..sain taas tänään paljon aikaan.. yhden maalauksen tosi pitkälle ja näyttää tulevan loistawa.. synkkää..hämäräää.. huomenna pitää jatkaa..
..nyt ei jaksa enää muuta kun tulostaa valokuvapaperille mustavalkoisia debbie harry kuvia ja tehdä kollaasi.. mustavalkoisiksi photoshopilla kun pitää säästää värejä.. hehe mut hyviä ne on mustavalkoisinakin.. oikeestaan loistavia..
jihuu
10
288
Vastaukset
- AROSUSI-09
noi debbiet...maalaatko öljyllä..?
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
tän kirjaston windowsin kans...
- AROSUSI-09
AROSUSI-09 kirjoitti:
tän kirjaston windowsin kans...
että mäkin harrastan maalaamista.
AROSUSI-09 kirjoitti:
että mäkin harrastan maalaamista.
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
- Sydän.Ystävä
pervokki kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;)))) - AROSUSI-09
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))on hyvä homma...tervehdys,S.Y:)
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))..tällöin mäkin oon maalaillut seiniä ja aitoja..
AROSUSI-09 kirjoitti:
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
..odotan ku kaveri tekee kotisivuni valmiiks,.. ja sit mä alan tarjoomaan maalauksia vähän muuallekin.. otin itseäni niskasta kiinni ja mulla on nyt kolme suunnitelmaa taiteen suhteen..
ynnä muut "projektit"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914116T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374113Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472375- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3391768- 1091630
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194