ootteko koskaan textailleet esim.toisen miehen kanssa vaikka olis poikaystävä?siis pitääkö tähän nyt sitten jokin tehtäväkin kertoo?no tehkää näin:menkää yöllä ulos ja kurkkimaan naapurin makkarin ikkunoista..
vastatkaa tähän!
12
901
Vastaukset
- tyhmä
joo olenhan minä joskus noin tehnyt..kivaa on ollut ja poikaystäväni ei vieläkään tiiä tosta..jooo kokeillaan tota tehtävää,olis varmaan kivaa nähdä naapurin alastomana..ja paskat mä sitä haluaisin..
- kesätyttö
Juu..kyllä se vaan on mullekkin tuttua...tälläkin hetkellä tekstailen kahden miehen kanssa...mies ei tiedä kummastakaan..ja hyvä niin...
- oona
kyllä sitä aina välillä tuleee tekstailtua erilaisten miesten kanssa viatonta flirttiä minkä kerkee:) mutta mieheni tietää että minulla on näitä pieniä paheita ja hän myös tietää että en häntä pettäisi mutta kuitenkin on hauska välilläpitää kunnon flirttiä jokun toisen kuin sen oman kanssa . kun on jonun toisen kanssa flirttiä niin oman miehen kanssa sängyssäkin sujuu paremmin ja muutenkin:)
- Mitsuda
En todellakaan ole. Uskollinen ja luotettava kun olen. Kun seurustelen, niin ei vieraat miehet vois vähempää kiinnostaa!
- Cesilja
En, koska en ole koskaan seurustellut.
- nolona ;(
juu juu myönnettävä on!
3 miehen kanssa sähköpostia vaihtelen ja yhen miehen kaa txt viestejä!- Sukka
mistä oot?
- mie
juu.kiitos..onneksi on jotakin muitakin kuin minä..:)ja se tehtävä on aivan perseestä,en itsekään tekisi sitaä,siinä ei oo mitään järkee..
- Maisa
poikaystävää ei oo ollu näihin päiviin saakka, joten en ole voinut yhtäaikaa tekstailla vieraiden miesten kanssa....sitä on tosin joskus kokeiltu
- butter(fly)?
oon textaillu toisen miehen (jätkän)kaa vaikka on ollu
jätkäfrendi...hyii mua...:) - tyttö
en ole.se tehtävä...... kun mä menin ne nainen ja mies olivat rakastelemasssa.
- sarah
Olen mies valtaisessa koulussa joten tekstailen melkein joka päivä muidenkin miespuolisten kuin poikaystäväni kanssa. On myös tultu tekstailtuu entisten poikaystävieni sekä ihastusten kanssa mut mitenkään vakavammalle asteelle ei onnex ole mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916