huuhaapalvaajia?

..sikisikö huuhaa pyhästä hengestä vai kierosta ajatusmaailmasta vai mistä? ketkä uskoo Wanhaan huuhaaseen ja kuka uuteen? onko huuhaalla jumalaa? onko se man-of-mystery eli suuri mysteeri vai mikä?

näitä asioita pohdin ennenkuin täällä alkaa tappelu wanhojen huuhaa-oppien ja uusien huuhaa-oppien kesken..
pienestä ne sodat ovat ennenkin alkaneet.. minä en ala kylvämään eripuraa vaan uskon yhteen ainoaan huuhaaseen ja sitä mäkin palvaan.. aaaamen..

34

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta

      tänne ei saa skrivata ku vaa sellasi juttuja mist mä tykkään. tää on yksin mua varten ja siks vaa mulle mieleiset jutut on sallittui

      • ..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!


      • kötikkö
        pervokki kirjoitti:

        ..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!

        häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua


      • körtikkö
        pervokki kirjoitti:

        ..kerettiläinen.. ahdasmielisyytesi kiristää aivorunkoani.. gggghhhh.. toivottavasti oli provo.. niinkuin epäilen tai muuten KERETTILÄINEN!

        häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua


      • iha
        körtikkö kirjoitti:

        häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua

        varmitaa et oon tosissani


      • körtikkö kirjoitti:

        häh, ai et mä muka provoilisin täällä. skrivaas nyt vaan niit juttui joka miällyttää just mua

        ..se pitänyt arvata.. aito kerettiläinen perkule..


      • perkule
        pervokki kirjoitti:

        ..se pitänyt arvata.. aito kerettiläinen perkule..

        no kato alkaaha sitä juttuu tulee


      • perkule kirjoitti:

        no kato alkaaha sitä juttuu tulee

        ..tätä mun pitää nyt ottaa pullo extra strong country alee.. ettei niin lujaa puristais.. mitä muka saat kerettiläisyydestäsi?


      • tiätty
        pervokki kirjoitti:

        ..tätä mun pitää nyt ottaa pullo extra strong country alee.. ettei niin lujaa puristais.. mitä muka saat kerettiläisyydestäsi?

        ihan mahotonta hegenravintoo. o tuleeks niit vaa mua miällyttävii juttuja?


      • tiätty kirjoitti:

        ihan mahotonta hegenravintoo. o tuleeks niit vaa mua miällyttävii juttuja?

        ..ja munko pitäis miellyttä sua, sua miellyttävillä jutuilla?.. mun... kerettiläistä.. multa et saa hengenravintoo..


      • Doe-01

      • Doe-01

      • ..tuli tippa oikein linssiin.. ja toinen housuun.. nyyh..


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..tuli tippa oikein linssiin.. ja toinen housuun.. nyyh..

        että CapsLock poisti aina rankimmat kyykytysjutut..


      • yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

        että CapsLock poisti aina rankimmat kyykytysjutut..

        ehdin niitä kyykytyksiä jonkin verran lukemaan, mutta ne kohta loppui, kun tänne kunnolla tutustuin.
        Vaikka en kyllä ihmettele kun se vähä minkä niitä luin poistettiinki :=)))))


      • Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

        ehdin niitä kyykytyksiä jonkin verran lukemaan, mutta ne kohta loppui, kun tänne kunnolla tutustuin.
        Vaikka en kyllä ihmettele kun se vähä minkä niitä luin poistettiinki :=)))))

        Paljon rankempia juttuja ne olivat,mitä nykyisin..jotkut vain tuntuvat kaipailevan niitä takaisin..:))


      • yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

        Paljon rankempia juttuja ne olivat,mitä nykyisin..jotkut vain tuntuvat kaipailevan niitä takaisin..:))

        olivat. Ei tainnut moni tyttö niihin taistoihin mukaan tulla. Vai? :=)))


      • Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

        olivat. Ei tainnut moni tyttö niihin taistoihin mukaan tulla. Vai? :=)))

        ollut sellaisia tyttöjä,kuin neitiX,tytteli(aika paha suustaan)ja Anneli;=)))?


      • Doe-10evk
        Doe-01 kirjoitti:

        ollut sellaisia tyttöjä,kuin neitiX,tytteli(aika paha suustaan)ja Anneli;=)))?

        Ettei tule väärinkäsityksiä,tarkoitin,että se tytteli antoi sanan sanasta ja kyykytti kummelinkin moneen kertaan:))


    • Varjopiikki

      Mitä he...in asiaa tällä huuhaahullujen osastolla on tekemistä Huuhaan kanssa????

      Tämähän on julkista messengeriä: Huomenta täällä sataa,-täällä myös sataa.
      Täällä paistaa aurinko,-täällä alkaa sataa.
      Menen kauppaan,-minä menen kohta.
      Minä valvoin eilen,-minä kans.

      Tällä ei ymmärtääkseni ole mitään tekemistä huuhaahullujen kanssa.

      Millä voit hypätä väliin kahden toisensa tunteva henkilön keskusteluun?
      MM,-Otahan "uudestaan asia esille".

      pervokki!... ASIAA!!! AMEN.

