..nyt ei jaksa enää muuta kun tulostaa valokuvapaperille mustavalkoisia debbie harry kuvia ja tehdä kollaasi.. mustavalkoisiksi photoshopilla kun pitää säästää värejä.. hehe mut hyviä ne on mustavalkoisinakin.. oikeestaan loistavia..
jihuu
10
298
Vastaukset
- AROSUSI-09
noi debbiet...maalaatko öljyllä..?
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
tän kirjaston windowsin kans...
- AROSUSI-09
AROSUSI-09 kirjoitti:
tän kirjaston windowsin kans...
että mäkin harrastan maalaamista.
AROSUSI-09 kirjoitti:
että mäkin harrastan maalaamista.
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
- Sydän.Ystävä
pervokki kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;)))) - AROSUSI-09
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))on hyvä homma...tervehdys,S.Y:)
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))..tällöin mäkin oon maalaillut seiniä ja aitoja..
AROSUSI-09 kirjoitti:
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
..odotan ku kaveri tekee kotisivuni valmiiks,.. ja sit mä alan tarjoomaan maalauksia vähän muuallekin.. otin itseäni niskasta kiinni ja mulla on nyt kolme suunnitelmaa taiteen suhteen..
ynnä muut "projektit"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3373967Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283600Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52312- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181658Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102975Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791