tänään

..valmistaudun huomista varten ja yritän kerätä ryyppyporukan.. noo tulee ketkä tulee.. aina sitä joskus keksii hyvän syyn bilettää.. ja nyt mulla sellanen olis..
wiralliset on kyl sunnuntaina ja se menee sit varmaan vähän rauhallisemmin perheen kesken.. tai sitten ei..

9

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

ryyppyporukan.Ainakin,jos ite tarjoot viinat;))

Miten muuten sen kesämökkijutun kanssa kävi?Kerroit keväällä meneväsi jonkun kaverin mökille hakeen inspiraatioita ja maalaileen..?

• ..kuitenkaan mennyt.. olisin kyllä halunnut mut kun kukaan ei lähtenyt.. tosin virossa käväisin kaverin kämpillä mut se oli taas pelkkää ryyppäämistä..

..ja en kyllä aio tarjota viinoja.. mä oon köyhä ja sitä paitsi synttärisankari.. ei tarvitse tarjota kavereidenkaan.. pääasia et ovat mukana menossa.. niinkuin ennenkin..

• Doe-01
        pervokki kirjoitti:

..kuitenkaan mennyt.. olisin kyllä halunnut mut kun kukaan ei lähtenyt.. tosin virossa käväisin kaverin kämpillä mut se oli taas pelkkää ryyppäämistä..

..ja en kyllä aio tarjota viinoja.. mä oon köyhä ja sitä paitsi synttärisankari.. ei tarvitse tarjota kavereidenkaan.. pääasia et ovat mukana menossa.. niinkuin ennenkin..

Virosta..huhhuh..

Vai synttärit on sunnuntaina?Onneksi olkoon ainakin minun puolestani näin etukäteen:=)))

Jooh,ja kyllähän ne syntymäpäivät täytyy viettää kaverien ja perheen kesken erilailla..

• Doe-01 kirjoitti:

Virosta..huhhuh..

Vai synttärit on sunnuntaina?Onneksi olkoon ainakin minun puolestani näin etukäteen:=)))

Jooh,ja kyllähän ne syntymäpäivät täytyy viettää kaverien ja perheen kesken erilailla..

..lähtee stadiin baarikierrokselle niin kaikki mahtuu mukaan eikä tuu hirveetä siivoomista kotona.. ei ne varmaan tänne kaikki mahtuiskaan..

• AROSUSI-09

rymyätte,niin saatetaan törmätä...mä olen se häiriintyneen näköinen tyyppi siellä baaripöydän alla,joka muistelee menneitä ja laskee alleen...

• ..sentään alles laske?.. tuoppiin oksentaminen ja kengille kusemisen ymmärtää mut eikös tuo oo jo Wähän liikaa?.. ja katse tulewaisuuteen.. voipi olla että kun näet ison porukan kaikennäköstä tyyppii niin siinä on meidän jengi.. joo..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..sentään alles laske?.. tuoppiin oksentaminen ja kengille kusemisen ymmärtää mut eikös tuo oo jo Wähän liikaa?.. ja katse tulewaisuuteen.. voipi olla että kun näet ison porukan kaikennäköstä tyyppii niin siinä on meidän jengi.. joo..

noh.ehkä törmäillään:)viikonloppuja ny kuitennii...

• -juomaan-

tänäänkin, vaikka heräsinkin kauheaan krapulaan aamulla!

• ..en oikeestaan tunne krapulaa vaan aamuhärön ja se olo jatkuu koko päivän.. kai se on vähän niinkuin krapula tuo aamuhärö..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6335
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      64
      2829
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      166
      2637
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      382
      2253
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      32
      1813
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      40
      1763
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1439
    8. 105
      1388
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      86
      1325
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      110
      1313
    Aihe