      • ..joillakin joo on PALJON kahdenkeskistä keskusteltavaa..
        no joo mitä mäkään tiedän aidosta huuhaasta.. oon ollut vasta vuoden täällä ja sinä aikana puhunut "toivon" mukaan sopivan paljon kakkaa.. juonut olutta, katsellut tuhmii kuvii, heittänyt läppää rekkamattomalla nikillä, nolannut itseni toistuvasti, tanssinut housut nilkoissa kalliossa tuopista kaljaa, menettänyt mahdollisuuksia, aivosoluja ja rahaa ja tietysti viimeiset maineen ja itsetunnon rippeeni..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..joillakin joo on PALJON kahdenkeskistä keskusteltavaa..
        no joo mitä mäkään tiedän aidosta huuhaasta.. oon ollut vasta vuoden täällä ja sinä aikana puhunut "toivon" mukaan sopivan paljon kakkaa.. juonut olutta, katsellut tuhmii kuvii, heittänyt läppää rekkamattomalla nikillä, nolannut itseni toistuvasti, tanssinut housut nilkoissa kalliossa tuopista kaljaa, menettänyt mahdollisuuksia, aivosoluja ja rahaa ja tietysti viimeiset maineen ja itsetunnon rippeeni..

        Minä se olin joka ilmaisin sen "varjopiikki", monologian.
        Perusasetelma oli,-olit valmis ottamaan kaatuvan kuorman niskaasi, mutta on tässä toinen pilari!

        Ennen oli viina naiset ja laulu,...mutta tänään niillä on mopotkin:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Minä se olin joka ilmaisin sen "varjopiikki", monologian.
        Perusasetelma oli,-olit valmis ottamaan kaatuvan kuorman niskaasi, mutta on tässä toinen pilari!

        Ennen oli viina naiset ja laulu,...mutta tänään niillä on mopotkin:=))

        ..pilarit auta.. huuhaa kaatuu niskaan ja alkoholi aivoihin.. vai sinä se olit.. perskuttiiiii..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..pilarit auta.. huuhaa kaatuu niskaan ja alkoholi aivoihin.. vai sinä se olit.. perskuttiiiii..

        Yhdet, sen kunniaksi!:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Yhdet, sen kunniaksi!:=))

        ..kunniakshi.. vielä yhdet..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..kunniakshi.. vielä yhdet..

        On oikeata vuosikertaa:=))

        Niinkuin sanotaan: Hyvän viinin erotaa,.. väristä tuoksusta ja mausta,...minä erotan sen siintä,..onko siinä korkinmuruja, vai ei:=))


      • perskuti kirjoitti:

        On oikeata vuosikertaa:=))

        Niinkuin sanotaan: Hyvän viinin erotaa,.. väristä tuoksusta ja mausta,...minä erotan sen siintä,..onko siinä korkinmuruja, vai ei:=))

        ..muovi ja kierrekorkit.. aika paljon ainakin.. säilyy paremmin ja ei homehdu.. niin helposti..kuuulemma..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..muovi ja kierrekorkit.. aika paljon ainakin.. säilyy paremmin ja ei homehdu.. niin helposti..kuuulemma..

        Ei tiedä hevonenkaan,-mutta ajaa täytyy:=))


      • perskuti kirjoitti:

        Ei tiedä hevonenkaan,-mutta ajaa täytyy:=))

        ..korkkikorkit on aina oikeita viinipullon korkkeja..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..korkkikorkit on aina oikeita viinipullon korkkeja..

        Olet aivan oikeassa,..ilmeiseti varastointi oikeassa paikassa ja oikean ajan on liian "kallista"?
        Niitä pitäis välillä käydä kääntämässä jottei korkki kuivu?
        Tämä ei todellakaan ole ammattilaisen mielipide,-vaan muistan lukeneeni jostain.

        Ei kait muissakaan artikkeleilla ole enää varastoja, vaan ne on rekan perävaunuissa,...en tiedä oikeaa nimeä "päkä", tai jotain sinne päin??
        Otetaas,... toisellekin jalalle!


      • perskuti kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa,..ilmeiseti varastointi oikeassa paikassa ja oikean ajan on liian "kallista"?
        Niitä pitäis välillä käydä kääntämässä jottei korkki kuivu?
        Tämä ei todellakaan ole ammattilaisen mielipide,-vaan muistan lukeneeni jostain.

        Ei kait muissakaan artikkeleilla ole enää varastoja, vaan ne on rekan perävaunuissa,...en tiedä oikeaa nimeä "päkä", tai jotain sinne päin??
        Otetaas,... toisellekin jalalle!

        ..ellen olisi jo ottanut.. ottaisin myös kolmannnelle jalalle jos jotain otettavaa olisi..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..ellen olisi jo ottanut.. ottaisin myös kolmannnelle jalalle jos jotain otettavaa olisi..

        Ota siltä viereiseltä kaverilta,...reilu peli ,-pyydä tarjoilijaa tuomaan.
        Siellä roskapankissa on aina joku ysävällinen joka noutaa..:=O))


    • ..täällä palvataan?.. huomenna palvataan pyhää pervokin baari tuoppiii..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe