Analyysi Jörden vahvuudesta

Analyzer

Jördejuke-Ruusu kyseli tuolla aikaisemmin onko hän vahva nainen?

Vastauksia tuli mukavasti tähän mennessä peräti 77 kpl.

Niistä oli Jördelön omia oli 19.

7 kannatti, että Jörde olisi vahva.

51 ei Jörden vahvuuteen syttynyt.

Ja totuuden nimissä on kerrottava, että näistä 7 kannatusäänestäkin yli puolet voisi tulkita sarkastisiksi v**tuiluksi ja ei-ääniksi, mutta annetaan niistä pisteet silti Jörtselle. Aivan selkeää kannatusta, kun ei tullut keltään.

Eli äänin 7-51 Jörden kysymykseen on tullut selkeä vastaus: EI!

81

2900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cisma

Kirjoitusten perusteella saaman mielikuvan perusteella On.

• mannen

miten on oman vahvuutesi laita? Heikothan usein yhdistävät surkeutensa.

• cisma
        mannen kirjoitti:

miten on oman vahvuutesi laita? Heikothan usein yhdistävät surkeutensa.

Entäs sinun, arvon multinikki?

• mannen
        cisma kirjoitti:

Entäs sinun, arvon multinikki?

eivät tarvitse liittolaista. Sinä ja jörde tarviitte.

• Analyzer

sieltä selkeä jaa-äänikin.

Eli tilanne nyt 8-51

• cisma
        mannen kirjoitti:

Elä pelkää. Eivät vahvat naiset sinua sentäs elävältä syö, ja jos syövätkin, niin eivät ainakaan purematta niele. Tosin taidat olla niin liukas tapaus, että luikahdat kurkusta alas helpostikin..ehkä siis on vähän kuitenkin syytä pelätäkin. Hui.

• jorojukka-kukka
        mannen kirjoitti:

Niinpä niin. Ei liittolaisia, kun kirjoittaa kaikki itseään tukevat viestit itse.

No huvinsa kullakin!

Lisähuomio: Feministivastaiset tyypithän täällä ovat niin jees-jees-tyylisiä, että vaikka joku kirjoittaisi, "Haukkasin paskaa", niin kyllä siihen muut kaverukset kohta väkertävät, että "hyvä idea", "niin minäkin" tai "pitääpä kokeilla". Että ne niistä liittolaisista tällä kertaa.

Ai niin ja ilmaantuuhan palstalla nykyään myös "tekoepäsopua" ja se vasta hauskaa onkin. Itse en jaksa edes perehtyä näihin viesteihin. Mutta hällä väliä. Minua ei liikuta. Vastasin vain, koska otit asian esiin.

Asia ei vaadi pidempää pohdintaa omalta osaltani. ;)

• cisma
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Niinpä niin. Ei liittolaisia, kun kirjoittaa kaikki itseään tukevat viestit itse.

No huvinsa kullakin!

Lisähuomio: Feministivastaiset tyypithän täällä ovat niin jees-jees-tyylisiä, että vaikka joku kirjoittaisi, "Haukkasin paskaa", niin kyllä siihen muut kaverukset kohta väkertävät, että "hyvä idea", "niin minäkin" tai "pitääpä kokeilla". Että ne niistä liittolaisista tällä kertaa.

Ai niin ja ilmaantuuhan palstalla nykyään myös "tekoepäsopua" ja se vasta hauskaa onkin. Itse en jaksa edes perehtyä näihin viesteihin. Mutta hällä väliä. Minua ei liikuta. Vastasin vain, koska otit asian esiin.

Asia ei vaadi pidempää pohdintaa omalta osaltani. ;)

..joku vitsiniekka tekenee aloituksen, jossa minä olenkin oikeastaan sinä.

• Ratkaisija
        cisma kirjoitti:

Jördis on niin uniikkituote, että kukaan ei pääse hänen tasolleen. Te muut olette lähes ok-tyyppejä.

• jorojukka-kukka
        cisma kirjoitti:

Niinhän se on, että jos joku sananen kolahtaa täällä "palstahirvittävän" nilkkasukkaan, niin vääntö alkaa välittömästi! :D

• Ratkaisija

Niinhän se on, että jos joku sananen kolahtaa täällä "palstahirvittävän" nilkkasukkaan, niin vääntö alkaa välittömästi! :D

Tarkoitat ilmeisesti itseäsi.

• Sohvi

Jörö on harvinaisen vahva ja rohkea, en pystyisi samaan. Sen näkee jo siitäkin, että Jörö on sovinistisadistisen jahdin pääkohde. Vaikka ko. ss-paskiaisilla ei ole mitään yhteiskunnallista sanottavaa feminismistä, niin näppäimet viuhuu, 95% niiden kirjoituksista louskuttaa naisten kamaluutta yleensä ja feministien erityisesti. Ne vielä muutamat tasa-arvoa puolustavat naiset, jotka urheasti haluaisivat pureutua MYÖS asiateemoihin, joutuvat "keskustelemaan" henkisesti alamittaisten nilkkien kanssa. Hatunnosto urheille naisille ja n. parille (?)asialliselle mieskirjoittajalle.

