..sain taas tänään paljon aikaan.. yhden maalauksen tosi pitkälle ja näyttää tulevan loistawa.. synkkää..hämäräää.. huomenna pitää jatkaa..
..nyt ei jaksa enää muuta kun tulostaa valokuvapaperille mustavalkoisia debbie harry kuvia ja tehdä kollaasi.. mustavalkoisiksi photoshopilla kun pitää säästää värejä.. hehe mut hyviä ne on mustavalkoisinakin.. oikeestaan loistavia..
jihuu
10
311
Vastaukset
- AROSUSI-09
noi debbiet...maalaatko öljyllä..?
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..öljyllä joskus akryyleillä.. pitäis tosiaan tehdä debbie ennen ja nyt kaltainen kollaasi.. koska oon nähtävästikin tosifani.. ja tätä en koskaan uskonut myöntäväni.. että oon tosifani siis.. yleensäkään millekään..
tän kirjaston windowsin kans...
- AROSUSI-09
AROSUSI-09 kirjoitti:
tän kirjaston windowsin kans...
että mäkin harrastan maalaamista.
AROSUSI-09 kirjoitti:
että mäkin harrastan maalaamista.
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
- Sydän.Ystävä
pervokki kirjoitti:
..harrastus.... en tiedä taidoistani mutta viitisentoista maalausta on tullut myytyä noin sadan euron molemmin puolin..
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;)))) - AROSUSI-09
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))on hyvä homma...tervehdys,S.Y:)
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Vaan arvaas mitä???
Minäkin maalaan aina silloin tällöin....nimittäin talon seiniä ;))))..tällöin mäkin oon maalaillut seiniä ja aitoja..
AROSUSI-09 kirjoitti:
joo...mulla on joskus tarkoitus pitää näyttely,mutta tätä menoa venyy kyllä eläke-ikään asti...viimeisen työn sain valmiiks 2003 ja pari hommaa roikkunut nurkissa pari vuotta.Ideoita kyllä punaviinin yhteydessä syntyy paljon:D
..odotan ku kaveri tekee kotisivuni valmiiks,.. ja sit mä alan tarjoomaan maalauksia vähän muuallekin.. otin itseäni niskasta kiinni ja mulla on nyt kolme suunnitelmaa taiteen suhteen..
ynnä muut "projektit"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479
