Puhelinoperaattorit mainostavat jatkuvasti, että myös vanhat asiakkaat saavat uusien asiakkaiden edut. Ainakin tämä piirrosmainos (en muista yhrityksen nimeä) kertoo ylpeänä kuinka vanhatkin asiakkaat saavat alennusta.
Minä odottaisin ja tahtoisin parempia etuja pitkäaikaisesta asiakassuhteesta. Minut pitäisi palkita uskollisuudesta.
Aloituspakettien eduilla keinottelevat liittymänvaihtajat nostavat lopulta kaikkien hintoja.
Tasavertainen kohtelu
9
261
Vastaukset
Et itkisi turhasta.
Itse pidän sen liittymän, mikä kuuluu laajimmin. Jos NMT 450 verkko vielä olisi, olisin pitänyt sen.
Jokainen kuluttaja voi ääestää kukkarollaan, mikäli jonkin yrityksen politiikka ei sinua miellytä, älä osta heidän palveluitaan. Niin minä teen.
Jos taas joskus unohda sen tehdä, lopetan myös aiheesta itkemisen, koska en ole itsekään muita parempi.
Vain tekijät päättävät.- minun itkuistani?
Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.
Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.
Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.
Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin. minun itkuistani? kirjoitti:
Minä en ole kaupparatsu, joten riittää kun puhelin toimii pääkaupunkiseudulla.
Joten kaikki valittaminen on siis periaatteessa turhaa - sinun logiikallasi siis.
Huomasitko, minähän olin tyytymätön siihen, että mikään operaattori ei palkitse uskollisuudesta. Silloin operaattorin vaihtaminen on turhaa neropatti.
Älä sinä valita vääristä asioista. Mieti ensin.En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.
Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.
Anteeksi jos pahoitit mielesi.- jotain operaattoria
dj-marco kirjoitti:
En ole kaupparatsu. Olin sitäkin joskus kyllä.
Pärjäisin loistavasti pelkällä lankapuhelimellakin jos työnantajani sen sallisi.
Se on maailman menoa se, että uskollisuudesta ei palkita. Uskollisuudesta ei palkitse kukaan ikinä missään.
Anteeksi jos pahoitit mielesi.Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.
Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.
Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.
Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä? jotain operaattoria kirjoitti:
Aikaisemmin kyllä (takavuosina) Radiolinja lähetti uskollisuudesta kiitoksena mm elokuvaliput.
Uskollisuudesta palkitsevat tälläkin hetkellä mm eri kauppaketjujen bonuskortit. Pelkkä ruokaostosten keskittäminen tuo rahanarvoisia bonusseteleitä. Maksukortin käyttäjänä saan pisteitä, joilla voi vaikka matkustaa. Lentomailien keräilykin palkitaan.
Kanta-asiakkaana saan useista liikkeistä alennusta normaalihintaisista tuotteista.
Huomaatko - puhelinoperaattorit toimivat aivan päinvastaisesti. Lyhytnäköistä markkinointia - vai mitä?Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.
Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.
Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...- ne kaupat toimivatkin
dj-marco kirjoitti:
Olet oikeassa, lyhytnäköistä markkinointia, väärässä taas uskollisuudesta palkitsemisen osalta.
Kauppaketjut ja lentoyhtiöt jne. tienaavat enemmän asiakasuskollisuudesta kuin tarjousten perässä juoksijoista.
Eivät he sinua palkitse, he haluavat enemmän rahaa...Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.
Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..". ne kaupat toimivatkin kirjoitti:
Tietenkin kaupat haluavat lisää rahaa.
Minua kyllä hyödyttää kerran kuussa tulevat bonussetelit. Kaupat tekevät voittoa joka tapauksessa. Minusta on kuitenkin mukavaa ottaa siitä jotain itsellenikin. En oikein ymmärrä nyt sinun väitettäsi:"..Eivät he sinua palkitse..".Koska et yrityksille sitä ole.
Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.
Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.
Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.- Kyllä minä
dj-marco kirjoitti:
Koska et yrityksille sitä ole.
Minua kiinnostavat asiakkaat, jotka ostavat minulta paljon, eivät ne, jotka ostavat vähän. Henkilöinä ajattelen toki muutamia asiakkaitani, jos he sattuivat olemaan ihmisinä erityisen mukavia.
Kun muuten mainitsit nuo Radiolinjan leffaliput, niin juu-u, taisin minäkin joskus sellaiset saada. Ja City-lehti kutsui minut monta vuotta bileisiinsä. Samoin Maikkari.
Mutta koska itsekin toimin liiketoimintaperiaatteella isoissa ostoissa, eivät nuo kutsut ja liput mitään ostopäätöksiini vaikuttaneet.ajattelen itseäni edelleen henkilönä.
Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.
Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija. Kyllä minä kirjoitti:
ajattelen itseäni edelleen henkilönä.
Minä ostan paljon. Käytän myös paljon puhelintani. Olen kuitenkin lähtökohdaltani yksilö - en liiketoimintayksikkö.
Uskon, että pitkäaikainen asiakas käyttää enemmän euroja puhumiseen kuin uusi, usein operaattoria vaihtava keinottelija.Sinä varmasti ajatteletkin itseäsi henkilönä.
Yritykset eivät näin tee.
Minä käytän kuukaudessa 200-300 e puheluihin. Operaattorista riippumatta.
Ja uskon samoin kuin sinä, jos jollakulla on aikaa keinotella operaattorivaihdoilla, hänellä tuskin on hirveästi aikaa käyttää rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965