Käväisin eilen pitkästä aikaa sivuilla ja lukaisin sieltä täältä. Sama meno jatkuu. Inhottaa tuo nokkimismentaliteetti. Onko kotona niin vaikeaa vai eikö ole omaa muijaa ja lapsia hakattavina, kun pitää tulla ulostaman ilkeä kaunaisuutensa nettiin?

• Ratkaisija

Jörtsyn "jahtiin" on syyllinen vain Jörtsy itse.

• avecMaria

Mitä minä poistaisin ensimmäisenä täältä, jos se olisi mahdollista?

Juuri tuon yhden ylitse muiden suitsuttelun. Yhden ainoan totuuden tunnustamisen ja muiden solvaamisen, jossa sinäkään et heikoksi jää.

Vahvuutta on myöntää omat virheensä. Sitä tällä palstalla ei näe KENENKÄÄN toimesta tehtävän.
        Yhdyn kyllä täydestä sydämestäni mariamagdan taannoin esittämään ajatukseen siitä, että kunpa olisi edes yksi päivä, jolloin loka ei lennä kenenkään silmille.

Jospa siten voisimme paremmin tutustua tosiimme ja palstalle avautuisi mahdollisuus puhdistua ja uudistua.

Mitä mieltä olet? Onko ajatus järjetön?

• avecMaria
        avecMaria kirjoitti:

Juuri tuon yhden ylitse muiden suitsuttelun. Yhden ainoan totuuden tunnustamisen ja muiden solvaamisen, jossa sinäkään et heikoksi jää.

Vahvuutta on myöntää omat virheensä. Sitä tällä palstalla ei näe KENENKÄÄN toimesta tehtävän.
        Yhdyn kyllä täydestä sydämestäni mariamagdan taannoin esittämään ajatukseen siitä, että kunpa olisi edes yksi päivä, jolloin loka ei lennä kenenkään silmille.

Jospa siten voisimme paremmin tutustua tosiimme ja palstalle avautuisi mahdollisuus puhdistua ja uudistua.

Eikö myös kannattsiai pohtia millainen on kommentoinnin arvoista.

Jos minä koen että "taas tuota samaa", en kommentoi ollenkaan.

• Yhteiskuntalainen

"Onko kotona niin vaikeaa vai eikö ole omaa muijaa ja lapsia hakattavina, kun pitää tulla ulostaman ilkeä kaunaisuutensa nettiin?"

Oliko tuo sitä yhteiskunnallista sanottavaa feminismistä?

• Ratkaisija
        avecMaria kirjoitti:

Eikö myös kannattsiai pohtia millainen on kommentoinnin arvoista.

Jos minä koen että "taas tuota samaa", en kommentoi ollenkaan.

Se juuri tekee Jördestä Jörden. Pakko vastata näihin älyttömiin juttuihin jotain niinkuin olisi asian yläpuolella. Kaikki fiksut jättävät vastaamatta. Ja kaikista käsittämättöminntä on luulo, että solvaukset tehoaisivat provoihin. Provohan on kone, joka jatkaa niin kauan kun vastataan ja mitä ilkeämmin sen parempi.

• avecMaria
        Ratkaisija kirjoitti:

Se juuri tekee Jördestä Jörden. Pakko vastata näihin älyttömiin juttuihin jotain niinkuin olisi asian yläpuolella. Kaikki fiksut jättävät vastaamatta. Ja kaikista käsittämättöminntä on luulo, että solvaukset tehoaisivat provoihin. Provohan on kone, joka jatkaa niin kauan kun vastataan ja mitä ilkeämmin sen parempi.

Provo ruokkii itse itseään.

• avecMaria
        Yhteiskuntalainen kirjoitti:

"Onko kotona niin vaikeaa vai eikö ole omaa muijaa ja lapsia hakattavina, kun pitää tulla ulostaman ilkeä kaunaisuutensa nettiin?"

Sivistyneen ihmisen ulostus? :)

• jorojukka-kukka
        avecMaria kirjoitti:

Kaksi kysymystä:

1) Miten ihmeessä olet reisiäsi myöten palstakiivailuissa heti mukana, vaikka olet kuukausia poissa palstalta?

2) Toivot siis edes yhtä päivää, että täällä loka ei roiskuisi silmillesi. Minä toivon, että se olisi palstan jatkuva tilanne, että LOKA EI ROISKUISI TÄÄLLÄ YHDENKÄÄN KIRJOITTAJAN SILMILLE.

EIKÄ MYÖSKÄÄN HAUKUTTAISI KAIKKEA NAISEUTEEN LIITYVÄÄ, NAISTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA EIKÄ MYÖSKÄÄN FEMINISTEJÄ.

Mikä estää sinua aloittamasta lokatonta lokakuuta vaikka tästä päivästä lähtien, jos muka niin kovin toivot todeksi???

• jorojukka-kukka
        Ratkaisija kirjoitti:

Etkö juuri sinä noita provoja tänne kirjoittele?

