Tasavertainen kohtelu

ei kiinnosta

Puhelinoperaattorit mainostavat jatkuvasti, että myös vanhat asiakkaat saavat uusien asiakkaiden edut. Ainakin tämä piirrosmainos (en muista yhrityksen nimeä) kertoo ylpeänä kuinka vanhatkin asiakkaat saavat alennusta.

Minä odottaisin ja tahtoisin parempia etuja pitkäaikaisesta asiakassuhteesta. Minut pitäisi palkita uskollisuudesta.

Aloituspakettien eduilla keinottelevat liittymänvaihtajat nostavat lopulta kaikkien hintoja.

9

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et itkisi turhasta.
      Itse pidän sen liittymän, mikä kuuluu laajimmin. Jos NMT 450 verkko vielä olisi, olisin pitänyt sen.

Jokainen kuluttaja voi ääestää kukkarollaan, mikäli jonkin yrityksen politiikka ei sinua miellytä, älä osta heidän palveluitaan. Niin minä teen.

Jos taas joskus unohda sen tehdä, lopetan myös aiheesta itkemisen, koska en ole itsekään muita parempi.

Vain tekijät päättävät.

• minun itkuistani?

Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.

Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.

Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.

Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.

• minun itkuistani? kirjoitti:

Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.

Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.

Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.

Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.

En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
        Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.

Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.

Anteeksi jos pahoitit mielesi.

• jotain operaattoria
        dj-marco kirjoitti:

En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
        Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.

Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.

Anteeksi jos pahoitit mielesi.

Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.

Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.

Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.

Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?

• jotain operaattoria kirjoitti:

Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.

Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.

Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.

Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?

Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.

Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.

Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...

• ne kaupat toimivatkin
        dj-marco kirjoitti:

Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.

Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.

Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...

Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.

Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".

• ne kaupat toimivatkin kirjoitti:

Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.

Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".

Koska et yrityksille sitä ole.

Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.

Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.

Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.

• Kyllä minä
        dj-marco kirjoitti:

Koska et yrityksille sitä ole.

Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.

Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.

Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.

ajattelen itseäni edelleen henkilönä.

Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.

Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.

• Kyllä minä kirjoitti:

ajattelen itseäni edelleen henkilönä.

Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.

Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.

Sinä varmasti ajatteletkin itseäsi henkilönä.

Yritykset eivät näin tee.

Minä käytän kuukaudessa 200-300 e puheluihin. Operaattorista riippumatta.

Ja uskon samoin kuin sinä, jos jollakulla on aikaa keinotella operaattorivaihdoilla, hänellä tuskin on hirveästi aikaa käyttää rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      129
      6441
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      72
      6328
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6225
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4016
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2452
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1359
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      190
      1156
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      980
    Aihe