,..vuosi sitten taisi olla tyyliin onko täällä pervokille sopivia rotunaisia? juuh.. no eipä ainakaa sen aikaiset huuuhaatytöt muuta ku pistivät meikäläisen maanrakoon.. ja sain takkiini.. khömm..
ensimmäinen viestini huuhaalla
9
467
Vastaukset
- Aki 43
Mä oon miettiny ookko vääntäny ton nikin jotain kautta Orvokista =) eli sellasen miehisemmän nimen.
EiViitsiKirjautua kirjoitti:
..mistä.. mistä kummasta te revitte noita vuoden takaisii???
- Aki 43
pervokki kirjoitti:
..salaisuuden.. ei.. een ole vääntänyt sitä orvokista vaan jappervokista..
Täälä on Kgb ja stasi ja kaikki salaisen poliisin miehet supoo myöten linjoilla kun Nylkysestä tehdään presidenttiä!!
Aki 43 kirjoitti:
Täälä on Kgb ja stasi ja kaikki salaisen poliisin miehet supoo myöten linjoilla kun Nylkysestä tehdään presidenttiä!!
..pressaks.. jaah enpä tiedä söör nylkysestä paljoakaan..
EiViitsiKirjautua kirjoitti:
..komee..ei kaunis..
ja myrkyllinen.. myrrrrkyllinen..- Aki 43
pervokki kirjoitti:
..pressaks.. jaah enpä tiedä söör nylkysestä paljoakaan..
Täälähän jo ministerisalkkuja jaettiin ja täysi työ saada ees avustajan paikkaa!! Niin oli kovat listat kulkemassa, kyllä se nyt taitaa vaan tulla valituks.
Aki 43 kirjoitti:
Täälähän jo ministerisalkkuja jaettiin ja täysi työ saada ees avustajan paikkaa!! Niin oli kovat listat kulkemassa, kyllä se nyt taitaa vaan tulla valituks.
..sekaantunut politiikkaan.. jätän sen fiksummille..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632