• jorojukka-kukka

Sehän oli pelkkä kommentti palstan feministivastaisten ja toisten kirjoittajien mollaajien tasosta.

• Ratkaisija

Etkö juuri sinä noita provoja tänne kirjoittele?

Minäpä juuri. Ja ihan sinua varten. Sinä aina muistat vastata. Niinkuin taas. Rasti seinään, ties kuinka mones...

• avecMaria kirjoitti:

"Jospa siten voisimme paremmin tutustua tosiimme ja palstalle avautuisi mahdollisuus puhdistua ja uudistua."

No jospa ei kuitenkaan.

• Ratkaisija

Sehän oli pelkkä kommentti palstan feministivastaisten ja toisten kirjoittajien mollaajien tasosta.

ja kääntäen feminismin vastustajat (hauska termi, siis feminismin naurajat) ilmeisesti vain antavat esimerkkejä feministien tasosta...

• jorojukka-kukka
        Ratkaisija kirjoitti:

Minäpä juuri. Ja ihan sinua varten. Sinä aina muistat vastata. Niinkuin taas. Rasti seinään, ties kuinka mones...

Ët siis pysty hillitsemään itseäsi?

• jorojukka-kukka

Ët siis pysty hillitsemään itseäsi?

Sanojasi lainatakseni: Olet KONE!

• Ratkaisija

Sanojasi lainatakseni: Olet KONE!

Ja nyt tuli peräti kaksi rastia kerralla...

• avecMaria

Kaksi kysymystä:

1) Miten ihmeessä olet reisiäsi myöten palstakiivailuissa heti mukana, vaikka olet kuukausia poissa palstalta?

2) Toivot siis edes yhtä päivää, että täällä loka ei roiskuisi silmillesi. Minä toivon, että se olisi palstan jatkuva tilanne, että LOKA EI ROISKUISI TÄÄLLÄ YHDENKÄÄN KIRJOITTAJAN SILMILLE.

EIKÄ MYÖSKÄÄN HAUKUTTAISI KAIKKEA NAISEUTEEN LIITYVÄÄ, NAISTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA EIKÄ MYÖSKÄÄN FEMINISTEJÄ.

Mikä estää sinua aloittamasta lokatonta lokakuuta vaikka tästä päivästä lähtien, jos muka niin kovin toivot todeksi???

Ja yritän ymmärtää kantaasi, miten muutit ajatukseni koskemaan vain minua, vaikka kirjoitin "KENENKÄÄN silmille". Keskittymisestäni huolimatta en ymmärrä sitä, jospa valaiset? (kohdassa 2)

Tämä palsta ei muutu hitustakaan, vaikka täältä olisi vuoden poissa, aina samat asiat esillä ja aina sama joukko suuna ja päänä. Ja tietenkin minä olen kaikesta vastuussa, sehän on selvä, en muuta kuvitellutkaan. (kohta 1)

"EIKÄ MYÖSKÄÄN HAUKUTTAISI KAIKKEA NAISEUTEEN LIITYVÄÄ, NAISTEN OIKEUKSIEN PUOLUSTAJIA EIKÄ MYÖSKÄÄN FEMINISTEJÄ."

Lue juuri ennen tätä kirjoittamani viesti Tittelille, siinä keskustelemme myös tästä. Se valaisee kantani asiaan parhaiten. En viitsi sitä kirjoittaa uudelleen. Löytyy aloituksessa "Naisnäkökulma?".

• avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

"Jospa siten voisimme paremmin tutustua tosiimme ja palstalle avautuisi mahdollisuus puhdistua ja uudistua."

No jospa ei kuitenkaan.

Noin varmaan on.

• jorojukka-kukka
        Ratkaisija kirjoitti:

ja kääntäen feminismin vastustajat (hauska termi, siis feminismin naurajat) ilmeisesti vain antavat esimerkkejä feministien tasosta...

Naisten oikeuksien pilkkaajat.

Teränne on poissa. Ainakaan minuun eivät enää nuo viestit vaikutata millään tavalla. Sama tilanne on noilla henkilökohtaisiksi solvauksiksi tarkoitetuilla viesteillä; ei vaikutusta. :)

• avecMaria kirjoitti:

Noin varmaan on.

suhteesi kyynikko, on rationaalinen realisti.

• Ratkaisija

Naisten oikeuksien pilkkaajat.

Teränne on poissa. Ainakaan minuun eivät enää nuo viestit vaikutata millään tavalla. Sama tilanne on noilla henkilökohtaisiksi solvauksiksi tarkoitetuilla viesteillä; ei vaikutusta. :)

Oletko kenties tullut vahvaksi... Pääasia, että nyt vastailet näihin kuitenkin, tulisi muuten turhaa kirjoitettua. Ja sehän harmittaisi.

• avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

suhteesi kyynikko, on rationaalinen realisti.

Olen varmasti ansainnut tämän tänään, kiitän oikein syvältä sydämestäni. On aina ilo keskustella asiaa puhuvan henkilön kanssa, sitä iloa ei voita juuri mikään.

• Sohvi
        avecMaria kirjoitti:

.. on erinomainen. Tuo mitä sanot, on totta. Kuka tahansa osaa ivailla, ehkä muu on kai sitten vaikeampaa? Otaksun, että löytäisimme toisistamme aivan uutta, nykyinen väsyttää.

Sovittaisiinko päivästä? En nyt ehdi enempää, töitä. Matkoillakin.

• Sohvi

Se oli vain esimerkki entisen suomenopettajani suosimasta loppuhuipennuksesta (sitä tärkeämpi oli vain mukaansa tempaava aloitus). Sanottavaa oli tällä kertaa palstan hengestä ja yleisimmästä kirjoitustyylistä.

Feminismikannanottojani olen toistanut näiden vuosien aikana jo siinä määrin, että itsekin olen kyllästynyt sanomisiini. Perusfaktaa joutuisi toistamaan päivät päästään, äärettömän tympäisevää, kopiokone ajaisi saman asian.

Kiintoisahkoihin keskusteluihin voisi vielä kampeutua mukaan, kuten tuohon Pepen avaukseen naisnäkökulmasta. Siihen vain oli jo ehtinyt tulla niin hyviä kommentteja, ettei minulla ollut lisättävää. Huomaatko, miten kiitollisia tämän tyyppisestä teemankäsittelystä ollaan?

• avecMaria
        Sohvi kirjoitti:

.. on erinomainen. Tuo mitä sanot, on totta. Kuka tahansa osaa ivailla, ehkä muu on kai sitten vaikeampaa? Otaksun, että löytäisimme toisistamme aivan uutta, nykyinen väsyttää.

Sovittaisiinko päivästä? En nyt ehdi enempää, töitä. Matkoillakin.

Uskon, että minullakin olisi tälle yhteisölle annettavaa. En ole oikein saanut jutuani vielä kuuluviin...Enkä tottavie tiedä tarkkaan missä on vika. Silloin kai pitäisi syyttää itseään ja vian korjaamisen tulisi lähteä omasta peilikuvasta...Mutta jos sekään ei auta, olen neuvoton.

Olen itse tämän kuun kesälomalla. Kunhan palaat, katsotaan.

• Sohvi
        avecMaria kirjoitti:

Uskon, että minullakin olisi tälle yhteisölle annettavaa. En ole oikein saanut jutuani vielä kuuluviin...Enkä tottavie tiedä tarkkaan missä on vika. Silloin kai pitäisi syyttää itseään ja vian korjaamisen tulisi lähteä omasta peilikuvasta...Mutta jos sekään ei auta, olen neuvoton.

Olen itse tämän kuun kesälomalla. Kunhan palaat, katsotaan.

On annettavaa, se on varma. Kirjoitat hyvin. Kaikki me kiihdymme väittelyn melskeissä, hetkelliset poksahdukset ovat ymmärrettäviä, mutta sitten taas raiteille. Antaa mielipiteiden ja faktojen kalahtaa vastakkain, ei meidän ihmisten. Värikkyydestä silti tinkimättä :).

Hyvää kesälomaa.

• Mikähän, naisen vahvuudessa on niin pelottavaa. Nykyaika on merkillisen harhainen, suhteessa naisiin. Itsepäisesti pidetään yllä mielikuvaa "heikommasta astiasta" ja samaan aikaan odotetaan naisten selvityvän siitä mittavasta urakasta, jonka nykyaika naisten päälle sälyttää. Perheen ja työelämän yhteensovittaminen on usein nimenomaan naisen tehtävänä. Tästä taakasta suoriutuminen vaatii vahvaa ihmistä. Naisten työelämässä kohtaamat vaatimukset ovat myöskin, jo nykyiselläänkin kovat ja asenneilmapiirin kiristyessä ne vain lisääntyvät.

Ihmisillä on monenlaisia vahvuuksia, kaikilla tavoin vahvaa ihmistä ei ole olemassakaan. Omien heikkouksien tunnistaminen on eräs vahvan ihmisen merkki. Vahvuutta ei ole kuitenkaan se, että on palstoilla riekkumassa -pääasiallisimpana tarkoituksenaan toisten nälviminen.

Jöröjukka-Kukka on vahva ihminen.

• Ratkaisija

Ensin kirjoitat:

"Vahvuutta ei ole kuitenkaan se, että on palstoilla riekkumassa -pääasiallisimpana tarkoituksenaan toisten nälviminen."

Ja heti perään:

"Jöröjukka-Kukka on vahva ihminen"

Aikamoinen ristiriita

• avecMaria
        Ratkaisija kirjoitti:

Ensin kirjoitat:

"Vahvuutta ei ole kuitenkaan se, että on palstoilla riekkumassa -pääasiallisimpana tarkoituksenaan toisten nälviminen."

Ja heti perään:

Aikamoinen ristiriita

Olen ollut Tittelin kanssa mistään eri mieltä, mutta nyt olen ja toisaalta samaa mieltäkin, nimittäin siitä, että ""Vahvuutta ei ole kuitenkaan se, että on palstoilla riekkumassa -pääasiallisimpana tarkoituksenaan toisten nälviminen."
        Juuri tähän perustan sen ajatukseni, että joro ei ole vahva, mutta sehän onkin vain minun mielipiteeni.

