Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vastatkaa tähän!

mie

ootteko koskaan textailleet esim.toisen miehen kanssa vaikka olis poikaystävä?siis pitääkö tähän nyt sitten jokin tehtäväkin kertoo?no tehkää näin:menkää yöllä ulos ja kurkkimaan naapurin makkarin ikkunoista..

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

      joo olenhan minä joskus noin tehnyt..kivaa on ollut ja poikaystäväni ei vieläkään tiiä tosta..jooo kokeillaan tota tehtävää,olis varmaan kivaa nähdä naapurin alastomana..ja paskat mä sitä haluaisin..

    • kesätyttö

      Juu..kyllä se vaan on mullekkin tuttua...tälläkin hetkellä tekstailen kahden miehen kanssa...mies ei tiedä kummastakaan..ja hyvä niin...

    • oona

      kyllä sitä aina välillä tuleee tekstailtua erilaisten miesten kanssa viatonta flirttiä minkä kerkee:) mutta mieheni tietää että minulla on näitä pieniä paheita ja hän myös tietää että en häntä pettäisi mutta kuitenkin on hauska välilläpitää kunnon flirttiä jokun toisen kuin sen oman kanssa . kun on jonun toisen kanssa flirttiä niin oman miehen kanssa sängyssäkin sujuu paremmin ja muutenkin:)

    • Mitsuda

      En todellakaan ole. Uskollinen ja luotettava kun olen. Kun seurustelen, niin ei vieraat miehet vois vähempää kiinnostaa!

    • Cesilja

      En, koska en ole koskaan seurustellut.

    • nolona ;(

      juu juu myönnettävä on!
      3 miehen kanssa sähköpostia vaihtelen ja yhen miehen kaa txt viestejä!

      • Sukka

        mistä oot?


    • mie

      juu.kiitos..onneksi on jotakin muitakin kuin minä..:)ja se tehtävä on aivan perseestä,en itsekään tekisi sitaä,siinä ei oo mitään järkee..

    • Maisa

      poikaystävää ei oo ollu näihin päiviin saakka, joten en ole voinut yhtäaikaa tekstailla vieraiden miesten kanssa....sitä on tosin joskus kokeiltu

    • butter(fly)?

      oon textaillu toisen miehen (jätkän)kaa vaikka on ollu
      jätkäfrendi...hyii mua...:)

    • tyttö

      en ole.se tehtävä...... kun mä menin ne nainen ja mies olivat rakastelemasssa.

    • sarah

      Olen mies valtaisessa koulussa joten tekstailen melkein joka päivä muidenkin miespuolisten kuin poikaystäväni kanssa. On myös tultu tekstailtuu entisten poikaystävieni sekä ihastusten kanssa mut mitenkään vakavammalle asteelle ei onnex ole mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe