huuhaapalvaajia?

..sikisikö huuhaa pyhästä hengestä vai kierosta ajatusmaailmasta vai mistä? ketkä uskoo Wanhaan huuhaaseen ja kuka uuteen? onko huuhaalla jumalaa? onko se man-of-mystery eli suuri mysteeri vai mikä?

näitä asioita pohdin ennenkuin täällä alkaa tappelu wanhojen huuhaa-oppien ja uusien huuhaa-oppien kesken..
pienestä ne sodat ovat ennenkin alkaneet.. minä en ala kylvämään eripuraa vaan uskon yhteen ainoaan huuhaaseen ja sitä mäkin palvaan.. aaaamen..

34

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta

tänne ei saa skrivata ku vaa sellasi juttuja mist mä tykkään. tää on yksin mua varten ja siks vaa mulle mieleiset jutut on sallittui

• ..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!

• kötikkö
        pervokki kirjoitti:

..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!

häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua

• körtikkö
        pervokki kirjoitti:

..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!

häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua

• iha
        körtikkö kirjoitti:

varmitaa et oon tosissani

• körtikkö kirjoitti:

..se pitänyt arvata.. aito kerettiläinen perkule..

• perkule
        pervokki kirjoitti:

..se pitänyt arvata.. aito kerettiläinen perkule..

no kato alkaaha sitä juttuu tulee

• perkule kirjoitti:

no kato alkaaha sitä juttuu tulee

..tätä mun pitää nyt ottaa pullo extra strong country alee.. ettei niin lujaa puristais.. mitä muka saat kerettiläisyydestäsi?

• tiätty
        pervokki kirjoitti:

..tätä mun pitää nyt ottaa pullo extra strong country alee.. ettei niin lujaa puristais.. mitä muka saat kerettiläisyydestäsi?

ihan mahotonta hegenravintoo. o tuleeks niit vaa mua miällyttävii juttuja?

• tiätty kirjoitti:

ihan mahotonta hegenravintoo. o tuleeks niit vaa mua miällyttävii juttuja?

..ja munko pitäis miellyttä sua, sua miellyttävillä jutuilla?.. mun... kerettiläistä.. multa et saa hengenravintoo..

• Doe-01

• Doe-01

• ..tuli tippa oikein linssiin.. ja toinen housuun.. nyyh..

• Doe-01
        pervokki kirjoitti:

..tuli tippa oikein linssiin.. ja toinen housuun.. nyyh..

että CapsLock poisti aina rankimmat kyykytysjutut..

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

että CapsLock poisti aina rankimmat kyykytysjutut..

ehdin niitä kyykytyksiä jonkin verran lukemaan, mutta ne kohta loppui, kun tänne kunnolla tutustuin.
        Vaikka en kyllä ihmettele kun se vähä minkä niitä luin poistettiinki :=)))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

ehdin niitä kyykytyksiä jonkin verran lukemaan, mutta ne kohta loppui, kun tänne kunnolla tutustuin.
        Vaikka en kyllä ihmettele kun se vähä minkä niitä luin poistettiinki :=)))))

Paljon rankempia juttuja ne olivat,mitä nykyisin..jotkut vain tuntuvat kaipailevan niitä takaisin..:))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

Paljon rankempia juttuja ne olivat,mitä nykyisin..jotkut vain tuntuvat kaipailevan niitä takaisin..:))

olivat. Ei tainnut moni tyttö niihin taistoihin mukaan tulla. Vai? :=)))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

olivat. Ei tainnut moni tyttö niihin taistoihin mukaan tulla. Vai? :=)))

ollut sellaisia tyttöjä,kuin neitiX,tytteli(aika paha suustaan)ja Anneli;=)))?

• Doe-10evk
        Doe-01 kirjoitti:

ollut sellaisia tyttöjä,kuin neitiX,tytteli(aika paha suustaan)ja Anneli;=)))?

Ettei tule väärinkäsityksiä,tarkoitin,että se tytteli antoi sanan sanasta ja kyykytti kummelinkin moneen kertaan:))

• Varjopiikki

Mitä he...in asiaa tällä huuhaahullujen osastolla on tekemistä Huuhaan kanssa????

Tämähän on julkista messengeriä: Huomenta täällä sataa,-täällä myös sataa.
      Täällä paistaa aurinko,-täällä alkaa sataa.
      Menen kauppaan,-minä menen kohta.
      Minä valvoin eilen,-minä kans.

Tällä ei ymmärtääkseni ole mitään tekemistä huuhaahullujen kanssa.

Millä voit hypätä väliin kahden toisensa tunteva henkilön keskusteluun?
      MM,-Otahan "uudestaan asia esille".

pervokki!... ASIAA!!! AMEN.