• Ratkaisija kirjoitti:

Ensin kirjoitat:

Ja heti perään:

Aikamoinen ristiriita

Ristiriitaa ei ole. Minä näen Jöröjukka-Kukan palstalla kirjoittamisen funktiona, tarpeen keskustella naiskysymyksistä. Mielestäni, hän ei roiku toisten niskässa läähättämässä.

• avecMaria
        Tittelityy kirjoitti:

Ristiriitaa ei ole. Minä näen Jöröjukka-Kukan palstalla kirjoittamisen funktiona, tarpeen keskustella naiskysymyksistä. Mielestäni, hän ei roiku toisten niskässa läähättämässä.

Vai olisiko se niin, että kun hän ei roiku SINUN niskassasi hän saa olla vahva?

• Ratkaisija
        Tittelityy kirjoitti:

Ketjut menevät Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija
        -Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-
        Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-
        Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-
        Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö jne..

Minä sentään myönnän olevani kone...

• avecMaria kirjoitti:

Vai olisiko se niin, että kun hän ei roiku SINUN niskassasi hän saa olla vahva?

En ajatellut niin henkilökohtaisesti. Olen ihmisenä sen verran mielenkiinnoton, ettei niskassani läähätä kukaan.

• Kurre_Orava
        Ratkaisija kirjoitti:

Ketjut menevät Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija
        -Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-
        Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-
        Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-
        Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö-Ratkaisija-Jörö jne..

Minä sentään myönnän olevani kone...

Intell vai AMD?

• avecMaria
        Tittelityy kirjoitti:

En ajatellut niin henkilökohtaisesti. Olen ihmisenä sen verran mielenkiinnoton, ettei niskassani läähätä kukaan.

Juuri sain kuulla, että valitsen uhreja täältä ja sitten käyn niitten viattomien ja suojattomien kimppuun...:(

• avecMaria kirjoitti:

Juuri sain kuulla, että valitsen uhreja täältä ja sitten käyn niitten viattomien ja suojattomien kimppuun...:(

Taitaa olla viattomuuteni karissut jo aikaa sitten, jonnekin matkan varrelle. En siis ole viaton ja tuskin olen suojatonkaan. Uhrin osa ei viehätä minuakaan. :)

• Sohvi
        Tittelityy kirjoitti:

Taitaa olla viattomuuteni karissut jo aikaa sitten, jonnekin matkan varrelle. En siis ole viaton ja tuskin olen suojatonkaan. Uhrin osa ei viehätä minuakaan. :)

Sinä todellakaan et ole viaton. Muista kuudes käsky.

• Sohvi kirjoitti:

Muistan nyt. Feministit ovat siitä viehättäviä keskustelu kumppaneita, ettei heiltä jää pieninkään synninteko huomioimatta. Tämä tunnustus tässä vain (tietenkin) meidän kesken.

• Sohvi (alkuperäinen)
        Sohvi kirjoitti:

Väsyttävää. Kaikenlaista ihmistä sitä onkin.

• Sohvi (alkuperäinen)
        Tittelityy kirjoitti:

Muistan nyt. Feministit ovat siitä viehättäviä keskustelu kumppaneita, ettei heiltä jää pieninkään synninteko huomioimatta. Tämä tunnustus tässä vain (tietenkin) meidän kesken.

.. oli siis feikki. Joku "anti" on antautunut Sohviksi. Ehta Sohvi ei voisi vedota kuudenteen käskyyn, kun ei muista, mikä se on (vielä vähemmän muistaa käskyn "mitä se on"-selitystä). Niin että älä tunnusta mitään, älä kiusallakaan.

• Kurre_Orava

Kyllähän Jörden, tuon wanhan kunnon tosikon, jäynääminen toki äärettömän hupaisaa hommaa on mutta poijjaat hei, pientä rajaa.

Hyvästäkin vitsistä menee terä jos sitä venytetään liikaa.

Sitä paitsi harkitkaapa sitäkin vaihtoehtoa, että josko Jörde on trolli? Toki hyvin tehty mutta voisi kuvitella sen olevan tahallaan luotu karikatyyri puusilmäisestä äärifemakosta.

Koska onhan Jörde vähän kuin Maija Vilkkumaa, jos ei sellaista olisi sellainen pitäisi ilman muuta keksiä.

• cisma

No sitten olet sinäkin. Niin ja minäkin ja...

Pistetäänkö Maija vilkkumaan.

• Kurre_Orava
        cisma kirjoitti:

No sitten olet sinäkin. Niin ja minäkin ja...

Pistetäänkö Maija vilkkumaan.

Maija vilkkukoon aivan rauhassa, samoin Jöris jörisköön.

Itse en ole juri tuohon suoraan Jöriksen vastaiseen hyökkäykseen ottanut juurikaan kantaa. Tosiasiahan on, että tuollainen ajojahti on jossain määrin asiatonta. Varsinkin jos käydään joukolla yhtä persoonaa kohtaan.

