Olen kuullut että Egyptissä olisi jossain joku muinaninen valtava rakennuskompleksi maan alla.Siellä olisi tietoa ihmisten muinaishistoriasta ja esim. vuonna 2012 tapahtuvasta(!?) maailmanlopusta. Eikö olisi helppo esim. kaikuluodata tämmöisen rakennelman todenperäisyys sillä sijainti kuulemma tiedetään?
Muinainen rakennelma
5
576
Vastaukset
- marcus
ruveta aikaa nopeaa tutkiin. Jos 2012 asti on aikaa. Se on vähemmän kuin tarpeeksi.
- Tosi on
Tänään Kuopion torilla se Partasen Hannan kalakukkojen myyjä sano samaa. Se kyllä epäili että voisi olla Punasen torin alla se rakennelma jos ei aikoinaan KGB löytäny sitä ja siirtäny maailiman loppuu vähän myöhäsemmä. Ite kallistusi uskomaan jotta se rakennelma on Viipurin Punasen lähteen torin alla siinä Vileenin patsaan kohalla.
- vastaveto
Uudelle Jerusalemille joka laskeutuu taivaasta.
Saatana aina matkii Jumalaa - kaikissa asioissa! Mutta hän kääntää yleensä asiat päinvastaisiksi.
Jumala on kolmiyhtenäinen: Isä, Poika ja Pyhä Henki. Saatanalla on tarjota pian jotain "vastaavaa": peto, antikristus ja väärä profeetta.
Samoin on asia Atlantiksen kanssa. Se nousee merestä ylös - siis syvyydestä. Atlantiksessa kuulemma on eletty hyvin syntistä elämää ym. Taivaasta laskeutuva Jerusalem sen sijaan on Pyhä Kaupunki kultakatuineen. Siellä ei ole syntiä.
Kaikki saatanan toiminta perustuu vain ajatukseen saada ihmisten huomion pois Jumalasta ja Jumalan töistä.- on kovin
epäkäytännöllinen tienpäällystemateriaali. Luulisi jumalankin sen tietävän. Sateella liukas.
on kovin kirjoitti:
epäkäytännöllinen tienpäällystemateriaali. Luulisi jumalankin sen tietävän. Sateella liukas.
.
...monosi työntänyt, kun omaat kokemusta jo kultakadulla kävelemisestä sateella... :)
Heheheh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036