vastatkaa tähän!

mie

ootteko koskaan textailleet esim.toisen miehen kanssa vaikka olis poikaystävä?siis pitääkö tähän nyt sitten jokin tehtäväkin kertoo?no tehkää näin:menkää yöllä ulos ja kurkkimaan naapurin makkarin ikkunoista..

12

976

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

joo olenhan minä joskus noin tehnyt..kivaa on ollut ja poikaystäväni ei vieläkään tiiä tosta..jooo kokeillaan tota tehtävää,olis varmaan kivaa nähdä naapurin alastomana..ja paskat mä sitä haluaisin..

• kesätyttö

Juu..kyllä se vaan on mullekkin tuttua...tälläkin hetkellä tekstailen kahden miehen kanssa...mies ei tiedä kummastakaan..ja hyvä niin...

• oona

kyllä sitä aina välillä tuleee tekstailtua erilaisten miesten kanssa viatonta flirttiä minkä kerkee:) mutta mieheni tietää että minulla on näitä pieniä paheita ja hän myös tietää että en häntä pettäisi mutta kuitenkin on hauska välilläpitää kunnon flirttiä jokun toisen kuin sen oman kanssa . kun on jonun toisen kanssa flirttiä niin oman miehen kanssa sängyssäkin sujuu paremmin ja muutenkin:)

• Mitsuda

En todellakaan ole. Uskollinen ja luotettava kun olen. Kun seurustelen, niin ei vieraat miehet vois vähempää kiinnostaa!

• Cesilja

En, koska en ole koskaan seurustellut.

• nolona ;(

juu juu myönnettävä on!
      3 miehen kanssa sähköpostia vaihtelen ja yhen miehen kaa txt viestejä!

• Sukka

mistä oot?

• mie

juu.kiitos..onneksi on jotakin muitakin kuin minä..:)ja se tehtävä on aivan perseestä,en itsekään tekisi sitaä,siinä ei oo mitään järkee..

• Maisa

poikaystävää ei oo ollu näihin päiviin saakka, joten en ole voinut yhtäaikaa tekstailla vieraiden miesten kanssa....sitä on tosin joskus kokeiltu

• butter(fly)?

oon textaillu toisen miehen (jätkän)kaa vaikka on ollu
      jätkäfrendi...hyii mua...:)

• tyttö

en ole.se tehtävä...... kun mä menin ne nainen ja mies olivat rakastelemasssa.

• sarah

Olen mies valtaisessa koulussa joten tekstailen melkein joka päivä muidenkin miespuolisten kuin poikaystäväni kanssa. On myös tultu tekstailtuu entisten poikaystävieni sekä ihastusten kanssa mut mitenkään vakavammalle asteelle ei onnex ole mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1339
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      992
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      874
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      682
    6. 32
      665
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      17
      597
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      596
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43