Reilun sanallisen kaksinkamppailun hyväksyn toki mutta ei ole erityisen miehekästä paukuttaa porukalla naamaa yhdelle persoonalle.
        Muisteleppa aikoinaan kun me otimme Jöriksen kanssa parissa ketjussa yhteen, milestäni se oli reilua.

Ja kyllähän Jörde on kannaltani tosikko siinä mielessä, että hän ei ymmärrä minun huumoriani, enkä minä hänen.

Muut saavat pitää ko. persoonaa puolestani vaikka kuinka suurena humoristina.

*Pussikaljapäivä*

• Sohvi
        Kurre_Orava kirjoitti:

Maija vilkkukoon aivan rauhassa, samoin Jöris jörisköön.

Itse en ole juri tuohon suoraan Jöriksen vastaiseen hyökkäykseen ottanut juurikaan kantaa. Tosiasiahan on, että tuollainen ajojahti on jossain määrin asiatonta. Varsinkin jos käydään joukolla yhtä persoonaa kohtaan.

Reilun sanallisen kaksinkamppailun hyväksyn toki mutta ei ole erityisen miehekästä paukuttaa porukalla naamaa yhdelle persoonalle.
        Muisteleppa aikoinaan kun me otimme Jöriksen kanssa parissa ketjussa yhteen, milestäni se oli reilua.

Ja kyllähän Jörde on kannaltani tosikko siinä mielessä, että hän ei ymmärrä minun huumoriani, enkä minä hänen.

Muut saavat pitää ko. persoonaa puolestani vaikka kuinka suurena humoristina.

*Pussikaljapäivä*

Näin, taistellaan reilusti.

Minä muuten pidän sun huumorista, monasti luen kannanottojasi (heh) vain sen takia, että vilahtaisi jotain hauskaa. Ikävä myöntää, että jaan myös osan junttimielipiteistäsi. Sinussa on rehellisyyttä, kesällä oli tosin aika ärtsy vaihe? Kelläpä ei joskus.

• Kurre_Orava
        Sohvi kirjoitti:

Näin, taistellaan reilusti.

Minä muuten pidän sun huumorista, monasti luen kannanottojasi (heh) vain sen takia, että vilahtaisi jotain hauskaa. Ikävä myöntää, että jaan myös osan junttimielipiteistäsi. Sinussa on rehellisyyttä, kesällä oli tosin aika ärtsy vaihe? Kelläpä ei joskus.

Nooh, katsos joskus on kiva hiukan ärsytellä ja ravistella. Kokeilla ja revitellä...

Ja tuleehan tänne kieltämättä joskus purettua sitä vitutusta mitä ei (hölmöille) asiakkaille oikein voi.

Näitä tapauksia kun järjestelmän käyttöönotto viivästyy kun asiakas, tuo kaikki osaava ja kaikki voiva, unohtaa, että tietokoneet toimii sähköllä ja unohtaa vetää virransyötöt.... Hiukka sieppasi. :) Nyt jo naurattaa.

• Sohvi
        Kurre_Orava kirjoitti:

Nooh, katsos joskus on kiva hiukan ärsytellä ja ravistella. Kokeilla ja revitellä...

Ja tuleehan tänne kieltämättä joskus purettua sitä vitutusta mitä ei (hölmöille) asiakkaille oikein voi.

Näitä tapauksia kun järjestelmän käyttöönotto viivästyy kun asiakas, tuo kaikki osaava ja kaikki voiva, unohtaa, että tietokoneet toimii sähköllä ja unohtaa vetää virransyötöt.... Hiukka sieppasi. :) Nyt jo naurattaa.

YMMÄRRÄN ;D.

• mariamagda

Toiset on vahvoja ihmisiä, toiset eivät. Feministit yleensä tuntuisivat olevan aika vahvoja ja on oikeastaan ehkä oltava.
      Esimerkiksi itseäni kutsuisin lähinnä fyysisesti vahvaksi, kuten usein saan kuullakin. Valitettavasti muuten en aina ole vahva. Joskus tosin, mutta en aina. Tätä piirrettäni ei kuitenkaan pidä mitenkään liittää feminismiin. Feministejä on monenlaisia. Yhden lausahduksen tai yhden luonteen perusteella ei voi feministejä voi määritellä mitenkään.

Mutta sanottakoon nyt minunkin mielipiteeni ja se on että jörö on vahva.

Itse en kuitenkaan tahdo enää viihtyä palstalla.

• Sinun tekemäsi aloitukset ovat olleet mielenkiintoisia. Harmi, kun koet noin.
        Anteeksi jos olen liian tungetteleva, haluaisin kuitenkin tietää, miksi et viihdy enää?

• mariamagda
        Tittelityy kirjoitti:

Sinun tekemäsi aloitukset ovat olleet mielenkiintoisia. Harmi, kun koet noin.
        Anteeksi jos olen liian tungetteleva, haluaisin kuitenkin tietää, miksi et viihdy enää?

yksinkertaisesti siitä kun täällä paljon puheena ja kirjoittajana oleva feministi ei hyväksy minua. En jaksa sitä välinpitämättömyyttä, eikä se ole mitenkään feminististä.

