Tasavertainen kohtelu

ei kiinnosta

Puhelinoperaattorit mainostavat jatkuvasti, että myös vanhat asiakkaat saavat uusien asiakkaiden edut. Ainakin tämä piirrosmainos (en muista yhrityksen nimeä) kertoo ylpeänä kuinka vanhatkin asiakkaat saavat alennusta.

Minä odottaisin ja tahtoisin parempia etuja pitkäaikaisesta asiakassuhteesta. Minut pitäisi palkita uskollisuudesta.

Aloituspakettien eduilla keinottelevat liittymänvaihtajat nostavat lopulta kaikkien hintoja.

9

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et itkisi turhasta.
      Itse pidän sen liittymän, mikä kuuluu laajimmin. Jos NMT 450 verkko vielä olisi, olisin pitänyt sen.

      Jokainen kuluttaja voi ääestää kukkarollaan, mikäli jonkin yrityksen politiikka ei sinua miellytä, älä osta heidän palveluitaan. Niin minä teen.

      Jos taas joskus unohda sen tehdä, lopetan myös aiheesta itkemisen, koska en ole itsekään muita parempi.

      Vain tekijät päättävät.

      • minun itkuistani?

        Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.

        Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.

        Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.

        Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.


      • minun itkuistani? kirjoitti:

        Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.

        Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.

        Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.

        Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.

        En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
        Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.

        Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.

        Anteeksi jos pahoitit mielesi.


      • jotain operaattoria
        dj-marco kirjoitti:

        En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
        Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.

        Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.

        Anteeksi jos pahoitit mielesi.

        Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.

        Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.

        Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.

        Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?


      • jotain operaattoria kirjoitti:

        Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.

        Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.

        Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.

        Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?

        Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.

        Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.

        Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...


      • ne kaupat toimivatkin
        dj-marco kirjoitti:

        Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.

        Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.

        Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...

        Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.

        Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".


      • ne kaupat toimivatkin kirjoitti:

        Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.

        Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".

        Koska et yrityksille sitä ole.

        Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.

        Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.

        Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.


      • Kyllä minä
        dj-marco kirjoitti:

        Koska et yrityksille sitä ole.

        Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.

        Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.

        Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.

        ajattelen itseäni edelleen henkilönä.

        Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.

        Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.


      • Kyllä minä kirjoitti:

        ajattelen itseäni edelleen henkilönä.

        Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.

        Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.

        Sinä varmasti ajatteletkin itseäsi henkilönä.

        Yritykset eivät näin tee.

        Minä käytän kuukaudessa 200-300 e puheluihin. Operaattorista riippumatta.

        Ja uskon samoin kuin sinä, jos jollakulla on aikaa keinotella operaattorivaihdoilla, hänellä tuskin on hirveästi aikaa käyttää rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe