Puhelinoperaattorit mainostavat jatkuvasti, että myös vanhat asiakkaat saavat uusien asiakkaiden edut. Ainakin tämä piirrosmainos (en muista yhrityksen nimeä) kertoo ylpeänä kuinka vanhatkin asiakkaat saavat alennusta.
Minä odottaisin ja tahtoisin parempia etuja pitkäaikaisesta asiakassuhteesta. Minut pitäisi palkita uskollisuudesta.
Aloituspakettien eduilla keinottelevat liittymänvaihtajat nostavat lopulta kaikkien hintoja.
Tasavertainen kohtelu
9
267
Vastaukset
Et itkisi turhasta.
Itse pidän sen liittymän, mikä kuuluu laajimmin. Jos NMT 450 verkko vielä olisi, olisin pitänyt sen.
Jokainen kuluttaja voi ääestää kukkarollaan, mikäli jonkin yrityksen politiikka ei sinua miellytä, älä osta heidän palveluitaan. Niin minä teen.
Jos taas joskus unohda sen tehdä, lopetan myös aiheesta itkemisen, koska en ole itsekään muita parempi.
Vain tekijät päättävät.- minun itkuistani?
Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.
Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.
Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.
Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin. minun itkuistani? kirjoitti:
Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.
Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.
Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.
Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.
Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.
Anteeksi jos pahoitit mielesi.- jotain operaattoria
dj-marco kirjoitti:
En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.
Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.
Anteeksi jos pahoitit mielesi.Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.
Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.
Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.
Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä? jotain operaattoria kirjoitti:
Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.
Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.
Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.
Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.
Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.
Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...- ne kaupat toimivatkin
dj-marco kirjoitti:
Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.
Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.
Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.
Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..". ne kaupat toimivatkin kirjoitti:
Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.
Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".Koska et yrityksille sitä ole.
Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.
Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.
Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.- Kyllä minä
dj-marco kirjoitti:
Koska et yrityksille sitä ole.
Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.
Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.
Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.ajattelen itseäni edelleen henkilönä.
Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.
Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija. Kyllä minä kirjoitti:
ajattelen itseäni edelleen henkilönä.
Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.
Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.Sinä varmasti ajatteletkin itseäsi henkilönä.
Yritykset eivät näin tee.
Minä käytän kuukaudessa 200-300 e puheluihin. Operaattorista riippumatta.
Ja uskon samoin kuin sinä, jos jollakulla on aikaa keinotella operaattorivaihdoilla, hänellä tuskin on hirveästi aikaa käyttää rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725