• mariamagda kirjoitti:

yksinkertaisesti siitä kun täällä paljon puheena ja kirjoittajana oleva feministi ei hyväksy minua. En jaksa sitä välinpitämättömyyttä, eikä se ole mitenkään feminististä.

Mariamagda olet viehättävä ja sopivan ärhäkkä pakkaus feministiksi. Älä välitä meistä, jo taistelussa nuhjaantuneista ja väsyneistä "sotaratsuista". Jatka vain omalla linjallasi. Ihmiset kannustavat välillä ja joskus tulee lunta tupaan. Oman asian oikeaksi ymmärtäminen on aivan riittävä peruste mielipiteidenvaihtoon. Feministit ovat ihmisiä, aate ei ole sitä kannattavia ihmisiä suurempi. On vaikeaa keskustella ihmisen kanssa joka on lähes aina samaa mieltä, välinpitämättömyyteen on monia syitä.

• Ratkaisija
        Tittelityy kirjoitti:

Mariamagda olet viehättävä ja sopivan ärhäkkä pakkaus feministiksi. Älä välitä meistä, jo taistelussa nuhjaantuneista ja väsyneistä "sotaratsuista". Jatka vain omalla linjallasi. Ihmiset kannustavat välillä ja joskus tulee lunta tupaan. Oman asian oikeaksi ymmärtäminen on aivan riittävä peruste mielipiteidenvaihtoon. Feministit ovat ihmisiä, aate ei ole sitä kannattavia ihmisiä suurempi. On vaikeaa keskustella ihmisen kanssa joka on lähes aina samaa mieltä, välinpitämättömyyteen on monia syitä.

Lähde jo täältä sääliä keräämästä. Kaikki näkevät ettei sinusta ole enää taisteluun. Pois, pois ja tilaa nuoremmille.

• Ratkaisija
        Ratkaisija kirjoitti:

Lähde jo täältä sääliä keräämästä. Kaikki näkevät ettei sinusta ole enää taisteluun. Pois, pois ja tilaa nuoremmille.

Tarkoitettu tuolle ruikuttajalle, mutta voithan sinäkin häippästä.

• avecMaria
        Ratkaisija kirjoitti:

Titteli on ainoita asiassa pysyviä ja keskustelemaan kykeneviä feministejä. Hänen pääasiansa ei ole henkilökohtainen vittuilu tai nikkien arvailu.
        Sellaisesta ihmisestä ON PIDETTÄVÄ suurella otteella kiinni, jotta hän ei pääse karkuun. :)

Ja tämä on tosi.

• avecMaria
        mariamagda kirjoitti:

Sinä et ole sitä ansainnut, jonka häneltä olet saanut. Olen samaa mieltä. Sinua on kohdweltu väärin joron taholta.
        Et koskaan voi saavuttaa juuri hänen kunnioitustaan, koska hän on päättänyt olla sitä sinulle antamatta.

Mutta eihän se tarkoita, ettet voisi saavuttaa muitten hyväksyntää, eihän?

• Ratkaisija
        avecMaria kirjoitti:

Titteli on ainoita asiassa pysyviä ja keskustelemaan kykeneviä feministejä. Hänen pääasiansa ei ole henkilökohtainen vittuilu tai nikkien arvailu.
        Sellaisesta ihmisestä ON PIDETTÄVÄ suurella otteella kiinni, jotta hän ei pääse karkuun. :)

Ja tämä on tosi.

Häätö olikin tarkoitettu kaimallesi. Tosin ei se haittaa vaikka Tittelikin lähtisi. Ärsyttävän kuuloinen nikki.

• Nuttu
        mariamagda kirjoitti:

Täällä on kuitenkin monia, jotka ei ole välinpitämättömiä.

• Sohvi

Älä missään nimessä häivy, jos vain jaksat kirjoitella. En ole paljoakaan kommentoinut juttujasi (tai monen muunkaan), pidät niin hyvin puolesi :). Et nähdäkseni kuitenkaan ole ivailun kiintokohde, mitä nyt Nari on mennyt joskus narsis.. hurskaassa kaikkitietävyydessään vähän liiallisuuksiin muutamissa ylemmyydentuntoisissa palautteissa, sen aivomasiinan kommentteihin on akseleraatiovaiheessa mahdotonta enää vastata (puolen vuoden välein on hetkellinen nöyryysvaihe julkisine tunnustuksineen, söpöä - anteeksi Nari, mutta enkö puhu totta?).

Kirjoita, Magda.

• Ratkaisija
        Sohvi kirjoitti:

Älä missään nimessä häivy, jos vain jaksat kirjoitella. En ole paljoakaan kommentoinut juttujasi (tai monen muunkaan), pidät niin hyvin puolesi :). Et nähdäkseni kuitenkaan ole ivailun kiintokohde, mitä nyt Nari on mennyt joskus narsis.. hurskaassa kaikkitietävyydessään vähän liiallisuuksiin muutamissa ylemmyydentuntoisissa palautteissa, sen aivomasiinan kommentteihin on akseleraatiovaiheessa mahdotonta enää vastata (puolen vuoden välein on hetkellinen nöyryysvaihe julkisine tunnustuksineen, söpöä - anteeksi Nari, mutta enkö puhu totta?).

