vastatkaa tähän!

mie

ootteko koskaan textailleet esim.toisen miehen kanssa vaikka olis poikaystävä?siis pitääkö tähän nyt sitten jokin tehtäväkin kertoo?no tehkää näin:menkää yöllä ulos ja kurkkimaan naapurin makkarin ikkunoista..

12

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

joo olenhan minä joskus noin tehnyt..kivaa on ollut ja poikaystäväni ei vieläkään tiiä tosta..jooo kokeillaan tota tehtävää,olis varmaan kivaa nähdä naapurin alastomana..ja paskat mä sitä haluaisin..

• kesätyttö

Juu..kyllä se vaan on mullekkin tuttua...tälläkin hetkellä tekstailen kahden miehen kanssa...mies ei tiedä kummastakaan..ja hyvä niin...

• oona

kyllä sitä aina välillä tuleee tekstailtua erilaisten miesten kanssa viatonta flirttiä minkä kerkee:) mutta mieheni tietää että minulla on näitä pieniä paheita ja hän myös tietää että en häntä pettäisi mutta kuitenkin on hauska välilläpitää kunnon flirttiä jokun toisen kuin sen oman kanssa . kun on jonun toisen kanssa flirttiä niin oman miehen kanssa sängyssäkin sujuu paremmin ja muutenkin:)

• Mitsuda

En todellakaan ole. Uskollinen ja luotettava kun olen. Kun seurustelen, niin ei vieraat miehet vois vähempää kiinnostaa!

• Cesilja

En, koska en ole koskaan seurustellut.

• nolona ;(

juu juu myönnettävä on!
      3 miehen kanssa sähköpostia vaihtelen ja yhen miehen kaa txt viestejä!

• Sukka

mistä oot?

• mie

juu.kiitos..onneksi on jotakin muitakin kuin minä..:)ja se tehtävä on aivan perseestä,en itsekään tekisi sitaä,siinä ei oo mitään järkee..

• Maisa

poikaystävää ei oo ollu näihin päiviin saakka, joten en ole voinut yhtäaikaa tekstailla vieraiden miesten kanssa....sitä on tosin joskus kokeiltu

• butter(fly)?

oon textaillu toisen miehen (jätkän)kaa vaikka on ollu
      jätkäfrendi...hyii mua...:)

• tyttö

en ole.se tehtävä...... kun mä menin ne nainen ja mies olivat rakastelemasssa.

• sarah

Olen mies valtaisessa koulussa joten tekstailen melkein joka päivä muidenkin miespuolisten kuin poikaystäväni kanssa. On myös tultu tekstailtuu entisten poikaystävieni sekä ihastusten kanssa mut mitenkään vakavammalle asteelle ei onnex ole mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71