• ..joillakin joo on PALJON kahdenkeskistä keskusteltavaa..
        no joo mitä mäkään tiedän aidosta huuhaasta.. oon ollut vasta vuoden täällä ja sinä aikana puhunut "toivon" mukaan sopivan paljon kakkaa.. juonut olutta, katsellut tuhmii kuvii, heittänyt läppää rekkamattomalla nikillä, nolannut itseni toistuvasti, tanssinut housut nilkoissa kalliossa tuopista kaljaa, menettänyt mahdollisuuksia, aivosoluja ja rahaa ja tietysti viimeiset maineen ja itsetunnon rippeeni..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..joillakin joo on PALJON kahdenkeskistä keskusteltavaa..
        no joo mitä mäkään tiedän aidosta huuhaasta.. oon ollut vasta vuoden täällä ja sinä aikana puhunut "toivon" mukaan sopivan paljon kakkaa.. juonut olutta, katsellut tuhmii kuvii, heittänyt läppää rekkamattomalla nikillä, nolannut itseni toistuvasti, tanssinut housut nilkoissa kalliossa tuopista kaljaa, menettänyt mahdollisuuksia, aivosoluja ja rahaa ja tietysti viimeiset maineen ja itsetunnon rippeeni..

Minä se olin joka ilmaisin sen "varjopiikki", monologian.
        Perusasetelma oli,-olit valmis ottamaan kaatuvan kuorman niskaasi, mutta on tässä toinen pilari!

Ennen oli viina naiset ja laulu,...mutta tänään niillä on mopotkin:=))

• perskuti kirjoitti:

Minä se olin joka ilmaisin sen "varjopiikki", monologian.
        Perusasetelma oli,-olit valmis ottamaan kaatuvan kuorman niskaasi, mutta on tässä toinen pilari!

Ennen oli viina naiset ja laulu,...mutta tänään niillä on mopotkin:=))

..pilarit auta.. huuhaa kaatuu niskaan ja alkoholi aivoihin.. vai sinä se olit.. perskuttiiiii..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..pilarit auta.. huuhaa kaatuu niskaan ja alkoholi aivoihin.. vai sinä se olit.. perskuttiiiii..

Yhdet, sen kunniaksi!:=))

• perskuti kirjoitti:

Yhdet, sen kunniaksi!:=))

..kunniakshi.. vielä yhdet..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..kunniakshi.. vielä yhdet..

On oikeata vuosikertaa:=))

Niinkuin sanotaan: Hyvän viinin erotaa,.. väristä tuoksusta ja mausta,...minä erotan sen siintä,..onko siinä korkinmuruja, vai ei:=))

• perskuti kirjoitti:

On oikeata vuosikertaa:=))

Niinkuin sanotaan: Hyvän viinin erotaa,.. väristä tuoksusta ja mausta,...minä erotan sen siintä,..onko siinä korkinmuruja, vai ei:=))

..muovi ja kierrekorkit.. aika paljon ainakin.. säilyy paremmin ja ei homehdu.. niin helposti..kuuulemma..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..muovi ja kierrekorkit.. aika paljon ainakin.. säilyy paremmin ja ei homehdu.. niin helposti..kuuulemma..

Ei tiedä hevonenkaan,-mutta ajaa täytyy:=))

• perskuti kirjoitti:

Ei tiedä hevonenkaan,-mutta ajaa täytyy:=))

..korkkikorkit on aina oikeita viinipullon korkkeja..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..korkkikorkit on aina oikeita viinipullon korkkeja..

Olet aivan oikeassa,..ilmeiseti varastointi oikeassa paikassa ja oikean ajan on liian "kallista"?
        Niitä pitäis välillä käydä kääntämässä jottei korkki kuivu?
        Tämä ei todellakaan ole ammattilaisen mielipide,-vaan muistan lukeneeni jostain.

Ei kait muissakaan artikkeleilla ole enää varastoja, vaan ne on rekan perävaunuissa,...en tiedä oikeaa nimeä "päkä", tai jotain sinne päin??
        Otetaas,... toisellekin jalalle!

• perskuti kirjoitti:

Olet aivan oikeassa,..ilmeiseti varastointi oikeassa paikassa ja oikean ajan on liian "kallista"?
        Niitä pitäis välillä käydä kääntämässä jottei korkki kuivu?
        Tämä ei todellakaan ole ammattilaisen mielipide,-vaan muistan lukeneeni jostain.

Ei kait muissakaan artikkeleilla ole enää varastoja, vaan ne on rekan perävaunuissa,...en tiedä oikeaa nimeä "päkä", tai jotain sinne päin??
        Otetaas,... toisellekin jalalle!

..ellen olisi jo ottanut.. ottaisin myös kolmannnelle jalalle jos jotain otettavaa olisi..

• perskuti
        pervokki kirjoitti:

..ellen olisi jo ottanut.. ottaisin myös kolmannnelle jalalle jos jotain otettavaa olisi..

Ota siltä viereiseltä kaverilta,...reilu peli ,-pyydä tarjoilijaa tuomaan.
        Siellä roskapankissa on aina joku ysävällinen joka noutaa..:=O))

• ..täällä palvataan?.. huomenna palvataan pyhää pervokin baari tuoppiii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3658
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2166
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36