Kirjoita, Magda.

Suunnilleen kaikkihan täällä tahtoo Magdasta eroon? Sinunkin motiivi hänen jatkamiseen on vain, että löytyisi joku heikompi yksilö kuin sinä. Mutta se on niin että heikot sortuvat elon tiellä ja Magda out. Sitten oletkin vuorossa sinä...

• Kurre_Orava

Eläpä sinä ota suotta ressiä Jöriksen jorinoista. Jöristä vain sieppaa toinen yhtä lailla hmmm... feministi.

• Sohvi
        Ratkaisija kirjoitti:

Suunnilleen kaikkihan täällä tahtoo Magdasta eroon? Sinunkin motiivi hänen jatkamiseen on vain, että löytyisi joku heikompi yksilö kuin sinä. Mutta se on niin että heikot sortuvat elon tiellä ja Magda out. Sitten oletkin vuorossa sinä...

.. tommosia sykolokeja oikeen, itseoppineita. Met heikot vaan porskutetaan ..

• Ratkaisija
        Ratkaisija kirjoitti:

Mutta tuo Magda on niin loppu, että ei tarvi enää kummostakaan tuuppaisua niin putoaa lopullisesti palstalta. Hyvä niin. Yksi pois. Muutama jäljellä.

• avecMaria
        Ratkaisija kirjoitti:

Mutta tuo Magda on niin loppu, että ei tarvi enää kummostakaan tuuppaisua niin putoaa lopullisesti palstalta. Hyvä niin. Yksi pois. Muutama jäljellä.

Kun kaikki on tuupittu pois? ;)
        Kirjotetaanko feminismi uudelleen vai juhlitaan palstan kaappausta pussikaljasn voimalla?

Arvaa mikä minua häiritsee nyt? Sellainen turha tosikkomaisuus...Tiedät varmaan mitä tarkoitan.
        Helvetisti pitää aina vetää hymiötä hymiön perään ja siltikin joku lukee sen totena...

• Ratkaisija
        avecMaria kirjoitti:

Kun kaikki on tuupittu pois? ;)
        Kirjotetaanko feminismi uudelleen vai juhlitaan palstan kaappausta pussikaljasn voimalla?

Arvaa mikä minua häiritsee nyt? Sellainen turha tosikkomaisuus...Tiedät varmaan mitä tarkoitan.
        Helvetisti pitää aina vetää hymiötä hymiön perään ja siltikin joku lukee sen totena...

eroon pääse. Ne on vähän kuin hyttysiä. Kun yhden listii, niin lisää syntyy. Mutta kyllä yhdenkin listiminen tuo hyvän mielen.

Muutenkin hyttynen on oikea termi kuvaamaan noita. Pieniä ja heikkoja, mutta se ininä ärsyttää yli kaiken.

Paitsi sitten on vielä se ampiainen oikein kuningatar sellainen...

• avecMaria
        Ratkaisija kirjoitti:

eroon pääse. Ne on vähän kuin hyttysiä. Kun yhden listii, niin lisää syntyy. Mutta kyllä yhdenkin listiminen tuo hyvän mielen.

Muutenkin hyttynen on oikea termi kuvaamaan noita. Pieniä ja heikkoja, mutta se ininä ärsyttää yli kaiken.

Paitsi sitten on vielä se ampiainen oikein kuningatar sellainen...

Kuningatar pääskysen luokkaa, ettei sitä ihan huitaisemalla alas saakaan...:)

• Ratkaisija
        avecMaria kirjoitti:

Kuningatar pääskysen luokkaa, ettei sitä ihan huitaisemalla alas saakaan...:)

Niin ei sille mitään voi, mutta jotain ratkaisua on yritettävä ratkaisija kun olen.

• Analyzer

Ketjussa on vastauksia yhtä paljon kuin alkuperäisessä Jörtsykän aloittamassa. Suosio yllätti minutkin.

• Kurre_Orava

Jörde on niin kovin suosittu...

• jorojukka-kukka

Kokeilepas itsestäsi samanlaista ketjua ja katso onko sitä suosiota sinulla vai ei. Se vaatii kyllä vähän hermoa laittaa itsensä alttiiksi.

Sitä on niin paljon helpompaa rienata muita! :D

Mutta älä välitä, minä YMMÄRRÄN. Ymmärrän OIKEIN hyvin.

• luulet vaan

Kokeilepas itsestäsi samanlaista ketjua ja katso onko sitä suosiota sinulla vai ei. Se vaatii kyllä vähän hermoa laittaa itsensä alttiiksi.

Sitä on niin paljon helpompaa rienata muita! :D

Mutta älä välitä, minä YMMÄRRÄN. Ymmärrän OIKEIN hyvin.

olet täyttä ymmärrystä kyllä vaille

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1673
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      436
      1070
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      720
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe